Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2065598 razy)

0 użytkowników i 30 Gości przegląda ten wątek.

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #400 dnia: Lutego 27, 2013, 00:36:54 am »
Ja się dziwię PC fan klubowi że ciąglę myślą że ich nowy sprzęt dostanie taką grafikę, art dizajn i gry na poziomie konsol, szczególnie PS4. Przecież tak nie było za czasów PSX/PS2/PS3 i pewniakiem za czasów PS4. Proste to jak drut, ale wiara umiera ostatnia czy jakoś tak. :P ;)

Tak jak rynek gier na pc potrzebuje konsol tak konsole potrzebuja pc,jeden bez drugiego rozwijalby sie o wiele wolniej

Racja, PC pokazuje nam co obecnie może zaoferować nam dostępna technologia, abyśmy mogli sobie powiedzieć - już czas na next gen. Konsole natomiast definiują jak mają wyglądać gry w kwestii designe'u i art style.

Ja mniej więcej tak to widzę na dzień dzisiejszy. Nie wiem jak to mogło wyglądać wcześniej, bo za pięknych czasów PS2 nawet nie zaprzątałem sobie głowy czymś takim jak PC gaming.
Swiete slowa
« Ostatnia zmiana: Lutego 27, 2013, 00:40:11 am wysłana przez Legrad »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #401 dnia: Lutego 27, 2013, 01:27:54 am »
I niby konsole zatrzymują rozwój gier?
Gdyby nie konsole, PCty nie dostały by czasami całkiem udanych multiplatrform i na swoich Titanach jechały by na MMO. Multiplatformy muszą jakoś dorastać do poziomu gier 1st party.
WTF? Ty sledzisz rynek growy ta generacje tylko czy co?

BTW gdyby nie PC, to bys na current gen'ach gral do 2020 ...


konsole tej generacji przystopowaly jakis czas temu rozwoj gier pod wzgledem graficznym.

Konsole przystopowały? W takim razie exy na pc, nie stopowane konsolowymi ograniczeniami, powinny wyglądać fotorealistycznie. To teraz sprawdźmy te największe hity pecetowe: Minecraft, LoL, Diablo III, Hotline Miami - no kur** same killery pod względem technicznym  :lol: Multiplatformy na pc to najładniejsze gry na tę platformę. Dlaczego tak się dzieje? Dlatego ze przez uczciwość i hojność graczy konsolowych opłaca się tworzyć blockbustery i zatrudniać grube rzesze ludzi którzy tworzą niesamowicie wyglądające gry. Konsole nie hamują rozwoju grafiki, konsole są jedynym powodem dla których gry AAA w ogóle powstają. Zatrudnij studio na 300 osób i płać im pensje przez 3 lata jak tworzą zajebiście wyglądającego exa na pecety - a potem sprzedaj 200 tysięcy kopii, kiedy 150 milionów poszło na torrentach.

Na PC nie opłaca się robić ładnych exów. To nie konsole stopują rozwój grafiki, tylko pecety pecetowcy.

I wbij to sobie do łba blacharzu, co rynek pecetowy wsparł ściągają C3 z torrentów przed premierą.

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #402 dnia: Lutego 27, 2013, 01:44:47 am »
Ok masz racje. Nawrociles mnie. Walczysz o to jak by to cale twoje zycie bylo. :(

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #403 dnia: Lutego 27, 2013, 02:15:12 am »
Nie wiem kto cie nawrócił i na co, ale ja post beceta (który co prawda był odpowiedzią na twój, ale to mniej istotne) kierowałem do karoty.

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #404 dnia: Lutego 27, 2013, 02:25:20 am »
Wybacz, myslalem ze czesciowo jest to odpowiedz skierowana do mnie ze wzgledu na przytoczonie mojej wypowiedzi

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #405 dnia: Lutego 27, 2013, 08:46:16 am »
Co z GTAV na PC??

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #406 dnia: Lutego 27, 2013, 09:40:38 am »
Każdy wydawca gier chce zarobić, a jak wiadomo rynek konsol daje dużo siana. Nie wiem dlaczego to jest takie trudne by się pogodzić z faktem że jadą na starych silnikach bo nadal da się na nich zarobić - przede wszystkim na konsolach. Jak ktoś lubi grać a nie pie**olić smuty i może sobie pozwolić na kupno sprzętu, to obecnie gra w takiego np Batmana w najlepszej jakości na tv w FHD 60FPS  padem od Ps3 I je**e go że to na PC chodzi. Kiedyś dawno temu Carmac wyznaczał nowe standardy graficzne, teraz się zbłaźnił z Ragem bo pisali silnik pod konsole. Jedynie Crytec z Krzysiem 1 zaryzykował i pokazał w 2007r co można z PC wycisnąć (że się średnio opłacało to inna sprawa i Crysis2 wyszedł już multi) i nadal nic lepszego nie ma. Dlatego każdy pozytywnie myślący człek cieszy się że będą nowe konsole bo w końcu ruszy wszystko w tym temacie. Tak samo gdyby nie blacharze których tak nie lubicie i konkurencja ATI/nvidia to byście tak sobie mogli jeszcze do 2050 jechać w Coda 150MW88 wygladającego nadal jak jedyny słyszny Cod4MW1 oczywiście na Slimie slima slima. I nie niejestem blacharzem, wyjdzie plej4 będe grał na na PS4. Ważniejszy jest dla mnie komfort i jakość grania niż na czym..

PS
Szkoda że tak nie jedziecie po wydawcach i tym co odpierdalają w branży.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #407 dnia: Lutego 27, 2013, 11:19:42 am »
Racja, PC pokazuje nam co obecnie może zaoferować nam dostępna technologia, abyśmy mogli sobie powiedzieć - już czas na next gen. Konsole natomiast definiują jak mają wyglądać gry w kwestii designe'u i art style.

Bezsensowne stwierdzenie dla mnie... Design i Art Style to przede wszystkim jest definiowane przez Developerów i ogólny concept gry, a nie konsole jako sprzęt. Do tego są to elementy silnie subiektywne.

Mało tego, jakoś nie widzę by Design i ArtStyle gier na wyłączność konsol miał jakikolwiek wpływ na gry na PC a trochę tak to można wywnioskować z twojej wypowiedzi.

Zresztą taki Wiedźmin 2 który ma genialny ArtStyle i Design początkowo był PC Exclusive...

Poprawne stwierdzenie raczej by było Design i Artstyle jest definiowany ogólnie przez gry. Bo nie widzę żadnego związku konsol z walorami artystycznymi gier. Konsole mają tu tylko znaczenie napędzające sprzedaż.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #408 dnia: Lutego 27, 2013, 11:34:33 am »
Racja, PC pokazuje nam co obecnie może zaoferować nam dostępna technologia, abyśmy mogli sobie powiedzieć - już czas na next gen. Konsole natomiast definiują jak mają wyglądać gry w kwestii designe'u i art style.

Bezsensowne stwierdzenie dla mnie... Design i Art Style to przede wszystkim jest definiowane przez Developerów i ogólny concept gry, a nie konsole jako sprzęt. Do tego są to elementy silnie subiektywne.

Mało tego, jakoś nie widzę by Design i ArtStyle gier na wyłączność konsol miał jakikolwiek wpływ na gry na PC a trochę tak to można wywnioskować z twojej wypowiedzi.

Zresztą taki Wiedźmin 2 który ma genialny ArtStyle i Design początkowo był PC Exclusive...

Poprawne stwierdzenie raczej by było Design i Artstyle jest definiowany ogólnie przez gry. Bo nie widzę żadnego związku konsol z walorami artystycznymi gier. Konsole mają tu tylko znaczenie napędzające sprzedaż.

Design i Artstyle konsolowych exów definiuje jak mają wyglądać multiplatformy.
Z racji tego, że multi też są w większosci pisane pod konsole. Są oczywiście wyjątki na PC, jak wspomniany przez Ciebie Wiedźmin, lub Crysis ale są to pojedyncze przypadki, reszta gier z PC to cienizna pod względem wyglądu.
Takie Rockstar olało PC, bo się im nie opłaca, GTA V na razie tylko dla konsol i pod konsole to robią. Jeśli kiedyś dostaną GTA V na PC, to będzie to tylko i wyłącznie prezent od R*. No i z racji wyzszosci technologicznej PC pewnie będzie w detalach lepiej wyglądać niż wersja konsolowa, ale to nadal ta sama gra pisana pod konsole.

To, że multi wyglądają lepiej na PC, to już inna sprawa i dotyczy możliwości dostępnej technologii, która znajduje się w PCtach.

Zaczynam dochodzić do wniosku, że PC służy głównie jako maszyna do prezentowania dostępnej technologii, bo granie nadal jest takie samo jak na konsolach.
-Świeże tech demko z PC po kilku latach triumfu konsol = super, chcę mieć taką grafę na PS5, dawać tu next gen.
I koło zatacza swój  krąg.
« Ostatnia zmiana: Lutego 27, 2013, 11:46:24 am wysłana przez andryush »

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #409 dnia: Lutego 27, 2013, 12:08:47 pm »
Design i Artstyle konsolowych exów definiuje jak mają wyglądać multiplatformy.

Wut? o_O

Sorry, ale dla mnie to kompletnie inne światy. Nie widzę, żadnego wpływu exów na gry multiplatformowe. Już prędzej na odwrót to dziala. Najbardziej kultowe i znane (niekoniecznie najlepsze) produkcje tej generacji są raczej multiplatformowe i to raczej one definiują kierunek rozwoju designu i kultury graczy, a nie exy, które są dla zamkniętego grona odbiorcy. Największy wpływ na design obecnie ma Call Of Duty, gdzie każdy FPS stara się w jakimś stopniu go kopiować. (łącznie z exem Killzone...). Taki Assasin's Creed też rozpowszechnił parkouro-sandboxy (inFamous, Prototype obie gry mają bardzo podobną konstrukcję do AC). Zresztą design to design. To, że gra A jest podobna w jakimś stopniu do gry B nie oznacza od razu, że miały na siebie jakiś większy wpływ.

A fakt, że gry robione są pod konsole raczej chodzi o to, by technologicznie nie odbiegały i/lub by trafić do większego grona odbiorców a nie o artstyle i design.
Sprzęt tutaj nie ma żadnego znaczenia.
« Ostatnia zmiana: Lutego 27, 2013, 12:17:08 pm wysłana przez Mrocz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #410 dnia: Lutego 27, 2013, 12:25:34 pm »
Chyba każdy dev chciał by aby jego grę chwalono jak Uncharted.
Więc robią wszystko aby gra wyglądała jak najlepiej, jak najbliżej Uncharted. Taki przykład. Nowa Lara Croft imo mocno nawiązuje. Tak samo sim racing, teraz powstaje CARS, który ma konkurować z GT5. Forza też z GT konkuruje. Gdyby nie GT, to tych gier może by nie było w takiej formie w jakiej są teraz.

Konsole napędzają to wszystko. PC gaming tylko się tym posiłkuje.


Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #411 dnia: Lutego 27, 2013, 13:10:15 pm »
Akurat Uncharted czerpal duzo z Gearsow.
pCARS z GT zbyt wiele wspolnego nie ma. Kariera ma bardziej nawiazywac do TOCA Race Driver (droga z kartingu do jednomiejscowek lub prototypow endurance).
To chyba logiczne ze developerzy staraja sie nasladowac gry ktorch mechanika sie podoba graczom i ktore okazaly sie sukcesem.
Mrocz podal dobre przyklady (AC i CoD). Do tego nalezaloby dodac chocby GTA.
Ekskluzywnosc nie ma tutaj nic do rzeczy.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #412 dnia: Lutego 27, 2013, 13:12:43 pm »
Chyba każdy dev chciał by aby jego grę chwalono jak Uncharted.
Więc robią wszystko aby gra wyglądała jak najlepiej, jak najbliżej Uncharted. Taki przykład. Nowa Lara Croft imo mocno nawiązuje. Tak samo sim racing, teraz powstaje CARS, który ma konkurować z GT5. Forza też z GT konkuruje. Gdyby nie GT, to tych gier może by nie było w takiej formie w jakiej są teraz.

Konsole napędzają to wszystko. PC gaming tylko się tym posiłkuje.

Rzuciłeś stwierdzeniami silnie nawiązującymi do twoich upodobań. Naprawdę to jest bezsensu.

Gran Turismo nie definiuje gatunku. Symulatory ze zmiennymi warunkami pogodowymi i cyklem dnia i nocy były jeszcze za czasów PS2 i to na PC. Przykład? GTR i GTR2? Dużo starsze gry od Gran Turismo 5. GT5 po prostu udoskonaliło stare pomysły. Project CARS konkuruje z GT5 tak samo jak konkuruje z Forzą 4, rFactorem i masą innych symulatorów. Gran Turismo 5 jest tutaj małym ułamkiem.

Motyw z Uncharted? O co tu chodzi? Nie bardzo rozumiem, że "każdy deweloper chce by tak samo chwalono jego grę jak Uncharted" ? To ma definiować design innych gier? Uncharted jest jedyną dobrą grą do której deweloperzy chcą być porównywani? Przecież jest masa innych równie dobrych gier niekoniecznie exclusivów, do których inni developerzy chcieliby się porównywać. Mi się wydaje, że prędzej "każdy developer chciałby osiągnąć taką sprzedaż jak serii Call Of Duty"

A Tomb Raider to typowy przykład przerobienia gry przygodowej na grę akcji. Owszem Uncharted miał może lekki wpływ na to bo to chyba jedyna gra co łączy rozgrywkę ala Gearsy z klimatem Indiana Jones'a, ale jest to wyjątek potwierdzający regułę. Design i Artstyle definiowany jest przez najpopularniejsze tytuły, a to na pewno nie są tytuły ekskluzywne. Nie da się więc powiedzieć, że to konsole nadają kierunek gier komputerowym.

Nie dorabiajmy więc jakiś zasług konsolą. Ich sukces zawdzięcza się głównie przez popularność i łatwość obcowania z grami. Nie ma pierdolenia się ze sterownikami, patche ściągają się z automatu (dzięki Steam i Origin na PC już też), nie ma ryzyka, że gra "nie pójdzie" bądź pójdzie jako niegrywalny syf, do tego rozsiadamy się z padem wygodnie na kanapie i tyle. Żadne tytuły na konsole nie definiują istnienia gier.

PS. Posunę się bardziej do przodu. To PeCety zdefiniowały obecną generację. Popularność gatunku FPS na obecne konsole przekracza wszystkie normy a do niedawna był to gatunek uznawany za stricte PeCetowy. Na konsole wyszło masę tytułów do niedawna exclusivów typowo z PC. I co ważniejsze zdobywają większą popularność na konsolach niż kiedyś na PCtach. To są fakty andryush a nie luźne stwierdzenia. Porównaj sobie obecną generację do poprzedniej. Kiedyś granie na PC a konsolach to dwa różne światy były. Teraz to jest to samo... i to w kierunku PC. Wiem, bo sam za czasów PS2 byłem typowym PeCetowcem, grałem od czasu do czasu na PS2 u kumpla i był to dla mnie kompletnie inny świat. Kupiłem PS3 i praktycznie dostałem PeCeta w innym opakowaniu, z tymi samymi grami.

Zresztą wiele osób ogólnie narzeka na tą generacje, że jest "zbyt Pecetowa". Jestem pewien, że parę osób na tym forum stwierdzi, że jest gorsza od poprzedniej właśnie z tego powodu.
« Ostatnia zmiana: Lutego 27, 2013, 13:16:10 pm wysłana przez Mrocz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #413 dnia: Lutego 27, 2013, 13:37:29 pm »
To wszystko działa w obie strony. Masz oczywiście też rację. PC też ma pewnien wpływ na konsole.
Ale uważam, że do rozwoju gier, software bardziej przyczyniają się konsole, bo na PC nic się nie tworzy oprócz wymienianych tutaj już wiele razy popierdółek, nielicznych eksów i portów konsolowych gier.
To nie jest tak, że PC jest za słaby, czy coś, po prostu branża jest skoncentrowana w innym punkcie. Gdyby rynek kręcił się wokół PC, wszystko wyglądało by inaczej, tymczasem pieniądz jest gdzie indziej i od pieniądza w największym stopniu zależy rozwój tego biznesu. Dla tego PC traci swoje dawne eksy i mamy Crysisy, Wiedźminy, Diablo (i coś może jeszcze dojdzie) na kosnolach.

PC w branży może służyć jako bodziec stymulujący postęp sprzętu, hardware w konsolach, które po pewnym czasie muszą uaktualnić swoje technologie. Jak już wcześniej napisałem, PC gaming to demonstracja dostępnej na rynku technologii. W sumie to nawet nie gaming, a bardziej te tech dema od producentów grafy.

W tej chwili PC gaming najbardziej błyszczy - przerwa między generacjami konsol. PC może w końcu zaoferować coś więcej pod względem grafiki niż konsole. Nie ukrywam, że sam bardzo chętnie podłączałem pada od PS3 do laptopa i grałem w co nowsze tytuły z lepszym framerate, efektami i rozdziałką. Tutaj PC się sprawdza, ale to nic innego jak robienie z PC konsoli i żadnej innowacji takie granie nie wprowadza. PC nie oferuje mi praktycznie nic, czego konsole mi nie dają.

Podsumowując, GRY=KONSOLE.
« Ostatnia zmiana: Lutego 27, 2013, 13:53:05 pm wysłana przez andryush »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #414 dnia: Lutego 27, 2013, 17:42:43 pm »
Akurat Uncharted czerpal duzo z Gearsow.

Khe? Co takiego czerpał Uncharted z Gearsów?

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #415 dnia: Lutego 27, 2013, 17:46:23 pm »

Khe? Co takiego czerpał Uncharted z Gearsów?


Cała mechanika strzelania i cover system? Działa to przecież identycznie w obu grach.

Choć z tego co wiem pierwszy Cover system pojawił się w jakiejś grze na PS2. Nie pamiętam tytułu, a Gearsy tylko to udoskonaliły.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #416 dnia: Lutego 27, 2013, 17:58:38 pm »
No właśnie o tym chciałem napisać. Ten cover system wymyślono na potrzeby gry Kill Switch, więc proszę mi tutaj nie pie**olić, że Uncharted z Gyrosów zgapia.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #417 dnia: Lutego 27, 2013, 18:15:43 pm »
Cover system już był dostępny w Operation WinBack na N64.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #418 dnia: Lutego 27, 2013, 18:21:28 pm »
No właśnie o tym chciałem napisać. Ten cover system wymyślono na potrzeby gry Kill Switch, więc proszę mi tutaj nie pie**olić, że Uncharted z Gyrosów zgapia.
Nie pusz sie tyle. To nie byl zarzut przeciw Uncharted ;)
I co ma tutaj do rzeczy fakt ze jakas gra miala podobny system wczesniej?
Nie pisalem ze goscie z Epic wymyslili cover system. Napewno go spopularyzowali.
Panowie z Naughty Dog sami stwierdzili ze Uncharted ma obecna forme dzieki shooterom z X360 i planowo gra miala wygladac zupelnie inaczej.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #419 dnia: Lutego 27, 2013, 21:33:06 pm »
Motyw z Uncharted? O co tu chodzi? Nie bardzo rozumiem...

Nie jesteśmy zaskoczeni.

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/bsEdlykopbg?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Chciałbym napisać, że się "inspirowali" Uncharted, ale słowo kalka jest tu bardziej adekwatne.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #420 dnia: Lutego 27, 2013, 21:50:08 pm »
Tak dodam od siebie że z GT rozpoczęło tzw. gatunek gier wyścigowych które łączą multimedialną encyklopedie motoryzacji(menu) z rywalizacją na torze(gameplay). To GT po raz pierwszy oddało Nam do dyspozycji tyle samochodów z których każdy się inaczej prowadził, a ich dane były odwzorowane w grze(np. przyśpieszenie do setki), to GT wprowadziło licencje, to GT wprowadziło tak rozbudowaną sekcję ustawień samochodu i jego tuningu mechniacznego itd. Także z GT cięzko konkurować w tych kategoriach, bo FM i inne gry mają trochę inny feeling. Co do zmiennych warunków pogodowych i cyklu doby to chyba Le Mans na PC/PS2 i Dreamcasta miało pierwszy ten bajer.

Także niektórzy chyba przespali okres PSX i Pentium 166MMX z Voodoo(miałem :P). :angel:
« Ostatnia zmiana: Lutego 27, 2013, 21:52:41 pm wysłana przez Unlimited »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #421 dnia: Lutego 27, 2013, 21:54:49 pm »
Panowie z Naughty Dog sami stwierdzili ze Uncharted ma obecna forme dzieki shooterom z X360 i planowo gra miala wygladac zupelnie inaczej.
Dokładnie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #422 dnia: Lutego 27, 2013, 22:03:17 pm »
O ile dobrze pamiętam, to Naughty Dog mówiło tylko, że Sony chciało mieć swoją odpowiedź na Gears of War. Produkt finalny jest tak inny, a dalsza ewolucja serii tak odmienna, że nie bardzo wiem, co tu w ogóle porównywać. Chyba już nawet Mass Effect bliżej do Gearsów niż Uncharted.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #423 dnia: Lutego 27, 2013, 22:05:28 pm »
Chciałbym napisać, że się "inspirowali" Uncharted, ale słowo kalka jest tu bardziej adekwatne.
:cry:

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #424 dnia: Lutego 27, 2013, 22:17:20 pm »
Motyw z Uncharted? O co tu chodzi? Nie bardzo rozumiem...

Nie jesteśmy zaskoczeni.


Przygadał kocioł garnkowi:

A Tomb Raider to typowy przykład przerobienia gry przygodowej na grę akcji. Owszem Uncharted miał może lekki wpływ na to bo to chyba jedyna gra co łączy rozgrywkę ala Gearsy z klimatem Indiana Jones'a, ale jest to wyjątek potwierdzający regułę. Design i Artstyle definiowany jest przez najpopularniejsze tytuły, a to na pewno nie są tytuły ekskluzywne. Nie da się więc powiedzieć, że to konsole nadają kierunek gier komputerowym.

A w zacytowanym przez ciebie fragmencie odnosiłem się do tej wypowiedzi:

Chyba każdy dev chciał by aby jego grę chwalono jak Uncharted.

Więc następnym razem zanim zrobisz prywatny podjazd to czytaj ze zrozumieniem albo przynajmniej przeczytaj całego posta.
« Ostatnia zmiana: Lutego 27, 2013, 22:20:39 pm wysłana przez Mrocz »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #425 dnia: Lutego 27, 2013, 22:31:14 pm »
Przygadał kocioł garnkowi

Ku*wa, daj żyć. Pisać o lekkim wpływie, kiedy gra ma mniej lub bardziej dokładnie odtworzone chyba wszystkie spektakularne akcję z Uncharted 3  :-?

Reszty tego coś tam naskrobał w ogóle nie komentuję, bo to tylko stek bzdurnych przemyśleń, do których teraz będziesz próbował naginać rzeczywistość.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #426 dnia: Lutego 27, 2013, 22:35:08 pm »
Przygadał kocioł garnkowi

Ku*wa, daj żyć. Pisać o lekkim wpływie, kiedy gra ma mniej lub bardziej dokładnie odtworzone chyba wszystkie spektakularne akcję z Uncharted 3  :-?

Reszty tego coś tam naskrobał w ogóle nie komentuję, bo to tylko stek bzdurnych przemyśleń, do których teraz będziesz próbował naginać rzeczywistość.

A widzisz a jednak parę osób potrafiło wyciągnąć sensowne fakty z mojej wypowiedzi. Może to ty masz problem?

I na pewno mniej bzdurne niż twój dżihad z blacharzami.
« Ostatnia zmiana: Lutego 27, 2013, 22:37:17 pm wysłana przez Mrocz »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #427 dnia: Lutego 27, 2013, 22:41:41 pm »
dżihad z blacharzami. każdym sprzętem do gier bez znaczka Sony i PlayStation
FTFY

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #428 dnia: Lutego 27, 2013, 22:46:20 pm »
Tak dodam od siebie że z GT rozpoczęło tzw. gatunek gier wyścigowych które łączą multimedialną encyklopedie motoryzacji(menu) z rywalizacją na torze(gameplay). To GT po raz pierwszy oddało Nam do dyspozycji tyle samochodów z których każdy się inaczej prowadził, a ich dane były odwzorowane w grze(np. przyśpieszenie do setki), to GT wprowadziło licencje, to GT wprowadziło tak rozbudowaną sekcję ustawień samochodu i jego tuningu mechniacznego itd. Także z GT cięzko konkurować w tych kategoriach, bo FM i inne gry mają trochę inny feeling. Co do zmiennych warunków pogodowych i cyklu doby to chyba Le Mans na PC/PS2 i Dreamcasta miało pierwszy ten bajer.

Także niektórzy chyba przespali okres PSX i Pentium 166MMX z Voodoo(miałem :P). :angel:
Simy na PC juz wczesniej mialy mozliwosc  zmiany ustawien fur (skrzydla/zawieszenie/cisnienia), ich zniszczenia i widok z kokpitu;)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #429 dnia: Lutego 27, 2013, 22:48:28 pm »
O ile dobrze pamiętam, to Naughty Dog mówiło tylko, że Sony chciało mieć swoją odpowiedź na Gears of War. Produkt finalny jest tak inny, a dalsza ewolucja serii tak odmienna, że nie bardzo wiem, co tu w ogóle porównywać. Chyba już nawet Mass Effect bliżej do Gearsów niż Uncharted.
Pamiętam, że jak grałem pierwszy raz w Uncharted, to podobieństwo do Gearsów bardzo uderzało w oczy (nawet ikonki broni ND zrobiło podobne, tylko umieszczone po przeciwległej stronie). Teraz już tego tak nie czuć, bo cover system strasznie się upowszechnił.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #430 dnia: Lutego 27, 2013, 23:00:37 pm »
Tak dodam od siebie że z GT rozpoczęło tzw. gatunek gier wyścigowych które łączą multimedialną encyklopedie motoryzacji(menu) z rywalizacją na torze(gameplay). To GT po raz pierwszy oddało Nam do dyspozycji tyle samochodów z których każdy się inaczej prowadził, a ich dane były odwzorowane w grze(np. przyśpieszenie do setki), to GT wprowadziło licencje, to GT wprowadziło tak rozbudowaną sekcję ustawień samochodu i jego tuningu mechniacznego itd. Także z GT cięzko konkurować w tych kategoriach, bo FM i inne gry mają trochę inny feeling. Co do zmiennych warunków pogodowych i cyklu doby to chyba Le Mans na PC/PS2 i Dreamcasta miało pierwszy ten bajer.

Także niektórzy chyba przespali okres PSX i Pentium 166MMX z Voodoo(miałem :P). :angel:

WPIS!!! Pierwsze GT bylo tak inne od wszytkich wyscigow, tak rozbudowane i tak edukacyjne, ze glowa mala. Takze sugerowanie jakoby GT opieralo sie lub czerpalo z jakiejkolwiek scigalki, to po prostu bullshit.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #431 dnia: Lutego 27, 2013, 23:01:08 pm »

svonston

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #432 dnia: Lutego 27, 2013, 23:05:05 pm »
A toca nie była czasem też cholernie rozbudowana?

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #433 dnia: Lutego 27, 2013, 23:34:12 pm »
toca wyszła na w 2002, gt w 1998. jednym z najlepszych roczników w historii gier tak btw. ;)

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #434 dnia: Lutego 28, 2013, 08:06:45 am »
Zaraz tu będe czytał o NFS1 i Test drivie  :lol:

PS
Też mam jeszcze w piwnicy P166MMMX(Cyrixa od IBMa) z Voodoo
« Ostatnia zmiana: Lutego 28, 2013, 08:26:29 am wysłana przez Magiq »

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #435 dnia: Lutego 28, 2013, 08:16:33 am »
Cholera, GT nie było pierwsze, pierwszą grą która oferowała tuning mechaniczny i visualny było:



Jak mogłem zapomnieć o grze w którą się tak zagrywałem. 8)
« Ostatnia zmiana: Lutego 28, 2013, 10:09:03 am wysłana przez Unlimited »

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #436 dnia: Lutego 28, 2013, 09:28:50 am »
To była giera :D

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #437 dnia: Lutego 28, 2013, 10:57:49 am »
Zaraz tu będe czytał o NFS1 i Test drivie  :lol:

Ej ale bez beki. W Need For Speed 1 i 2 były najlepsze prezentacje samochodów ze świetnym lektorem :D To te gry tchnęły we mnie miłość do motoryzacji

Zresztą ;) Pamiętacie filmiki prezentacyjne do każdego samochodu? :D Wszystko fabularne, żadne CGI:

svonston

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #438 dnia: Lutego 28, 2013, 10:59:53 am »
Pamiętamy!

U mnie w rodzinie wszyscy w to ciorali. Zawsze na spotkaniach rodzinnych po obiedzie do kompa i pobijać rekord kuzynostwa. Później to się chyba nawet mój chrzestny wkręcił.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #439 dnia: Lutego 28, 2013, 11:23:43 am »
I patrzcie co to się porobiło po drodze z tym NFSem  :(