Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2111075 razy)

0 użytkowników i 12 Gości przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3600 dnia: Września 06, 2013, 23:09:39 pm »
Można chyba spokojnie zakładać, że następcę WiiU zobaczymy za te 5-6 lat. Natomiast na kolejne next geny nie liczyłbym wcześniej niż za 7-8 zim.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3601 dnia: Września 06, 2013, 23:56:57 pm »
Osobiście mam taką nadzieję. Obecna generacja była zbyt długa, w ostatnich paru latach dysproporcje między PC i konsolami były ogromne i hamowały całą branżę. 5-6 lat to moim zdaniem maksymalny okres życia konsoli.
No.

Burza w GW2, niepohamowanym exie na PC:


A tu w FFXIV na PS3 ograniczonym przez PS3:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3602 dnia: Września 07, 2013, 00:01:44 am »
I tu i tu wygląda ch**owo, dobre porównanie!

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3603 dnia: Września 07, 2013, 00:40:46 am »
Nie zgodze się! W GW2 wygląda wybitnie ch*jowo.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3604 dnia: Września 07, 2013, 04:07:20 am »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3605 dnia: Września 07, 2013, 07:00:20 am »
może to hollow army?

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3606 dnia: Września 07, 2013, 07:19:34 am »

Marins

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3607 dnia: Września 07, 2013, 08:28:54 am »
Nie zgodze się! W GW2 wygląda wybitnie ch*jowo.

Rave_PL

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 19-08-2013
  • Wiadomości: 69
  • Reputacja: 0
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3608 dnia: Września 07, 2013, 10:44:01 am »
Zawsze można wyciągnąć przykład który pokaże, że jedna platforma jest gorsza od drugiej, albo odwrotnie. Gry MMO raczej nie mają na celu być graficznymi killerami w które 50% osób nie będzie mogło zagrać, bo mają za słabe kompy ;)

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3609 dnia: Września 07, 2013, 11:17:25 am »
Cytuj
Osobiście mam taką nadzieję. Obecna generacja była zbyt długa, w ostatnich paru latach dysproporcje między PC i konsolami były ogromne i hamowały całą branżę. 5-6 lat to moim zdaniem maksymalny okres życia konsoli.

Mi się za to wydaje, że gdyby nie konsole, to na PC wychodziłyby 4 poważne tytuły rocznie, z czego jedna strategia, 1 RPG i 2 FPP. Jakikolwiek postęp w grach video jest stymulowany przede wszystkim przez rynek konsolowy, bo tylko on jest w stanie zagwarantować zwrot poniesionych nakładów (na pewno nie użytkownicy Piratebay).

A grafika to nie tylko wydajne układy graficzne, ale również praca artystów, tekstury, modele, projekty poziomów, design. Porządne inwestowanie w te aspekty produkcji gier jest możliwe dzięki konsolom.
Także mogę zgodzić się z twierdzeniem, że obecna generacja jest za długo, ale uważam że nie może być mowy o żadnym hamowaniu, najwyżej spowolnionym progresie. Dla mnie PC nie ma tu nic do rzeczy - jakby nie było konsol, zaawansowanie gier na każdym możliwym poziomie byłoby znacznie mniejsze.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3610 dnia: Września 07, 2013, 11:36:12 am »
PC hamuje sam siebie. Wydawcy chcą dotrzeć do najszerszego grona odbiorców na platformie, więc muszą liczyć się z obecnością laptopów i przestarzałych maszyn, które radzą sobie gorzej niż konsole.

Lewis

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-12-2006
  • Wiadomości: 152
  • Reputacja: 1
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3611 dnia: Września 07, 2013, 13:20:34 pm »
Cytuj
Osobiście mam taką nadzieję. Obecna generacja była zbyt długa, w ostatnich paru latach dysproporcje między PC i konsolami były ogromne i hamowały całą branżę. 5-6 lat to moim zdaniem maksymalny okres życia konsoli.

Mi się za to wydaje, że gdyby nie konsole, to na PC wychodziłyby 4 poważne tytuły rocznie, z czego jedna strategia, 1 RPG i 2 FPP. Jakikolwiek postęp w grach video jest stymulowany przede wszystkim przez rynek konsolowy, bo tylko on jest w stanie zagwarantować zwrot poniesionych nakładów (na pewno nie użytkownicy Piratebay).

A grafika to nie tylko wydajne układy graficzne, ale również praca artystów, tekstury, modele, projekty poziomów, design. Porządne inwestowanie w te aspekty produkcji gier jest możliwe dzięki konsolom.
Także mogę zgodzić się z twierdzeniem, że obecna generacja jest za długo, ale uważam że nie może być mowy o żadnym hamowaniu, najwyżej spowolnionym progresie. Dla mnie PC nie ma tu nic do rzeczy - jakby nie było konsol, zaawansowanie gier na każdym możliwym poziomie byłoby znacznie mniejsze.
Nic dodać, nic ująć ;)

Nycek

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 21-02-2007
  • Wiadomości: 513
  • Reputacja: 1
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3612 dnia: Września 07, 2013, 13:27:53 pm »
Podobno microsoft i sony bardzo szybko zaczną zarabiać na nowych konsolach więc spodziewam się że 5-6 lat to max dla tych maszynek.
« Ostatnia zmiana: Września 07, 2013, 13:30:58 pm wysłana przez Nycek »

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3613 dnia: Września 07, 2013, 14:31:10 pm »
Ja po tym co widzę, obawiam się, że procesor będzie tutaj bardzo wąskim gardłem w nowych konsolkach. Wiem, że taktowanie od dłuższego czasu nie ma takiego znaczenia, ale na litość - 1,7 GHz? Przy tej architekturze? To nawet w smartfonach są już 2,3 GHz, a gdyby nie miało to żadnych wartości, to po kiego by je tam montowali?

Dalej zastanawiam się, dlaczego wpadli na tak beznadziejny pomysł - pewno zwodzeni i kuszeni przez AMD (które w przypadku produkcji procesorów jest DNEM - teraz) - lipa, przez to odnoszę wrażenie, że po roku, dwóch latach, wiele więcej nas nie zaskoczy :/ chyba, że w jakiś cudowny sposób wykręcą procesor do 2,5 GHz przynajmniej.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3614 dnia: Września 07, 2013, 14:36:07 pm »
Specjalista od architektury sprzętu <ok>

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3615 dnia: Września 07, 2013, 14:47:50 pm »
No wiem, że nie, ale można zaobserwować wiele przykładów, gdzie niskie taktowanie ewidentnie jest wąskim gardłem.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3616 dnia: Września 07, 2013, 14:55:18 pm »
Gdzie?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3617 dnia: Września 07, 2013, 14:57:13 pm »
Porty z PC na pewno na tym ucierpią.
Developerzy Sony będą tak projektować gry, żeby nie były zbyt wymagające dla cpu.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3618 dnia: Września 07, 2013, 15:11:07 pm »
Wtedy ucierpi na tym fizyka, sztuczna inteligencja, albo problemy z zachowaniem płynności w przypadku wielu elementów na ekranie jednocześnie.

Gdzie? Developerzy przy portach na Wii U wielokrotnie wypowiadali się, że względem X360 i PS3, w tej konsolce to procesor jest wąskim gardłem. W którejś grze miało to niebagatelny wpływ na jej płynność.

Dead Rising 3 na Xone też ma problemy z płynnością i twórcy proszą o pomoc zespół technologów z Microsoftu, by pomógł im osiągnąć stabilne 30 klatek. To jest parodia.
« Ostatnia zmiana: Września 07, 2013, 15:15:00 pm wysłana przez Maciomaniak »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3619 dnia: Września 07, 2013, 15:32:13 pm »
Ogólnie to Sony niczego się nie nauczyło.

PS3 to mocny CPU i słaby GPU, przerzucali zadania z GPU na CPU.
PS4 dostała mocny GPU i słaby CPU, będą przerzucać zadania na GPU...już teraz chwalą się, że mogą robić GPGPU...A jak się to sprawdza, to wystarczy spojrzeć jak PhysX albo TressFX kopią dupę najmocniejszym GPU na rynku.
« Ostatnia zmiana: Września 07, 2013, 15:38:16 pm wysłana przez andryush »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3620 dnia: Września 07, 2013, 15:38:23 pm »
No i niestety tak jak zawsze tego Ramu będzie brakować a miało być tak pięknie bo aż 7GB dla gier.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3621 dnia: Września 07, 2013, 15:45:24 pm »
Gdyby producenci konsol tak bardzo się słuchali devów, to zamiast konsol mielibyśmy PCty...
To devsi powinni robić gry na konsole, a nie producenci konsole pod gry.

Bardzo dobrze, że Sony się nie poddało i zrobiło po swojemu. Mniej chłamu w postaci tępych portów z PC, więcej wartościowego, ekskluzywnego software!

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3622 dnia: Września 07, 2013, 15:57:28 pm »
Napisał byś coś od siebie, a nie... :-x

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3623 dnia: Września 07, 2013, 16:02:56 pm »
Nażarłem się pizzy z kolorową cebulką i tak prosto od serca mi to wyszło. lol

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3624 dnia: Września 07, 2013, 16:19:28 pm »
Słaba pizza, nie postarałeś się.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3625 dnia: Września 07, 2013, 16:29:21 pm »
No i niestety tak jak zawsze tego Ramu będzie brakować a miało być tak pięknie bo aż 7GB dla gier.
ramu akurat jest wystarczająco do takiego cpu i gpu

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3626 dnia: Września 07, 2013, 18:04:34 pm »
Przecież proc z ps4 \ xbone w 95 procentach zastosowań zjada cell i xenona na śniadanie -jest kilkukrotnie szybszy, ma wiekszy cache, architekturę out of order. Dupy nie urywa, ale to nowoczesna jednostka.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3627 dnia: Września 07, 2013, 18:06:13 pm »
No i niestety tak jak zawsze tego Ramu będzie brakować a miało być tak pięknie bo aż 7GB dla gier.
ramu akurat jest wystarczająco do takiego cpu i gpu
W tej generacji też 512mb do takich cpu i gpu było wystarczająco :lol:.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3628 dnia: Września 07, 2013, 18:08:33 pm »
CPU w PS4: 8+

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3629 dnia: Września 07, 2013, 18:15:01 pm »
No i niestety tak jak zawsze tego Ramu będzie brakować a miało być tak pięknie bo aż 7GB dla gier.
ramu akurat jest wystarczająco do takiego cpu i gpu
W tej generacji też 512mb do takich cpu i gpu było wystarczająco :lol:.
:lol: dostajesz ponad 12-13 razy więcej ramu, czyli o wiele więcej niż wzrost wydajność gpu cpu względem starej generacji. To tak jakby obecna generacja miała 768mb-1gb ramu.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3630 dnia: Września 07, 2013, 18:22:41 pm »
CPU w PS4: 8+
Na więcej nie zasługuje jak na nową generacje.

Wulfen się zobaczy, ale czarno to widzę ramu już niedługo zacznie brakować.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3631 dnia: Września 07, 2013, 20:17:44 pm »
Niemożliwe, czym niby mieli zapchać 5GB RAMu? Geometrią wcale nie taką zaawansowaną? Albo tymi teksturami wcale nie next-gen? Chyba że będą całe levele pakować do RAMu ;)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3633 dnia: Września 08, 2013, 02:14:04 am »
Chmielarza już czytaliście xbociki? :

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3634 dnia: Września 08, 2013, 09:15:27 am »
Chmielarza już czytaliście xbociki? :
? link?

Nycek

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 21-02-2007
  • Wiadomości: 513
  • Reputacja: 1
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3635 dnia: Września 08, 2013, 09:18:11 am »
Chodzi pewnie o to:



Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3636 dnia: Września 08, 2013, 09:21:00 am »
Czyli ze co ,50% różnica mocy  :lol:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3637 dnia: Września 08, 2013, 09:29:32 am »
Nie, mówi, że na święta jedzie na Seszele bo jest 50% różnica temperatur względem Polski. I zabiera ze sobą PS4.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3638 dnia: Września 08, 2013, 09:39:50 am »
Jestem ciekaw pierwszych gier multiplatformowych i róznic miedzy nimi

Nycek

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 21-02-2007
  • Wiadomości: 513
  • Reputacja: 1
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3639 dnia: Września 08, 2013, 09:49:33 am »
Zapowiada się ciekawa generacja  :angel: