Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2112122 razy)

0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16840 dnia: Lutego 13, 2017, 14:55:01 pm »



Boost > Pro Patch

5:59-7:24

Specjalnie dla Krzysia hehe

Kyo to jednak wypada słuchać bo praktycznie zawsze ma racje ;)


Galaxy

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 05-10-2012
  • Wiadomości: 92
  • Reputacja: 4
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16841 dnia: Lutego 13, 2017, 15:01:03 pm »
Król może być tylko jeden  :grin:




Lara może co najwyżej possać Drake'owi  :P

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16842 dnia: Lutego 13, 2017, 15:13:45 pm »



Boost > Pro Patch

5:59-7:24

Specjalnie dla Krzysia hehe

Kyo to jednak wypada słuchać bo praktycznie zawsze ma racje ;)
No ale co dowiodles, bo nie rozumiem?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16843 dnia: Lutego 13, 2017, 15:15:45 pm »
To, że na booście gra chodzi lepiej niż z pro patchem a ponoć nie miało być płynniej bo to nie możliwe według pewnej osoby.


@ Galaxy

Obie są siebie warte.
« Ostatnia zmiana: Lutego 13, 2017, 15:17:24 pm wysłana przez Kyokushinman »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16844 dnia: Lutego 13, 2017, 15:16:39 pm »



Boost > Pro Patch

5:59-7:24

Specjalnie dla Krzysia hehe

Kyo to jednak wypada słuchać bo praktycznie zawsze ma racje ;)
No ale co dowiodles, bo nie rozumiem?
No to, że nie rozumie co to jest pro patch i boost mode. Żadna nowość w sumie.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16845 dnia: Lutego 13, 2017, 15:20:27 pm »
To, że na booście gra chodzi lepiej niż z pro patchem a ponoć nie miało być płynniej bo to nie możliwe według pewnej osoby.


@ Galaxy

Obie są siebie warte.

No ale tylko dlatego, że deweloper to głównie partacz, a Sony ma głęboko gdzieś swój regulamin. Bo ciągle nie zmienia to faktu, że z patchem gra ma wyższą rozdzielczość.

Ja tylko ciągle ubolewam, że Sony trochę olało posiadaczy tv full hd, zwłaszcza, że sami wydają w tym roku telewizory full hd z hdr.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16846 dnia: Lutego 13, 2017, 15:25:34 pm »
Sony trochę olało posiadaczy tv full hd, zwłaszcza, że sami wydają w tym roku telewizory full hd z hdr.


Co byś chciał więcej?


Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16847 dnia: Lutego 13, 2017, 15:26:30 pm »
No jak z tomb raider, opcje dla posiadaczy tv full hd.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16848 dnia: Lutego 13, 2017, 15:30:10 pm »
Przypadkiem patch Pro do Fallouta nie dodaje rozdzielczości 1440p?

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16849 dnia: Lutego 13, 2017, 17:01:09 pm »
Zacznijmy od tego, ze chodzilo o sytuacje kiedy to gra ma sciagnietego Pro patcha i w takiej sytuacji Boost Mode NIC nie da bo gra juz korzysta z mocy Pro (i to w dodatku duzo wiekszej niz przy boost mode). Tutaj sytuacja jest "No Patch vs Pro Patch" wiec nic tu nie zostalo udowodnione.

Wersja bez patcha ale z boostem:
- chodzi w 1080p
- nie ma zwiekszonego zasiegu rysowania
- ma gorsze god raye
+ ma lepszy framerate co jest LOGICZNE bo tak dziala boost mode

wersja z Pro patchem korzysta z pelnej mocy pro (duuuuzo wiecej niz daje boost) i:
+ chodzi w 1440p
+ ma zwiekszony zasieg rysowania
+ ma lepsze god raye
- ma gorszy framerate bo <patrz wyzej>

Jesli znajdziesz sytuacje kiedy bedzie sciagniety pro patch i bedzie odpalone boost mode I DOPIERO WTEDY bedzie lepszy framerate to wtedy krzysiu powinien przeprosic :troll:

Narazie to sie zaorales :(

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16850 dnia: Lutego 13, 2017, 17:26:48 pm »


wersja z Pro patchem korzysta z pelnej mocy pro (duuuuzo wiecej niz daje boost) i:

- ma gorszy framerate



Narazie to sie zaorales :(
No nie :lol:

Ponieważ chodzi gorzej na pro patchu i o to cały czas mi chodziło.
A nie ma patcha pod Pro to już nie może gra mieć gorszej płynności od boosta bo pro patch wszystko lepiej robi. Wizualnie tak, ale płynnościowo jak widać gra została olana.


Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16851 dnia: Lutego 13, 2017, 17:34:44 pm »
Framerate gorszy o 1 FPS w paru sytuacjach, za to lepszy zasięg widzenia i 1440p a ten gada swoje. Może moderacja już zauważyła trolla?

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16852 dnia: Lutego 13, 2017, 17:35:49 pm »
No to jeszcze raz, powoli:


Gry z patchem pod pro, chodzą tak samo.

On np. twierdzi, że gry chodzą lepiej na Boost Mode + Patch PRO niż na samym Patch PRO.









Trzeba samemu sprawdzić bo w internecie chu** się tak naprawdę dowiem :wtf:

Ty wstawiles filmik na ktorym jest No patch + Boost Mode vs Pro Patch. Gdzie tu jest Twoja racja i czemu specjalnie dla Krzysia skoro to jest zupelnia inna sytuacja?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16853 dnia: Lutego 13, 2017, 17:46:49 pm »
Widzę, że muszę się wypowiedzieć po ponad 100h spędzonych z Falloutem 4.

1. DF wybrał do testów najbardziej newralgiczne punkty w grze, gdzie klatki ostro leciały w dół. Generalnie 95% gry działa bardzo dobrze poza tymi miejscami.

2. kyo dalej nie rozumie co to jest "Pro patch", "Boost mode" i jakie są zależności pomiędzy nimi.

Będąc na tym forum chyba jedyną osobą, która spędziła z F4 tyle czasu mogę śmiało napisać Pro patch >>>>>>> inne wersje gry na konsoli PS4.

Kilka klatek więcej przez jakieś 5 minut gry nie jest warte usprawnień wizualnych wprowadzanych przez patch pod Pro.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16854 dnia: Lutego 13, 2017, 19:09:01 pm »
Z tego co zauważyłem ani ja was nie rozumie ani tym bardziej wy mnie :lol:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16855 dnia: Lutego 13, 2017, 19:12:49 pm »
Szkoda, że tylko ty nie rozumiesz na czym polega Boost ;)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16856 dnia: Lutego 13, 2017, 19:22:39 pm »
Dobrze, że ty wiesz.
Czekam na lepsze info związane z turbo bo to świeży temat.
Na twoim miejscu nie czuł bym się pewnie bo jak to nastąpi to nawet Lem cie nie obroni.
A ty co zrobisz? Nadal będziesz klasycznie walił tekstem bo Kyo nie rozumie. Wystarczy tylko przeczytać moje posty aby nie wrzucać po raz setny ciągle tego samego do mej osoby.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16857 dnia: Lutego 13, 2017, 19:24:53 pm »
Jak zrozumiesz na czym polega Boost, a na czym polega Pro patch to przestanę ;)

Nie obrażaj się, kiedy ktoś mądrzejszy chce cię wyprowadzić z błędu.

Oczywiście jak przystało na forumowego manipulatora to po kupnie Pro napiszesz, że z włączonym trybem Boost, Uncharted 4 ma więcej klatek ;)
« Ostatnia zmiana: Lutego 13, 2017, 19:27:36 pm wysłana przez Krzysiu »

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16858 dnia: Lutego 13, 2017, 19:28:14 pm »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16859 dnia: Lutego 13, 2017, 19:34:25 pm »


Oczywiście jak przystało na forumowego manipulatora to po kupnie Pro napiszesz, że z włączonym trybem Boost, Uncharted 4 ma więcej klatek ;)
Nie, najpierw go włączę bez żadnej aktualizacji i zrobię kilka szotów share.
Później zaktualizuje i zobaczymy jaka jest różnica względem amatora.
Obraz to sprawa pierwszorzędna.
Z płynnością będzie podobnie jak oczywiście ten boost się w końcu pojawi.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16860 dnia: Lutego 13, 2017, 19:40:32 pm »
Nie kumam do czego służy ta rozmowa. Od początku trybu 'gogo power Rangers', wszyscy mówią, że boost nic nie daje do gier z patchem pod pro, twój film też tego nie dowodzi, więc po co spina na Krzysia.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16861 dnia: Lutego 13, 2017, 21:08:55 pm »
A kto jakie ma racje ? W sensie, ze gra z patchem pro po booscie juz nie przyspieszy ? I tak uwaza forum, a kyo inaczej ? Ja tu sie pogubilem.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16862 dnia: Lutego 13, 2017, 21:41:43 pm »
Boost przyspiesza gry w trybie bazowym, czasami framerate wypada trochę lepiej niż niektóre gry z trybem Pro.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16863 dnia: Lutego 16, 2017, 12:34:23 pm »
Widzę, że muszę się wypowiedzieć po ponad 100h spędzonych z Falloutem 4.

1. DF wybrał do testów najbardziej newralgiczne punkty w grze, gdzie klatki ostro leciały w dół. Generalnie 95% gry działa bardzo dobrze poza tymi miejscami.

2. kyo dalej nie rozumie co to jest "Pro patch", "Boost mode" i jakie są zależności pomiędzy nimi.

Będąc na tym forum chyba jedyną osobą, która spędziła z F4 tyle czasu mogę śmiało napisać Pro patch >>>>>>> inne wersje gry na konsoli PS4.

Kilka klatek więcej przez jakieś 5 minut gry nie jest warte usprawnień wizualnych wprowadzanych przez patch pod Pro.

Z Fallout 4 spędziłem ponad sto godzin fantastycznie bawiąc się i platynując podstawkę. Później doszły dodatki. Gra miała kilka miesięcy temu spore problemy z animacją. Podobnie jak w Wiedźminie III, jak zaczęło chrupać, to gracz aż się dziwił, że coś takiego wypuścili (choć największe spadki były odwiedzały grającego podczas eksploracji miasta, zatem doczytywanie w locie też wrzucało tu swoje grosze).

Kilka tygodni temu spędziłem przy bardzo dobrym Far Harbor kilkanaście godzin. Podczas zabawy ani razu nic nie przycięło. Gra schodzi też zdecydowanie szybciej.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16864 dnia: Lutego 20, 2017, 13:41:12 pm »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16865 dnia: Lutego 20, 2017, 13:53:36 pm »
Ponoc patch, ktory wprowadza PRO support jeszcze nie jest dostepny w wersjach recenzenckich wiec nie wiem co to za porownanie, no i ja tam roznicy nie widze :-? (Poza oczywista roznica pogody)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16866 dnia: Lutego 20, 2017, 14:05:42 pm »
Hmmm..pewnie chodzi glownie o roznice w rozdzielczosci ( ja widze lepsze cienie i ostrzejszy obraz) + AA. Pod koniec filmu, znacznie wiecej paprochow lata w wersji na PRO. Duzych roznic nie ma, wiec chyba zostaje przy swojej bialej PS4. :)
« Ostatnia zmiana: Lutego 20, 2017, 14:10:22 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16867 dnia: Lutego 20, 2017, 14:14:40 pm »
Dokładnie tak, patch pod pro ma być ponoć na premierę.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16868 dnia: Lutego 20, 2017, 14:28:09 pm »
Zobaczy zatem co sie jeszcze zmieni. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16869 dnia: Lutego 20, 2017, 14:57:12 pm »
Pytanie pozostaje.... Czy komuś źle wygląda wersja na standard PS4 ? :D Co tam niby dodadzą?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16870 dnia: Lutego 20, 2017, 16:34:00 pm »
No paprochów jest więcej, ale i pogoda inna, może to przez to. Ale może i tak być, że na Pro wyciągnęli po prostu więcej particles.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16871 dnia: Lutego 20, 2017, 16:44:58 pm »
Ja bym chciał 60fps, no ale wiadomo na Pro nieosiągalne przy takiej grafie.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16872 dnia: Lutego 20, 2017, 17:00:14 pm »
http://m.pssite.com/news/55120/horizon-zero-dawn-premierowa-latka-doda-nowy-tryb-graficzny.html

Czyli bedzie wiecej fps, cos co mial KZ SF. Choc ja wolalem go z lockiem na 30fps.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16873 dnia: Lutego 20, 2017, 17:07:58 pm »
http://m.pssite.com/news/55120/horizon-zero-dawn-premierowa-latka-doda-nowy-tryb-graficzny.html

Czyli bedzie wiecej fps, cos co mial KZ SF. Choc ja wolalem go z lockiem na 30fps.
Tam coś piszą że zamiast supersamplingu
supersampling>~45fps

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16874 dnia: Lutego 20, 2017, 17:08:37 pm »
45 fps to nic milego ;)

Sent from my STV100-4 using Tapatalk

'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16875 dnia: Lutego 20, 2017, 17:16:34 pm »
Dziwne, bo już jakiś czas przed premierą pojawiały się informacje, że są jeszcze jakieś inne graficzne podciągnięcia na pro.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16876 dnia: Lutego 20, 2017, 17:28:13 pm »
No właśnie, podobno anizo i cienie miały być lepsze na pro. Trzeba czekać na analizę DF.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16877 dnia: Lutego 20, 2017, 17:30:44 pm »
Słyszałem też coś o fizyce wody.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16878 dnia: Lutego 20, 2017, 17:51:46 pm »
O tej wodzie to ktoś gadał, że na pokazach niby różnica taka była, że w Pro ślad jest, a na zwykłej nie ma. W innym filmiku gość z kolei się skarżył, że dlaczego w Pro nie ma śladu na wodzie, bzdety jakieś.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16879 dnia: Lutego 20, 2017, 18:40:32 pm »
http://m.pssite.com/news/55120/horizon-zero-dawn-premierowa-latka-doda-nowy-tryb-graficzny.html

Czyli bedzie wiecej fps, cos co mial KZ SF. Choc ja wolalem go z lockiem na 30fps.
O kur**  :)
Teraz to gra day one.

Info dnia.
Żegnaj smużenie witaj oczojebny obrazie.

TV chyba wybuchnie teraz :)


GG co do grafy zawsze szanowałem.



Słyszałem też coś o fizyce wody.
Woda niestety, to pewnie pięta achillesowa wizualiów tej gry. Takie 1/10.
« Ostatnia zmiana: Lutego 20, 2017, 18:51:34 pm wysłana przez Kyokushinman »