Boban nie rób wymówek. moim zdaniem na zywo bedzie jednak łatwiej, bez asekuracji prosze. jestes w 5 najlepszych graczy w tym kraju i jezeli tego nie potwierdzisz to tak jakbys dal dupy murzynowi z 35cm kutasem wiec staraj sie
Ktoś pisał, że ta cała impreza w Wawie ma być pod koniec lipca, a do tej pory powinienem już dawno odstawić ten lek sterydowy. Odnośnie poziomu na żywo, to wszystko zależy co tam będzie. Jeśli tylko symulator, to jakaś tam szansa jest, ale jeśli będą jazdy konkursowe to niby jak mam równać się z kolesiami, którzy ścigają się w KJS'ach, SuperOES'ach itp? Jest kilku takich wśród finalistów. Cancer ja się sam dziwię, że wbiłem do top10. Znam polską scenę Gran Turismo i naprawdę to, że udało się utrzymać w top10, to dla mnie duży sukces. Co będzie dalej, to zobaczymy, ale jadę tam z nastawieniem na dobrą zabawę. Oficjalne info przed Akademią mówiło coś takiego:
32 finalistów z Polski weźmie udział w Wielkim Finale Narodowym pod koniec lipca w Warszawie podczas 2 dni intensywnych prób wytrzymałościowych i jazd samochodami sportowymi. Podczas Finału wyłonimy dwóch zwycięzców, którzy pojadą na obóz wyścigowy GT Academy w Silverstone - miejsce treningów dla przyszłych kierowców wyścigowych.
http://www.ps3site.pl/forum/topic/71282-gt-academy/page__st__40Nigdy w poprzednich Akademiach nie było takiego finału krajowego. Ta Akademia jest największą w historii tej imprezy, więc może faktycznie finały w Warszawie będą aż tak rozbudowane. Obawy mam jedynie o organizację tej imprezy, bo Sony Poland raczej mało się przejmuje sprzętem, który udostępnia (kto był na rundach live ten wie jakie tam były rozjechane stoiska i kierownice). Ja bym chciał konkurs kartingowy z podziałem na kategorie wagowe. Wtedy wiem, że mógłbym coś powalczyć na poważnie. Jednak nie ma co na to liczyć.
Gratulacje Mistero Bobano.
Widzę, że tak jak reszta, włączyłeś wspomaganie kierowania na max. To był jeden z elementów (poza brakiem czasu) który mnie wyeliminował. Ciężko się było przestawić?
Udanej defloracji w finale!
Dzięki Prart. Co do wspomagania, to na początku jeździłem bez, ale zauważyłem, że czołówka tego używa (oprócz Norbiego) i sam spróbowałem. Ogólnie nigdy z tym nie jeżdżę (np. podczas gry online w GT5), ale faktycznie tutaj pozwalało to na wcześniejsze dociśnięcie gazu na wyjściu z zakrętu. Nie były to jakieś znaczące różnice, ale mi pomagały. Przestawić było się bardzo łatwo, bo to naprawdę minimalna zmiana. Gorzej było jak ktoś sobie w opcjach z głównego menu odpalił wspomaganie (a ponoć kilku tak jeździło). Tamto wspomaganie z ustawień kierownicy strasznie dziwne oddziaływało na kółko i ja kompletnie nie mogłem się przyzwyczaić. Po kilku próbach od razu to wyłączyłem. Sporo osób jeździło też z włączoną linią przejazdu, ale mi osobiście ona przeszkadzała. Ta linia pokazuje optymalny tor z uśrednionymi szczytami zakrętów, a w większości trzeba jechać na późny szczyt, żeby zrobić dobry czas (przynajmniej mi to pozwoliło wbić się do top10).