Zabawne, bo najwięcej o Forzie piszesz ty Mrocz. System wars, temat AC, PC, wielokrotnie tu ja wspominasz, nawet w takim
Śródziemie: Cień Wojny. W takim
Project Cars czasami co stronę ją przywołujesz.
Cóż co by nie mówić. Ustawienia samochodów pod tor to trochę nierozłączna część symulatorów. To samo jest w Assetto Corsa, to samo jest w GT Sport, to samo jest nawet w zręcznościowej Forzie.
Te personale wycieczki to sobie chłopak daruj, szczególnie, że jak do ciebie się tak odnieść, to latasz do moderacji. Nikt nie ma bólu o Forze (co najwyżej fanboje innych gier) i ciężko by była popularna na forum, gdzie dwie-trzy osoby mają X'a.
Prawda jest jednak taka, że X na premierę dostał bardzo dobrą piątkę. Dwa lata później ukazała się
Motorsport Sześć, która do czasu ukazania się
Godrizon III była najwyżej ocenianą grą wyścigową.
Kampania na blisko trzydzieści godzin, ogrom zadań, ponad 400 samochodów, jako jedyna gra wyścigowa na konsolach oferowała fHD+60k/s. Teraz wychodzi kolejna odsłona i skacze do 4k+60k/s, ponad siedemset samochodów, dodaje dynamiczne warunki pogodowe i wystarczy, że utrzymają poziom poprzedniczki, a otrzymamy hit. Żadne fanbojstwo, tylko fakt.
Ta generacja ma blisko 4 lata, a GT jak nie było, tak nie ma. A jak już wyjdzie, to znaczna większość fanów pewnie będzie kręciła nosem. Wystarczyło by Kazunori przeniósł to co miał w GT Sześć, usprawnił co trzeba, dodał swoje nowe pomysły, podciągnął grafikę do obecnych standardów i większość byłaby zadowolona.
94.95% - GT;
92.42% - GT2;
94.54% - GT3;
89.53% - GT4;
84.33% - GT5;
81.73% - GT6;
Faktycznie, idzie serii coraz lepiej.