Anonimowy
Czyli twierdzisz, ze jakby firma SplitFish wydała swoje produkty to deweloperzy chcąc pisać pod ich sprzęt i tak musieli by płacić Immersion.
DOKŁADNIE TAK.
Przeczytaj jeszcze raz co SplitFish mówił.
Ja to zrozumiałem tak.
1. Obsługuje istniejącą technologię wstrząsów. [czyli gry które mają rumble/ff - czyli twórcy gier bulą Immerson'owi]
Czyli np. NFS na PS3
2.Gry które nie mają wstrząsów - ich "rumble pack" [bo do tego się ich rozwiązaniew sprowadza] daje wstrząsy gdy TY naciskasz przycisk na padzie , przechylasz pada - popierdułka , bo jak np. łoją cię po mordzie w VF5 to pad ci nawet nie drgnie - dopiero jak TY będziesz naciskał na przyciski i łoił przeciwnika to pad będzie drgał....
Tudzież jakieś efekty jak będziesz pada sobie przechylał.
Także kwestia czy te wstrząsy będą tak efektowne [pod względem siły] jak te wykonane metodą opatentowaną przez Immerson. Z opisu tego co używa SplitFish to te wstrząsy będą dużo słabsze.
I to tyle.
Czego brakuje? Oprogramowania co wykorzystuje ich rozwiązanie w jakiś szczególny sposób - to ciągle to opatentowane przez Immerson rumble/force feedback.
SplitFish omija opłaty za SPRZĘT - ich rozwiązanie nie podlega patentowi Immerson.
Nie daje jednak programistom jakiejś licencji na technologię softwareową która to by ominęła wcześniejsze rozwiązania.
Immerson ma ponad 150 patentów - i ma opatentowaną szeroko pojętą technologię zwrotną i wstrząsy.
SplitFish niczego od strony oprogramowania nie pomija , no chyba że to co jest pod 2-ką cię zadowala...
Podsumowując:
Rozwiązanie SplitFish daje posiadaczom SIXAXISA wstrząsy bez potrzeby zakupu nowego pada.
Pozostaje tylko akceptacja twórców gier którzy teraz widząc że część posiadaczy PS3 ma możliwość obsługi rumble wyłoży kasę dla Immerson i będzie je, czyli wstrząsy, obsługiwać.