Mike Laidlaw, główny projektant nowej produkcji potwierdził, że z sequela zostanie usunięta opcja widoku taktycznego, i nie będzie także żadnych nowych narzędzi umożliwiających modding gry, ponieważ społeczność konsolowa ich nie doceniała.
Co do chu**? Jakie nie doceniala? Przeciez nic takiego nie bylo. Jaki modding, jaki widok taktyczny. Na ktorej niby konsoli Surprised?
Ktoś z Onet ma chyba problem z tłumaczeniem. W wywiadzie (jeżeli to jest ten, o którym myślę) nic takiego bowiem nie padło. Jedynie, że tym razem skupiają się na wersji na konsoli (DA:O był głównie robiony pod PC, a potem, gdy gra była juz na ukończeniu, zajęto się konwersjami na konsole), że nie będzie widoku taktycznego bo tym razem "tekstury są za dobre" [czego w widoku taktycznym ponoć nie widać, a szkoda, by praca grafików się zmarnowała] i że widok taktyczny wymaga większej optymalizacji, gdyż pole widzenia jest dużo większe. Odnośnie Toolset było info, że społeczność modowa ma problemy z jego opanowaniem i w związku z tym nie widać na razie żadnych większych customowych kampanii (hello, gra wyszła niecały rok temu; stworzenie dobrej kampanii zajmuje czas

).
Ogólnie BioWare leci w kulki; jeżeli wersja na PC będzie uboższa niż poprzedniczka, to będzie kpina