Autor Wątek: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny  (Przeczytany 1145626 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8280 dnia: Stycznia 30, 2007, 21:26:50 pm »
Epic president on PS3 *Video*

What's it been like for you to work on the Playstation 3?

It's great it's an awesome machine lot's of power. It's great having that hard drive so we can have downloadable content. It's great that everyone is capable of going online and Sony's doing a good job there. Were really happy with the console.


By the time we ship this game we will be at fantastic amazing great performance on Playstation 3

http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=16592

Białek

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 05-09-2004
  • Wiadomości: 36
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8281 dnia: Stycznia 30, 2007, 21:41:59 pm »
Cytat: "konsolko"
Epic president on PS3 *Video*

What's it been like for you to work on the Playstation 3?

It's great it's an awesome machine lot's of power. It's great having that hard drive so we can have downloadable content. It's great that everyone is capable of going online and Sony's doing a good job there. Were really happy with the console.


By the time we ship this game we will be at fantastic amazing great performance on Playstation 3

http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=16592



hehe good for us  8)
Samsung LE26R51B + Logitech X5500 + PLAYSTATION3

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 008
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8282 dnia: Stycznia 30, 2007, 22:46:31 pm »
Niech Moore się wypowiada w takim tonie póki jeszcze może. Chętnie zobacze wypowiedzi analityków i szefów M$ po tym jak PS3 przejmie rynek. Obstawiam że za troche ponad rok konsola Sony przebije w sprzedaży X360.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8283 dnia: Stycznia 31, 2007, 01:15:23 am »
Cytat: "Snake_Plissken"
Niedługo w PS3 może znajdzie się 65nm Cell
http://www.psu.com/node/7409

No prosze, nie minelo nawet 3,5 miecha od premiery a ci juz maja zamiar zmienic proces techn. Co prawda ceny pewnie nie spadna, bo i tak traca krocie na kazdym egz, ale przynajmniej bedzie chlodniej.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

nakimushi

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8284 dnia: Stycznia 31, 2007, 01:27:51 am »
Cytat: "MarcePan"
Obstawiam że za troche ponad rok konsola Sony przebije w sprzedaży X360


i co z tego wyniknie ?

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8285 dnia: Stycznia 31, 2007, 01:57:07 am »
Cytuj
i co z tego wyniknie ?

Nic, zupelnie nic. Chyba to Tobie nie przeszkadza - prawda?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

fenris

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-09-2005
  • Wiadomości: 549
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8286 dnia: Stycznia 31, 2007, 04:24:38 am »
Cytat: "MarcePan"
Obstawiam że za troche ponad rok konsola Sony przebije w sprzedaży X360.


Gratuluje właśnie zostałeś analitykiem ;)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8287 dnia: Stycznia 31, 2007, 06:05:32 am »

Supersonic

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8288 dnia: Stycznia 31, 2007, 09:32:00 am »
Cytat: "Piter_neo"
Saints Row na PS3:
http://s106.photobucket.com/albums/m255/loudninja_album/?action=view&current=hhh.jpg

Po co to komu

Cytat: "Piter_neo"
Jest mozliwość, że dostaniemy wibracje w SIXAXIS:
http://games.ign.com/articles/759/759655p1.html

Wątpię by w Sony zdecydowali się na zmianę zdania w tym temacie chociaż kto wie. Mnie nie przeszkadza brak wibracji w SIXAXIS.

Cytat: "Piter_neo"
Microsoft reklamuje PlayStation3:
http://www.360-gamer.com/news.asp?id=270

Hmmm  :wink:

TheMichal

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 16-02-2004
  • Wiadomości: 351
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8289 dnia: Stycznia 31, 2007, 09:52:33 am »
http://gry.wp.pl/filtr;0,0;x;nowinki,10,32539;core.html

Napisali o kłopotach X360! Wyjdźmy na ulicę i świętujmy do wieczora! I nawet nie było jakiejś osobistej wycieczki w kierunku PS3  :shock:

nie na temat ? No może trochę, ale jak dodam że mnie FF w Sixaxis nie jest potrzebny bo gdybym miał wybierać między wstrząsami a czujnikami ruchu na pewno wybrałbym to drugie - to off-topa już takiego nie będzie  :wink:

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8290 dnia: Stycznia 31, 2007, 10:00:54 am »
Nie ten temat :o

Supersonic

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8291 dnia: Stycznia 31, 2007, 10:07:45 am »
Cytat: "TheMichal"
http://gry.wp.pl/filtr;0,0;x;nowinki,10,32539;core.html

Napisali o kłopotach X360! Wyjdźmy na ulicę i świętujmy do wieczora! I nawet nie było jakiejś osobistej wycieczki w kierunku PS3

Zastanawia mnie w ogóle po co to czytacie, później tylko zaczyna się robić bydło na forum.
To nie temat o X360.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 128
  • Reputacja: 6
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8292 dnia: Stycznia 31, 2007, 11:11:24 am »
"Gier zarówno na Xboxa jak i PlayStation 3 nie opłaca się produkować"
"Jeśli spadek zysków developerów nadal będzie się utrzymywał na tym samym poziomie co teraz, już niedługo będziemy mieli jedynie gry na przenośne konsole oraz Wii"

Co za bzdury.


ps. jest na temat, bo napisane tam jest takze o PS3 (w jakims stopniu).

fajny koment:
pececiarz43 - wtorek, 30 stycznia 2007, 15:58
nie mogę patrzeć na konsolowe gry. Badziewie dla zwykłej dzieciarni dno i metr mułu, klawiatura i mysz zbyt skomplikowana to pada dali w przeszczepy małpeczkom. PC tylko Pc rządzi!  :)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 798
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8293 dnia: Stycznia 31, 2007, 11:14:34 am »
Cytat: "Białek"
No prosze, nie minelo nawet 3,5 miecha od premiery a ci juz maja zamiar zmienic proces techn. Co prawda ceny pewnie nie spadna, bo i tak traca krocie na kazdym egz, ale przynajmniej bedzie chlodniej.

Może w ogóle zrezygnują z coolera i zastosują pasywne chłodzenie*  :D

Co do force feedbacka, to jestem pewny że będzie działał na PS3 - przecież to zupełnie inna technologia niż wibracje w padach i nie ma powodu, żeby z niej rezygnować. Zresztą nowa kierownica Logitecha, promowana z GT5, na 100% będzie z niego korzystać.

A nowy pad z wiracjami? Czemu nie! Chociaż i tak mi to obojętne - na X360 od początku mam wyłączone.

Cytat: "siudym"
pececiarz43 - wtorek, 30 stycznia 2007, 15:58
nie mogę patrzeć na konsolowe gry. Badziewie dla zwykłej dzieciarni dno i metr mułu, klawiatura i mysz zbyt skomplikowana to pada dali w przeszczepy małpeczkom. PC tylko Pc rządzi!

DO PIECA!!!!!111!!1  :lol:


*jk

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8294 dnia: Stycznia 31, 2007, 12:11:27 pm »
Cytat: "Iras"

Co do force feedbacka, to jestem pewny że będzie działał na PS3 - przecież to zupełnie inna technologia niż wibracje w padach i nie ma powodu, żeby z niej rezygnować.

Ciekawe kto ma prawa do tej zupełnie innej technologii niż wibracje w padach. Na pewno zupełnie inna firma o nazwie Immersion i zbieżność nazw jest przypadkowa. :P

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8295 dnia: Stycznia 31, 2007, 12:26:15 pm »
Cytuj
pececiarz43 - wtorek, 30 stycznia 2007, 15:58
nie mogę patrzeć na konsolowe gry. Badziewie dla zwykłej dzieciarni dno i metr mułu, klawiatura i mysz zbyt skomplikowana to pada dali w przeszczepy małpeczkom. PC tylko Pc rządzi!

Chlopak ma racje :P PC sa mega, super, duper wypasione. To my uzytkownicy konsol musimy stale dbac o porzadek rejestru, nieustannie pobierac nowe bazy wirusow, ograniczac uzycie zasobow systemowych do minimum(przy odpalaniu nowszych gierek ma sie rozumiec) czy tez wymieniac GPU przy kazdej nadarzajacej sie okazji po to aby delektowac sie grafika mega, super, wypasionego Crysis'a.
Dlatego zgadzam sie z wypowiedzia tego inteligenta i jako przyszly posiadacz PS3 czuje sie jak "maly, glupiutki mis"
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Miazga

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 3 839
  • Reputacja: 0
  • lol pozdro rasta power
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8296 dnia: Stycznia 31, 2007, 12:44:56 pm »
ok, juz wystarczy ;)

nakimushi

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8297 dnia: Stycznia 31, 2007, 13:18:14 pm »
Cytat: "aphelion"
pececiarz43 - wtorek, 30 stycznia 2007, 15:58
nie mogę patrzeć na konsolowe gry. Badziewie dla zwykłej dzieciarni dno i metr mułu, klawiatura i mysz zbyt skomplikowana to pada dali w przeszczepy małpeczkom. PC tylko Pc rządzi!


a czy to wazne na czym sie gra/?
dla mnie licza sie gry i radosc z tego - nie wazne czy gram na pc/ps2 czy nawet na komórce...;)

Sowa

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 08-06-2004
  • Wiadomości: 434
  • Reputacja: 1
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8298 dnia: Stycznia 31, 2007, 13:57:21 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 798
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8299 dnia: Stycznia 31, 2007, 13:57:26 pm »
Cytat: "xelloss"
Cytat: "Iras"

Co do force feedbacka, to jestem pewny że będzie działał na PS3 - przecież to zupełnie inna technologia niż wibracje w padach i nie ma powodu, żeby z niej rezygnować.

Ciekawe kto ma prawa do tej zupełnie innej technologii niż wibracje w padach. Na pewno zupełnie inna firma o nazwie Immersion i zbieżność nazw jest przypadkowa. :P

Aha... To sporo zmienia  :x

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 008
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8300 dnia: Stycznia 31, 2007, 14:53:52 pm »
Cytat: "Sowa"
DMC4 exlusive na PS3
http://www.n4g.com/News-23220.aspx


Wiedziałem że diabeł zapłacze tylko na PS3.  8)  8)  8)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8301 dnia: Stycznia 31, 2007, 16:06:12 pm »
Cytat: "Iras"
Cytat: "xelloss"
Cytat: "Iras"

Co do force feedbacka, to jestem pewny że będzie działał na PS3 - przecież to zupełnie inna technologia niż wibracje w padach i nie ma powodu, żeby z niej rezygnować.

Ciekawe kto ma prawa do tej zupełnie innej technologii niż wibracje w padach. Na pewno zupełnie inna firma o nazwie Immersion i zbieżność nazw jest przypadkowa. :P

Aha... To sporo zmienia  :x

Właściewie to nie za wiele. Kierownice przecież nie produkuje Sony tylko inne, niezalezne firmy. To od tych ostatnich będzie zależało czy wykorzystaja technologię forcefeedback w swojej kierownicy czy nie.

TheMichal

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 16-02-2004
  • Wiadomości: 351
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8302 dnia: Stycznia 31, 2007, 16:34:25 pm »
brrr. Kierownica bez FF - teraz już sobie czegoś takiego nie wyobrażam...

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8303 dnia: Stycznia 31, 2007, 16:35:48 pm »
Sama gra też musi mieć uregulowane kwestie zastosowania patentu firmy Immersion...

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8304 dnia: Stycznia 31, 2007, 16:45:20 pm »
Cytat: "xelloss"
Sama gra też musi mieć uregulowane kwestie zastosowania patentu firmy Immersion...

Producent gry w żaden sposób nie korzysta z patentu Immersion. Podczas gry wysyłane są impulsy do kontrolera, a jak kontroler je interpretuje to już nie ich sprawa. Patent dotyczy technologii wykonania wstrząsów, technologii tylko pod względem fizyczym. Żadne algorytmy nie są objęte patentem.

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8305 dnia: Stycznia 31, 2007, 17:21:44 pm »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8306 dnia: Stycznia 31, 2007, 19:09:14 pm »
Sony zaczyna planować reklamę PS3 w Wielkiej Brytanii  :wink:

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=31208

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8307 dnia: Stycznia 31, 2007, 19:33:26 pm »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8308 dnia: Stycznia 31, 2007, 21:27:47 pm »
Cytat: "Snake_Plissken"
Sony zaczyna planować reklamę PS3 w Wielkiej Brytanii

A dlaczego nie w Polsce? :wink: Chciałbym aby w końcu docenili polski rynek ale cóż jest jak jest.

lupinator

  • Gość
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8309 dnia: Stycznia 31, 2007, 21:31:09 pm »
Cytat: "Solid Snake 1989"
A dlaczego nie w Polsce?

A tir wyladowany stanowiskami z PS3 to malo jak na Polske? :P

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8310 dnia: Stycznia 31, 2007, 21:33:33 pm »
Cytuj
A tir wyladowany stanowiskami z PS3 to malo jak na Polske? Razz



Gdyby chociaż darmowe żarcie rozdawali =p

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8311 dnia: Stycznia 31, 2007, 21:36:56 pm »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8312 dnia: Stycznia 31, 2007, 21:41:24 pm »
Cytat: "konsolko"
Microsoft Engineer about PS3 Horizontal Scaling in SDK

http://www.ps3scene.com/news/static/MicrosoftEngineeraboutPS3HorizontalScalinginSDK-1170202587.php

Zazdrośni są i tyle :wink:

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8313 dnia: Stycznia 31, 2007, 21:43:40 pm »
Cytat: "Solid Snake 1989"
Cytat: "konsolko"
Microsoft Engineer about PS3 Horizontal Scaling in SDK

http://www.ps3scene.com/news/static/MicrosoftEngineeraboutPS3HorizontalScalinginSDK-1170202587.php

Zazdrośni są i tyle :wink:


No to jest niemal dokładnie to co pisałem kilka stron wcześniej
http://www.gameonly.pl/forum/viewtopic.php?p=160731#160731

 :roll:
---------------
Cytat: "Piter_neo"
Cytat: "xelloss"
Sama gra też musi mieć uregulowane kwestie zastosowania patentu firmy Immersion...

Producent gry w żaden sposób nie korzysta z patentu Immersion. Podczas gry wysyłane są impulsy do kontrolera, a jak kontroler je interpretuje to już nie ich sprawa. Patent dotyczy technologii wykonania wstrząsów, technologii tylko pod względem fizyczym. Żadne algorytmy nie są objęte patentem.


Mnie wydaje mi się jednak że to Xelloss ma rację. Pozwew od Immerson z 2002 roku obejmuje zarówno sprzęt jak i oprogramowanie.

Cytuj
Immersion's complaint, filed in the U.S. District Court for the Northern District Court of California, alleges infringement by Microsoft's and Sony's use of haptic technology in their popular video gaming consoles, such as the Microsoft Xbox™ and Sony PlayStation® and PlayStation®2 videogame systems, and associated controllers, accessories and software games with touch feedback.


Sprawa przeciwko Sony toczy się nadal, ponadto w 2005 roku decyzja sądu mówi też o zakazie UŻYWANIA wstrząsów/force feedback.

http://www.gamasutra.com/features/20070119/dannenberg_03.shtml

Cytuj

The Goliath that is Sony instead chose to continue litigation...to no avail. In March 2005 Sony was hit with a $90.7M judgment and a permanent injunction against the manufacture, use, sale, or import into the United States of the infringing Sony PlayStation system including PlayStation consoles, Dual Shock controllers, and the forty-seven games found by the jury to infringe Immersion's patents.  

While Sony could begrudgingly pay the judgment, given the PlayStation’s prominence in Sony’s marketing and business efforts, the injunction is no laughing matter. The injunction was stayed pending appeal of the decision to the United States Federal Circuit, which hears all patent appeals. The oral arguments were heard October 3, 2006, and January 8, 2007; however, as of the date of this article, no decision has been issued.


Decyzje sądu obowiązują jedynie Sony. Dlatego też gry wydane przez Sony nie mają wstrząsów/force feedback.
Właśnie wydana przez Sony "F1 Championship Edition" nie obsługuje wstrząsów i force feedback.

Inne firmy płacą i nie ma problemów.
Logitech zabulił - wydaje kierownicę z FF dla PS3.
NFS Carbon jest wydany przez EA , a oni już mieli gotową wersję z X'a więc dopłacenie drobnej sumy [mogę się założyć że Immerson ma teraz promocyjne zniżki na licencje na PS3 - aby wyprzeć presję na inne firmy/zachęcić producentów sprzętu dla PS3] nie stanowiło dla nich problemu.
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8314 dnia: Stycznia 31, 2007, 22:10:28 pm »
Cytat: "Gość Anonimowy"
Mnie wydaje mi się jednak że to Xelloss ma rację. Pozwew od Immerson z 2002 roku obejmuje zarówno sprzęt jak i oprogramowanie.

Co ma Immersion do oprogramowania? Czyli według was firma SplitFish nie może wydać swojego produktu, bo i tak deweloperzy bedą musieli płacić Immersion za patent wibracji użyty w kodzie gry. Tak nie jest. Każdy sobie może napisać program, który jak wcześniej napisałem, w odpowiednim czasie będzie wysyłał odpowiednie sygnały do kontrolera. Nawet sam potrafiłbym napisać takie coś- żadna filozofia. Nie ma IMO możliwości żeby patent dotyczył oprogramowania. Nie wyobrażam sobie, zeby Immersion miał brać kase jeszcze od każdego dewelopera, który w swojej grze wykorzysta wibracje.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8315 dnia: Stycznia 31, 2007, 22:26:45 pm »
Cytat: "Piter_neo"
Cytat: "Gość Anonimowy"
Mnie wydaje mi się jednak że to Xelloss ma rację. Pozwew od Immerson z 2002 roku obejmuje zarówno sprzęt jak i oprogramowanie.

Co ma Immersion do oprogramowania? Czyli według was firma SplitFish nie może wydać swojego produktu, bo i tak deweloperzy bedą musieli płacić Immersion za patent wibracji użyty w kodzie gry. Tak nie jest. Każdy sobie może napisać program, który jak wcześniej napisałem, w odpowiednim czasie będzie wysyłał odpowiednie sygnały do kontrolera. Nawet sam potrafiłbym napisać takie coś- żadna filozofia. Nie ma IMO możliwości żeby patent dotyczył oprogramowania. Nie wyobrażam sobie, zeby Immersion miał brać kase jeszcze od każdego dewelopera, który w swojej grze wykorzysta wibracje.


Według sądu - Immerson ma ważny patent
Cytuj
and the forty-seven games found by the jury to infringe Immersion's patents.


Ponadto zakres tych patentów jest odrobinę większy niż ci się chyba zdaje.
Cytuj
Immersion Corporation owns various patents for haptic feedback technologies, including U.S. Patent 6,275,213 and U.S. Patent 6,424,333 covering vibration feedback in video game controllers.


Możesz próbować sąd przekonywać jak uważasz że masz rację...

"Nie ma IMO możliwości żeby patent dotyczył oprogramowania.Nie wyobrażam sobie, zeby Immersion miał brać kase jeszcze od każdego dewelopera, który w swojej grze wykorzysta wibracje." - mówisz?
Chyba przespałeś całą zadymę z patentami na oprogramowanie...

Przeczytaj sobie także ten artykuł z patentami [kolejne strony - przykłady z patentami na gry] co już wcześniej podałem, rozwijająco działa na wyobraźnię - czegóż to nie można opatentować:)
http://www.gamasutra.com/features/20070119/dannenberg_04.shtml
http://www.gamasutra.com/features/20070119/dannenberg_05.shtml
http://www.gamasutra.com/features/20070119/dannenberg_06.shtml
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

rav04

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-01-2006
  • Wiadomości: 635
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8316 dnia: Lutego 01, 2007, 05:54:55 am »
Patent na strzalke  :mrgreen:
Jak dla mnie chore  :roll:

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8317 dnia: Lutego 01, 2007, 06:06:29 am »
Anonimowy
Czyli twierdzisz, ze jakby firma SplitFish wydała swoje produkty to deweloperzy chcąc pisać pod ich sprzęt i tak musieli by płacić Immersion.

Co do patantów to wiem jakie sa absurdy, szczególnie w dziedzinie informatyki. Przecież na aukcjach opcja i napis "kup teraz" jest opatentowane. Microsoft opatentował DoubleClick!

ps: rav04 czyżbyś też się uczył na egzamin? :D Taki ranny post.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8318 dnia: Lutego 01, 2007, 08:01:13 am »
Cytat: "Piter_neo"
Anonimowy
Czyli twierdzisz, ze jakby firma SplitFish wydała swoje produkty to deweloperzy chcąc pisać pod ich sprzęt i tak musieli by płacić Immersion.


DOKŁADNIE TAK.

Przeczytaj jeszcze raz co SplitFish mówił.
Ja to zrozumiałem tak.

1. Obsługuje istniejącą technologię wstrząsów. [czyli gry które mają rumble/ff - czyli twórcy gier bulą Immerson'owi]
Czyli np. NFS na PS3

2.Gry które nie mają wstrząsów - ich "rumble pack" [bo do tego się ich rozwiązaniew sprowadza] daje wstrząsy gdy TY naciskasz przycisk na padzie , przechylasz pada - popierdułka , bo jak np. łoją cię po mordzie w VF5 to pad ci nawet nie drgnie - dopiero jak TY będziesz naciskał na przyciski i łoił przeciwnika to pad będzie drgał....
Tudzież jakieś efekty jak będziesz pada sobie przechylał.
Także kwestia czy te wstrząsy będą tak efektowne [pod względem siły] jak te wykonane metodą opatentowaną przez Immerson. Z opisu tego co używa SplitFish to te wstrząsy będą dużo słabsze.

I to tyle.

Czego brakuje? Oprogramowania co wykorzystuje ich rozwiązanie w jakiś szczególny sposób - to ciągle to opatentowane przez Immerson rumble/force feedback.

SplitFish omija opłaty za SPRZĘT - ich rozwiązanie nie podlega patentowi Immerson.
Nie daje jednak programistom jakiejś licencji na technologię softwareową która to by ominęła wcześniejsze rozwiązania.
Immerson ma ponad 150 patentów - i ma opatentowaną szeroko pojętą technologię zwrotną i wstrząsy.
SplitFish niczego od strony oprogramowania nie pomija , no chyba że to co jest pod 2-ką cię zadowala...

Podsumowując:
Rozwiązanie SplitFish daje posiadaczom SIXAXISA wstrząsy bez potrzeby zakupu nowego pada.
Pozostaje tylko akceptacja twórców gier którzy teraz widząc że część posiadaczy PS3 ma możliwość obsługi rumble wyłoży kasę dla Immerson i będzie je, czyli wstrząsy, obsługiwać.
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

rav04

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-01-2006
  • Wiadomości: 635
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #8319 dnia: Lutego 01, 2007, 08:30:35 am »
Cytat: "Piter_neo"
ps: rav04 czyżbyś też się uczył na egzamin? Very Happy Taki ranny post.



Nie :mrgreen:  Bardziej roznica czasu niz egzamin, ale czesciowo trafiles uczylem sie matmy :P
A ty jesli mozna wiedziec z czego sie uczysz?

Wracajac do wibracji.

Ja tam nie wnikam jakie Immerson ma patenty(brak czasu i potrzeby) ale teoretycznie jesli Immerson stworzylo API(o ile pojec nie myle) do wstrzasow to teoretycznie firmy wykorzystujace to musza placic Immerson za to wlasnie rozwiazanie programowe czyz nie?

Ale patrzac na to z drugiej strony to jesli firma robiaca gre nie wykorzysta API Immerson tylko napisala wlasne(zalozmy na zasadzie Reverse Engineering jak to ma miejsce w WINE i ReactOS a Windows) to chyba nie musi placic ??? tak?