Autor Wątek: Watch Dogs  (Przeczytany 141954 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #600 dnia: Marca 11, 2014, 00:53:18 am »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/NvCUktx9Cuo?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Jutro chyba skończę AC4, a tu jeszcze dwa i pół miesiąca czekania na Watch_Dogs  :cry_anim:

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #601 dnia: Marca 11, 2014, 08:06:51 am »
Ciekawe czy mapa ograniczy się tylko do downtown czy będzie można np na Jackowo zajechać;-). Przedmieścia Chicago to ogólnie nic ciekawego rzędy takich samych ulic z bocznymi alejkami i budynkami max 3 piętrowymi. Ale centrum robi wrażenie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #602 dnia: Marca 11, 2014, 14:49:18 pm »

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #603 dnia: Marca 12, 2014, 13:09:58 pm »
Watch Dogs' Minimum Specs Revealed
http://uk.ign.com/articles/2014/03/12/watch-dogs-minimum-specs-revealed
Cytuj
Processor: IntelCore 2 Quad Q8400 2.66Ghz or AMDPhenom II X4 940 3.0Ghz
Memory: 6GB RAM
Video card: 1024 VRAM DirectX 11 Shader 5.0
Sound Card: DirectX9
Hard drive: 25 GB

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

svonston

  • Gość
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #604 dnia: Marca 12, 2014, 13:11:19 pm »
Ile może kosztować stacjonarka, która obsłuży WD na ustawieniach średnich?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #605 dnia: Marca 12, 2014, 13:12:39 pm »
900 kkertenów

Marins

  • Gość
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #606 dnia: Marca 12, 2014, 13:17:25 pm »
Ubi mistrzowie optymalizacji.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #607 dnia: Marca 12, 2014, 13:25:38 pm »
Na PC nie istnieje takie coś jak optymalizacja - pececiarzy stać przecież na kupno nowego sprzętu, po co ma sie developer starać, jak i tak jego grę spiracą to niech pod górke mają przynajmniej  :troll:

svonston

  • Gość
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #608 dnia: Marca 12, 2014, 13:29:24 pm »
To dlatego X360 miał gorsze gry od PS3... :troll:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #609 dnia: Marca 12, 2014, 19:08:17 pm »
Nadal tłumaczeń ciąg dalszy :lol:.

Szef Ubisoftu - Yves Guillemot niejako zmusił studio odpowiedzialne za grę do pokazania jej w 2012 roku, mimo tego, że wtedy według swojej opinii nie byli na to gotowi. Jak mówi dyrektor kreatywny - Jonathan Morin w materiałach z najnowszego wydania EDGE.

Cytuj
Zmusili nas by jechać na E3 2012. Nie wiedzieliśmy jakie do cholery będą te nowe konsole, więc Watch_Dogs działał na siódmej generacji sprzętu od samego początku. Natomiast my zawsze pracujemy przyszłościowo, w taki sposób, że pomysły, dizajn, i rdzeń Watch_Dogs (PS4), o którym wtedy myśleliśmy będzie szedł w parze z naszym wyobrażeniem o przyszłych grach.
Cytuj
Yves był tym, który chciał, żebyśmy pojawili się na E3 2012, mimo tego, że sądziliśmy, że to trochę za wcześnie, jednak teraz myślę, że miał rację.
Chyba jednak nie do końca miał racje :troll:.
« Ostatnia zmiana: Marca 12, 2014, 19:09:49 pm wysłana przez Kyokushinman »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #610 dnia: Marca 12, 2014, 19:15:51 pm »
No nie wierzę, że PS4 nie pociągnęłaby takich efektów jak 2012 WD. Pierdolamento, ciężko mi uwierzyć, że takie słabe już są te nextgeny...

Mrocz

  • Gość
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #611 dnia: Marca 12, 2014, 19:20:12 pm »
No nie wierzę, że PS4 nie pociągnęłaby takich efektów jak 2012 WD. Pierdolamento, ciężko mi uwierzyć, że takie słabe już są te nextgeny...

Ja tam bardziej stawiam, że to developerzy jeszcze nie są doświadczeni, bądź za bardzo obcinają gry pod obecne konsole. Gry robione tylko pod Nextgeny wyglądają dużo lepiej.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #612 dnia: Marca 12, 2014, 19:30:17 pm »
Im szybciej zrewidujecie swoje oczekiwania, tym lepiej będziecie się przez kolejne 2-3 lata bawić. Poziom z E3 2013 na tym etapie będzie więcej niż zadowalający.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #613 dnia: Marca 12, 2014, 19:38:55 pm »
Ubi sobie nie radzi ja tak to widzę. Konsole mają wystarczającą moc aby ich giera wyglądała jak z 2012 roku, która i tak graficznie nawet wtedy na mnie wrażenia nie zrobiła. A to co dostaniemy teraz to istne graficzne partactwo, porównując np. do gry z tym młodym w czapie.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #614 dnia: Marca 12, 2014, 21:55:20 pm »
Wydaje mi się, że grafika najbardziej ucierpiała przez mulitiplatformowość. Decyzja o wydaniu WD również na stare konsole musiała mocno wpłynąć na ogólny model gry. Infamous i nowy Batman będą dobrymi miernikami tego, jak otwarte światy mogą wyglądać na next genach. Podejrzewam, że WD2 będzie prezentować się dużo, dużo lepiej.

Watch Dogs jak by nie patrząc wygląda całkiem dobrze. Po prostu nie jest to poziom jakiego oczekujemy od next genów.

lupinator

  • Gość
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #615 dnia: Marca 12, 2014, 22:33:43 pm »
Niesprawiedliwe, ale zabawne:


Mrocz

  • Gość
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #616 dnia: Marca 12, 2014, 22:39:05 pm »
Wydaje mi się, że grafika najbardziej ucierpiała przez mulitiplatformowość. Decyzja o wydaniu WD również na stare konsole musiała mocno wpłynąć na ogólny model gry. Infamous i nowy Batman będą dobrymi miernikami tego, jak otwarte światy mogą wyglądać na next genach. Podejrzewam, że WD2 będzie prezentować się dużo, dużo lepiej.

Watch Dogs jak by nie patrząc wygląda całkiem dobrze. Po prostu nie jest to poziom jakiego oczekujemy od next genów.

Hmmm... Jeśli mam być szczery, to mi naprawdę ta grafa nie przeszkadza. Bardziej mnie wkurza ściema jaką puścili w 2012 roku. Jeszcze pół biedy kiedy dobiliby to tego poziomu (taki jak Killzone 2 w swoim czasie to zrobił), ale jak gra wygląda dużo gorzej niż to co zapowiadali automatycznie sprawia, że nie chce mi się wierzyć w inne zapewnienia tego producenta.

Ciekawe jak The Crew ostatecznie będzie wyglądać.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #617 dnia: Marca 12, 2014, 22:46:20 pm »
Niesprawiedliwe, ale zabawne:




To ten gif nie był z PS3? :P

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #618 dnia: Marca 12, 2014, 23:29:45 pm »
Jezu...

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #619 dnia: Marca 12, 2014, 23:36:34 pm »
Dla mnie taka grafa jest nie do zaakceptowania.
Życzę niskich sprzedaży i fal hejtu na internetach, może w końcu dotrze do nich, że czas robić nextgenowe gry a nie wypuszczać ściemę jakąś i pastgenowe asasynki na PS4.
Szczerze się teraz martwię o Division, bo patrząc na to co zrobili z WD, poziom z trailerków będzie dla nich nie lada wyzwaniem.

No chyba że ten trailer to ściema jakaś z PS3 i na PS4 faktycznie będzie poziom z 2012...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #620 dnia: Marca 12, 2014, 23:44:29 pm »
Jezu...^2

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #621 dnia: Marca 13, 2014, 01:49:00 am »
Dla mnie taka grafa jest nie do zaakceptowania.
Życzę niskich sprzedaży i fal hejtu na internetach, może w końcu dotrze do nich, że czas robić nextgenowe gry a nie wypuszczać ściemę jakąś i pastgenowe asasynki na PS4.
Szczerze się teraz martwię o Division, bo patrząc na to co zrobili z WD, poziom z trailerków będzie dla nich nie lada wyzwaniem.

No chyba że ten trailer to ściema jakaś z PS3 i na PS4 faktycznie będzie poziom z 2012...
Wpis kur**, niech to Nintendo w końcu zdechnie, drugi raz pod rząd wypuszczać szrota co ma biedę poprzedniej generacji dorównać, a co dopiero następna. Jeszcze raz wpis.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #622 dnia: Marca 13, 2014, 08:49:50 am »
Dla mnie taka grafa jest nie do zaakceptowania.
Życzę niskich sprzedaży i fal hejtu na internetach, może w końcu dotrze do nich, że czas robić nextgenowe gry a nie wypuszczać ściemę jakąś i pastgenowe asasynki na PS4.
Szczerze się teraz martwię o Division, bo patrząc na to co zrobili z WD, poziom z trailerków będzie dla nich nie lada wyzwaniem.

No chyba że ten trailer to ściema jakaś z PS3 i na PS4 faktycznie będzie poziom z 2012...
Twierdze tak samo może w końcu zrobiliby giere, której nie będzie się porównywać do grafy z gier które już słabo wyglądały nawet na PS2.


Mrocz

  • Gość
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #623 dnia: Marca 13, 2014, 09:57:05 am »
Twierdze tak samo może w końcu zrobiliby giere, której nie będzie się porównywać do grafy z gier które już słabo wyglądały nawet na PS2.

Z tego co pamiętam to graficznie Underground stał bardzo wysoko... I ten motion blur jak po 10 piwach!

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #624 dnia: Marca 13, 2014, 10:04:24 am »
Do takiego np. Burnouta 2 daleko mu jednak było.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #625 dnia: Marca 13, 2014, 12:25:29 pm »
No nie wierzę, że PS4 nie pociągnęłaby takich efektów jak 2012 WD. Pierdolamento, ciężko mi uwierzyć, że takie słabe już są te nextgeny...

Pisałem już, że słabsza grafika nie wynika z ułomności next-genów, tylko z tworzenia gry na poprzednią generację. Całość trudności podbija masakryczny silnik, który nie nadaje się do robienia gier past i next gen. Jest to prawdziwy dramat i jeden z głównych powodów opóźnienia Watch Dogsów. Druga sprawa jest taka, że tamten trailer nie chodził nawet na żadnym dopasionym PC, tylko był wynikiem montażu scen z silnika, z elementami z innego softu i renderera. Tam mogli dodać wszystko i dopieścić to jak chcieli.

A jak ktoś nie chce wierzyć tylko mi to tu jest nijako potwierdzenie:
http://www.dsogaming.com/news/cliff-bleszinski-on-watch-dogs-visuals-next-gen-version-downgraded-due-to-old-gen-version/

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #626 dnia: Marca 13, 2014, 18:59:40 pm »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #627 dnia: Marca 13, 2014, 19:11:16 pm »
GTA 5 > WD  :neutral:
Za dnia strasznie biednie to wygląda.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #628 dnia: Marca 13, 2014, 21:40:16 pm »

3;05 na e3 2013 ten bruk byl  w 3d i to podobno na kompie o mocy ps4, a teraz juz plaska tekstura sie zrobila.  :roll:
« Ostatnia zmiana: Marca 13, 2014, 21:42:57 pm wysłana przez Wulfen »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #629 dnia: Marca 13, 2014, 21:54:05 pm »
No nie wierzę, że PS4 nie pociągnęłaby takich efektów jak 2012 WD. Pierdolamento, ciężko mi uwierzyć, że takie słabe już są te nextgeny...

Pisałem już, że słabsza grafika nie wynika z ułomności next-genów, tylko z tworzenia gry na poprzednią generację. Całość trudności podbija masakryczny silnik, który nie nadaje się do robienia gier past i next gen. Jest to prawdziwy dramat i jeden z głównych powodów opóźnienia Watch Dogsów. Druga sprawa jest taka, że tamten trailer nie chodził nawet na żadnym dopasionym PC, tylko był wynikiem montażu scen z silnika, z elementami z innego softu i renderera. Tam mogli dodać wszystko i dopieścić to jak chcieli.

A jak ktoś nie chce wierzyć tylko mi to tu jest nijako potwierdzenie:
http://www.dsogaming.com/news/cliff-bleszinski-on-watch-dogs-visuals-next-gen-version-downgraded-due-to-old-gen-version/

Ułomności PS4 tutaj nie widzę, winię jedynie pazernego wydawcę, co chce nawet na Wii U wydać tą grę, nie wiadomo po co... powtórzę się - Życzę niskich sprzedaży i fal hejtu na internetach  :evil: :evil: :mad:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #630 dnia: Marca 13, 2014, 23:06:28 pm »
3;05 na e3 2013 ten bruk byl  w 3d

Co?!  :D



Blisko kamery może shader sprawia takie wrażenie, ale dalej cały bruk się rozmazuje przez słabe anizo.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #631 dnia: Marca 14, 2014, 21:24:34 pm »
3;05 na e3 2013 ten bruk byl  w 3d

Co?!  :D



Blisko kamery może shader sprawia takie wrażenie, ale dalej cały bruk się rozmazuje przez słabe anizo.
pomyliło mi się, chodziło mi o ten gameplay z playstation meeting
http://www.gamersyde.com/hqstream_watch_dogs_ctos_threat_monitoring_report-31661_en.html
2;27 na 100% jest w 3d(albo jakis parallax)
wychodzi wiec na to ze już na e3 2013 był downgrade grafiki ;)
« Ostatnia zmiana: Marca 14, 2014, 21:31:59 pm wysłana przez Wulfen »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #632 dnia: Marca 16, 2014, 13:42:30 pm »
https://twitter.com/Design_Cave/status/444907972481658880
Cytuj
" I would say the average player which does free roam a bit tend to reach the end within 35-40h. But doing everything is close 100h. "

according to Jonathan Morin, creative director of Watch Dogs

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #633 dnia: Marca 16, 2014, 13:47:29 pm »
No to całkiem przyzwoicie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #634 dnia: Marca 16, 2014, 13:51:00 pm »
No wynik zacny. Jeżeli nie będzie to zbyt monotonne 100h (zróżnicowanie i ilość misji) to gites.

lupinator

  • Gość
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #635 dnia: Marca 16, 2014, 14:04:59 pm »
Podzielić przez 2 i mamy realne liczby. 100 godzin zabawy to wynik o który z piaskownic otrzeć może się GTA V, a to i tak nieco przesadzone.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #636 dnia: Marca 16, 2014, 14:16:45 pm »


Seteczka w W_D to pikuś  :troll:

lupinator

  • Gość
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #637 dnia: Marca 16, 2014, 14:46:58 pm »


Seteczka w W_D to pikuś  :troll:
To Twoje?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Watch Dogs
« Odpowiedź #638 dnia: Marca 16, 2014, 14:48:04 pm »
No.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36