Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2139574 razy)

0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #320 dnia: Lutego 22, 2013, 08:05:57 am »









Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #321 dnia: Lutego 22, 2013, 08:50:27 am »
A tu dalej pierdu pierdu... Natomiast gra wygląda obłędnie i jakoś mam od 50 do nawet ponad 100fpsów wszystko na "Bardzo wysokie" wyłączony V-sync i AAx1
Natomiast multi nontoper ponad 70fps. Krzysiek 3 ma świetną optymalizację.
A teraz podaj, czy sprzęt na którym grasz jest warty cenowo mniej, czy więcej od dwóch PS4 sklejonych taśmą.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #322 dnia: Lutego 22, 2013, 09:28:53 am »
Mniej
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ps.
Tak przemyślawszy o ile obecnie wydajniejsze części komputerowe wychodzą od już wiekowych naszych konsol to jestem pełen podziwu dla programistów że potrafią z nich taką grafikę wygenerować.
Z drugiej strony gając w takiego chociażby Krzysia aż się prosi by już dostali nowe zabawki do ujarzmienia. To jest korzyść dla ludzi grających na konsolach jak i na Pctach. Szczególnie że nowe konsole mają mieć architekture PC, a większość gier i tak wychodzi Multiplatformowo.
Nic tylko się cieszyć że w końcu coś ruszyło  :D
« Ostatnia zmiana: Lutego 22, 2013, 09:44:37 am wysłana przez Magiq »

svonston

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #323 dnia: Lutego 22, 2013, 09:41:36 am »
Zrób shoty u siebie i wrzuć na forumka.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #324 dnia: Lutego 22, 2013, 09:51:59 am »
Zrób shoty u siebie i wrzuć na forumka.
Będe w domu to coś wrzucę.
Najbardziej jarają mnie te wszystkie efekty cząsteczkowe i fyzyka otoczenia - co jak widać po prezentacji Sony będzie w następnej generacji.
Tak naprawdę nie przy teksturach a takich właśnie rzeczach będzimy otwierać paszczę z zachwytu :)

Np do tej pory pamiętam jak się jarałem wodą obok wiatraka w Ico  :angel:
« Ostatnia zmiana: Lutego 22, 2013, 09:55:06 am wysłana przez Magiq »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #325 dnia: Lutego 22, 2013, 09:57:13 am »
http://curioo.co.uk/video-games/wii-u-versus-ps4-graphics-comparison/

Większego LOL-a już dawno nie widziałem. Fanboy Nintendo próbuj udowodnić, ze WiiU jest praktycznie tak samo mocne jak PS4. CO śmieszniejsze artykuł jest na głównej stronie N4G  :lol:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 871
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #326 dnia: Lutego 22, 2013, 10:05:46 am »
Ja tam raczej byłbym wkurzony na miejscu posiadaczy PC, że ich sprzęt jest wykorzystywany tylko w małym procencie (i nie jest to wymuszone przez konsole, jak sądzą niektórzy). Zamknięta architektura, oraz cuda wyprawiane przez programistów i grafików to jedno, ale PC naprawdę stać na dużo więcej. Nikt z tego jednak nie korzysta, nawet taki Crytek.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #327 dnia: Lutego 22, 2013, 10:15:08 am »
Skoro technologicznie gry stoją w miejscu od jakiegoś tam czasu (a jest to wymuszone w dużym stopniu przez konsole, a dokładniej duże firmy wydające gry tylko dla kasy ) to nikt nie każe kupować nowych kart graficznych. Spokojnie taka za 400zł pociągnie w podobnej a nawet lepszej oprawie to co jest na rynku.
Że branża jest zjebana to każdy chyba wie + że wydzierają od nas kase za byle gówno. Najlepszy przykład ostatni Alien marines

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 798
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #328 dnia: Lutego 22, 2013, 11:19:37 am »
Jeszcze raz trafiłem do karotowych galerii i...



Gdzie są odbicia?  o_O

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #329 dnia: Lutego 22, 2013, 11:37:35 am »
Chociaż architekture PS4 oparto na podzespolach z PC, to procesor na bazie architektury "Jaguar" mocno zmodyfikowano. Dosc powiedzieć, ze ma bardzo niski pobór mocy i wykonany jest w 28 nm procesie technologicznym (chociaż Intel zejdzie w tym roku do 14 nm), ale wspiera szereg rozszerzen i nowoczesnych instrukcji, których do tej pory nie wspiera żaden sprzęt na rynku. No i dolozono dwa razy tyle rdzeni wzgledem tego, co siedzieć ma w laptopach i netbookach. Plotki o taktowaniu 1,6 GHz tez nie są do konca prawdziwe. Bo o ile w stanie spoczynku ten procesor może osiągać takie taktowanie, to przy maksymalnym obciążeniu może rozkręcić sie prawie do 4 GHz. Tak, jak to wyglada w przypadku obecnych procesorow AMD - porównywanie go do FX-4300 to kompletna bzdura.

Podobnie z układem graficznym. Patrząc ma wydajność TFlopsow, plasuje sie miedzy Radeonami 7850, a 7870, ale to NIE jest ten sam układ. Nawet gdyby osiągał wydajność zbliżona do Radeona 7850, to jest gigantyczny skok względem tego, co siedziało w konsolach poprzedniej (no jeszcze tej) generacji.

Pamięć mówi sama za siebie. 8 GB GDDR5 to potęga i zdecydowanie zaprocentuje w przyszłości.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #330 dnia: Lutego 22, 2013, 15:46:05 pm »
Obiecane pare szotóF






svonston

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #331 dnia: Lutego 22, 2013, 15:46:58 pm »
Zajebiście to wygląda. Szkoda, że na konsolach jest taka kupa.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #332 dnia: Lutego 22, 2013, 15:50:04 pm »
Nie wiem nie widzialem na konsoli jak wygląda.
W ruchu jest naprawde super. Np ten motyw z latarką mnie lekko rozwalił, nie widać tego na ss ale takiego efektu z latarki jak on później idzie i świeci na około nie widziałem chyba.
A przyje**ć się też da jak wiadomo do wszystkiego
« Ostatnia zmiana: Lutego 22, 2013, 15:52:17 pm wysłana przez Magiq »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 798
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #333 dnia: Lutego 22, 2013, 15:51:46 pm »
Zajebiście to wygląda.

No, tak ze dwie klasy wyżej od Killzone 4.

svonston

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #334 dnia: Lutego 22, 2013, 15:52:52 pm »
Sram na wojny, która gra jest ładna. C3 na tych ustawieniach wygląda fenomenalnie i nie podlega to dyskusji, dałny.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 419
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #335 dnia: Lutego 22, 2013, 15:54:29 pm »
Sram na wojny, która gra jest ładna. C3 na tych ustawieniach wygląda fenomenalnie i nie podlega to dyskusji, dałny.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 798
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #336 dnia: Lutego 22, 2013, 15:55:49 pm »
W moim słowniku fenomenalnie ma inną definicję, zwłaszcza, że to chodzi na sprzęcie kilkanaście razy mocniejszym od current-genów.

svonston

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #337 dnia: Lutego 22, 2013, 15:56:47 pm »
W moim słowniku fenomenalnie ma inną definicję
Mam nadzieję, że następna generacja zrobi ci loda, bo inaczej znów się zawiedziesz...

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #338 dnia: Lutego 22, 2013, 15:57:52 pm »
Każdy ocenia według własnego uznania. Mnie się tam podoba jedno i drugie.
Będzie KZ4 to będę grał w KZ4.
A to co najlepsze w grach widać w ruchu a nie na obrazkach

Ps
Znacie jakiś fajny program do robienia zrzutów ekranu? Bo ten fraps że za free to takie małe gówniane bitmapy robi
« Ostatnia zmiana: Lutego 22, 2013, 16:01:05 pm wysłana przez Magiq »

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #339 dnia: Lutego 22, 2013, 16:15:47 pm »
Każdy ocenia według własnego uznania. Mnie się tam podoba jedno i drugie.
Będzie KZ4 to będę grał w KZ4.
A to co najlepsze w grach widać w ruchu a nie na obrazkach

Owszem. Ja również podpisuje się pod tym, że Crysis 3 wygląda fenomenalnie i to nawet na niższych detalach.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #340 dnia: Lutego 22, 2013, 16:27:07 pm »
Cytuj
Znacie jakiś fajny program do robienia zrzutów ekranu? Bo ten fraps że za free to takie małe gówniane bitmapy robi
msi afterburner

Cytuj
Crysis 3 wygląda fenomenalnie i to nawet na niższych detalach.
bo tak na prawdę nie wiele się różni :)
« Ostatnia zmiana: Lutego 22, 2013, 16:28:52 pm wysłana przez Wulfen »

Marins

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #341 dnia: Lutego 22, 2013, 16:57:40 pm »
Cytuj
A to co najlepsze w grach widać w ruchu a nie na obrazkach
Dokladnie.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #343 dnia: Lutego 22, 2013, 20:40:13 pm »
Nowe screeny z militarnego sandboxa - ex na pc i tylko na steam.







Przy tej grafice, wielkości obszaru i możliwościom oceniam liczbę klatek na topowym sprzęcie Karoty na 10 fps. Po sprzedaniu samochodu i zakupie za te fundusze Tytana performance skoczy o 10 fps w górę.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #344 dnia: Lutego 22, 2013, 20:47:21 pm »
http://allegro.pl/karta-geforce-gtx-titan-premiera-384-bit-6-gb-i3051384348.html




I tak ma mniej ramu niż PS4. ;P

PS. Ciekawe czym chłodzona. Pewnie wytryskami blacharzy.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #345 dnia: Lutego 22, 2013, 20:50:18 pm »
Cytuj

Na PS3 te bitmapy w tle przynajmniej cienie rzucały.


el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #346 dnia: Lutego 22, 2013, 21:02:56 pm »
PS. Ciekawe czym chłodzona. Pewnie wytryskami blacharzy.

Fajne, jaki to typ rosliny? Skamieniala?

Blachorozjeb pospolity.

 :lol:

+

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #347 dnia: Lutego 22, 2013, 21:24:14 pm »
;)

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #348 dnia: Lutego 23, 2013, 15:12:06 pm »
http://allegro.pl/karta-geforce-gtx-titan-premiera-384-bit-6-gb-i3051384348.html



4 patole na kartę graficzną O_O ?! Naraaa...

Kiedyś jak jeszcze byłem blacharzem to najdroższe karty kosztowały po 2 tysiące ale 4???? Kogoś ostro posrało by wydawać taką grafę by zagrać w trochę większej rozdziałce w multiplatformy.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #349 dnia: Lutego 23, 2013, 15:18:23 pm »
W multiplatformy i Crysisa 4 na High jak dokupisz drugiego tytana za 2-3 lata ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #350 dnia: Lutego 23, 2013, 15:20:35 pm »
A najlepsze, że na konsoli za 2 tysie (strzelam, że tyle będzie kosztować PS4) zagrasz w jeszcze ładniejsze gierki. PCtowcy to naprawdę głupi naród. :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #351 dnia: Lutego 23, 2013, 15:36:45 pm »
A najlepsze, że na konsoli za 2 tysie (strzelam, że tyle będzie kosztować PS4) zagrasz w jeszcze ładniejsze gierki. :lol:

Przynajmniej nie będzie chłodzone spermą blacharzy :troll:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #352 dnia: Lutego 23, 2013, 15:56:04 pm »
Proste. ;P


Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #353 dnia: Lutego 24, 2013, 21:31:17 pm »
TRESSFX: A NEW FRONTIER OF REALISM IN PC GAMING

http://blogs.amd.com/play/tressfx/

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #354 dnia: Lutego 25, 2013, 11:40:22 am »
TRESSFX: A NEW FRONTIER OF REALISM IN PC GAMING

Skończy się na paru tech demkach, które nigdy nie zostaną wykorzystane w grach... :P

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #355 dnia: Lutego 26, 2013, 09:34:44 am »
BAD HAIR DAYS

Since the dawn of the 3D era, characters in your favorite games have largely featured totally unrealistic hair: blocky and jagged, often without animation that matches your character’s movements. Many games have attempted to disguise the problem with short haircuts, updos, or even unremovable helmets. But why?  Simply: realistic hair is one of the most complex and challenging materials to accurately reproduce in real-time.  Convincingly recreating a head of lively hair involves drawing tens of thousands of tiny and individual semi-transparent strands, each of which casts complex shadows and requires anti-aliasing. Even more challengingly, these calculations must be updated dozens of times per second to synchronize with the motion of a character.





A NEW FRONTIER OF REALISM

Lara Croft is an iconic character with an equally iconic ponytail. Re-imagining Lara (and her haircut) for the 2013 release of Tomb Raider wasn’t just an opportunity to modernize the character, it was an opportunity to substantially advance in-game realism by tackling the long-standing challenge of unrealistic hair. Through painstaking collaboration between software developers at AMD and Crystal Dynamics, Tomb Raider proudly features the world’s first real-time hair rendering technology in a playable game: TressFX Hair.



THE SCIENCE OF TRESSFX HAIR


TressFX Hair revolutionizes Lara Croft’s locks by using the DirectCompute programming language to unlock the massively-parallel processing capabilities of the Graphics Core Next architecture, enabling image quality previously restricted to pre-rendered images.  Building on AMD’s previous work on Order Independent Transparency (OIT), this method makes use of Per-Pixel Linked-List (PPLL) data structures to manage rendering complexity and memory usage.





DirectCompute is additionally utilized to perform the real-time physics simulations for TressFX Hair. This physics system treats each strand of hair as a chain with dozens of links, permitting for forces like gravity, wind and movement of the head to move and curl Lara’s hair in a realistic fashion. Further, collision detection is performed to ensure that strands do not pass through one another, or other solid surfaces such as Lara’s head, clothing and body. Finally, hair styles are simulated by gradually pulling the strands back towards their original shape after they have moved in response to an external force.

Graphics cards featuring the Graphics Core Next architecture, like select AMD Radeon™ HD 7000 Series, are particularly well-equipped to handle these types of tasks, with their combination of fast on-chip shared memory and massive processing throughput on the order of trillions of operations per second.

http://blogs.amd.com/play/tressfx/
« Ostatnia zmiana: Lutego 26, 2013, 09:37:27 am wysłana przez Magiq »

andryush

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 11 022
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #356 dnia: Lutego 26, 2013, 10:29:15 am »
Ja się tym jaram

**Uwaga SPOILERY

Gra z PS2, a jak zajebiście wygląda ta animacja włosów. Pewnie nie real time, ale co tam...
Plus efekt ognia na finalnym bosie...magia. Na PS3 chyba takich efektów nie było.

Chociaż ogładam, ogądam i chyba jednak realtime  :o
I to jest właśnie magia konsol.
« Ostatnia zmiana: Lutego 26, 2013, 10:38:27 am wysłana przez andryush »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 798
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #357 dnia: Lutego 26, 2013, 13:06:58 pm »


olo

lupinator

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #358 dnia: Lutego 26, 2013, 13:20:56 pm »
A w Killzonie wszyscy łysi :(

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 798
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #359 dnia: Lutego 26, 2013, 13:28:22 pm »
Mnie tam bardziej ten pecetowy "standard" z PS2 śmieszy.