0 użytkowników i 20 Gości przegląda ten wątek.
Model jest ten sam co na wstawkach tylko oświetlenie inne
Śmiesz się czepiać gry, która była największą rewolucją graficzną w historii gier video i jednym wielkim opadem szczęki Do tego robi wrażenie nawet teraz po 20 lat i można ją porównać z pseudo killerem 2016. Suzuki 96 = Nogi Dogi 2016? Co więcej w U4 nie dostrzegasz na screenie rysowanych linijką zarysów oczu czy ust i go jeszcze bronisz.Słabo i zalatuje za przeproszeniem żenadą z twojej strony.Wracając do Pudziana.To chyba odpowiedni filmik (chociaż jakość nagrania tragiczna)
Charted! - CrushingComplete the game in crushing mode 6th Sep 201611:18:37 PM
co tutaj z cieniami się dzieje na tejże postaci?
Różnią się tylko oświetleniem i czasami wyłącza się SSS w zależności od złożoności sceny, sam model jednak pozostaje ten sam.
zalatuje już obsesją na punkcie wizualnym tej gry.
Ja krytykuję to co inni wywyższają a jest słabe.Natomiast ty wrzucasz mnóstwo filmików i podziwiasz praktycznie to samo jak jakiś fanatyk np. jadąc nosem kamerą po liściach po raz setny Jakbyś nie mógł to dla siebie zachować przed tv
Jakie są wasze typy na nadchodzące killery? TLOU, Death Stranding, jak będzie to działać na standardowej PS4? U4 widać że robiony konkretnie pod standardowy model, Pro ledwie 1440p wyciąga bez większych zmian w grafice. Czy nowe tytuły mogą liczyć na podobne osiągi i traktowanie wewnątrz Sony? Czy może jednak powtórka z TLG i obecne przycięcia?
@Kyo Masz coś do modelu Drake'a a Twoja Lara może ssać Drake'owi https://www.youtube.com/watch?v=nGwHKPieDmI&feature=youtu.beTe twoje screeny to wiesz gdzie możesz sobie wsadzić...... Wesołych Świąt
Za dwa lata to wyjdzie Death Stranding w natywnym 4K parodysto