Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 1500514 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 13 194
  • Reputacja: 156
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18960 dnia: Grudzień 11, 2019, 23:39:59 pm »
Dobre. Ciekawe ile w tym prawdy.


Nintendo Switch Outsells Xbox One Worldwide
Cytuj
The Nintendo Switch sold 1,149,723 units for the week ending December 7, 2019 to bring its lifetime sales to 45.92 million units worldwide. This compares to the Xbox One with sales of 45.24 million units.

The Switch launched worldwide about three years and four months after the Xbox One. The Switch launched worldwide on March 3, 2017, while the Xbox One launched on November 22, 2013 in the west and September 4, 2014 in Japan.
http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=241497

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 654
  • Reputacja: 115
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18961 dnia: Grudzień 12, 2019, 01:33:53 am »
Taka ciekawostka ;):

https://www.tweaktown.com/news/69167/guerrilla-dev-ps3s-cell-cpu-far-stronger-new-intel-cpus/amp.html

Faktycznie dobre, aż się system-warsy 2010 przypominają :D aczkolwiek na necie widziałem wyniki linuxowych benchmarków, gdzie rdzeń PPE miał Single Thread wyniki gorsze niż jakieś śmieciowe Athlony od AMD, prawda jak zawsze leży gdzieś po środku.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 5 685
  • Reputacja: 43
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18962 dnia: Grudzień 12, 2019, 10:05:34 am »
Benchmarki są o kant dupy - dają tylko ogólny pogląd na wydajność. Są pisane uniwersalnie, bo służą do testowania wszystkiego. Cell, jak wszystkie customowe jednostki, wymagał indywidualnego podejścia. A że był na tyle inny od poprzednich procesorów, wymagał opracowania na nowo sposobów do uzyskiwania określonych rzeczy. Część obecnie stosowanych praktyk jest ewolucją pracy przy programowaniu na Cell'a. Nie był dobry we wszystkim, ale wciąż wspomina się go jako potwora (w dobrym i złym tego słowa znaczeniu).

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 776
  • Reputacja: 12
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18963 dnia: Grudzień 12, 2019, 14:20:31 pm »
Kiedyś widziałem świetną prezentację chyba Naughty Doga z GDC, której niestety nie zapisałem i żałuję, bo nie mogę jej już dziś odnaleźć, gdzie pokazywali assemblera PS3 vs. x86 i jak tam się optymalizuje kod, włącznie z tymi cyklami parzystymi i nieparzystymi (czy jak to się zwie), gdzie można było odpowiednio się przygotowując pozbyć się grubo ponad połowy instrukcji. Oczywiście, to wymaga myślenia w przód, ale PS3 miało swoje mocne strony, które jednak ciężko było wykorzystać (a już zwłaszcza nie bez schodzenia do ASM).

Ostatecznie jednak wychodzi, że deweloperzy wolą iść na skróty i stąd dziś x86. I łatwiej to benchmarkować ;)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 13 194
  • Reputacja: 156
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18964 dnia: Grudzień 19, 2019, 05:24:22 am »
Cytuj
The Nintendo Switch was the best-selling console worldwide with 1,396,424 consoles sold for the week ending December 14, according to VGChartz estimates.

The PlayStation 4 was the second best-selling console with sales of 471,298 consoles sold, followed by the Xbox One with 289,419 units, the 3DS with 17,673 units, and the PlayStation Vita with just 47 units.
http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=241545

Switch nieźle się rozkręcił. Ciężko będzie im przebić ten rok pod względem sprzedaży. Widać, że wersja Lite była strzałem w dziesiątkę.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 776
  • Reputacja: 12
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18965 dnia: Grudzień 19, 2019, 10:14:52 am »
Vita i tak lepiej niż Xone w Japonii :P Dziwi mnie, że Lite tak mocno schodzi, ja bym go nie kupił, ten większy lepszy. Wart swojej ceny.

Mateo

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 30-09-2017
  • Wiadomości: 177
  • Reputacja: 3
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18966 dnia: Grudzień 19, 2019, 12:01:25 pm »
Schodzi bo konsolka tańsza. :D

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 13 194
  • Reputacja: 156
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18967 dnia: Styczeń 09, 2020, 09:55:32 am »
Wyniki sprzedaży konsol w Japonii:


Kyokushinman

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 9 827
  • Reputacja: 155
  • KRYTYK GROWY & TV SETTINGS EXPERT
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18968 dnia: Styczeń 12, 2020, 10:14:40 am »


12? 13,8?
9,2? 10?

 :lol:

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 444
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18969 dnia: Styczeń 12, 2020, 18:54:44 pm »
Ile by to nie było, exlusiwy pokażą MOC

Kyokushinman

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 9 827
  • Reputacja: 155
  • KRYTYK GROWY & TV SETTINGS EXPERT
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18970 dnia: Styczeń 16, 2020, 18:34:28 pm »


0:30

Przez Mcable zrezygnowałem z grania w gry nawet na natywnym 4k. Nie mogę na taki obraz patrzeć puszczany przez zwykły kabel (pikseloza, którą widzę nawet z dalszej odległości). Ostatnio testowane Girsy 4 i 5 na Koksie. Raz się zobaczyło to później powrót jest niemożliwy.


Mclassic jeszcze nie dotarł, ale niestety mój tv (XE93) nie obsługuje 1440p. Niby piszą, że ulepszenia będą też w 4k30fps, ale trzeba to obczaić bo jakoś nie wierze.

Jak nie to czekamy na kabel lub usb z 4k60fps od tej firmy.
Za takie coś dam tyle co za PS5. Mam nadzieje, że w tym roku się pojawi bo tv trzeba jakoś wykorzystać.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 16, 2020, 19:06:15 pm wysłana przez Kyokushinman »

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 776
  • Reputacja: 12
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18971 dnia: Styczeń 16, 2020, 19:38:23 pm »
0:30

Mnie najbardziej koło 0:27 przekonało, tam jest dopiero obraz żyleta :D Czekam na recenzje mclassica zatem.

Kyokushinman

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 9 827
  • Reputacja: 155
  • KRYTYK GROWY & TV SETTINGS EXPERT

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 006
  • Reputacja: 25

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 776
  • Reputacja: 12
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18974 dnia: Luty 04, 2020, 16:40:11 pm »
Nowy rok, nowy Fallout 76 ;) Tylko, że Fallout to był zbugowany, a tutaj zapomniano dać contentu który był pokazany na trailerach :D Btw., a może część rzeczy wycięli, żeby na konsole puścić za jakiś czas ?  :evil:

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 10 470
  • Reputacja: 206
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18975 dnia: Luty 05, 2020, 20:13:57 pm »


Całkiem sympatyczny materiał, polecam.  8)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 13 194
  • Reputacja: 156
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18976 dnia: Luty 06, 2020, 09:57:52 am »
No niezłe zestawienie, faktycznie :)

Kyokushinman

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 9 827
  • Reputacja: 155
  • KRYTYK GROWY & TV SETTINGS EXPERT
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18977 dnia: Luty 06, 2020, 14:33:50 pm »


MGS 5 i Doom :D

A taki kiedyś był spór na forum o to ze mną, że te gry wcale nie są ładne.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 425
  • Reputacja: 249
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18978 dnia: Luty 06, 2020, 15:39:20 pm »
Rage, metro exodus na 3 miejscu, doprawdy, smieszna lista.

Kyokushinman

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 9 827
  • Reputacja: 155
  • KRYTYK GROWY & TV SETTINGS EXPERT
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18979 dnia: Luty 06, 2020, 16:32:53 pm »
Metro Exodus? Hmm najładniejszy wraz z FC5 fps na chwile obecną ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 425
  • Reputacja: 249
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18980 dnia: Luty 06, 2020, 17:14:12 pm »
Co nie znaczy ze ktorakolwiek z tych gier zasluguje na miejsce w 15 najladniejszych gier dekady, a juz na pewno nie na miejscu nr 3

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 13 194
  • Reputacja: 156
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18981 dnia: Luty 06, 2020, 21:11:34 pm »
Na numerki w zestawieniu w ogóle nie zwracałem uwagi. Na mnie Metro też jakoś wrażenia graficznie nie robi. Z podanych gier najlepiej imo wypada DS i Control. Ta specjalna wersja Q2 też momentami super graficznie wygląda, mimo archaicznej struktury. Tego typu efekty zrobią dużą różnicę na next genach.

Kyokushinman

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 9 827
  • Reputacja: 155
  • KRYTYK GROWY & TV SETTINGS EXPERT
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18982 dnia: Luty 08, 2020, 19:11:08 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 13 194
  • Reputacja: 156
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18983 dnia: Luty 13, 2020, 07:10:08 am »
PS4/XBO/NS - 2019 vs 2020
http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=241660&page=1

Jak na razie Switch zalicza spory wzrost w stosunku do poprzedniego roku, a XBO i PS4 wyraźny spadek. Aż dziwne, że MS tak się trzyma tego wydawania exów także na XBO, bo konsola obecnie sprzedaje się już słabiutko. Ale pewnie wszystko rozchodzi się o Gamepassa.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 440
  • Reputacja: 106
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18984 dnia: Luty 13, 2020, 08:44:46 am »
Bo to już jest inny kierunek. Masz grać na ich platformie, używać gamepassa, a czy to będzie xbox, pc czy coś jeszcze innego, nie ma dla nich znaczenia.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 13 194
  • Reputacja: 156
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18985 dnia: Luty 13, 2020, 15:21:01 pm »
Trzeba przyznać, że z finansowego punktu widzenia ma to sens. W końcu w ciągu pierwszego roku życia nowej konsoli tylko część abonentów Gamepassa zdoła ją nabyć, a gdyby zrezygnowali z exów dla starych konsol, to usługa straciłaby najcenniejsze paliwo dla wielu użytkowników i liczba osób opłacających usługę zaczęłaby maleć. Przy obecnej koncepcji mogą być pewni stałego wzrostu. Zresztą na nowych konsolach nie zarobią (może nawet będą dopłacać do każdej) zatem czy ktoś gra na nowym, czy na starym sprzęcie, tak naprawdę im wisi. Do tego niedługo wchodzi xCloud, który pozwoli cieszyć się dobrą grafą na słabszych sprzętach.

Imo mogli jednak wybrać rozwiązanie pośrednie i lepiej by na tym wyszli. Tzn. większość gier wychodziła by na wszystkie platformy MS, ale te najbardziej wymagające tytuły (jakieś 2 na rok) byłyby wydawane na wyłączność dla nowej konsoli. Myślę, że wiele by na tym nie stracili.

Kyokushinman

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 9 827
  • Reputacja: 155
  • KRYTYK GROWY & TV SETTINGS EXPERT
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18986 dnia: Luty 20, 2020, 07:47:09 am »
https://gamingsociety.pl/artykul/playstation-5-vs-xbox-series-x-specyfikacja-1104764/



PlayStation 5 specyfikacja:

Grafika 12,6 TFlops RDNA 1.5
Procesor AMD Zen 2 3,6 GHz
18 GB GDDR6 + 4GB DDR4
Dysk SSD NVMe 500 GB 5,5 GB/s
Dedykowane rdzenie do RT oraz 3D Audio
Przepustowość 576 GB/s




Xbox Series X specyfikacja:

Grafika 11,8 TFlops RDNA 1.5
Procesor AMD Zen 2 3,7 GHz
16 GB GDDR6 + 4GB DDR4
Dysk SSD NVMe 1 TB 3,8 GB/s
Dedykowane rdzenie do RT oraz 3D Audio
Przepustowość 596 GB/s

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 440
  • Reputacja: 106
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18987 dnia: Luty 20, 2020, 08:12:11 am »
500gb dysk brzmi jak żart, więc pewnie fejk jak większość newsów ostatnio.

Kyokushinman

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 9 827
  • Reputacja: 155
  • KRYTYK GROWY & TV SETTINGS EXPERT
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18988 dnia: Luty 20, 2020, 08:49:12 am »
Wiadomo, że plota na oficjalne info trzeba czekać jeszcze pewnie ze 3 miechy.
Natomiast 500GB starczy dla osób co chcą jak najtaniej kupić mocny sprzęt no i jeszcze dla niech pudełka to priorytet. Dla mnie biorąc pod uwagę wsteczną to i 5TB będzie za mało. Jeżeli plota okaże się prawdą, to na bank będą wersje odpowiednio droższe z większa pojemnością dysków.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 776
  • Reputacja: 12
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18989 dnia: Luty 20, 2020, 08:57:53 am »
Biorąc pod uwagę, że będzie droższe SSD, to w sumie nie liczę na nic więcej niż 500GB. Jakby mogli, to by pewnie chętnie dali mniej, ale przy grach które dzisiaj mają już po 120GB i trzeba zostawić zapas na pobranie patcha, to 256GB by nie starczyło, więc 500 to minimum. Oczywiście jeśli na start będzie opcja z 1TB, to lepiej brać, bo myślę, że gry po 100GB i na dwóch płytach staną się normą - myślę, że FF VII nie będzie jedyną taką grą w tym roku.

Kyokushinman

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 9 827
  • Reputacja: 155
  • KRYTYK GROWY & TV SETTINGS EXPERT
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18990 dnia: Luty 20, 2020, 09:04:25 am »
The Last of Us 2 też może na jednej płycie się nie zmieścić ;)

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 776
  • Reputacja: 12
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18991 dnia: Luty 20, 2020, 09:05:13 am »
I mam nadzieję, że z Cyberpunkiem też nie będą się szczypać ;)

Kyokushinman

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 9 827
  • Reputacja: 155
  • KRYTYK GROWY & TV SETTINGS EXPERT
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18992 dnia: Luty 20, 2020, 09:12:34 am »
Zapomniałem to pewnie na 3 będzie :lol:

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 772
  • Reputacja: 48
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18993 dnia: Luty 20, 2020, 17:49:02 pm »
500gb dysk brzmi jak żart, więc pewnie fejk jak większość newsów ostatnio.
Dokładnie. Bardzo bym się zdziwił na cokolwiek powyżej 256GB.
Dysk twardy pewnie standardowo 1TB będzie.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 541
  • Reputacja: 69
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18994 dnia: Luty 21, 2020, 09:53:59 am »
Z uwagi na rdzenie rt i oświetlenie w czasie rzeczywistym gry będą znacznie mniejsze (m in brak shadowmap na plycie). Takze 500gb da radę

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 5 685
  • Reputacja: 43
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18995 dnia: Luty 21, 2020, 10:40:16 am »
Z uwagi na rdzenie rt i oświetlenie w czasie rzeczywistym gry będą znacznie mniejsze (m in brak shadowmap na plycie). Takze 500gb da radę

Zakładasz pełny RT, do tego w każdej grze?

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 776
  • Reputacja: 12
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18996 dnia: Luty 21, 2020, 11:19:27 am »
Tam gdzie moce przerobowe RT konsol okażą sie zbyt słabe, tam będzie trzeba oszukać innymi technikami żeby wyglądało porządnie, więc akurat ilość danych może się nie zmienić. Poza tym obawiam się innego efektu - do pewnego momentu każdy starał się mieścić na jednej płycie w 50GB, bo taki był standard, chociaż było coraz trudniej. Pewnie nawet do jakiegoś momentu konsole nie wspierały dwóch płyt, ale taki wielki gracz jak Rockstar wymusił zapewne rozwiązanie z dyskiem instalacyjnym. I otworzył tym samym wrota dla pozostałych twórców, żeby mogli przestać się limitować. Trochę już pod koniec generacji, więc mało zostało gier które mogą z tego skorzystać, ale myślę, że sporo firm już dawno chciałoby mieć tę opcję w grach z otwartym światem i teraz nie zawahają się jej użyć, żeby zwiększyć różnorodność w grach, a nie robić recykling tych samych obiektów - co i tak przyznam, udawało im się świetnie.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 541
  • Reputacja: 69
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18997 dnia: Luty 21, 2020, 11:43:35 am »
Z uwagi na rdzenie rt i oświetlenie w czasie rzeczywistym gry będą znacznie mniejsze (m in brak shadowmap na plycie). Takze 500gb da radę

Zakładasz pełny RT, do tego w każdej grze?
To zależy od specyfikacji nowych konsol. Jak podasz to się wypowiem  ;)

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 10 470
  • Reputacja: 206
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18998 dnia: Luty 21, 2020, 16:26:06 pm »
Ta lista gamingbolt jest, jaka jest. Wiadomo każdy gracz, każda redakcja ułożyłaby ją nieco inaczej. W każdym razie interesujące zestawienia. Nie sposób nie zgodzić się z kilkoma pozycjami. Jakby komuś nie chciało się oglądać:

- RAGE (ten pierwszy) - faktycznie tytuł na dzień dobry imponował grafiką. Może na konsolach drażniło doczytywanie się tekstur (swoją drogą obecne na PC), ale gra była śliczna i hulała bodaj w 60 k/s. Imponujący wynik, ale by znaleźć się w najładniejszych grach dekady - nie sądzę.

- Halo 4 - piękna gra i faktycznie technologicznie imponująca.

- DriveClub - to u mnie nie przejdzie. Jasne, bardzo ładna na premierę, ale mająca sporo kontrastów. Wówczas nie było lepiej prezentujących się samochodów, ale te zęby  :wtf: Piękna gra świateł, ale znowu areny zmagań - jedne prześliczne, inne takie sobie. Nie dałbym w życiu więcej jak 8/10. Jak deszcz doszedł, to 9/10, ale też takie zabawy po premierze, to wiecie.... Było wiele lepiej prezentujących się podczas premiery gier wyścigowych - jak choćby Horizon trzecia, albo 4.

- The Last of Us - tak, gubiła klatki, zgadzam się, niemniej technologicznie pięknie (wraz z GTA V) zamykała poprzednią generację. Jak najbardziej może tu być, choć nie jestem przekonany, czy drugiego Uncharted bym nie postawił w to miejsce.

- GTA V - tak jak napisałem powyżej. Nieprawdopodobna jakość. Aż cieżko uwieżyc, że działało to na poprzedniej generacji.

- MGS V - bardzo ładna gra, modele świat (trochę pustawy, ale hej, pustynne tereny), do datkowo ten klatkaż....  :o
Ale chyba wrzuciłbym tu The Order. o Grze wiele można napisać dobrego/złego, ale graficznie to było KO dla konkurencji z blachą włącznie.

- Wiesiek III - gra 10/10, ale graficznie bym na takiej liście nie umieścił. Ok, pal sześć znacznie słabsze wersje konsolowe. Jak wiecie na premierę kupiłem edycje na PCMR i PS4. Żadnej bym nie dał więcej jak 9/10. To już inFamous Secon Son, albo Ryse: Son of Rome (dużo tych Son w nazwach pięknych gier) robiło znacznie większe wrażenie.

- Doom - i  tu mogę się zgodzić. Przecudnie to się prezentowało w dniu premiery, ale Exodus o klasę piękniejszy.

- Battlefield V - przepiękna gra w rzeczy samej, ale chyba zamieniłbym ja (nieznacznie, ale zawsze) z miejscami z taki Battlefront II.

- God of War - bez szans by jej tu nie umieścić. 10/10 za grafikę. Można byłoby ostatecznie dać 9/10, ale takie cholernie mocne.

- Gearsy V - podobnie jak wyżej - sumienne 9/10, ale z uwagi na moc obliczeniową konsoli i to co w ostatecznym rozrachunku tytuł prezentuje, jak najbardziej można ją tu dać.

- Horizon Zero Dawn - zdecydowanie. Nieprawdopodobna jakość. Trochę na animację można pomarudzić, że trzydzieści, a także wygląd ludzkich przeciwników, jednakże obłędna jakość bije od produkcji GG. Wyróżniłbym tu Asasyna Orgins, szczególnie glorius PCMR wersję. Absolutny top 2017r.

- Metro Exodus - obecnie najpiękniejszy FPS na rynku, wiec ciężko by go tu nie było. Grałem na PS4 Pro i łał. Na X Bogu X i jeszcze większe łał (4k) oraz na moim 1080 ti i doszło 60 klatek więc sprawa iście imponująca.

- Uncharted 4 - rzecz niezwykła. To nie mogło tak wygląda na poczciwej PS4, a jednak. Skali dla tej produkcji brakuje. Zdecydowanie czołówka tej generacji.

- RDR II - to jest to o czym wspominałem pod koniec 2018r. Najpiękniejsza gra konsolowa na rynku. Nic lepiej nie wygląda i jestem ciekawy czy coś zaprezentuje się lepiej.

Na tej liście brakło mi wyróżnień, ukłonu w stronę dwa de, bo jednak Ori tudzież Cuphed wyglądają bajecznie. HK także i taka gra w zestawieniu powinna się znaleźć.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 5 685
  • Reputacja: 43
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18999 dnia: Luty 21, 2020, 16:58:07 pm »
To zależy od specyfikacji nowych konsol. Jak podasz to się wypowiem

Niestety nie znam :(. Biorę to jednak na zdrowy rozsądek - jeśli RT będzie na poziomie obecnych RTX'ów, dajmy na to 2080, to będzie pewnie bardzo dobrze. Na więcej bym nie liczył, ale kto wie, AMD może zacznie przekuwać sukcesy z CPU na GPU ;).

W związku z tym RT będzie tylko częściowe i zależne od dev'ów.