Autor Wątek: UBISOFT: 93-95% piracy rate  (Przeczytany 3742 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jacek84

  • Gość
UBISOFT: 93-95% piracy rate
« dnia: Sierpnia 22, 2012, 16:36:51 pm »

svonston

  • Gość

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: UBISOFT: 93-95% piracy rate
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpnia 22, 2012, 16:58:17 pm »
Kocham tych typków. Znam 6 osób majacych PS3, tylko jedna piraci. Niech jeszcze napisze do UE/kongresu USA, żeby mu zwrócili potencjalne pieniądze, które mógł  uzyskać od tych 95% graczy w durne asasyny.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: UBISOFT: 93-95% piracy rate
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpnia 22, 2012, 17:06:13 pm »
Fajnie że znasz tylko 1 osobę co piraci na PS3 ale my rozmawiamy tutaj o PC... :roll:
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: UBISOFT: 93-95% piracy rate
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpnia 22, 2012, 17:09:03 pm »
Nawet na PC tyle nie będzie. To jest typowa papka, żeby powoli wtłaczać do mózgów, że cyfrowa dystrybucja to wybawienie dla biednej branży.

Jacek84

  • Gość
Odp: UBISOFT: 93-95% piracy rate
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpnia 22, 2012, 17:16:27 pm »
Ale model F2P + mikro mnie odpowiada. Kaska na gierke rozklada sie na "raty" i nie boli jak odpalisz za pol roku. Kupisz se 2 itemy i super.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: UBISOFT: 93-95% piracy rate
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpnia 22, 2012, 17:18:25 pm »
Ale model F2P + mikro mnie odpowiada. Kaska na gierke rozklada sie na "raty" i nie boli jak odpalisz za pol roku. Kupisz se 2 itemy i super.



Mikropłątności, to dopiero gówno. Jakbyś chciał mieć wszystkie itemki, to byś pewnie 1000zł na gównianą gierkę wydać. Już widzę te zbroje dla konia i inne duperele po 10euro sztuka. Chyba kogoś pogięło - lepsze itemu powinno się zdobywać w mairę rozowju postaci w grze/przejścia na wyższy lvl, a nie w miarę tego ile masz na koncie paypal.

Jacek84

  • Gość
Odp: UBISOFT: 93-95% piracy rate
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpnia 22, 2012, 17:33:50 pm »
No tylko, ze wiekszosc tych itemkow mam w dupie. W tym sek. Jesli podstawka F2P ma oferowac normalny gameplay jak z Fifa Online, to wbijam wielki ch** w to, ze nie bede mial updejtu kontuzji w sezonie. A jak sie usram to se updejt kupie. Wole to niz placic 200 zl za gierke w ktora pogram raz na 2 tygodnie jak mnie najdzie zajawka na onlajn gejming.

"Zbroja dla konia" jako przyklad mikroplatnosci pochodzi z typowych MMO i logicznym jest, ze nie w kazdej sytuacji sie sprawdzi. Dla mnie bardzo git opcja, ale ja jestem tak skurwysynsko bogaty ze w sumie to bez roznicy tak na dobra sprawe.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: UBISOFT: 93-95% piracy rate
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpnia 22, 2012, 17:56:52 pm »
Dla mnie idealnym przykładem beznadzienych mikropłatności, jest taka Zenonia 4 na komórki, czy też gierki od gejloftu. Psuje to cały fan w grze, kiedy nawet nakurwiajać 24h przez 100dni nie będizemy wstanie uzbierać kasiorki na dany itemek, za to możemy sobie od razu kupić za prawdziwą kasę wystarczająca ilość wirtualnej waluty. Jest to dla mnie idiotyczne.

el becetol

  • Gość
Odp: UBISOFT: 93-95% piracy rate
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpnia 22, 2012, 18:40:42 pm »
Przecież oczywiste że jak model F2P się przyjmie, to wydawcy będą nas doić tak że bez zakupu zestawy itemów nie będziesz miał szans na komfortową grę.  Fajnie - need for speed za darmo, ale musisz się ścigać starym golfem, a jak chcesz coś wygrać to prosze, w promocji lambo za 49 zł.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: UBISOFT: 93-95% piracy rate
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpnia 22, 2012, 18:42:41 pm »
need for speed za darmo, ale musisz się ścigać starym golfem, a jak chcesz coś wygrać to prosze, w promocji lambo za 49 zł.

Dokładnie. I jakbym chciał mież tyle aut co w GT5 to będę musiał zajebać ludziom kase jak Amber Gold. Zresztą to co mówisz już jest w grach gejloftu - jak chcesz mieć bugatti veyrona czy inne super auto - płać mamone (do gry Asphalt czy coś). Normalną grą nie da rady uzbierać.

Jacek84

  • Gość
Odp: UBISOFT: 93-95% piracy rate
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpnia 22, 2012, 18:53:25 pm »
Zenonia 4 na komórki, czy też gierki od gejloftu.
Nie wiem o czym do mnie piszesz

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: UBISOFT: 93-95% piracy rate
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpnia 22, 2012, 18:59:54 pm »
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gamevil.zenonia4.global&hl=pl



Widocznie nie grywasz na komórce, na której praktycznie większość choć trochę rozbudowanych gier ma mikropłatności.

Jacek84

  • Gość
Odp: UBISOFT: 93-95% piracy rate
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpnia 22, 2012, 19:19:03 pm »
Komórki nie są do grania.




/thread

Dodam, że przy obecnym zatrzęsieniu DLC pierdolenie, że mikropłatności to wyzysk jest nieco śmieszne.

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: UBISOFT: 93-95% piracy rate
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpnia 22, 2012, 19:47:11 pm »
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gamevil.zenonia4.global&hl=pl



Widocznie nie grywasz na komórce, na której praktycznie większość choć trochę rozbudowanych gier ma mikropłatności.
Takie Six Guns jest zajebiste i można spokojnie mieć fun bez żadnych mikropłatności, ale nie pamiętam czy to gameloft stworzył. Jest jeszcze kilka fajnych mmo w które można spokojnie pykać bez płacenia - przecież to komórka na której się gra w autobusie a nie komputer żeby grube hajsy za e-mamone placic.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 22, 2012, 20:02:36 pm wysłana przez blach0r »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: UBISOFT: 93-95% piracy rate
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpnia 22, 2012, 19:59:12 pm »
Mikroplatnosci zniszcza gre online. Juz widze bogaczy biegajacych z najlepszym ekwipunkiem, klepiących ubozszych graczy. Jak w jakims MMORPG. Przerąbana sprawa.

Moja dziewczyna pogrywa w taką przeglądarkową gierkę. Tam żeby coś osiągnąć trzeba grać latami, albo wysłać sms i kupić "diamenciki" za ktore mozna w grze nabyc niemal wszystko - od przedmiotow, az po boostowanie statow swojej postaci...
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 22, 2012, 20:02:12 pm wysłana przez andryush »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: UBISOFT: 93-95% piracy rate
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpnia 22, 2012, 20:00:40 pm »
Pamiętam, że Gameloft zrobiło świetne gierki Prince of Persia na komórki (lol), które zabijały mi czas na wykładach, za to mają u mnie szacun 4 life.

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: UBISOFT: 93-95% piracy rate
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpnia 22, 2012, 20:03:23 pm »
Też w nie napierdalałem. Splinter Cell był też dobry.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: UBISOFT: 93-95% piracy rate
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpnia 22, 2012, 20:04:05 pm »
O tototo

GAMELOFT <3

el becetol

  • Gość
Odp: UBISOFT: 93-95% piracy rate
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpnia 22, 2012, 20:07:03 pm »
Dodam, że przy obecnym zatrzęsieniu DLC pierdolenie, że mikropłatności to wyzysk jest nieco śmieszne.

Obecnie może tak, ale masz wystarczająco wyobraźni żeby wyobrazić sobie jak to będzie wyglądać jak staną się na tyle popularne aby być głównym źródłem dochodów wielkich molochów.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: UBISOFT: 93-95% piracy rate
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpnia 22, 2012, 20:10:06 pm »
Wszystko będzie już nagrane na płycie, ale odblokowywane wysłaniem premium sms.

Jacek84

  • Gość
Odp: UBISOFT: 93-95% piracy rate
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpnia 22, 2012, 20:27:32 pm »
Dodam, że przy obecnym zatrzęsieniu DLC pierdolenie, że mikropłatności to wyzysk jest nieco śmieszne.

Obecnie może tak, ale masz wystarczająco wyobraźni żeby wyobrazić sobie jak to będzie wyglądać jak staną się na tyle popularne aby być głównym źródłem dochodów wielkich molochów.
Głosuje się portfelem. Tego się trzymam. Jak poczuję, że zaczynają się nadużycia - żegnam, pa.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: UBISOFT: 93-95% piracy rate
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpnia 22, 2012, 20:31:07 pm »
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vs-warface

Tutaj mozecie sobie przeczytac jak wyglada gra w FPS online z mikrotransakcjami. W skrócie dluuuugie levelowanie, granie z pierwsza, podstawowa bronia, brak kasy na ulepszenia, wypozyczanie broni, helmy, buty do szybszego biegania, wszystko za kase ;)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: UBISOFT: 93-95% piracy rate
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpnia 22, 2012, 21:14:04 pm »
Patrzę na ten temat z dystansem. Uważam dość samolubnie, że zanim pojawią się mikropłatności, Wam już gry się znudzą i będziecie mieli poważniejsze problemy, niż płacenie za gierki na raty.

Generalnie sądzę, że następna generacja konsol będzie ostatnią, którą będę się w jakimś stopniu interesował. W przypadku ps4 i x720 to głównie dlc będzie na topie, mikropłatności pewnie pojawią się w grach multi, w które, jeżeli nie będą ociekały zajebistością, nie zamierzam grać. I tak po pewnym czasie człowiek skupia swoją uwagę na największych killerach, odcedza te najbardziej wartościowe, na resztę lejąc z góry. Nie martwię się więc, że ktoś sobie za 4, 5 lat wymyśli, że nie przejdę gry, jak nie kupię klucza do drzwi w grze za realną kasiorę.

Uważam podobnie, jak Tarniak, że głosuje się portfelem, więc jak ktoś zastosuje podobną praktykę, po prostu gry nie kupię.

Bardziej martwię się o konsekwencje tych statystyk. Przyporządkowanie gry do konkretnego konta, klucze nawet do singla, cyfrowa i ograniczona dystrybucja, etc. uniemożliwiające obrót używkami, które, nie oszukujmy się, pozwalają większemu gronu odbiorców na zapoznanie się z szerszym wachlarzem tytułów.