Autor Wątek: Watch Dogs  (Przeczytany 128592 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #760 dnia: Kwietnia 11, 2014, 01:58:21 am »
No bliska, ale to chyba tylko za sprawą deszczowej pogody, bo wszystko się błyszczy i jest pełno odbić.
Burzą wygląda fajnie, szkoda tylko, że żaden błysk nie doleciał do miejsca, gdzie stoi postać. Nie podobają mi się trochę animacje Aidena, jakiś taki sztywny, kiwa się jak nakręcana lalka...


Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #761 dnia: Kwietnia 11, 2014, 08:38:01 am »
To na małym obrazeczku też robi wrażenie


Gra bardzo zbrzydła od e3 2012 i to widać.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #762 dnia: Kwietnia 11, 2014, 09:04:02 am »
Napisz to jeszcze dwa miliony razy, bo może do kogoś nie dotarło.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 135
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #763 dnia: Kwietnia 11, 2014, 09:30:55 am »
Powiem tak na tym filmiku co pokazali z Pc różnica pomiędzy pokazem z E3 2012 jest niewielka. Jak tak będzie wyglądać na PS4 to odszczekam wszystko co złego powiedziałem o wykonaniu WD. Progres między ostatnim filmikiem a tym jest kolosalny.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #764 dnia: Kwietnia 11, 2014, 09:45:21 am »
No, bo pokazali deszcz i teksturki się świecą  :hihi:  Juras bezbłędnie cię rozpracował.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 135
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #765 dnia: Kwietnia 11, 2014, 09:53:25 am »
Akurat jestem pod wrażeniem grafy za dni. W nocy widać, że grafa odstaje od pokazu z E3 2012 strasznie szpecą te budowle.
Poza tym Juras se może a i przy okazji to nie czasami Ty lub jakiś brat bliźniak :naughty:.

Zresztą nie tylko ja i Mrocz poprawę graficzną dostrzegłem.
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,15780118,Watch_Dogs_juz_dawno_nie_wygladalo_tak_dobrze__jak.html#opinions
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 11, 2014, 10:24:59 am wysłana przez Kyokushinman »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 703
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #766 dnia: Kwietnia 11, 2014, 10:23:18 am »
Na filmiku wygląda lepiej, w końcu wybrali takie fragmenty, które dają radę (noc i deszcz to jak na razie najlepszy patent w tej generacji na uzyskanie zachwytów nad grafiką). Mi lampka zapala się jednak z dwóch powodów - Ubi + Nvidia. Jeszcze okaże się, że odpalali to na 4 Tytanach i coś podkolorowali ;). Tak czy inaczej w końcu coś im się udało.

Mrocz

  • Gość
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #767 dnia: Kwietnia 11, 2014, 11:03:04 am »
Jeśli mam byc szczery to od nocy i deszczu większe na mnie wywarło wrażenie symulowanie wiatru. Jak sie przyjrzymy to cała scena sie porusza, każde nawet najmniejsze drzewo daje to naprawdę naturalny efekt i przyznam nie zauważyłem tego efektu w takiej skali w żadnej innej grze, ewentualnie nie zwróciłem na to uwagi. Co jak co, ale rozbudowana fizyka świata bardziej mi robi niż świecące teksturki :P

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #768 dnia: Kwietnia 11, 2014, 12:27:04 pm »
Akurat jestem pod wrażeniem grafy za dni. W nocy widać, że grafa odstaje od pokazu z E3 2012 strasznie szpecą te budowle.
Poza tym Juras se może a i przy okazji to nie czasami Ty lub jakiś brat bliźniak :naughty:.

Zresztą nie tylko ja i Mrocz poprawę graficzną dostrzegłem.
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,15780118,Watch_Dogs_juz_dawno_nie_wygladalo_tak_dobrze__jak.html#opinions
No, no, sam siebie jedziesz, bo link który dałeś prowadzi do tego:

lol
I po jakiemu żeś ten post wypocił, tak się rączki trząść zaczęły? 2xlol

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 135
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #769 dnia: Kwietnia 11, 2014, 14:32:01 pm »
A kto to pisał chyba Ty :lol:. Dla mnie giery nie powinny wyglądać za realistycznie bo by utraciły swój urok min. świecące się tekstury. Każda giera ma inna grafe a nie jeden i ten sam praktycznie obraz jak np. filmy. Gry to co innego.

Link był do tytułowego newsa a nie do komentarzy. Także szukasz dziury w całym jak zresztą zawsze :lol:.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #770 dnia: Kwietnia 11, 2014, 15:51:51 pm »
Obejrzałem jeszcze raz ten ostatni trailer - tym razem z dźwiękiem. DWA EFEKTY! Dwa efekty z czego TXAA kompletnie nie robi, bo AA na konsolach też będzie świetne, a różnicę między SSAO i HBAO+ mało kto zauważy. Dobra robota, blacharze na pewno już pędzą po nowe karty graficzne  :lol:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #771 dnia: Kwietnia 11, 2014, 16:59:49 pm »
A kto to pisał chyba Ty :lol:. Dla mnie giery nie powinny wyglądać za realistycznie bo by utraciły swój urok min. świecące się tekstury. Każda giera ma inna grafe a nie jeden i ten sam praktycznie obraz jak np. filmy. Gry to co innego.

Link był do tytułowego newsa a nie do komentarzy. Także szukasz dziury w całym jak zresztą zawsze :lol:.

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,15780118,Watch_Dogs_juz_dawno_nie_wygladalo_tak_dobrze__jak.html#opinions

Jak widać.:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #772 dnia: Kwietnia 11, 2014, 21:24:01 pm »
Szkoda, że KKRT nie wytrzymał presji i wyemigrował na Gafa, chętnie bym poczytał co ma nam do powiedzenia na temat tej gry.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #773 dnia: Kwietnia 12, 2014, 21:20:14 pm »
http://www.dualshockers.com/2014/04/12/watch_dogs-director-talks-about-ps4-and-xbox-one-effects-confirms-pax-demo-is-ps4-and-more/
Cytuj
Watch_Dogs Creative Director Jonathan Morin took to Twitter again to provide more information on the upcoming title, letting us know quite a few and interesting new elements:

    The PAX East demo isn’t the PC version, but the PS4 version. Mind you, it most probably runs on a PS4 dev kit, as the clip used as an example to ask the question (at the bottom of the post) shows a PC running, which is probably a dev kit.
    The version of the game showcased at PAX isn’t final, but close to the finished version.
    Both the PS4 and the Xbox One real reflections of the environment (screen space reflections).
    Morin declined to answer on resolutions and frame rates of the Xbox One version as developers are still fine tuning, buy he mentioned that he “played the version and it felt right. Constant smooth frame rate & great visuals.”
    The Depth of Field effect is present during gameplay.
    The shooting controls are pretty standard: RT=Aim, LT=Shoot & Stick for camera.
    There won’t be cheat codes in the game.
    Info about the Season Pass will come “later.”
    Dynamism, density, depth and freedom are what Morin wants from an open world. The team worked hard to push those to new grounds.
    Morin actually didn’t hear any news yet about the a potential Wii U release this fall.
Ci to kur** lubią zamieszać z tymi gameplayami :lol:

Pod linkiem słabej jakości filmik.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #774 dnia: Kwietnia 12, 2014, 21:31:59 pm »
Trailer "Watch_Dogs featuring NVIDIA Technologies" też pewnie pochodził z devkitów PS4  8)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #775 dnia: Kwietnia 12, 2014, 21:53:50 pm »
Nie, to był szrot 360 :troll:

lupinator

  • Gość
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #776 dnia: Kwietnia 12, 2014, 21:54:27 pm »
Ciekawe, czy to prawda, że nie można krzywdzić zwykłych ludzi na ulicy. No i model jazdy wygląda okropnie kartonowo :(

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #777 dnia: Kwietnia 13, 2014, 16:50:01 pm »
http://www.dualshockers.com/2014/04/13/watch_dogs-controls-clarified-pax-demo-could-be-pc-after-all/
Cytuj
Morin also explained that if you want you can just pull out a gun and shoot civilians, but there will be consequences, but he also created a bit of a mystery. Yesterday he mentioned that the version of the game showcased at PAX was the PS4 version, but there was a PC shown near the demo station. Users also reported that it used a PC controller and the booth personnel told them it was the PC version. Morin seemed very surprised and promised to check.

    Hein! What!? I will check. This is weird.


lupinator

  • Gość
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #778 dnia: Kwietnia 13, 2014, 20:09:14 pm »
Konsekwencje strzelania do cywili będą takie, jak w AC może - "AIDEN NIE KRZYWDZIŁ CYWILI I TY TEŻ TEGO NIE ZROBISZ BO PRZERWIEMY CI GRĘ" :angel:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #779 dnia: Kwietnia 14, 2014, 05:50:18 am »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #781 dnia: Kwietnia 15, 2014, 15:56:04 pm »
cam gameplay

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #782 dnia: Kwietnia 15, 2014, 16:00:09 pm »
Jakbyście po prezentacji gry, dostali Nexusa 7, to o ile dźwignęlibyście ocenę? :troll:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #783 dnia: Kwietnia 15, 2014, 16:06:34 pm »
12/10.

lupinator

  • Gość
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #784 dnia: Kwietnia 15, 2014, 19:44:57 pm »
cam gameplay

Nic tu nie widać, a poza tym - "PS4/PC" - serio?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #785 dnia: Kwietnia 15, 2014, 19:52:06 pm »
I do tej pory dalej nie widać, żeby gracze z ulicy mieli szansę w to zagrać.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #786 dnia: Kwietnia 23, 2014, 17:45:07 pm »


:dance:

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #787 dnia: Kwietnia 23, 2014, 18:39:56 pm »



Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 135
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #788 dnia: Kwietnia 23, 2014, 19:20:33 pm »
Grafa jak na PS4 max 5.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #789 dnia: Kwietnia 23, 2014, 19:25:24 pm »
Kolejna bardzo trafna uwaga na temat grafiki, nie chciałbyś pracować w mojej firmie jako grafik?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 135
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #790 dnia: Kwietnia 23, 2014, 19:31:14 pm »
A ile dajesz na miecha?


Jakiś kolejny filmik z trybu multi.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #791 dnia: Kwietnia 23, 2014, 19:37:57 pm »
U mnie ludzie za darmo robią, żyją miłością do tworzenia grafiki. W wolnych chwilach ustawiają telewizory.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 135
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #792 dnia: Kwietnia 23, 2014, 19:45:40 pm »
Wiesz za duża wiedza w tym temacie, dlatego za darmo robić nie ma szans.

el becetol

  • Gość
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #793 dnia: Kwietnia 23, 2014, 19:47:31 pm »
Mam nadzieje że nas grubo nie skasujesz za te wszystkie korepetycje na forum.

lupinator

  • Gość
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #794 dnia: Kwietnia 23, 2014, 22:24:41 pm »
Test polygamii: http://polygamia.pl/Polygamia/1,107163,15843186,Watch_Dogs___czy_nie_za_malo_hakowania_w_grze_o_hakowaniu_.html?bo=1

Cytuj
Spore wrażenie robi miasto. Choć Watch Dogs na PS4 nie wygląda tak ładnie, jak na pierwszych zapowiedziach z E3, które pokazywano na PC, to jednak robi wrażenie. Na pewno jest ładniej, niż w GTA V, choć nadal zdarzało mi się obserwować dorysowujące się niedaleko przede mną obiekty. 

Cytuj
można rozwalić słup telegraficzny czy kosze na śmieci, ale rozbić się o małe drzewko czy płot.

Cytuj
Z kolei jazda samochodem to czysta przyjemność - ruch uliczny jest gęsty a kraksy widowiskowe. Nie ma tu oczywiście mowy o symulacji, jest totalnie arcade'owo, samochody im szybsze, tym lepiej się prowadzą. I jeśli miałbym na coś narzekać, to bardzo mało dynamiczny hamulec ręczny, ciężko robić hollywoodzkie numery na drodze.

Cytuj
Niespecjalnie spodobało mi się, że gra sugerowała rozwiązanie siłowe. Wysłała mnie do sklepu i kazała kupić broń. Kupiłem na odczepnego jakiś lepszy pistolet. Nie, nie pasowało. Kazała wrócić i kupić karabin,  jakbym miał szturmować Fort Knox, a nie skromny budynek techniczny.

Cytuj
Gra nieznośnie wprost podpowiadała mi, co mogę zrobić, wyjaśniając, że ślady kół to pewnie miejsce, gdzie parkują, a porzucony kubek kawy to zwyczajowe miejsce spotkania.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #795 dnia: Kwietnia 23, 2014, 22:43:34 pm »
Lokalni krytycy i tak orzekną, że wygląda gorzej niż Mafia 2  :(

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #796 dnia: Kwietnia 23, 2014, 23:02:47 pm »
Nieźle, jest lepiej niż gta5 z poprzedniej generacji.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #797 dnia: Kwietnia 28, 2014, 16:46:16 pm »
Z ps4 podobno


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #798 dnia: Kwietnia 29, 2014, 15:20:49 pm »
Cytat:  Director Jonathan Morin
(difference between the PS4 version and the PC version) The only differences are the FX mentioned in the NVIDIA video & resolution.

>>>

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #799 dnia: Kwietnia 29, 2014, 18:30:25 pm »
To było oczywiste.