Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2113547 razy)

0 użytkowników i 15 Gości przegląda ten wątek.

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1960 dnia: Kwietnia 19, 2013, 21:35:40 pm »
Brzydki jak skurwol. Serio patrzycie na klawiaturę, żeby coś napisać?

Myślałem że tylko starzy ludzie tak robią.

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1961 dnia: Kwietnia 19, 2013, 21:48:25 pm »
Ja zerkam na klawe. Wyglad imo jest genialny, ale to juz rzecz gustu :)

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1962 dnia: Kwietnia 19, 2013, 21:49:20 pm »
A ja chciałbym mieć lapka z podświetlaną klawiaturą.  :roll: Ostatnio zapatrzyłem się na ultrabooka od Asusa, fajny design i w lepszych wersjach bebechy nie takie słabe, ale cena to ok 5000zł :( Za dużo jak na lapka z podświetlaną klawiaturą, zostaję przy smartfonie.

2000-2500zł i używany Macbook jest Twój. ;)

Odnośnie klawy, piszę bez patrzenia. :P

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1963 dnia: Kwietnia 19, 2013, 21:51:11 pm »
A ja payzer na klawiature, bo jakbtym nie payxrm to by, yslior portpfplr podsl ma forum.  :cry:

No i w wyborze sprzętu jestem trochę ograniczony, bo w związku ze studiami, muszę mieć dostęp do różnych programów graficznych, z którymi na innym systemie był by problem.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 19, 2013, 21:52:46 pm wysłana przez andryush »

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1964 dnia: Kwietnia 19, 2013, 22:38:18 pm »

Chewbacca

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 05-07-2012
  • Wiadomości: 164
  • Reputacja: -16
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1965 dnia: Kwietnia 19, 2013, 23:11:55 pm »
A po co komu titan? Nawet gtx 580 sprzed paru lat pociągnie wszystko na max

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1966 dnia: Kwietnia 19, 2013, 23:14:11 pm »
+1

Kazdy chyba mysli, ze co rok w PC trzeba wymieniac karte, aby grac na max ustawieniach. Bzdura.

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1967 dnia: Kwietnia 19, 2013, 23:28:36 pm »
PACANIE! Statystyczny użytkownik GO jest od ciebie nieporównywalnie bardziej rozgarnięty i dokładnie wie, jakiej karty potrzebuje, żeby grać na max ustawieniach  :mad:

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1968 dnia: Kwietnia 19, 2013, 23:32:25 pm »
A po co komu titan? Nawet gtx 580 sprzed paru lat pociągnie wszystko na max



No, w 10 fpsach ten twój max chodzi. A karta dalej 1000 złotych.

Przybłędy na kłamstwie chcą się wkręcić w towarzycho.



Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1969 dnia: Kwietnia 19, 2013, 23:44:40 pm »
W killzone 2/3 dym ma fizykę, rozchodzi się po powierzchniach, nie przenika przez sufit i reaguje na wiatr.
Ten dym nie jest oświetlany, ale w crysisach też nie jest w większości przypadków (bo oczywiście są różne rodzaje dymów..)
Dym w KZ 2 i 3 nie ma nawet soft particles collision i przenika przez wszystko. Wiatr to jedno zrodlo na levelu, wiec dym jest przyspieszany w jedna strone zawsze.

Dym jest oswietlany zawsze w Crysisie. Sa 2 levele, ktore sa praktycznie calkowicie pokryte w dymie i to jak jest on oswietlany nadaje atmosfere calemu poziomowi. Zagrajcie w to, a potem komentujcie.

 :lol:
Tutaj masz jak to działa na przestrzeni, a w 2:10 rzucono granat dymny w otworze wentylacyjnym, zauważ że dym początkowo rozwiany, zatrzymuje sie na ścianie i przesuwa się po niej w górę.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=hapsh3TA1YI#t=104s

Zwróć uwagę na to, że na terenie otwartym gdzie jest wiatr, dym szybko rozwiany jest w jego kierunku. Dobrze to widać na pomarańczowym dymie w 3:10, chwile później w miejscu gdzie wiatr nie dociera, dym unosi się swobodnie w góre nie przenikając rury i dopiero w wyższych partiach sie rozwiewa. Jest więcej przykładów w tych filmikach i powinny wystarczyć. Nie mam jak sam tego nagrać ale włącz sobie kz2 i potestuj jak to działa na spawn grenades na przykład  :)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=L7jVap4dPwE#t=148s

Z crysisa mi się nie chce szukać, bo i tak co bym nie znalazł to będzie źle.

A tutaj bonus z dynamicznymi światłami, na który sie natknąłem szukając przykładów  8)
(zbijać te żarówki też można...)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1970 dnia: Kwietnia 20, 2013, 00:04:29 am »
Iras nie osmieszaj sie. I ''pacanie'' to do starego mozesz sobie mowic. Gowno sie znasz. Powiedz mi teraz, kupiles tytana - na ile czasu ci starczy granie na full? Chetnie posmieje sie znowu.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 20, 2013, 00:09:30 am wysłana przez Raikoh »

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1971 dnia: Kwietnia 20, 2013, 00:04:43 am »
tyle że z Linuxem-darmowy, lepszy i nie żre tyle pamięci co Windows, instalacja sterowników to także wygoda, bo wszystko robi się same z repo

No, tylko gorzej, jak nie ma w repo, a zdarza się tak. Wtedy roboty na 2 dni.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1972 dnia: Kwietnia 20, 2013, 00:10:54 am »
W killzone 2/3 dym ma fizykę, rozchodzi się po powierzchniach, nie przenika przez sufit i reaguje na wiatr.
Ten dym nie jest oświetlany, ale w crysisach też nie jest w większości przypadków (bo oczywiście są różne rodzaje dymów..)
Dym w KZ 2 i 3 nie ma nawet soft particles collision i przenika przez wszystko. Wiatr to jedno zrodlo na levelu, wiec dym jest przyspieszany w jedna strone zawsze.

Dym jest oswietlany zawsze w Crysisie. Sa 2 levele, ktore sa praktycznie calkowicie pokryte w dymie i to jak jest on oswietlany nadaje atmosfere calemu poziomowi. Zagrajcie w to, a potem komentujcie.

 :lol:
Tutaj masz jak to działa na przestrzeni, a w 2:10 rzucono granat dymny w otworze wentylacyjnym, zauważ że dym początkowo rozwiany, zatrzymuje sie na ścianie i przesuwa się po niej w górę.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=hapsh3TA1YI#t=104s

Zwróć uwagę na to, że na terenie otwartym gdzie jest wiatr, dym szybko rozwiany jest w jego kierunku. Dobrze to widać na pomarańczowym dymie w 3:10, chwile później w miejscu gdzie wiatr nie dociera, dym unosi się swobodnie w góre nie przenikając rury i dopiero w wyższych partiach sie rozwiewa. Jest więcej przykładów w tych filmikach i powinny wystarczyć. Nie mam jak sam tego nagrać ale włącz sobie kz2 i potestuj jak to działa na spawn grenades na przykład  :)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=L7jVap4dPwE#t=148s

Z crysisa mi się nie chce szukać, bo i tak co bym nie znalazł to będzie źle.

A tutaj bonus z dynamicznymi światłami, na który sie natknąłem szukając przykładów  8)
(zbijać te żarówki też można...)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

No proszę, bajery jak w Krzysiu - łamaczu tytanów. W dodatku na jakimś złomie PS3  :o


Chewbacca

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 05-07-2012
  • Wiadomości: 164
  • Reputacja: -16
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1973 dnia: Kwietnia 20, 2013, 00:29:43 am »
jakiś z dupy wykres bo u mnie lara z tressFX chodziła w 60 klatkach

Jacek84

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1974 dnia: Kwietnia 20, 2013, 06:30:21 am »
tyle że z Linuxem-darmowy, lepszy i nie żre tyle pamięci co Windows, instalacja sterowników to także wygoda, bo wszystko robi się same z repo

No, tylko gorzej, jak nie ma w repo, a zdarza się tak. Wtedy roboty na 2 dni.
30 minut chyba. I mówię tu o tak poj**anych rzeczach jak aktywacja node'ów na dodatkowe, wbuowane głośniki.

No chyba, że ktoś ma radeona, ale to "standard behavior"



:troll:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1975 dnia: Kwietnia 20, 2013, 10:59:29 am »
tyle że z Linuxem-darmowy, lepszy i nie żre tyle pamięci co Windows, instalacja sterowników to także wygoda, bo wszystko robi się same z repo

No, tylko gorzej, jak nie ma w repo, a zdarza się tak. Wtedy roboty na 2 dni.
30 minut chyba. I mówię tu o tak poj**anych rzeczach jak aktywacja node'ów na dodatkowe, wbuowane głośniki.

No chyba, że ktoś ma radeona, ale to "standard behavior"



:troll:

No ja z optimusem od nvidii toczyłem kurewne walki swego czasu.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1977 dnia: Kwietnia 20, 2013, 13:06:21 pm »
http://www.eurogamer.pl/articles/digitalfoundry-kontra-najpotezniejszy-pc-dla-graczy

Cytuj
Naszego bohatera zaś wyposażono w 6-rdzeniowy procesor Intela z serii Sandy Bridge-E, a także trzy karty Nvidia Titan w trybie SLI. To modelowy zestaw, jaki prawdopodobnie złożyłaby każda osoba, dysponująca nieograniczonym budżetem.

Cytuj
Zlecenie budowy takiego komputera firmie Scan (co zrobiła Nvidia) kosztuje ponad 20 tys. zł. Same karty graficzne konstrukcji firmy EVGA to koszt 13 tys. zł. Taki sam komputer z dwiema kartami i tańszym (acz nadal bardzo dobrym) Core i7 3930K wycenia się na jakieś 17 tysięcy.

Cytuj
Crysis 3 odpalony w rozdzielczości 2560x1440 na maksymalnych ustawieniach z 8xMSAA i 4xTSAA dalej nie działa w pełni płynnie.


 :lol: :lol: :lol:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1978 dnia: Kwietnia 20, 2013, 13:20:33 pm »
Cytuj
Prawdopodobnie znaleźliśmy przy tym jeszcze jeden kłopot. Podczas testów  zmierzyliśmy pobór mocy i zauważyliśmy pewne anomalie. Nasz komputer  pobiera około 160W bez obciążenia. W trakcie testów pobór wzrósł do  maksymalnie 980W. To dość, by ogrzać pokój w zimne dni. Jednak w  Crysisie 3 pobór wzrósł do maksymalnie 770W. Sprzęt miał w zapasie  więcej mocy, ale jej zwyczajnie nie wykorzystał.

Pisi gejming.

Ważne, że tressfx działa:
http://youtu.be/cCB0a1ZqteE?t=2m35s
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 20, 2013, 13:24:11 pm wysłana przez Juras »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1979 dnia: Kwietnia 20, 2013, 13:23:50 pm »
I niewykorzystany Tytan za 1-1.5 roku pójdzie w niepamięć, bo przyjdzie Nvidia Cronos GTXXL 899.5 SLI, piętnaście razy mocniejszy od PS5.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1980 dnia: Kwietnia 20, 2013, 15:03:30 pm »
W killzone 2/3 dym ma fizykę, rozchodzi się po powierzchniach, nie przenika przez sufit i reaguje na wiatr.
Ten dym nie jest oświetlany, ale w crysisach też nie jest w większości przypadków (bo oczywiście są różne rodzaje dymów..)
Dym w KZ 2 i 3 nie ma nawet soft particles collision i przenika przez wszystko. Wiatr to jedno zrodlo na levelu, wiec dym jest przyspieszany w jedna strone zawsze.

Dym jest oswietlany zawsze w Crysisie. Sa 2 levele, ktore sa praktycznie calkowicie pokryte w dymie i to jak jest on oswietlany nadaje atmosfere calemu poziomowi. Zagrajcie w to, a potem komentujcie.

 :lol:
Tutaj masz jak to działa na przestrzeni, a w 2:10 rzucono granat dymny w otworze wentylacyjnym, zauważ że dym początkowo rozwiany, zatrzymuje sie na ścianie i przesuwa się po niej w górę.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=hapsh3TA1YI#t=104s

Zwróć uwagę na to, że na terenie otwartym gdzie jest wiatr, dym szybko rozwiany jest w jego kierunku. Dobrze to widać na pomarańczowym dymie w 3:10, chwile później w miejscu gdzie wiatr nie dociera, dym unosi się swobodnie w góre nie przenikając rury i dopiero w wyższych partiach sie rozwiewa. Jest więcej przykładów w tych filmikach i powinny wystarczyć. Nie mam jak sam tego nagrać ale włącz sobie kz2 i potestuj jak to działa na spawn grenades na przykład  :)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=L7jVap4dPwE#t=148s

Z crysisa mi się nie chce szukać, bo i tak co bym nie znalazł to będzie źle.

A tutaj bonus z dynamicznymi światłami, na który sie natknąłem szukając przykładów  8)
(zbijać te żarówki też można...)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

O losie...jaki okrutny ownage dla KKRT. Z taką pewnością pisze, że KZ nie ma tych efektów, a tu taki zonk. A przez chwilę dałem się nabrać na to, że on ma jakieś pojęcie o tym co pisze. :lol: :lol: :lol:

W dodatku jeszcze to:

http://www.eurogamer.pl/articles/digitalfoundry-kontra-najpotezniejszy-pc-dla-graczy

Cytuj
Naszego bohatera zaś wyposażono w 6-rdzeniowy procesor Intela z serii Sandy Bridge-E, a także trzy karty Nvidia Titan w trybie SLI. To modelowy zestaw, jaki prawdopodobnie złożyłaby każda osoba, dysponująca nieograniczonym budżetem.

Cytuj
Zlecenie budowy takiego komputera firmie Scan (co zrobiła Nvidia) kosztuje ponad 20 tys. zł. Same karty graficzne konstrukcji firmy EVGA to koszt 13 tys. zł. Taki sam komputer z dwiema kartami i tańszym (acz nadal bardzo dobrym) Core i7 3930K wycenia się na jakieś 17 tysięcy.

Cytuj
Crysis 3 odpalony w rozdzielczości 2560x1440 na maksymalnych ustawieniach z 8xMSAA i 4xTSAA dalej nie działa w pełni płynnie.


 :lol: :lol: :lol:

Coś czuję, że teraz będzie cisza i długo nie zobaczymy bojowników PC. Żale zostaną wylane na innych forach gdzie można bez konsekwencji wciskać swoje PC bzdury.

Aż się prosi żeby zacytować radę KKRT, która najbardziej pasuje do niego samego.

Czas na okulary, naprawde.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 20, 2013, 15:05:21 pm wysłana przez BoBaN »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1981 dnia: Kwietnia 20, 2013, 16:15:49 pm »
Znalazłem swój filmik z czasów sd jeszcze, z bajerem jak zmiana trajektorii lotu rakiety przez wybuch i zniesienie przez wiatr. Szkoda, że z tego co zauważyłem w KZ3 to poszło sie kochać, bo przerastało fanów kodów i płatnych onlajnów:(
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/wQxi-x5tgRw?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1982 dnia: Kwietnia 20, 2013, 18:24:42 pm »

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1983 dnia: Kwietnia 20, 2013, 19:43:10 pm »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1984 dnia: Kwietnia 20, 2013, 20:24:25 pm »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1985 dnia: Kwietnia 20, 2013, 21:18:13 pm »
Znalazłem swój filmik z czasów sd jeszcze, z bajerem jak zmiana trajektorii lotu rakiety przez wybuch i zniesienie przez wiatr. Szkoda, że z tego co zauważyłem w KZ3 to poszło sie kochać, bo przerastało fanów kodów i płatnych onlajnów:(
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Dało się jeszcze zwykłą pukawką zmienić tor lotu rakiety, ale wymagało to niebywałego szczęścia. Na 500 przegranych godzin w multi zdarzyło mi się to tylko 2 razy.

Chewbacca

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 05-07-2012
  • Wiadomości: 164
  • Reputacja: -16
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1986 dnia: Kwietnia 20, 2013, 21:48:40 pm »
ale suchary

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1987 dnia: Kwietnia 20, 2013, 23:41:57 pm »

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1988 dnia: Kwietnia 21, 2013, 04:03:23 am »

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1989 dnia: Kwietnia 21, 2013, 07:58:55 am »
Havel the Rock cosplay :)

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1990 dnia: Kwietnia 22, 2013, 14:36:30 pm »
xboxgold

Cytuj
Jak deweloperzy zaczynają ściskać pikseli umierających z gasnącym erze konsol, nieuniknione zimnej wojny znany jako następnej generacji utrzymuje się na horyzoncie.
Cytuj
Następny Xbox będzie mniej potężniejsza niż PlayStation 4
Cytuj
Obniżając graficzny twórczości jej rywal nowej generacji, Microsoft zmniejszy koszty systemu, zwiększyć marże i zasadniczo dokonać jego konsola przyjazne dla fanów i rodziców na zakupy wypoczynkowych podobnie.

svonston

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1991 dnia: Kwietnia 22, 2013, 14:37:46 pm »
iksde

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1992 dnia: Kwietnia 22, 2013, 14:41:57 pm »
Achieved with

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1993 dnia: Kwietnia 22, 2013, 14:44:19 pm »
Cytuj
Teraz jeśli chodzi o plotki, jestem pochylony w kierunku PS4, które mogę szczerze powiedzieć, myślałem nigdy, nigdy się … nigdy. Ja kochałem mój Xbox, nawet przez RROD dni. Ale co te plotki sugerujące nie logicznie współgra ze mną.

svonston

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1994 dnia: Kwietnia 22, 2013, 14:49:19 pm »
 :lol: To chyba konsolko.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1995 dnia: Kwietnia 22, 2013, 14:54:38 pm »
Boty powoli uczą się polskiego, ale dajmy im jeszcze trochę czasu.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1996 dnia: Kwietnia 22, 2013, 15:43:31 pm »
 :hihi:

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1998 dnia: Kwietnia 22, 2013, 16:27:59 pm »
Boty powoli uczą się polskiego, ale dajmy im jeszcze trochę czasu.

To nie boty - to xboty!  :lol:

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14