Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2114505 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11640 dnia: Lutego 18, 2016, 14:55:20 pm »
Nom. Miasto w Gran Turismo miało wypalone cienie a w PGR i DC są dynamiczne.

PGR 4 też miał wypalone, bo nie było tam dynamicznych warunków i zmiennej pory dnia ;)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11641 dnia: Lutego 18, 2016, 15:16:03 pm »

Gran Turismo 6





Bieda ten next-gen. Wizualnie ani jedna, ani drugra gra nie mają startu do Londynu z GT5 i 6. A Evolution w ogóle straszną chałę odwalili.
Pięknie GT pojechało next geny.

Wszyscy sie mylicie....najlepsze miasta ma PGR4 ;)






To samo PGR 4.

Przy tym miasto w DC to bieda z nędzą ;)


Sylvan a wrzucisz te same rzuty kamery, czy stosujesz praktyke gimbazy o ktorej wspominasz?

Co do osoby o ktorej wyrazilem sie "slepy", to fakt, nikt o normalnym wzroku nie gra na trybie "zywy". Ja nie znam drugiej takiej osoby.
Drugi raz dzisiaj zostałem obrażony ;)

Co to za tydzień zero tolerancji jak jedni mają względy a inni nie np. Leszke. :lol:

W moim gronie Panie Klosz to każdy gra na żywym.
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2016, 15:19:28 pm wysłana przez Kyokushinman »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11642 dnia: Lutego 18, 2016, 15:20:36 pm »
Twoje grono to Ty, Ukanio - ktory kto wie czy nie jest basniowa postacia. Zas reszta forum i swiata nie gra na trybie zywym. Mam nadzieje ze nie musze Ci mowic w jakim jestestes procencie. 8)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11643 dnia: Lutego 18, 2016, 15:21:52 pm »
Jak nie :lol:
BoBaN i Plisken grają na żywym.

W moim gronie to ja, Ukanio, jego kuzyn i z 5 moich znajomych.

Każdy ma tv Bravia.

Ba każdy ma dobry wzrok i nie nosi okularów ;)
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2016, 15:26:08 pm wysłana przez Kyokushinman »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11644 dnia: Lutego 18, 2016, 15:25:15 pm »
Jakos Boban/Plisken sie do tego oficjalnie nie przyznali na forumku. Wiec czekamy na potwierdzenie skoro ich wywolales.

Reszty nie mam ochoty komentowac. Reszta forum, Polski, Swiata nie gra na zywym.

Na forum AS ludzie tez maja Bravie, w tym topowe modele i nie chce Ci robic przykrosci co mowia o osobach ktore uzywaja trybu "zywy".

EOT. 8)
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2016, 15:30:12 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11645 dnia: Lutego 18, 2016, 15:26:37 pm »
To że GT6 nie ma warunków pogodowych, nie usprawiedliwia Evo od wyplucia tak nieciekawej wizualnie w gruncie rzeczy trasy. GT6 ma dla przykładu o wiele gorzej zrobione trasy z widoczkami i nie na każdej z nich są przecież warunki pogodowe. Wg takiego rozumowania, GT6 powinno mieć również ładniejsze inne trasy, bo przecież nie ma pogody... DC ma piękne pejzaże i pogodę do tego, a PS4 jest wystarczająco mocnym sprzętem aby dotrzymać kroku, i wyprzedzić w wizualiach PS3 w grze która działa w 30 a nie 60fps. Trasy z roślinnością na odwrót powinny być bardziej wymagające od miejskich, ze względu na dużą ilość efektów Alpha, które są używane przy roślinności w grach. Ta trasa pokazuje, że z jakiegoś powodu Evo położyło tym razem lachę na DC.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11646 dnia: Lutego 18, 2016, 15:29:00 pm »
@ Klosz

BoBaN mi pisał na prywatę a Plisken sam kiedyś to powiedział.

Po co mają sobie komplikować sprawę na forum jak zaraz będą kontry od gości z jaskiniowych ustawień itp.


Masz złe odczucia co do żywego z tego względu, że twój tv jedzie na matrycy Ips która wali po oczach podświetlaniem i przekontrastowuje obraz ala Samsung.
Sam Ukanio to ostatni zobaczył na swoim. BF u niego a u mnie to niebo a ziemia jeśli chodzi o obraz.
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2016, 15:32:00 pm wysłana przez Kyokushinman »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11647 dnia: Lutego 18, 2016, 15:29:46 pm »
@ Andry

Zgodze sie ze tory miejskie im mniej wychodza niz trasy gdzie kroluja pejzarze. Nie porownywal bym tez Evo do PD. Moim zdaniem PD ma sporo wiecej mozliwosci niz Evo.

@ Kyo

To pokaz ten fragment prywaty. Printscreen to nie problem zrobic, tak jak zdjecie z aparatu :troll:. Zobaczymy czy mowisz prawde, czy znow klamiesz.
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2016, 15:31:32 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11648 dnia: Lutego 18, 2016, 15:32:53 pm »
Jak BoBaN czy Plisken będzie na forum to się ich zapytaj ;)

Cytuj
Siema.

Ja mam takie ustawienia.

Tryb obrazu: Żywy
Podświetlenie: 7
Kontrast: 85
Ostrość: 20/30
Jasność: 45
Nasycenie: 65
Motionflow: Standard
Tryb filmowy: Automat 1

W konsoli zwykłe RGB chyba. Kurde nie pamiętam po prostu. :P

Dam znać jak odpalę tv.

Proszę Klosz.


Stare modele i te nowe na matrycy Va
Tryb żywy do pokazania grafy z gier = mistrz
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2016, 15:39:24 pm wysłana przez Kyokushinman »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11649 dnia: Lutego 18, 2016, 15:35:21 pm »
Paź - mitoman, ślepy krytyk, ruski agent i tylko ćpunka - alkoholika tu do kompletu brakuje  :?

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11650 dnia: Lutego 18, 2016, 15:37:58 pm »
Jak BoBaN czy Plisken będzie na forum to się ich zapytaj ;)

Chyba sobie zarty robisz. Czekam na argument w postaci prtscr. Inaczej znow klamiesz. Plus czekam na info Boban/Plisken, skoro ich wywolales, jesli uzywaja to nie beda miec problemu by to na forum oznajmic.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11651 dnia: Lutego 18, 2016, 15:40:34 pm »
Masz wyżej z prywaty.
Jak to ci nie wystarczy zapytaj się osobiście.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11652 dnia: Lutego 18, 2016, 15:42:42 pm »
Wspolczuje. Inaczej tego skomentowac nie moge.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11653 dnia: Lutego 18, 2016, 15:46:46 pm »
Nie każdy gra na zapaćkanym bez barw, gubiącym animacje trybie gra.
Na forum Extrema już nawet większość to rozumie i przechodzi chociażby na standard a jak boi się o laga to gra w trybie gra, ale z podświetlaniem i kontrastem na maxa.

Ci z trybu gra to maja głównie strach przed lagiem, ale całkiem niesłusznie bo dzisiejsze tv Bravia dają konkretnie radę.

To że GT6 nie ma warunków pogodowych, nie usprawiedliwia Evo od wyplucia tak nieciekawej wizualnie w gruncie rzeczy trasy. GT6 ma dla przykładu o wiele gorzej zrobione trasy z widoczkami i nie na każdej z nich są przecież warunki pogodowe. Wg takiego rozumowania, GT6 powinno mieć również ładniejsze inne trasy, bo przecież nie ma pogody... DC ma piękne pejzaże i pogodę do tego, a PS4 jest wystarczająco mocnym sprzętem aby dotrzymać kroku, i wyprzedzić w wizualiach PS3 w grze która działa w 30 a nie 60fps. Trasy z roślinnością na odwrót powinny być bardziej wymagające od miejskich, ze względu na dużą ilość efektów Alpha, które są używane przy roślinności w grach. Ta trasa pokazuje, że z jakiegoś powodu Evo położyło tym razem lachę na DC.

100% racji.
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2016, 15:55:30 pm wysłana przez Kyokushinman »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11654 dnia: Lutego 18, 2016, 15:47:59 pm »
 :lol:

Pouczaj dalej.

Tu sprawdzisz jak bardzo sie mylisz i inni:

http://esupport.sony.com/US/p/support-info.pl?info_id=1369

« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2016, 15:54:44 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11655 dnia: Lutego 18, 2016, 15:54:59 pm »
Klosz i Iras - proszę sie powstrzymać od nazywania rzeczy po imieniu wyzywania od ślepców. Kyo prosze sie powstrzymac od trollowania.
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2016, 15:56:58 pm wysłana przez windomearl »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11656 dnia: Lutego 18, 2016, 15:57:01 pm »
Ja juz nic wiecej dodawac nie zamierzam. Kazdy moze sam sobie sciagnac te plansze co dalem powyzej. Skopiowac na Pendrive i odpalic na TV. Zobaczyc nazywane rzeczy po imieniu na wlasne oczy.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11657 dnia: Lutego 18, 2016, 15:59:18 pm »
:lol:

Pouczaj dalej.

Tu sprawdzisz jak bardzo sie mylisz i inni:

http://esupport.sony.com/US/p/support-info.pl?info_id=1369
Puść sobie tryb gra nie wiem czy na standard czy na oryginalnym, ale na którymś z nich jest kontrast i podświetlanie na maxa i to narzucone od producenta. Przynajmniej ja tak mam na swoim z matrycą Va.

Nawet firma to zauważyła i podkręciła ;)

svonston

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11658 dnia: Lutego 18, 2016, 16:00:46 pm »
Weźcie sobie załóżcie temat do tego pierdololo, bo to trochę nudne już.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11659 dnia: Lutego 18, 2016, 16:02:15 pm »
Nudne, ale coś się dzieje na forum.

Ok 20 osób stronę przegląda.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11660 dnia: Lutego 18, 2016, 16:30:09 pm »
Nom. Miasto w Gran Turismo miało wypalone cienie a w PGR i DC są dynamiczne.

PGR 4 też miał wypalone, bo nie było tam dynamicznych warunków i zmiennej pory dnia ;)

To że GT6 nie ma warunków pogodowych, nie usprawiedliwia Evo od wyplucia tak nieciekawej wizualnie w gruncie rzeczy trasy. GT6 ma dla przykładu o wiele gorzej zrobione trasy z widoczkami i nie na każdej z nich są przecież warunki pogodowe. Wg takiego rozumowania, GT6 powinno mieć również ładniejsze inne trasy, bo przecież nie ma pogody... DC ma piękne pejzaże i pogodę do tego, a PS4 jest wystarczająco mocnym sprzętem aby dotrzymać kroku, i wyprzedzić w wizualiach PS3 w grze która działa w 30 a nie 60fps. Trasy z roślinnością na odwrót powinny być bardziej wymagające od miejskich, ze względu na dużą ilość efektów Alpha, które są używane przy roślinności w grach. Ta trasa pokazuje, że z jakiegoś powodu Evo położyło tym razem lachę na DC.

Mroczowi nie przemówisz. Od miesięcy o tej dynamicznej pogodzie trąbi, jakby od tego klasa gry zależała.

Weź go zapytaj, jak swojego ubóstwianego Dc na premierę oceniał. Ja bawiłem się (bardzo)dobrze. Tak jak teraz, tylko w deszczu ta gra wygląda efekciarsko, a bez niego - różnie.
Zaraz się okaże, że kapitalny Wiedźmin III gdyby miał statyczną, odgórnie narzuconą pogodę jak Inkwizycja, już taki kapitalny by nie był.
Ludzie doskonale bawili się lata z takimi pozycjami jak Burnout tudzież GT bez tego, a teraz jak gra wyścigowa nie ma deszczyku po drugim okrążeniu, to już - 4 do oceny.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11661 dnia: Lutego 18, 2016, 16:34:41 pm »
Zaraz się okaże, że kapitalny Wiedźmin III gdyby miał statyczną, odgórnie narzuconą pogodę jak Inkwizycja, już taki kapitalny by nie był.
Oczywiscie, ze tak. Duzo by na uroku i grafice stracil.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11662 dnia: Lutego 18, 2016, 16:39:39 pm »
Matko najświętsza co za masakra.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11663 dnia: Lutego 18, 2016, 16:40:35 pm »
Sylvan, dla Ciebie FM6 z swoimi ficzersami, ktore wreszcie na 3 generacje konsoli dobrnela do poziomu FM1 to jakis wyznacznik?! Skoncz juz gadac glupoty.
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2016, 16:57:36 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11664 dnia: Lutego 18, 2016, 16:45:37 pm »
Paziowi nie wytłumaczysz - lepsze o dwie generacje efekty pogodowe, oświetlenie czy odbicia to efekciarstwo, a liczy się odrobinę lepsza teksturka na poboczu czy elewacja pojedynczego budynku (oczywiście bitmapa udająca drzewa kawałek dalej już znaczenia nie ma)  :lol:


















Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11665 dnia: Lutego 18, 2016, 16:47:50 pm »
To że GT6 nie ma warunków pogodowych, nie usprawiedliwia Evo od wyplucia tak nieciekawej wizualnie w gruncie rzeczy trasy. GT6 ma dla przykładu o wiele gorzej zrobione trasy z widoczkami i nie na każdej z nich są przecież warunki pogodowe. Wg takiego rozumowania, GT6 powinno mieć również ładniejsze inne trasy, bo przecież nie ma pogody... DC ma piękne pejzaże i pogodę do tego, a PS4 jest wystarczająco mocnym sprzętem aby dotrzymać kroku, i wyprzedzić w wizualiach PS3 w grze która działa w 30 a nie 60fps. Trasy z roślinnością na odwrót powinny być bardziej wymagające od miejskich, ze względu na dużą ilość efektów Alpha, które są używane przy roślinności w grach. Ta trasa pokazuje, że z jakiegoś powodu Evo położyło tym razem lachę na DC.

Ale skąd pomysł, że ta trasa w DC jest nieciekawa wizualnie? Bo z tego co widzę nie tylko na tym forum to same zachwyty.
Owszem zgadzam się, że GT5 robi mega robotę swoimi trasami w Londynie i Rzymie, gra jest po prostu ponadczasowa, ale jakby się nie przyjrzeć jest sporo mocy obliczeniowej wolnej by tak ładnie je wygenerować. A kwestia pozostałych kiepskich torów bez warunków atmosferycznych w GT... No cóż to raczej Kaza dziwność tutaj wychodzi ;) Gdzie robi port 1:1 jakiejś trasy z GT4 :P Moim zdaniem trasa w mieście z DC jest technologicznie o wiele bardziej rozbudowana od płaskich budynków z naklejonym zdjęciem z GT5, ale jeżeli chodzi tylko o opinię, czy ten tor jest "ładnie zaprojektowany" to tylko kwestia gustu. Evo postanowiło bardziej zrobić przedmieście mniejszego miasta stąd efekt tak nie powala jak centrum Londynu, ale samo wykonanie budynków itp naprawdę robi. Wystarczy się przyjrzeć :)

Mroczowi nie przemówisz. Od miesięcy o tej dynamicznej pogodzie trąbi, jakby od tego klasa gry zależała.

Weź go zapytaj, jak swojego ubóstwianego Dc na premierę oceniał. Ja bawiłem się (bardzo)dobrze. Tak jak teraz, tylko w deszczu ta gra wygląda efekciarsko, a bez niego - różnie.
Zaraz się okaże, że kapitalny Wiedźmin III gdyby miał statyczną, odgórnie narzuconą pogodę jak Inkwizycja, już taki kapitalny by nie był.
Ludzie doskonale bawili się lata z takimi pozycjami jak Burnout tudzież GT bez tego, a teraz jak gra wyścigowa nie ma deszczyku po drugim okrążeniu, to już - 4 do oceny.

Ty mi na pewno nie przemówisz bo po prostu nie masz racji i jesteś bardzo stronniczy w ocenie. Co po prostu widać po postach. Zarzucasz Driveclubowi brak 60 klatek itp, a jak ktoś wytknie Forzie braki to uznajesz to za nieistotne. Przykro mi, ale to typowe podejście Xbota.

Cóż. Można ze mną pogadać, jak się pisze z sensem i dopuszcza jakiekolwiek argumenty. Dynamiczna pogoda to świetny dodatek wprowadzający bardzo dużo do rozgrywki. W symulatorach jazdy jest wręcz kluczowy bo wraz z nim idzie taktyka zmian opon, przymusowe pitstopy i dostosowanie lini jazdy do panujących i zmieniających się warunków. Jest to więc dodatek mocno pożądany przez prawdziwych fanów symulacji.

Forza tego nie ma i jest to duża wada tego tytułu. Jeżeli to do Ciebie nie dociera to się nie mieszaj w rozmowę.

DC na premierę zgarnąłby ode mnie 8/10 bo to była bardzo solidna zręcznościowa samochodówka. I bez deszczu DC z powodzeniem był najładniejszą samochodówką na rynku. Spokojnie bijąca na głowę konkurencyjną Forze Horizon.

Kiedyś to było kiedyś. Oceniasz grę na miarę gracza okazyjnego, który jedzie 2 okrążenia z asystami i odkłada grę na półkę. Ja patrzę na gry pod trochę innym kątem i jestem bardziej wymagający. To, że kiedyś gry tego nie miały nie oznacza, że nie marzyłem o tytule, który posiada dynamicznie zmieniającą się pogodę i porę dnia. Teraz technologia nam na to pozwala i gry powinny z tego korzystać. No ale jak widać, Xbox jest na to za słaby.

I bardzo na miejscu zrównujesz Forze 6 do gier z zeszłej generacji. Bo tam technologicznie jest jej miejsce.

« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2016, 16:58:07 pm wysłana przez Mrocz »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11666 dnia: Lutego 18, 2016, 17:05:20 pm »
Mroczowi nie przemówisz. Od miesięcy o tej dynamicznej pogodzie trąbi, jakby od tego klasa gry zależała. 
Zarzucasz Driveclubowi brak 60 klatek itp, a jak ktoś wytknie Forzie braki to uznajesz to za nieistotne. Przykro mi, ale to typowe podejście Xbota.

Kiedyś to było kiedyś. Oceniasz grę na miarę gracza okazyjnego, który jedzie 2 okrążenia z asystami i odkłada grę na półkę. Ja patrzę na gry pod trochę innym kątem i jestem bardziej wymagający. To, że kiedyś gry tego nie miały nie oznacza, że nie marzyłem o tytule, który posiada dynamicznie zmieniającą się pogodę i porę dnia. Teraz technologia nam na to pozwala i gry powinny z tego korzystać. No ale jak widać, Xbox jest na to za słaby.

I bardzo na miejscu zrównujesz Forze 6 do gier z zeszłej generacji. Bo tam technologicznie jest jej miejsce.

Ponieważ dla mnie, jako dla grającego ważniejsze jest stabilne 60k/s, niż to, czy samochody w lusterku się odbijają i jestem przekonany, że gdyby Evo ogłosiło "hej, usprawniliśmy kod, od następnego pacza Dc w 60k/s" pierwszy byś się cieszył.

Oczekujesz dialogu na poziomie, a wypowiadasz się tonem eksperta, a jak ktoś ma inne zdanie, to bagatelizujesz je wyssanymi z palca argumentami. Nie możesz wiedzieć czy ja grę odkładam po 4, czy po 16 okrążeniach i ile od niej wymagam.

Technologia już lata na fHD+60 k/s pozwala i jakoś twoi ulubieńcy tego nie mają.

A skoro miejsce FM jest pod względem mocy na poprzedniej generacji, jak wspominasz, to szybki / summon ośmiu gier wyścigowych z PS Trzy/ X 360 w fHD+60 k/s z 24 samochodami i podzielonym ekranem także w 60.


Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11667 dnia: Lutego 18, 2016, 17:11:37 pm »
Sylvan

PC na PS4 wyglada lepiej od FM6. Zostalo tu udowodnione. Dotarlo?! DO TA RLO.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11668 dnia: Lutego 18, 2016, 17:13:28 pm »
Wypowiadam się tonem experta bo oczekuje od symulatorów profesjonalnego podejścia do tematu. Jestem fanem wyścigów i im bliżej realizmu tym lepiej. Dlatego tak zachwalam PCARS i karcę Forze która jest na poziomie lipnego Shifta jeśli chodzi o oddawanie realiów. Ale rozumiem jak ktoś pochodzi do tematu jak casual i zależy mu tylko na efekciarstwie to i Forza się spodoba, ale na tym forum poklasku nie będzie bo nie ma z czego.

Nie muszę wymieniać ośmiu takich gier. Bo wystarczy że podam GT6 jako przykład. 60 klatek jest, a do tego warunki atmosferyczne są dynamiczne i mamy zmienny cykl dzień noc :) więc stoi wyżej od Forzy 6. A 24 samochody na torze to żaden ficzer. Konkurencja ma 40...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11669 dnia: Lutego 18, 2016, 17:14:32 pm »
Co za kmiot  :lol:  Mrocz tam napisał technologicznie a nie pod względem mocy - umiesz czytać paziu?  :lol:

Zmarnowanie całej mocy na podbicie rozdzielczości, liczby klatek i samochodzików tylko potwierdza, że fordza technologicznie tkwi w past-genie. Nowoczesna technologia jest w DriveClubie.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11670 dnia: Lutego 18, 2016, 17:16:32 pm »
Zmarnowanie całej mocy na podbicie rozdzielczości, liczby klatek i samochodzików tylko potwierdza, że fordza technologicznie tkwi w past-genie. Nowoczesna technologia jest w DriveClubie.

Pomijam że w PCars mamy ponad 40 aut na trasie... Te 24 samochody z Forzy są śmieszne.

W ogóle zwróciliście na to uwagę? Jaką kozacką robotę odwalił Kaz, że jego Gran Turismo z past gena jest używane do porównań i wypada lepiej od "next genowej" Forzy? GT to było naprawdę spojrzenie w przyszłość symulacji i takiej Forzy 4 czy nawet 5 nawet nie wspomina się w dyskusji. To samo będzie z szóstką. Zwykła samochodówka, która szybko zostanie zapomniana.
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2016, 17:20:15 pm wysłana przez Mrocz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11671 dnia: Lutego 18, 2016, 17:28:27 pm »
@Mrocz, sęk w tym, że ta trasa w Szkocji w ogóle nie pokazuje żadnych technologicznych rewelacji. Szczególnie jak na możliwości PS4. Budynki bardzo nie odbiegają od tych z GT czy CARS, miejscami występuje lepsza tekstura tu i ówdzie i to by było na tyle. Jest to zwyczajnie kiepska trasa odpalona na silniku DC.

Pominąłem już kwestie związane z układem zakrętów itp, a tutaj też nie jest różowo. Ulica biegnie przez jakieś przedmieścia a jezdnia jest szeroka jak jakaś wielka magistrala obwodnicy ogromnej metropolii.

Dla mnie ta trasa wygląda jak proceduralnie wygenerowany tor w środowisku miejskim. Sorry, ale takie coś to ja mogę sobie sam w edytorze tras GT zrobić.

Nie widać tutaj krzty starania jakiegoś projektanta tras, który wie co robi. Ot szeroka jezdnia, kilka zakrętów i domki po obydwu stronach ulicy.

Jasne, tekstury są spoko, da się zrobić dobre zdjęcie przy witrynie sklepu, a filtry PM, oświetlenie i warunki pogodowe jeszcze bardziej temu sprzyjają. W ruchu jednak trasa jest po prostu słaba wizualnie.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11672 dnia: Lutego 18, 2016, 17:31:18 pm »
Tu chyba już kwestia gustu wchodzi Andy :) bo generalnie wizualnie trasa moim zdaniem robi fajne wrażenie. Nie mniej zgodzę się z tobą w jednym aspecie... Jest zbyt szeroka. Tym bardziej że w DC jest tona mega wąskich technicznych tras. Nie mniej jest bardzo przyjemna do jazdy :)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11673 dnia: Lutego 18, 2016, 17:35:39 pm »
Jest za szeroka to fakt. Dziwie sie tez czemu nie dali jakiegos wycinka prawdziwego miasta. Wypadlo by to o wiele lepiej. 8)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11674 dnia: Lutego 18, 2016, 17:36:28 pm »
Poczekajmy na miejskie tory w pozostałych lokacjach :) Japonia może dać radę!

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11675 dnia: Lutego 18, 2016, 17:39:59 pm »
Ja czekam, tylko mowie ze zawsze prawdziwe odpowiedniki sa lepsze niz wymyslone - jesli chodzi o miasta.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11676 dnia: Lutego 18, 2016, 17:57:52 pm »
Zobaczymy co tam jeszcze pokażą. Na razie imo lepiej im wychodziły malownicze trasy z widokami, z miastem nie poradzili sobie tak dobrze.

iko

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11677 dnia: Lutego 18, 2016, 18:02:16 pm »
Poleciliście Dirta, ale zagrawszy w Evo Sebastiana, troche odleciałem. Noobowi spodobała sie rajdówka. :lol:

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11678 dnia: Lutego 18, 2016, 18:04:33 pm »
trochę blaszakowo wygląda ta trasa miejska w DC

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11679 dnia: Lutego 18, 2016, 18:08:10 pm »
Poleciliście Dirta, ale zagrawszy w Evo Sebastiana, troche odleciałem. Noobowi spodobała sie rajdówka. :lol:
Ja sobie ostatnio pograłem w demka Sebastiana i WRC5. Wcześniej grałem w Sebka na padzie, teraz chciałem spróbować na kierze. Trochę się zdziwiłem, bo Seba na kierownicy jest strasznie słaby, mimo że na padzie sprawiał wrażenie gry o skomplikowanej fizyce stworzonej pod kierownice. Force Feedback jest słaby, kierownica ma duży deadzone, którego nie da się przestawić, sterowanie w rezultacie strasznie nieintuicyjne i mało responsywne.
WRC5 mimo słabej grafiki zrobiło na mnie pod względem fizyki jazdy lepsze wrażenie, FF zdecydowanie lepszy niż u Sebastiana, auto naturalnie reaguje na ruchy kierownicą i gra po prostu jest przyjemniejsza na kierownicy.