Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 1991956 razy)

0 użytkowników i 15 Gości przegląda ten wątek.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5920 dnia: Września 20, 2014, 10:13:23 am »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5921 dnia: Września 27, 2014, 22:14:56 pm »
Jeszcze nikt nie wkleił? PES na kloca w 720p, jak na PS3.



http://www.konami.jp/we/2015/

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5922 dnia: Października 16, 2014, 18:11:45 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5923 dnia: Października 16, 2014, 18:16:34 pm »
Assassin's Creed Unity Dev Says "PS4 Couldn't Handle 1080p"

no ;

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5924 dnia: Października 31, 2014, 12:30:27 pm »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5925 dnia: Października 31, 2014, 13:30:06 pm »
Dziwne, że filtrowanie anizo jest jakimś problemem na PS4 najwyraźniej.
W sumie Destiny też słabo wypada w tym aspekcie, i wydaje mi się, że jeszcze kilka innych gier, ale nie pamiętam już gdzie to widziałem.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5926 dnia: Października 31, 2014, 13:33:24 pm »
Przecież pisałem o tym przy okazji ostatnich filmików z Driveclub przed premierą, to mi Iras napisał, że anizo jest ok. Podobny problem miał X360. Widać im architektura sprzętu bliższa PC'towi tym bardziej wyłazi słabe filtrowanie anizo.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5927 dnia: Października 31, 2014, 13:37:03 pm »
Właśnie chciałem napisać, że w Driveclub anizo też kuleje, ale nie byłem pewien... zaraz obadam.

W sumie anizo to dla PC nie jest żaden problem, wręcz przeciwnie, to jedyny bajer, który w moim lapku mogłem ustawić na x8 x16, cieszyć się detalami i nie tracić znacząco na płynności animacji, bo to filtrowanie nie jest jakoś potwornie zasobożerne.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5928 dnia: Października 31, 2014, 13:39:56 pm »
Tak mi się skojarzyło, bo zawsze na PC anizo waliło po oczach jak się miało słabszą kartę. :P

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5929 dnia: Października 31, 2014, 13:54:04 pm »
Ok, faktycznie w Driveclub ten element też kuleje



Destiny



W demie NHL15 to samo, napisy na barierkach, napisy na koszulkach, oglądane pod dużym kątem wyglądają jak paćka.

Thief



Cytuj
Sony's platform does run at a disadvantage in another regard though. Unlike the other versions, the PS4 uses trilinear filtering to treat floor and wall textures, creating a blur across far-away surfaces. It's a difference that sticks out when using the PC version's 16x anisotropic filtering, which itself is like-for-like with the clarity of the Xbox One release. Trilinear filtering is a cost-saving trick that suits games running at lower resolutions, where the tail-off in texture sharpness isn't so visible at a distance. For a game running at full 1080p though, Thief is doing itself a disservice here, and there's little to demonstrate why Sony's console can't compete with Microsoft's platform here.
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-thief-next-gen-face-off

Coś jest na rzeczy, dziwne że nasza nadkonsola ma problem z tak wydawałoby się błachym problemem.
« Ostatnia zmiana: Października 31, 2014, 14:06:28 pm wysłana przez andryush »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5930 dnia: Października 31, 2014, 13:55:52 pm »
Dziwna sprawa, bo we współczesnych GPU na blaszkach anizo jest praktycznie darmowe.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5931 dnia: Października 31, 2014, 14:17:15 pm »
Smutne to, next-gen, 8GB ultra szybkiego RAMu i brak porządnego filtrowania tekstur.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5932 dnia: Października 31, 2014, 14:25:54 pm »
Zielarz mógłby się wypowiedzieć jako człowiek z branży, bo mnie się wydaje, że część devów po prostu zapomina zmienić cyferkę w pliku konfiguracyjnym. Raczej mało prawdopodobne (w ogóle?), żeby PS4 miało z tym jakiś sprzętowy problem.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5933 dnia: Października 31, 2014, 14:35:04 pm »
Oj chyba nie chodzi już o cyferki.
Problem z filtrowaniem ma każda gra na PS4. Pamiętam jakiś czas temu dyskusję o murku ze skrina z The Order, tam też brakowało anizo. Poszperałem trochę w sieci i faktycznie, jest masa gier z tym problemem na PS4.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5934 dnia: Października 31, 2014, 14:46:10 pm »
Z ostatnich gier Obcy czy Cień Mordoru mają dobre anizo, a wykłada się na tym Unfinished Swan. Ciężko tutaj o jakieś logiczne wytłumaczenie.

Zresztą:

Cytuj
Cort Stratton, a senior programmer on Sony’s ICE Team has revealed a few interesting tid-bits about the PlayStation 4’s graphics capabilities. First of all he revealed that the PlayStation 4 has no issues in supporting 16 X Anisotropic Filtering, a method by which in game textures look great even when viewed at an angle. But certain games like Thief use the less impressive Trilinear filtering which led some users to raises questions whether the PS4’s GPU is capable of supporting 16 X AF.

Cort stated that there are no hardware issues restricting 16 X AF that he is aware of. “No hardware/SDK issues that I’m aware of. Sounds like a question for the developer.”

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5935 dnia: Października 31, 2014, 15:09:06 pm »
Tak, to szkoda że flagowy tytuł jak Driveclub nie obsługuje anizotropowego filtrowania tekstur, tylko jakieś zblurowane techniki przeszłości.
I jak widać większość dev'ów decyduje się na takie rozwiązanie.

W sumie to wszystko rozbija się o przepustowość pamięci. Widać ten aspekt w PS4 nie jest tak zajebisty jak go reklamowało Sony. A u konkurencji Xboxowy eSRAM pozwala na dobre Anizo i zajebiste, klasyczne MSAA, które jest w uj lepsze niż lamerskie techniki post-process. No tyle, że za mało tego SRAMu na 1080p  :lol:

MSAA w ogóle "krul"!!





Z taką jakością obrazu to ja mogę i w 900p grać, dawać więcej takich gier! (screeny z PS4)
« Ostatnia zmiana: Października 31, 2014, 15:15:12 pm wysłana przez andryush »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5936 dnia: Października 31, 2014, 15:19:34 pm »
Bodajże BF4 na PS4 działa w 900p i muszę przyznać, że to nadal jedna z najlepiej wyglądających gier na tą konsolę. Także mi też nie specjalnie przeszkadza to całe 900p jeśli gry przy tym mają tak wyglądać. Ciekawe jak z anizo jest w InF:SS.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 723
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5937 dnia: Października 31, 2014, 15:24:23 pm »
Sam nie wiem o co chodzi, ale zapytam się później speca od tego tematu. Osobiście obstawiam, że powód jest bardzo prosty i nie ma nic wspólnego z możliwościami konsoli.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5938 dnia: Października 31, 2014, 15:42:08 pm »
Sam nie wiem o co chodzi, ale zapytam się później speca od tego tematu. Osobiście obstawiam, że powód jest bardzo prosty i nie ma nic wspólnego z możliwościami konsoli.

Ja nie wierzę, że przez wojenki konsolowe dev chciałby celowo obniżać jakość grafiki w swojej grze na PS4. No i Driveclub, przecie to Sony...

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5939 dnia: Października 31, 2014, 23:18:49 pm »
Sam nie wiem o co chodzi, ale zapytam się później speca od tego tematu. Osobiście obstawiam, że powód jest bardzo prosty i nie ma nic wspólnego z możliwościami konsoli.

Ja nie wierzę, że przez wojenki konsolowe dev chciałby celowo obniżać jakość grafiki w swojej grze na PS4. No i Driveclub, przecie to Sony...

Sony może nie, ale już przecież kilka razy devsi się wygadali, jak to firmy wymuszają na nich 'parity' czyli, że na PS4/XO musi być tak samo, co jest problemem biorąc pod uwagę różnicę w mocy obu konsol.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5940 dnia: Października 31, 2014, 23:42:35 pm »
Akurat m$ w ogólnodostępnych zasadach dla developerów niezależnych ma wpisaną parity clause, która co prawda nie dotyczy grafiki, ale daje pewien pogląd na politykę firmy i pozwala snuć przypuszczenia, jakie oczekiwania wysuwają w czasie rozmów z dużymi wydawcami.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5941 dnia: Listopada 01, 2014, 01:17:17 am »



Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5942 dnia: Listopada 01, 2014, 16:33:23 pm »
Oj chyba nie chodzi już o cyferki.
Problem z filtrowaniem ma każda gra na PS4. Pamiętam jakiś czas temu dyskusję o murku ze skrina z The Order, tam też brakowało anizo. Poszperałem trochę w sieci i faktycznie, jest masa gier z tym problemem na PS4.
metro:redux mia zarabiste anizo a do tego chodzi w 60fps i 1080p

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5943 dnia: Listopada 01, 2014, 18:40:01 pm »
metro:redux mia zarabiste anizo a do tego chodzi w 60fps i 1080p

Wyszedł już patch z wolumetrycznymi na konsolach?

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5944 dnia: Listopada 01, 2014, 19:59:45 pm »
Nie. Ale i tak wygląda dobrze. Na pewno lepiej niż jakiś thief czy evil within który nie ma nawet 1080p.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 628
  • Reputacja: 252
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5945 dnia: Listopada 01, 2014, 20:09:03 pm »
Skończyłem 2033, teraz kończę Last Light. Druga cześć lepsza wizualnie. Obie mogą dostać mocne 8/10 za grafikę. Nie ma wstydu pomimo, że to tylko reedycja.

Bodajże BF4 na PS4 działa w 900p i muszę przyznać, że to nadal jedna z najlepiej wyglądających gier na tą konsolę. Także mi też nie specjalnie przeszkadza to całe 900p jeśli gry przy tym mają tak wyglądać. Ciekawe jak z anizo jest w InF:SS.
Racja. Jest wyraźnie gorzej niż na dostojnym PC, ale sumienne 8/10 spokojnie może dostać. Na konsolach tylko Shadov Fall z FPS wygląda lepiej.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5946 dnia: Listopada 05, 2014, 16:51:08 pm »
Nowa tapeta:



8)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5947 dnia: Listopada 05, 2014, 17:23:57 pm »
Dostosowana do poziomu użytkownika z ppe.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5948 dnia: Listopada 09, 2014, 09:28:53 am »
Wchodzę sobie do tematu ze screenami z konsol na gafie, a tam bardzo ładne obrazki z CoD'a:





Killzone:





i na koniec taki potworek:







:lol:

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5949 dnia: Listopada 11, 2014, 08:08:46 am »
Nvidia: Golden Days of Consoles Are Over, So Many Other Ways To Enjoy Games

Read more: http://wccftech.com/nvidia-golden-days-consoles-over-other-ways/#ixzz3Ik22T4Dt



Do dziś ich chyba boli ,że Sony i M$ nie wybrali ich chipsetów  :P

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5950 dnia: Listopada 11, 2014, 08:36:58 am »
Nvidia: Golden Days of Consoles Are Over, So Many Other Ways To Enjoy Games

ciekawe czy miał m.in. to na myśli:

:troll:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5952 dnia: Listopada 26, 2014, 09:57:00 am »
Polecam fajny artykuł o bullshotach:

http://kotaku.com/how-a-fake-video-game-screenshot-is-made-1660404535

Cytuj
Because the practice is still going on, even in this age of streaming and screenshot capture buttons, we figured it'd be worth having a chat with an artist who has actually worked on "bullshots", to learn how they're made.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 723
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5953 dnia: Listopada 26, 2014, 11:33:52 am »
Fajne, choć zdarzają się większe bullshoty (w tym na naszym rodzimym poletku) ;). W sumie najgorsze jest nie pimpowanie screenów, a składanie ich z wielu różnych części. Marketing jest zły :P.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5954 dnia: Listopada 26, 2014, 11:45:47 am »
zdarzają się większe bullshoty (w tym na naszym rodzimym poletku) ;)
No ba. Te bullshoty w linku są jeszcze spoko, ale bywa że składa się całą scenę nie tylko z modeli z gry, ale i z fotek  8)
Np: (Kilka dni pracy nad jednym "screenem", montaż ze zdjęć, malowany pędzlem rimlighting, fxy i flary prosto ze stocków. Najlepsze, że i tak gracze to łyknęli, chociaż moim zdaniem już na pierwszy rzut oka wygląda to jak koncept a nie screen)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 723
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5955 dnia: Listopada 26, 2014, 12:46:13 pm »
Tak, ja bym to nazwał conceptem, w ogóle nie wygląda to jak screen z gry. I niby to było promowane jako taki? Wow

To ja o tak hardcorowych przypadkach nie pisze chodzi mi o coś bardziej "growego", a jednak nieźle poskładanego.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5956 dnia: Listopada 26, 2014, 13:09:40 pm »
w artykule jest przecież mowa o składakach. nie tylko cpr tak robi.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5957 dnia: Listopada 26, 2014, 13:16:44 pm »
Tak, ja bym to nazwał conceptem, w ogóle nie wygląda to jak screen z gry. I niby to było promowane jako taki? Wow

Tak, puszali to jako screeny :) Chociaż największe podmalówki i tak miał snajper 2..
W ogóle chyba w dzisiejszych czasach nikt się już nie oszukuje, że materiały promocyjne nie mają na sobie piętna photoshopa. Robi to każdy developer. Niektórzy co prawda tylko podkręcają ostrość i kontrast, ale inni idą na całość.. Święty raczej nikt tutaj nie jest  :)  A jak już się taki trafi to gracze łapią się za głowę (dark souls 2). Zazwyczaj osobno wkleja się tło, postacie i huda. Wygładzanie krawędzi, blurowanie i poprawki w oświetlaniu to normalka.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 723
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5958 dnia: Listopada 26, 2014, 14:14:32 pm »
w artykule jest przecież mowa o składakach.

Coś tam niby jest, choć miałem wrażenie, że chodzi tam o dobieranie pojedynczych rzeczy, a nie składanie całości jak kolaż.

nie tylko cpr tak robi.

Niby nie, choć z tych firm, o których słyszałem CDP było właśnie najbardziej hardcorowe. No i City, ale tu widać, że to nie jest z gry.

Chociaż największe podmalówki i tak miał snajper 2..

O tym słyszałem, mamy akurat sporo ludzi po City, w tym kilka świeżynek ;). Z drugiej strony nie trudno o to jak City co chwile kogoś zwalnia, zwłaszcza po premierach swoich gier. Niektóre historie to niezła komedia, od innych przechodzą po plecach ciarki ;).

W moim odczuciu wszystko zależy od skali. Drobne poprawki nie są złe, w końcu na screenie więcej rzeczy widać, a to sprzedaje grę przed premierą. Co innego duża ingerencja w obrazki i zakrzywianie rzeczywistości.
« Ostatnia zmiana: Listopada 26, 2014, 14:16:12 pm wysłana przez Zielarz »

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5959 dnia: Listopada 27, 2014, 16:46:18 pm »


Sonoklapy lepiej niech nie oglądają do końca.
Yeahh, me and hate that's an odd couple