Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 1991313 razy)

0 użytkowników i 32 Gości przegląda ten wątek.

Marciin

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 24-08-2005
  • Wiadomości: 442
  • Reputacja: 10
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6360 dnia: Stycznia 07, 2015, 10:44:27 am »
Nie zapominajcie ze w PC na konsolach bedzie 60 fps i pewnie z 30 fur na torze ;)
Nie ma nic za darmo.

Niby tak, ale na wcześniejszych zapowiedziach gra wyglądała dużo lepiej, a zaliczyła spory Downgrade ;) Też sporo osób po za forum uważa, że Project Cars zniszczy DriveClub grafiką, a póki co się na to nie zapowiada :)

Tak jak pisałem wcześniej, PCars to można porównywać póki co do GT5/GT6. Graficznie niczym się nie wyróżnia, a na konsolach pewnie będzie dużo gorzej od wersji PC.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6361 dnia: Stycznia 07, 2015, 10:56:58 am »
Przy wyrażaniu opinii o The Order jakoś Ci to nie przeszkadzało ;)
Dotyczyła tylko korytarza. Jakość grafy to inna sprawa bo to trzeba zobaczyć samemu przed tv aby ocenić wszystkie wizualia.


Na konsolach pewnie będzie dużo gorzej od wersji PC.
Jakby gra była tylko na PS4 to Mrocz nie cieszyłby się tak z tego, że wizualnie DC>PC.

Na bank będzie gorzej wyglądać i mile się zaskoczę jeżeli różnica będzie tak bardzo mała jak np. w Far Cry 4.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6362 dnia: Stycznia 07, 2015, 10:58:59 am »
Jakby gra była tylko na PS4 to Mrocz nie cieszyłby się tak z tego, że wizualnie DC>PC.

Najbardziej by mnie cieszyło, jakby więcej gier prezentowało poziom DC ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6363 dnia: Stycznia 07, 2015, 12:56:24 pm »
Deszcz deszczem, ale oświetlenie to jest nie mniejsza przepaść.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6364 dnia: Stycznia 07, 2015, 14:14:51 pm »
Jedyna rzecz która wygląda lepiej , to wygląd chmur, bo podobno są w pełni 3D

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6365 dnia: Stycznia 07, 2015, 14:18:51 pm »
nie wiem jak project cars, ale w driveclub masz w pełni wolumetryczne chmury.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6366 dnia: Stycznia 07, 2015, 14:28:54 pm »
Samochody w Driveclub to 260,000 polygonow, w PC to 60,000(ustawienia high z PC) na konsolach i w wersji na master race PC za dobrych pare tysiaków to od 200,000 do 300,000 polygonow.

Samochodow na trasie ma byc do 64 na master PC, a na konsolach mowia cos pomiedzy 16-30 zalezy ile im sie uda wycisnac z Xone, bo do niego musza sie dostosowac, niedawno przeciez walczyli tam aby uzyskac 60 fpsow. ;)

Jako ciekawostka, samochody w GT5/6 maja pomiedzy 300,000 a 500,000 polygonow.

I dla przypomnienia troche faktow z Driveclub, jesli ktos chce troche doczytac o technologiach wykorzystanych w grze, zanim napisze bzdure (jak o chmurach z DC, bo sa w pelni wolumetryczne jak napisal s00s) :

http://blog.eu.playstation.com/2014/06/05/51-driveclub-details-might-just-blow-mind/
« Ostatnia zmiana: Stycznia 07, 2015, 14:33:57 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6367 dnia: Stycznia 07, 2015, 14:35:06 pm »
Kurde ten Driveclub w tym momencie bardzo mnie namawia do kupna ps4, ale dla jednej gry no nie wydam 1,5 kafla -_-
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6368 dnia: Stycznia 07, 2015, 14:42:57 pm »
A mnie nie. Chyba żałuje, ze kupiłem i musze platynować teraz a sie nie chce w to grać.
Grał ktoś w Styx: Master of Shadows? Zniżka jest na psn, opłaci sie to kupić?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6369 dnia: Stycznia 07, 2015, 14:59:22 pm »
Cytuj
PC to 60,000(ustawienia high z PC) na konsolach i w wersji na master race PC za dobrych pare tysiaków to od 200,000 do 300,000 polygonow.
Coś to tu nie tak w tym 5x nawet więcej polygonów.
Poproszę o info na ten temat bo różnica jest kolosalna.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6370 dnia: Stycznia 07, 2015, 15:04:01 pm »
Grał ktoś w Styx: Master of Shadows?
Posterunkowy tytacz.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6371 dnia: Stycznia 07, 2015, 15:06:16 pm »
Cytuj
PC to 60,000(ustawienia high z PC) na konsolach i w wersji na master race PC za dobrych pare tysiaków to od 200,000 do 300,000 polygonow.
Coś to tu nie tak w tym 5x nawet więcej polygonów.
Poproszę o info na ten temat bo różnica jest kolosalna.

http://wccftech.com/project-cars-60fps-ps4-60000-polygons/

http://www.dualshockers.com/2014/08/15/project-cars-runs-at-60-fps-on-ps4-not-there-yet-on-xbox-one-cars-have-60000-polygons-on-consoles/
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6372 dnia: Stycznia 07, 2015, 15:11:10 pm »
Grał ktoś w Styx: Master of Shadows?
Posterunkowy tytacz.
hmm czyli może być ch**owa gra jak sie jemu podobało  :neutral:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6373 dnia: Stycznia 07, 2015, 15:12:45 pm »
Dla mnie to nudna skradanka z dziwnym bohaterem karłem. Opinie wyrażona po obejrzeniu kilku minut gameplaya.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6374 dnia: Stycznia 07, 2015, 15:14:24 pm »
Nom, takie niby fajne a jednak toporne. Może w plusie bedzie.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6375 dnia: Stycznia 07, 2015, 16:34:16 pm »
Taki średniaczek, nie polecam.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6376 dnia: Stycznia 07, 2015, 17:11:42 pm »
Cytuj
Jako ciekawostka, samochody w GT5/6 maja pomiedzy 300,000 a 500,000 polygonow.
Nie mają tyle. Są premium które jak na moje oko nie dobijają do 150 000(w niektórych miejscach jest straszna kancioka). Może kilka modeli w phototravel tyle ma, ale większość to gdzieś ok 200 000(tak jak mówili przy premierze gt prologue).

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6377 dnia: Stycznia 07, 2015, 17:16:21 pm »
Cytuj
Jako ciekawostka, samochody w GT5/6 maja pomiedzy 300,000 a 500,000 polygonow.
Nie mają tyle. Są premium które jak na moje oko nie dobijają do 150 000(w niektórych miejscach jest straszna kancioka). Może kilka modeli w phototravel tyle ma, ale większość to gdzieś ok 200 000(tak jak mówili przy premierze gt prologue).
Też tak sądzę.
W żadnym nie widać jakoś tego pół miliona czy nawet 300k.


Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6378 dnia: Stycznia 07, 2015, 18:39:12 pm »
Ja tylko podalem oficjalne informacje. :P I moge tyle miec, wystarczy popatrzec na filmik vision of Gt6.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6379 dnia: Stycznia 07, 2015, 21:10:18 pm »
wiem, tylko ze wczesniej tez mowili o 200 000 i to wydaje sie bardziej realistyczne.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6380 dnia: Stycznia 07, 2015, 22:17:22 pm »
Tak mowili przy premierze GT5P. Zreszta shoty gdzie fury maja studyjne oswietlenie pokazuje duza ilosc przywiazania do detali. Moim zdaniem moga te modele smialo wykorzystac teraz, mam na mysli te docelowe, bez zadnych ograniczen i dostosowac je plus cala reszte nowych efektow ktore mamy teraz w zasiegu. Nie ma co sie martwic o PD w kwestii oprawy.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6381 dnia: Stycznia 08, 2015, 01:53:10 am »
Tak mowili przy premierze GT5P. Zreszta shoty gdzie fury maja studyjne oswietlenie pokazuje duza ilosc przywiazania do detali. Moim zdaniem moga te modele smialo wykorzystac teraz, mam na mysli te docelowe, bez zadnych ograniczen i dostosowac je plus cala reszte nowych efektow ktore mamy teraz w zasiegu. Nie ma co sie martwic o PD w kwestii oprawy.

Musieliby jednak trochę jeszcze popracować nad wnętrzami, konkretnie materiałami, bo pewno będą chcieli zastosować PBR, a z tym co jest w GT6 to raczej nie da rady tak.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6382 dnia: Stycznia 08, 2015, 06:10:47 am »
I wszystko to może zobaczymy w 2017 roku. :roll:
Fryty tyty dotknij pyty

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6383 dnia: Stycznia 09, 2015, 16:18:37 pm »


To jak wolicie  30 czy 60 ?

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6384 dnia: Stycznia 09, 2015, 16:23:00 pm »
To jak wolicie  30 czy 60 ?

30 ale zdecydowanie musi być MEGA stabilnie. Coś jak DriveClub czy też Destiny jest satysfakcjonujące.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6385 dnia: Stycznia 09, 2015, 16:26:09 pm »
Wolę 30 i ładniejszą grafę niż 60 i brzydszą grafę :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6386 dnia: Stycznia 09, 2015, 17:14:37 pm »
30 i grafa! Chyba że artstyle pozwala na jedno i drugie.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6387 dnia: Stycznia 09, 2015, 17:35:56 pm »
Zalezy od gry. TLoU lepiej mi było na 60, co raczej dziwne?

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6388 dnia: Stycznia 09, 2015, 19:03:37 pm »
Cytuj
Moim zdaniem moga te modele smialo wykorzystac teraz, mam na mysli te docelowe, bez zadnych ograniczen i dostosowac je plus cala reszte nowych efektow ktore mamy teraz w zasiegu. Nie ma co sie martwic o PD w kwestii oprawy.
No ba, ja jestem pewien ze gt7 zniszczy drivecluba. Pewnie przeniosą samochody bezpośrednio  z gt 6+dorobią z 100-150 co da w sumie ~450-500samochodow, a cala moc playstation 4 pójdzie w mega dopracowane otoczenie i efekty. Biorac pod uwagę że rozdzielczości nie beda musieli tak mocno podwyzszac, skok jakosciowy musi byc ogromny(w innych grach musza ponad dwukrotnie zwiekszyc rozdzielczosc wzgledem ps3 przez co przewaga ps4 topnieje  i dlatego czesto nie widac takiego skoku).

Co do fpsow to oczywiste ze lepsze jest 30+lepsza grafa, poza moze kilkoma wyjątkami. Takiego gt7 nie wyobrazam sobie w 30fps, musi by 60(chocby ze spadkami do 40).

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6389 dnia: Stycznia 09, 2015, 19:24:55 pm »
Wpis Wulfen. Spoftowe gry plus sim racing musi byc w 60fps, bijatyki tez dobrze jak sa w 60fpsach, mozna lepiej trafic w klatke animacji. Reszta to 30 stabilne fps jak w Driveclub i lepsza grafa, fizyka etc.

Mysle ze w GT7 zobaczymy wlasnie dopracowane do granic mozliwosci oswietlenie i efekty pogodowe. Trasy zostana podrasowane, ale mysle ze Kaz bardziej sie tu skupi na gumowaniu toru, jego wysychaniu i tym podobne detale. Ciekawe co zrobia z zniszczeniami, jak dla mnie visualne moga zostac na poziomie DC, oczekuje bardzo rozbudowanych mechanicznych. Plus pewnie rozwinie ilosc samochodow do 24 fur na wybranych trasach.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6390 dnia: Stycznia 09, 2015, 19:42:44 pm »
Zalezy od gry. TLoU lepiej mi było na 60, co raczej dziwne?
Nie nie zależy zawsze 60>30.

Natomiast jeśli ma być kosztem grafy 60 to zdecydowanie wolę 30.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6391 dnia: Stycznia 09, 2015, 20:43:08 pm »
Wpis Wulfen. Spoftowe gry plus sim racing musi byc w 60fps, bijatyki tez dobrze jak sa w 60fpsach, mozna lepiej trafic w klatke animacji. Reszta to 30 stabilne fps jak w Driveclub i lepsza grafa, fizyka etc.

Mysle ze w GT7 zobaczymy wlasnie dopracowane do granic mozliwosci oswietlenie i efekty pogodowe. Trasy zostana podrasowane, ale mysle ze Kaz bardziej sie tu skupi na gumowaniu toru, jego wysychaniu i tym podobne detale. Ciekawe co zrobia z zniszczeniami, jak dla mnie visualne moga zostac na poziomie DC, oczekuje bardzo rozbudowanych mechanicznych. Plus pewnie rozwinie ilosc samochodow do 24 fur na wybranych trasach.

Ja liczę na pożeganie ery PS2, zarówno w trasach jak i w modelach samochodów. Do tego AI minimum na poziomie DC i co najmniej 16 aut na najmniejszej trasie, natomiast na największych trasach pokroju Nordschleife, la Sarthe, liczę na na prawdę duży ruch.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6392 dnia: Stycznia 09, 2015, 21:07:25 pm »
Ja tam zdecydowanie najbardziej chciałbym powrotu starych tras min: Seattle, New York.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
« Ostatnia zmiana: Stycznia 09, 2015, 21:15:45 pm wysłana przez tytacz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6394 dnia: Stycznia 09, 2015, 21:19:28 pm »
A to nie jest tak, że to jakieś loadingi przy przełączaniu się między sceneriami/ujęciami?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6395 dnia: Stycznia 09, 2015, 21:21:31 pm »
To coś powinno działać w 1080p/60fps na PS3.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6396 dnia: Stycznia 09, 2015, 21:22:57 pm »
To coś powinno działać w 1080p/60fps na PS3.

RE Revelations 2 już działa w 1080p60fps ponoć.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6397 dnia: Stycznia 09, 2015, 21:55:08 pm »
U mnie na X360 chodzi wszystko płynnie. Spadków klatek nie zanotowałem a w giera grałem dość dług bo od razu na najwyższym poziomie sobie włączyłem.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6398 dnia: Stycznia 11, 2015, 14:15:52 pm »


Zgadnijcie kto to  :lol:

Baran nikogo tutaj nie przekonał, to poszedł szukać poklasku na głupszym forum.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #6399 dnia: Stycznia 11, 2015, 14:22:31 pm »
 :lol: ale masz ból dupy.