Powodowały one zawroty głowy i poważne problemy zdrowotne.
Tzn?
http://vfx1.pixelart.com.pl/zagrozenia.php Znalezione na szybko test jakiegoś antycznego hełmu VR, kiedyś czytałem w jakiejś gazecie artykuł dlaczego hełmy wirtualnej rzeczywistości które próbowano wprowadzić do powszechnego użytku w latach 90tych okazały się klapą. Podobne tam problemy były wypisane. Nie ukrywam sam miałem okazje sprawdzić taki hełm, i nie ukrywam nie czułem się po tym za dobrze.
Może Sony korzystając z nowszych technologii tego uniknęło, ale nie zmienia to faktu, że przeciętny człowiek boi się całkowitej izolacji od świata rzeczywistego (mam na myśli głównie wzrok)
PS. Może i napisali tam, że w praktyce to nie występuje, ale wiecie jak to jest. Podobna historia ma się z 3D jedna osoba nie wytrzyma 30 minut gapienia się na taki obraz, a druga po 4 godzinnym filmie nic nie poczuje. A jednak w przypadku hełmów VR nie doczekało się to większej "popularności" właśnie ze względu na te problemy. Były najwyraźniej zbyt częste.