Autor Wątek: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny  (Przeczytany 1212051 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

nakimushi

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10600 dnia: Czerwca 27, 2007, 13:41:23 pm »
myszki sa dla grubych bab które pracuja w urzedach a nie dla graczy  :lol:

T3I-I

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10601 dnia: Czerwca 27, 2007, 14:02:41 pm »
dodam jeszcze ze wystarczy wlasnie (o czym sie chwali gg) inny sposob renderowania grafiki i moze sie stac ze efekt koncowy bedzie bliski rendera eIII05 co do motion capture to wiadomo ze poziom nie bedzie bliski w samej grze(za malo ramu niestety) a jedynie w akcjach liczonych na ktorych gracz nie ma kontroli ( z prostego powodu by uniknac wielu bugow) a opinie sprzataczek pomijam nie urazajac nikogo:)

 :lol: hahah ale jestes agent - chwalisz sie ze jestes specem a piszesz takie bzdury...
(co do motion capture to wiadomo ze poziom nie bedzie bliski w samej grze(za malo ramu niestety)
 :lol:
brawo dla ciebie T3I - nawet sprzataczki w FR wiedza ze jedno nie ma nic do drugiego

juz wyjasniam co ma to ze musisz miec calego "zachowania i ruchow" postaci w ramie nawet te ktore postac nie wykorzysta np wyjmie cos z kieszeni itp a w skryptach moze byc wszystko doczytane na bierzaco nawet ruchy wlosow mimika mord itp

jak widac sprzataczki musza sie jeszcze sporo namachac miotlami...

odp zielarz tak tak szczegolnie mocno udetalowione sa enemy(i wszyscy wygladaja identycznie) duzo gorzej niz w cod3 o gearsach nie wspominam....

NYO

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 30-04-2007
  • Wiadomości: 65
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10602 dnia: Czerwca 27, 2007, 14:10:26 pm »
juz wyjasniam co ma to ze musisz miec calego "zachowania i ruchow" postaci w ramie nawet te ktore postac nie wykorzysta np wyjmie cos z kieszeni itp a w skryptach moze byc wszystko doczytane na bierzaco nawet ruchy wlosow mimika mord itp

jak widac sprzataczki musza sie jeszcze sporo namachac miotlami...

odp zielarz tak tak szczegolnie mocno udetalowione sa enemy(i wszyscy wygladaja identycznie) duzo gorzej niz w cod3 o gearsach nie wspominam....
Aż tak się na technologii nie znam i nie chcę polemizować ze znawcami tematu, jednakże wydaje mi się że zapis, nawet bardzo mnogich możliwości ruchowych zajmuje nieporównanie mniej "bajtów" niż objętość tekstur które muszą być wgrane do ramu. Ruch wszakże to zapis wektorowy przemieszczenia obiektu z punktu a do punktu b [tak jak to jest w animacjach flash, mogą być bardzo skomplikowane a jednak zajmują niewiele miejsca], a nie osobny kod dla każdej klatki owego ruchu [analogicznie animacje typu gif gdzie każda klatka jest osobno 'renderowana' i zapisywana w pliku]. Naprawdę nie chcę się wymądrzać ani robić burzy, to tylko moje 2 grosze..

nakimushi

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10603 dnia: Czerwca 27, 2007, 14:10:49 pm »
dodam jeszcze ze wystarczy wlasnie (o czym sie chwali gg) inny sposob renderowania grafiki i moze sie stac ze efekt koncowy bedzie bliski rendera eIII05 co do motion capture to wiadomo ze poziom nie bedzie bliski w samej grze(za malo ramu niestety) a jedynie w akcjach liczonych na ktorych gracz nie ma kontroli ( z prostego powodu by uniknac wielu bugow) a opinie sprzataczek pomijam nie urazajac nikogo:)

 :lol: hahah ale jestes agent - chwalisz sie ze jestes specem a piszesz takie bzdury...
(co do motion capture to wiadomo ze poziom nie bedzie bliski w samej grze(za malo ramu niestety)
 :lol:
brawo dla ciebie T3I - nawet sprzataczki w FR wiedza ze jedno nie ma nic do drugiego

juz wyjasniam co ma to ze musisz miec calego "zachowania i ruchow" postaci w ramie nawet te ktore postac nie wykorzysta np wyjmie cos z kieszeni itp a w skryptach moze byc wszystko doczytane na bierzaco nawet ruchy wlosow mimika mord itp

jak widac sprzataczki musza sie jeszcze sporo namachac miotlami...

odp zielarz tak tak szczegolnie mocno udetalowione sa enemy(i wszyscy wygladaja identycznie) duzo gorzej niz w cod3 o gearsach nie wspominam....

totalnie nie moge zrozumiec twoich bzdur które teraz napisales - i nie wiem co maja skrypty do animacji z mocapa ?
ale zapewne zaraz mi to wyjasnisz ;) czy nie ?

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10604 dnia: Czerwca 27, 2007, 14:27:16 pm »
myszki sa dla grubych bab które pracuja w urzedach a nie dla graczy  :lol:
Po paru latach powróciłem do FPS-a i myszki na PC-cie - Half Life Episode One i... okazało się że zwyczajnie nie potrafię już grac w ten sposób. Pewnie w profesjonalnym graniu grający na padzie nie mają szans z "myszkowcami" ale tak czy inaczej mimo wszystko pad ze spokojem wystarcza,

NYO

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 30-04-2007
  • Wiadomości: 65
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10605 dnia: Czerwca 27, 2007, 14:31:11 pm »
myszki sa dla grubych bab które pracuja w urzedach a nie dla graczy  :lol:
Po paru latach powróciłem do FPS-a i myszki na PC-cie - Half Life Episode One i... okazało się że zwyczajnie nie potrafię już grac w ten sposób. Pewnie w profesjonalnym graniu grający na padzie nie mają szans z "myszkowcami" ale tak czy inaczej mimo wszystko pad ze spokojem wystarcza,
Zwłaśzcza po takim R:FoM widać że gra byłaprojektowana pod pady: 'duże' celowniki, większość broni ma jakiś 'rozrzut' albo strzela seriami. Mi tam pad w zupełności wystarczał :)

T3I-I

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10606 dnia: Czerwca 27, 2007, 14:39:29 pm »
dodam jeszcze ze wystarczy wlasnie (o czym sie chwali gg) inny sposob renderowania grafiki i moze sie stac ze efekt koncowy bedzie bliski rendera eIII05 co do motion capture to wiadomo ze poziom nie bedzie bliski w samej grze(za malo ramu niestety) a jedynie w akcjach liczonych na ktorych gracz nie ma kontroli ( z prostego powodu by uniknac wielu bugow) a opinie sprzataczek pomijam nie urazajac nikogo:)

 :lol: hahah ale jestes agent - chwalisz sie ze jestes specem a piszesz takie bzdury...
(co do motion capture to wiadomo ze poziom nie bedzie bliski w samej grze(za malo ramu niestety)
 :lol:
brawo dla ciebie T3I - nawet sprzataczki w FR wiedza ze jedno nie ma nic do drugiego

juz wyjasniam co ma to ze musisz miec calego "zachowania i ruchow" postaci w ramie nawet te ktore postac nie wykorzysta np wyjmie cos z kieszeni itp a w skryptach moze byc wszystko doczytane na bierzaco nawet ruchy wlosow mimika mord itp

jak widac sprzataczki musza sie jeszcze sporo namachac miotlami...

odp zielarz tak tak szczegolnie mocno udetalowione sa enemy(i wszyscy wygladaja identycznie) duzo gorzej niz w cod3 o gearsach nie wspominam....

totalnie nie moge zrozumiec twoich bzdur które teraz napisales - i nie wiem co maja skrypty do animacji z mocapa ?
ale zapewne zaraz mi to wyjasnisz ;) czy nie ?


piszac ze napisalem bzdury jest raczej obraza uzytkownika skoro nie zrozumiales przekazu nie znaczy ze musisz tak pisac...nie jestem w stanie ludziom twojego poziomu wytlumaczyc czegokolwiek moze wizac sie to z moim niedoedukowaniem lub.............i nie bierz tego zbytnio do siebie.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10607 dnia: Czerwca 27, 2007, 15:02:05 pm »
Po prostu mylisz dwa pojęcia. Mocap to tylko i wyłącznie technika odwzorowania ruchów, wykorzystana nawet w skryptach. To, o czym Ty mówisz to po prostu mnogość animacji, jakie mogą być dostępne w grze w czasie rzeczywistym (nieskryptowane = mogą pojawić się w dowolnym momencie, po dowolnie innym ruchu) i nie ma nic wspólnego z mocap'em, gdyż dotyczyłoby to nawet animacji robionej ręcznie.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 27, 2007, 15:10:56 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

nakimushi

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10608 dnia: Czerwca 27, 2007, 15:04:45 pm »
dodam jeszcze ze wystarczy wlasnie (o czym sie chwali gg) inny sposob renderowania grafiki i moze sie stac ze efekt koncowy bedzie bliski rendera eIII05 co do motion capture to wiadomo ze poziom nie bedzie bliski w samej grze(za malo ramu niestety) a jedynie w akcjach liczonych na ktorych gracz nie ma kontroli ( z prostego powodu by uniknac wielu bugow) a opinie sprzataczek pomijam nie urazajac nikogo:)

 :lol: hahah ale jestes agent - chwalisz sie ze jestes specem a piszesz takie bzdury...
(co do motion capture to wiadomo ze poziom nie bedzie bliski w samej grze(za malo ramu niestety)
 :lol:
brawo dla ciebie T3I - nawet sprzataczki w FR wiedza ze jedno nie ma nic do drugiego

juz wyjasniam co ma to ze musisz miec calego "zachowania i ruchow" postaci w ramie nawet te ktore postac nie wykorzysta np wyjmie cos z kieszeni itp a w skryptach moze byc wszystko doczytane na bierzaco nawet ruchy wlosow mimika mord itp

jak widac sprzataczki musza sie jeszcze sporo namachac miotlami...

odp zielarz tak tak szczegolnie mocno udetalowione sa enemy(i wszyscy wygladaja identycznie) duzo gorzej niz w cod3 o gearsach nie wspominam....

totalnie nie moge zrozumiec twoich bzdur które teraz napisales - i nie wiem co maja skrypty do animacji z mocapa ?
ale zapewne zaraz mi to wyjasnisz ;) czy nie ?


piszac ze napisalem bzdury jest raczej obraza uzytkownika skoro nie zrozumiales przekazu nie znaczy ze musisz tak pisac...nie jestem w stanie ludziom twojego poziomu wytlumaczyc czegokolwiek moze wizac sie to z moim niedoedukowaniem lub.............i nie bierz tego zbytnio do siebie.

to moze ja ci cos wytlumacze - animacje zrobione sposobem Motion Capture sa takie same jak zrobione recznie dla silnika - róznia sie tylko tym ze nie zostaly zanimowane recznie przez animatora a nagrane w studiu/
animacje z mocapa wczytuje sie potem do programu i obrabia poniewaz kazdy mocap ma bledy i musi taka animacja zostac wyczyszczona... potem sie ja exportuje tak samo jak inne animacje do silnika i nic nie ma to do ramu bo jest to taka sama animacja jak reczna (rózni sie tylko sposobem powstania i moze wygladac bardzien naturalnie ale nie zajmuje wiecej miejsca czy pamieci)

to tak jak z tekstura - mozna ja narysowac a mozna zrobic fotke i ja zeskanowac by potem obrobic.... ale jedna i druga zajma tyle samo miejsca po zapisaniu do pliku/

wiec twoje pisanie o jakis skryptach i o tym ze cale animacje sa trzymane w ramie to po prostu wyssane rzeczy z paluszka niestety /
nastepnym razem pomysl zanim wejdziesz na grunt w którym ktos sie czuje lepiej i ma kilka lat doswiadczenia :grin:

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10609 dnia: Czerwca 27, 2007, 15:14:46 pm »
nastepnym razem pomysl zanim wejdziesz na grunt w którym ktos sie czuje lepiej i ma kilka lat doswiadczenia :grin:
Zapomniałeś o jednej technologii, mianowicie o endorphin (lub jej implementacja czyli euphoria). Przy tej technice animowania, zwiększa się zapotrzebowanie na obliczania robione przez procesor, można więc powiedzieć, że taki rodzaj animacji ma mniejsze zapotrzebowanie na pamięć niz 'zwykła' metoda animacji.

T3I-I

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10610 dnia: Czerwca 27, 2007, 15:22:36 pm »
dodam jeszcze ze wystarczy wlasnie (o czym sie chwali gg) inny sposob renderowania grafiki i moze sie stac ze efekt koncowy bedzie bliski rendera eIII05 co do motion capture to wiadomo ze poziom nie bedzie bliski w samej grze(za malo ramu niestety) a jedynie w akcjach liczonych na ktorych gracz nie ma kontroli ( z prostego powodu by uniknac wielu bugow) a opinie sprzataczek pomijam nie urazajac nikogo:)

 :lol: hahah ale jestes agent - chwalisz sie ze jestes specem a piszesz takie bzdury...
(co do motion capture to wiadomo ze poziom nie bedzie bliski w samej grze(za malo ramu niestety)
 :lol:
brawo dla ciebie T3I - nawet sprzataczki w FR wiedza ze jedno nie ma nic do drugiego

juz wyjasniam co ma to ze musisz miec calego "zachowania i ruchow" postaci w ramie nawet te ktore postac nie wykorzysta np wyjmie cos z kieszeni itp a w skryptach moze byc wszystko doczytane na bierzaco nawet ruchy wlosow mimika mord itp

jak widac sprzataczki musza sie jeszcze sporo namachac miotlami...

odp zielarz tak tak szczegolnie mocno udetalowione sa enemy(i wszyscy wygladaja identycznie) duzo gorzej niz w cod3 o gearsach nie wspominam....

totalnie nie moge zrozumiec twoich bzdur które teraz napisales - i nie wiem co maja skrypty do animacji z mocapa ?
ale zapewne zaraz mi to wyjasnisz ;) czy nie ?


piszac ze napisalem bzdury jest raczej obraza uzytkownika skoro nie zrozumiales przekazu nie znaczy ze musisz tak pisac...nie jestem w stanie ludziom twojego poziomu wytlumaczyc czegokolwiek moze wizac sie to z moim niedoedukowaniem lub.............i nie bierz tego zbytnio do siebie.

to moze ja ci cos wytlumacze - animacje zrobione sposobem Motion Capture sa takie same jak zrobione recznie dla silnika - róznia sie tylko tym ze nie zostaly zanimowane recznie przez animatora a nagrane w studiu/
animacje z mocapa wczytuje sie potem do programu i obrabia poniewaz kazdy mocap ma bledy i musi taka animacja zostac wyczyszczona... potem sie ja exportuje tak samo jak inne animacje do silnika i nic nie ma to do ramu bo jest to taka sama animacja jak reczna (rózni sie tylko sposobem powstania i moze wygladac bardzien naturalnie ale nie zajmuje wiecej miejsca czy pamieci)

to tak jak z tekstura - mozna ja narysowac a mozna zrobic fotke i ja zeskanowac by potem obrobic.... ale jedna i druga zajma tyle samo miejsca po zapisaniu do pliku/

wiec twoje pisanie o jakis skryptach i o tym ze cale animacje sa trzymane w ramie to po prostu wyssane rzeczy z paluszka niestety /
nastepnym razem pomysl zanim wejdziesz na grunt w którym ktos sie czuje lepiej i ma kilka lat doswiadczenia :grin:

napisalbym ze jestes nadproduktywnie glupi ale czy to by mialo sens?

"inne animacje do silnika i nic nie ma to do ramu bo jest to taka sama animacja jak reczna (rózni sie tylko sposobem powstania i moze wygladac bardzien naturalnie ale nie zajmuje wiecej miejsca czy pamieci)"

wlasnie zajmuje duzo wiecej miejsca niz zrobi sie to recznie...
i mowisz ze nie ma zupelnie roznicy i ze nie musi to byc w ramie to jak odczytaszsz madralo poruszanie wlosow rak i nog +mimika dla kazdej postaci z osobna(np w killzone jest ich 6 +oponnents) dodatkowo animacji otoczenia(rozjebywania pojazdow itp) na bierzaco moze z dvd romu lub blueray? no i w ogole nie ma znaczenia czy to skrypty czy real gra AHAHAHAHAHA
lolku zainm sie zaczniesz wymadrzac to troche dluzej nad tym pomysl....
ewentualnie niech ci ktos wytlumaczy lepiej tymbardziej ze ram jest zajety brylami texturami i czesciowo dziwiekiem....

wlasnie utwierdziles mnie  w przekonaniu ze pracujesz ale jako konserwator powierzchni plaskich i koncze juz oftopowac baj

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10611 dnia: Czerwca 27, 2007, 15:33:19 pm »
T3I-I i nakimushi poprostu nie rozumiecie siebie. Jeden mówi o jednej rzeczy drugi o drugiej.

T3I-I mówi, że np. jeżeli animację włosów, ubrań zrobimy poprzez fizykę to mniej ona zajmie w pamięci niż jeżeli animoator zanimuje te elementy, których animacja będzie wywoływana i odtwarzana. Ja rozumiem, że to T3I-I miał na mysli.

nakimushi

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10612 dnia: Czerwca 27, 2007, 15:37:21 pm »
i takie jest cale te forum  :P

i wlasnie ze tak - ty jestes glupi ...nie ty  :lol:

T3I-I

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10613 dnia: Czerwca 27, 2007, 15:42:44 pm »
T3I-I i nakimushi poprostu nie rozumiecie siebie. Jeden mówi o jednej rzeczy drugi o drugiej.

T3I-I mówi, że np. jeżeli animację włosów, ubrań zrobimy poprzez fizykę to mniej ona zajmie w pamięci niż jeżeli animoator zanimuje te elementy, których animacja będzie wywoływana i odtwarzana. Ja rozumiem, że to T3I-I miał na mysli.

mowimy o renderze killzone na dzien dzisiejszy przy takiej grafice na konsole nie usyskach tego inaczej jak skryptowaniem...

@nakimushi  z toba juz nie mam zamiaru dyskutowac udowodniles ze to sie mija z celem inaczej mowiac jest to syzyfowa praca...
ale jak w haze postaci chodz jak kolki(animowane raczki i nozki) i wszystkie sa tak samo animowane to pojecie masz znikome...

nakimushi

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10614 dnia: Czerwca 27, 2007, 15:56:46 pm »
a co ma skryptowanie do animacji >? przeciez kazda gra to skrypty... chyba ze wierzysz w bajeczki o AI  :lol:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10615 dnia: Czerwca 27, 2007, 16:07:51 pm »
Po pierwsze, w żadnej grze włosy nie są nagrywane techniką motion-capture - wsyzstko jest liczone przez fizykę; inaczej do każdego włosa/kupki włosów musiałbyś przyczepiać czujnik ruchu...

Po drugie, tak jak powiedział nakimushi - motion capture to po prostu tylko technika stworzenia z "animacji" realnej animacji cyfrowej -- wszystkie ruchy ostatecznie i tak są zapisywane jako '0', '1', jako wektory przesunięcia w przestrzeni 3D więc fakt, czy animacja robiona jest ręcznie czy poprzez nagrywanie jej i obróbkę cyfrową nie ma znaczenia - wszystko, to tylko wektory przesunięcia o_O.
Ciągle mówię, mylisz pojęcia. Realistyczną animację można uzyskać tworząc ją ręcznie (np. cała animacja twarzy w RE4 była robiona ręcznie, bo po motion capture wyszła straszliwie sztuczna; to samo w Silent Hill'ach).

I tak, w większości grach w chwili, gdy np. jedna postać strzela do drugiej to uruchamiany jest skrypt - podprogram, który karze danej postaci upaść przy pomocy takiej i takiej animacji. Dopóki stosowany jest mocap, a nie, jak wspomniał Piter_neo, animacja liczona w czasie rzeczywistym przez procesor, to cały czas mamy do czynienia ze skryptami. I dopiero w chwili wywołania skryptu (najczęściej) animacja wgrywana jest do pamięci.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

chelcho

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 13-05-2007
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10616 dnia: Czerwca 27, 2007, 16:21:16 pm »
a co ma skryptowanie do animacji >? przeciez kazda gra to skrypty... chyba ze wierzysz w bajeczki o AI  :lol:
Tu chodzi skrypt, który opisuje całą sekwencje wydarzeń renderowaną przez silnik real-time, czyli scenki na silniku gry.
Ciekawe czy takie silniki jak Euphoria będą miały zastosowanie tylko podczas takich scenek, czy będzie używane normalnie podczas gry.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10617 dnia: Czerwca 27, 2007, 17:14:15 pm »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10618 dnia: Czerwca 27, 2007, 19:06:03 pm »
W Polsce pewnie nikt o tym nie wiem nawet Sony.

Supersonic

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10619 dnia: Czerwca 27, 2007, 19:07:18 pm »
Cytuj
ty w ogole masz 360 lub ps3? czy tylko ogladasz a pozniej komentujesz filmiki z netu?
jak mowilem ze cod3 i gears jest bardzo blisko rendera killzone to stanowczo zaprzeczasz nie pie.... glupot moze wiecej kolego.........
Można wiedzieć skąd od razu takie oburzenie jakbym ci mamę skrzywdził albo kogoś innego z bliskiej rodziny. I nie jestem twoim kolegą. To już nie można być ciekawym jaki poziom grafy osiągnie nowe Killzone. Nie każdy jest taki super znawca grafiki jak ty ale nie potrzebuję tego by widzieć co robi na mnie większe wrażenie. Polecam szpilkę wbić bo napuszasz się tak jakbyś wszystko wiedział najlepiej (co pokazują twoje ostatnie posty). Możesz sobie mówić że to czy tamto jest bliskie rendera ja mam swoje zdanie. Z twoim się nie zgadzam ale je szanuję i nie piszę ci że pie...lisz. Więc może więcej szacunku

Cytuj
Bo obie te gry (a w szczególności ta pierwsza) nie są blisko rendera z E3 2005. Ani pod względem graficznym, czy też animacją.
Zielarz my się nie znamy żeby dostrzec różnice to już trzeba znać się na grafice. Ktoś kto jest mało obeznany jak ja ma gorsze oczy i zwyczajnie nie wie jak dobrze wygląda render Killzone.  :lol:

Piszesz do nakimushiego że cię obraża. Upewnij się zanim to napiszesz czy ty nie obrażasz kogoś. Hipokryta pełną gębą.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 27, 2007, 19:30:26 pm wysłana przez Supersonic »

Rondel

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 03-05-2007
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10620 dnia: Czerwca 27, 2007, 19:50:09 pm »
Jedyne co rzuca sie w oczy w renderze z 2005 to wolumetryczny ogien (np. plonacy zolnierze). Reszta elementow jest po prostu ok. Oczywiscie w 2005 roku to bylo cos (sam pamietam jak sie nim zachwycalem ;P). I smialo mozna wysunac stwierdzenie ze dana gra jest blisko tego rendera. Kwestia gustu graficznego.
* Czciciel serii Half-Life *

Mastu-son

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-06-2006
  • Wiadomości: 256
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10621 dnia: Czerwca 27, 2007, 21:39:21 pm »
Tak jak mówisz! Po prostu ludzie po pokazie z E3 2005 zakodowali sobie w śiwadomości, że taka grafa jest nierealna (i była... 2 lata temu). Teraz jednak mamy już podobne rzeczy odpalane na pc z dx10. Nie widzę więc problemu, żeby powiedzmy za rok, tak wyglądały (z grubsza) gry na X360 i PS3. Żeby było śmieszniej analagocznie było z PS2, z początku nikt nie wierzył, że gry osiągną poziom renderowanych filmików, jakie oglądalismy na PSOne. Potem wyszło GT3 i było ładniejsze niż intro z pierwszego GT, że późniejszych gier nie wymienie. Problemem zaś jest to, że potęp w grafice na konsolach jest dość powolny, lecz stały. W związku z tym ciężko co niektórym wyłapać ten ciągły postęp. Najlepiej będzie można go zobaczyć z perspektywy czasu za 2-3 lata. Znajdą się pewnie i tacy, co zwsze będą sapać, że to, że tamto i narzekać.  Ale ja na nich pałę kładę 8) bo wolę grać, a nie udawać "znafce" na podstawie avików z netu czy przeskalowanych jpgów. 

nakimushi

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10622 dnia: Czerwca 28, 2007, 09:19:25 am »
Review R6Vegas - http://ps3.ign.com/articles/799/799830p2.html

grafika oczywiscie gorsza niz na x360  - a ktos sie klócil ze bedzie ladniej/
jak dla mnie to ps3 moze miec nawet 2 razy ladniejsze exclusiwy ale jesli 90% multiplatformowych gier bedzie tak dalej wygladac to bedzie duza porazka - powinni cos z tym zrobic bo jesli ktos wylozy kase na bluray to musi czuc sie nie tak czekajac pól roku wiecej na gre w dodatku po cieciach graficznych  :???:

T3I-I

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10623 dnia: Czerwca 28, 2007, 09:42:37 am »
Review R6Vegas - http://ps3.ign.com/articles/799/799830p2.html

grafika oczywiscie gorsza niz na x360  - a ktos sie klócil ze bedzie ladniej/
jak dla mnie to ps3 moze miec nawet 2 razy ladniejsze exclusiwy ale jesli 90% multiplatformowych gier bedzie tak dalej wygladac to bedzie duza porazka - powinni cos z tym zrobic bo jesli ktos wylozy kase na bluray to musi czuc sie nie tak czekajac pól roku wiecej na gre w dodatku po cieciach graficznych  :???:

dopisz jeszcze ze mniej skacze animka w multi i otoczenie jest bardziej znisczalne i twoja wypowiedz bedzie cacy...

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10624 dnia: Czerwca 28, 2007, 09:49:23 am »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10625 dnia: Czerwca 28, 2007, 11:06:49 am »
Review R6Vegas - http://ps3.ign.com/articles/799/799830p2.html
grafika oczywiscie gorsza niz na x360  - a ktos sie klócil ze bedzie ladniej/
Teraz pytanie - czy po tym co zaserwowalo Ubi wczesniej mozna sie bylo spodziewac czegos lepszego? W tej sytuacji zastanawiam sie nad przyszloscia AC ... Oby studio Ubisoft Montreal nie zawiodlo ...

Troche o "poprawionym" siksaksisie.


« Ostatnia zmiana: Czerwca 28, 2007, 11:22:10 am wysłana przez aphelion »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

nakimushi

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10626 dnia: Czerwca 28, 2007, 11:23:49 am »
byl jakis ladny wywiad ostatnio z pania od AC i mówila ze obie wersje wygladaja prawie identycznie/

T3 -  :lol:

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10627 dnia: Czerwca 28, 2007, 12:06:36 pm »
A myślałem że oni tylko wsadzą jakieś tam wibracje do Sixaxisa. A tu jakieś bajery, jak generowanie wibracji w każdym miejscu pada.  :shock: :shock:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 28, 2007, 12:14:50 pm wysłana przez Solid Snake 1989 »

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 985
  • Reputacja: 86
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10628 dnia: Czerwca 28, 2007, 12:10:45 pm »
Według hiszpańskiego Sony. Tadam:

Folklore - 10 października;
Gran Turismo 5 Prologue – 21 listopada;
Heavenly Sword – 12 września;
Lair – 26 września;
Ratchet & Clank – 7 listopada;
SingStar – 22 sierpnia;
The Eye of Judgement – 24 października;
Time Crisis 4 – 18 listopada;
Uncharted: Drake’s Fortune – 28 listopada;
Warhawk – 29 sierpnia.

Temperatura w listopadzie niczym w lipcu się szykuje.:)

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10629 dnia: Czerwca 28, 2007, 12:55:24 pm »
Warhawk – 29 sierpnia
Heavenly Sword – 12 września
Lair – 26 września

Trzeba szykowac kase :) później dopiero w listopadzie wyjda interesujace mnie tytuły (Ratchet i...Uncharted  :-D)



FW 1.82

Oprócz nowego FW pojawiły się plotki jakoby na E3 miała zostać zaprezentowana duża aktualizacja całego XMB.

W XMB mają pojawić się zupełnie nowe foldery w sekcji gier: Demos, PSN, Classic i inne.
Plotka głosi że ma się pojawić również nowe menu Profilu zawierające gamerscore, obrazki, logi, i listę trofeów.
I wreszcie PS-Store ma przejść zupełną przemianę i zostać dostosowany do nowych materiałów jakie będą w nim udostępnione przez Sony. Podobno sklep w swojej obecnej formie nie dał by sobie z nimi rady.
Będzie też możliwość noszenia swoich trofeów, po wybraniu swojej zdobyczy pokaże się ona na naszej koszulce w HOME.

ps3site.pl

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 985
  • Reputacja: 86
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10630 dnia: Czerwca 28, 2007, 13:00:29 pm »
No tak trzeba. Wygląda na to, że mój wcześniejszy plan zakupu PS3 na gwiazdkę legł w gruzach i początek września to najpóźniejszy termin. :lol:

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10631 dnia: Czerwca 28, 2007, 13:56:43 pm »
byl jakis ladny wywiad ostatnio z pania od AC i mówila ze obie wersje wygladaja prawie identycznie/
Prawie ... robi wielka roznice ... no ale nic miejmy nadzieje ze ta przemila pani bedzie trzymala piecze nad reszta ekipy i nie bedzie sytuacji podobnej do Vegas czy Double Agent ...
« Ostatnia zmiana: Czerwca 28, 2007, 14:06:34 pm wysłana przez aphelion »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

nakimushi

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10632 dnia: Czerwca 28, 2007, 13:59:35 pm »
mówila cos ze ps3 ma ladniejsze tekstury a x360 troche wiecej klatek /


a tutaj ciekawy artykul -
Why The PS3 Does Not Share The Xbox 360's Success - http://www.cinemablend.com/games/Why-The-PS3-Does-Not-Share-The-Xbox-360-s-Success-4953.html

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10633 dnia: Czerwca 28, 2007, 14:22:38 pm »
Review R6Vegas - http://ps3.ign.com/articles/799/799830p2.html

grafika oczywiscie gorsza niz na x360  - a ktos sie klócil ze bedzie ladniej/
jak dla mnie to ps3 moze miec nawet 2 razy ladniejsze exclusiwy ale jesli 90% multiplatformowych gier bedzie tak dalej wygladac to bedzie duza porazka - powinni cos z tym zrobic bo jesli ktos wylozy kase na bluray to musi czuc sie nie tak czekajac pól roku wiecej na gre w dodatku po cieciach graficznych  :???:

dopisz jeszcze ze mniej skacze animka w multi i otoczenie jest bardziej znisczalne i twoja wypowiedz bedzie cacy...

To czy mniej czy bardziej lag'uje to raczej zależy z kim grasz...
A te bardziej zniszczalne otoczenie to pewnie ograniczy się do 2 dolniczek na 1wszej planszy. :D

Tak czy siak cieszy że jest płynna animacja. Wolę cięcia w grafice niż pokaz slajdów.
Cytuj
Performance-wise, the PS3 title does run just as well as the 360 release with nary a hitch of slowdown in sight.

--------
mówila cos ze ps3 ma ladniejsze tekstury a x360 troche wiecej klatek /

a tutaj ciekawy artykul -
Why The PS3 Does Not Share The Xbox 360's Success - http://www.cinemablend.com/games/Why-The-PS3-Does-Not-Share-The-Xbox-360-s-Success-4953.html

Mówiła 'inne' czy jakoś tak - słowo "ładniejsze" tam nie padło. Można się było domyślać - ale....

A co do sprzedaży - mało gier + cena - mała sprzedaż.
Ostatnie orientacyjne wyniki na Vgchartz z USA.
http://www.vgchartz.com/aweekly.php
Żadnych gier na PS3 w pierwszej 50.  :shock:

A w Japonii?
http://www.vgchartz.com/japweekly.php
Niby 2 gry , ale Folk Soul bardzo słaby start - i nic konsol nie sprzedał.

MGS4 dla USA i FF13 dla Japonii - i to jak najszybciej!
« Ostatnia zmiana: Czerwca 28, 2007, 14:33:48 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 899
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10634 dnia: Czerwca 28, 2007, 14:34:15 pm »
A dokładnie było tak:

Cytuj
There shouldn't be any differences at all. We're sharing the exact same assets. The engines have the same capabilities. Both systems have different things going for them. With PLAYSTATION 3, currently, you can see maybe a slight difference in some of the textures. With Xbox 360 right now you may see a little bit smoother framerate, maybe a couple more frames per second right now. It's so negligible right now that unless you're sitting there looking at them both side by side, you're not going to see any difference. And that's our goal — to deliver the exact same experience on both of them.

nakimushi

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10635 dnia: Czerwca 28, 2007, 14:37:54 pm »
nie pamietam dokladnie - napewno tekstury w tej grze moga byc slabsze bo bez plynniutkiej animacji to ta gra duzo straci/ szkoda ze nie bedzie 60 klatek :(

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10636 dnia: Czerwca 28, 2007, 16:55:54 pm »
Cytuj
There shouldn't be any differences at all.
I wszystko w tym temacie. Obie konsole dostaną świetną grę - w końcu actionadventure a nie kolejne sportówki/ FPS-y lub wyścigi.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 008
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10637 dnia: Czerwca 28, 2007, 20:47:21 pm »
Review R6Vegas - http://ps3.ign.com/articles/799/799830p2.html

grafika oczywiscie gorsza niz na x360  - a ktos sie klócil ze bedzie ladniej/
jak dla mnie to ps3 moze miec nawet 2 razy ladniejsze exclusiwy ale jesli 90% multiplatformowych gier bedzie tak dalej wygladac to bedzie duza porazka - powinni cos z tym zrobic bo jesli ktos wylozy kase na bluray to musi czuc sie nie tak czekajac pól roku wiecej na gre w dodatku po cieciach graficznych  :???:

Ale pie.....sz! Piszesz jak by gry multiplatformowe na PS3 wyglądały dużo gorzej a w rzeczywistości to minimalne róznice. To tak jak bym napisał że X0 to złom bo Oblivion na PS3 zjada wersje z konsoli Bill'a.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10638 dnia: Czerwca 28, 2007, 22:41:44 pm »
E tam nie przesadzajmy to narazie wina Ubi ... co prawda Darkness tez nie jest identyczny na obu platformach ale ta roznica jest do pominiecia ... W ogole MarcePan strasznie sie rzucasz jak ktos napisze cos co nie zgadza sie z twoja opinia ... pamietaj kazdy patrzy na rozne sprawy inaczej ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 008
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #10639 dnia: Czerwca 28, 2007, 22:59:40 pm »
W ogole MarcePan strasznie sie rzucasz jak ktos napisze cos co nie zgadza sie z twoja opinia ... pamietaj kazdy patrzy na rozne sprawy inaczej ...

Tzn. jak? Bardziej fanboy'owo? Naprawde myślisz że różnice w grach multiplatformowych są tak ogromne że nie warto ich kupować gdy posiada się konsole na której wyglądają gorzej? Dla mnie takie gadanie to zwykłe pierdzielenie kotka przy pomocy kotka. Na przyszłość lepiej nie czytaj moich postów gdy odpisuje Nakimushi'emu albo innym Xboy'om tego forum bo możesz się spodziewać podobnych komentów.