Autor Wątek: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  (Przeczytany 365794 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #600 dnia: Września 18, 2013, 13:00:18 pm »
Powraca Harry Gregson-Williams
http://metalgearsolid.nl/?p=9592

Cytuj
Harry Gregson-Williams, composer for MGS2, MGS3 and MGS4, returns to create the music for Metal Gear Solid: Ground Zeroes, along with Ludvig Forsell.

Julien Chièze, co founder and editor at Gameblog.fr, confirmed this on Twitter, as well as on the site itself.

Earlier today, the European press got a gameplay demonstration of the game. According to Chièze, the demo ‘runs meticulously’, and ‘the progress is 100% stealth’. He also said the gameplay ‘has been modernized’.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #601 dnia: Września 18, 2013, 20:06:06 pm »

Quiet i The End spekulacje 8)
« Ostatnia zmiana: Września 19, 2013, 07:01:43 am wysłana przez wsciekly_blondyn »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #602 dnia: Września 19, 2013, 09:24:53 am »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #603 dnia: Września 19, 2013, 09:32:42 am »
Giera, która raczej przekroczy u mnie ocenę 9 :). Uncharted 2 dostał 9, TLOU był nawet blisko 9+, ale trochę zabrakło, GTA5 brakło z 5% do 9. Tak wypisuje specjalnie najlepsze gry tej generacji, bo to co jest na tym filmiku to jednak coś więcej.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #604 dnia: Września 19, 2013, 09:41:29 am »
Giera, która raczej przekroczy u mnie ocenę 9 :). Uncharted 2 dostał 9, TLOU był nawet blisko 9+, ale trochę zabrakło, GTA5 brakło z 5% do 9.
:lol: :lol: :lol:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #605 dnia: Września 19, 2013, 09:43:03 am »
Kyo jest jak przyrządy do pomiaru fps'ów z Digital Foundry.

Rejestruje każdą milisekundę gameplayu i jeśli liczba słabych tekstur zostanie przekroczona o 1szt to oprawa spada na niższe widełki, jeśli chodzi o ocenę.
« Ostatnia zmiana: Września 19, 2013, 09:44:38 am wysłana przez tytacz »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #606 dnia: Września 19, 2013, 09:44:14 am »
 :angel:

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #607 dnia: Września 19, 2013, 09:47:07 am »
Nareszcie wiem gdzie znaleźć miarodajne oceny gier

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #608 dnia: Września 19, 2013, 10:01:32 am »
Spoko wygląda, tylko trochę beka, jak bossu zeskakuje z wieżyczki na jana i nic mu nie jest, a przed chwilą wyrzucił z niej kolesia.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #609 dnia: Września 19, 2013, 11:28:47 am »
Spoko wygląda, tylko trochę beka, jak bossu zeskakuje z wieżyczki na jana i nic mu nie jest, a przed chwilą wyrzucił z niej kolesia.
Bo to Big Boss!

Akurat muszę iść do roboty, ale jak wrócę, to od razu oglądam. :mad:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #610 dnia: Września 19, 2013, 12:23:57 pm »
Spoko wygląda, tylko trochę beka, jak bossu zeskakuje z wieżyczki na jana i nic mu nie jest, a przed chwilą wyrzucił z niej kolesia.
Skacze i kuca a nie na proste nogi, nie wiem co tutaj w tym dziwnego :lol:. Koleś leciał na głowę a to co innego :idea:.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #611 dnia: Września 19, 2013, 12:31:02 pm »
Spoko, ale ta wieżyczka nie jest tak niska.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #612 dnia: Września 19, 2013, 12:32:44 pm »
Ja skakałem z 4 metrów z drzewa w ten sposób i nic mi nie było :troll:.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #613 dnia: Września 19, 2013, 12:35:56 pm »
 :lol:

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #614 dnia: Września 19, 2013, 13:12:36 pm »
Z jakiej to jest w końcu konsoli?

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #615 dnia: Września 19, 2013, 13:16:45 pm »
Ja skakałem z 4 metrów z drzewa w ten sposób i nic mi nie było :troll:.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

el becetol

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #616 dnia: Września 19, 2013, 13:26:02 pm »
Ja skakałem z 4 metrów z drzewa w ten sposób i nic mi nie było :troll:.

Na głowę?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #617 dnia: Września 19, 2013, 14:30:52 pm »
Tak poza tym jak na nową generacje to wygląda przeciętnie a jak na tą to mega. Pozostaje czekać na oficjalne dane, ale chyba było to z PS4 puszczane, chociaż coś w sieci gadają, że to dopiero w sobotę zobaczymy gameplay za dnia z nowej generacji. Ja jednak stawiam, że obie będą się tylko różnic rozdzielczością, płynnością animacji patrzą na ten filmik to jest poniżej 30, ale to może być wina nagrania oraz trochę lepszymi teksturami. Jeżeli o mnie chodzi to w chwili obecnej ten tytuł traktuje jak grę tej generacji, także MGS 5 powinien być umieszczony, w dziale multi tej generacji.
« Ostatnia zmiana: Września 19, 2013, 14:33:48 pm wysłana przez Kyokushinman »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #618 dnia: Września 19, 2013, 14:35:32 pm »
Jeżeli o mnie chodzi to w chwili obecnej ten tytuł traktuje jak grę tej generacji, także MGS 5 powinien być umieszczony, w dziale multi tej generacji.
Fajnie, że tak ją traktujesz, ale gra będzie też na next genach, więc jest w dobrym dziale.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #619 dnia: Września 19, 2013, 21:30:10 pm »
http://metalgearsolid.nl/?p=9680
Cytuj
Kojima announced that the gameplay demonstration that is planned for Saturday September 21st will feature a sidequest (called subOPS) that takes place in Camp Omega. This time though you don’t infiltrate during the night but in the late afternoon.

“On Sat, I’ll do presentation of subOPS where u infiltrate the base camp in the late afternoon setting besides Mission GZ.” Infiltrating on a different time of day means the circumstances change with it: guards can spot you more easily, and there will be more guards in general. The weather conditions will probably be different as well, it was rainy in the demo taking place in the evening, so we may see some sunshine in this demo.


Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #620 dnia: Września 20, 2013, 23:41:05 pm »
Obejrzałem ten gameplay, mi tam pasuje, ale ta animacja skoku w 1:53 i to machanie łapami to jakiś żart chyba jest. :lol: Co to za lipa? :wtf:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #621 dnia: Września 21, 2013, 00:42:07 am »
No jeśli tak to będzie wyglądać przy każdym skoku, to będzie co najmniej śmieszne...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #622 dnia: Września 21, 2013, 10:29:55 am »
Gameplay za dnia z PS4:

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/zwUyAXc24Uo?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

W 05:10 ta jedyna.

Jest fajna animacja leżenia na boku i celowania z giwery. Szkoda, że nie ma nawet minimalnych zniszczeń otoczenia przy wymianie ognia, 3 ryśków na widok granatu zamiast od razu się rozbiegać, to łapią wykrzyknik i patrzą na ziemię, czekając na wybuch. Na koniec podczas jazdy mały pop-up. Oświetlenie i wiatr robią.
« Ostatnia zmiana: Września 21, 2013, 10:47:57 am wysłana przez Ryo »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #623 dnia: Września 21, 2013, 10:58:55 am »
Odlot :grin:.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #624 dnia: Września 21, 2013, 11:03:43 am »
Szczególnie graficzny, to poprawione oświetlenie na metr przed maską samochodu. lol

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #625 dnia: Września 21, 2013, 11:08:10 am »
Hmm... jak dla mnie to po takim filmiku to nic nie mozna stwierdzić odnośnie różnic... jakość na 720p jest jak 240p  :evil:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #626 dnia: Września 21, 2013, 11:12:58 am »
Szczególnie graficzny, to poprawione oświetlenie na metr przed maską samochodu. lol
Tak tylko, że ta gra jest robiona z myślą o tej generacji dlatego widać niedoróbki graficzne typu wybuchy. Idź lepiej graj w RPG :troll:.

Po tym filmiku mogę tylko powiedzieć, że ta gra zmiecie wszystkie tytuły na tej generacji.

Ekipa z Eurogamera dorwała Hideo Kojimę  i zdołała zdobyć od niego trochę informacji.

Gra została stworzona jako tytuł wieloplatformowy na wiele urządzeń i wiele generacji. Fox Engine stworzono z myślą o obecnej generacji. Może w porównaniu do innych gier, które produkowane wyłącznie na konsole nowej generacji może wydawać się trochę mało nowoczesna.
Oczywiście, w wersji na nową generację rozdzielczość i oświetlenie będą wyglądać znacznie lepiej. Pod względem rozgrywki nic się nie zmieni - postaramy się, aby wszystko było po staremu. Wrażenia z gry będą takie same niezależnie od generacji konsoli.
« Ostatnia zmiana: Września 21, 2013, 11:20:02 am wysłana przez Kyokushinman »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #627 dnia: Września 21, 2013, 11:21:12 am »
Śliczne cienie. Siatki z płotów też nie rzucają, z czym taki Infamous 2 nie miał problemu.




Lol, nextgen.



Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #628 dnia: Września 21, 2013, 11:27:44 am »
To jest gra robiona specjalnie pod tą generacje a nie pod next geny coś jak Asassyn 4. Czytaj ze zrozumieniem bo widzę, że nie potrafisz :lol:. Infamous 2 to kupa graficzna.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #629 dnia: Września 21, 2013, 11:31:44 am »
Ludzie.... :lol:

Co do rzucania cienia przez siatkę, to ostatnio właśnie na to zwróciłem uwagę, w innym filmiku z MGS5 i tam efekt był obecny co mnie zdziwiło i szacunek dla autorów silnika!

Mantis

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 29-06-2006
  • Wiadomości: 303
  • Reputacja: 3
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #630 dnia: Września 21, 2013, 11:51:09 am »
To jest gra robiona specjalnie pod tą generacje a nie pod next geny coś jak Asassyn 4. Czytaj ze zrozumieniem bo widzę, że nie potrafisz :lol:. Infamous 2 to kupa graficzna.

I oby na tej generacji gra dawała radę. Ogólnie mam zamiar zaliczyć na PS3, a kiedyś odhaczyć na PS4. Denerwuje mnie troszkę robienie gier na dwie generacje, bo na obecnych konsolach wersje niedomagają, a na następnych nie są wypasem jakim powinny być. Z jednej fajnie, że na PS360 coś jeszcze wychodzi, ale ile osób kupi gry z tych konsol? W sumie mogłyby wcale te wersje nie powstawać, albo na odwrót, wycisnąć ostatnie soki z tej generacji, co się tylko da, a z następnymi projektami na nextgeny. Ale oczywiście wydawcy muszą się nachapać na potęgę. Z resztą kocham projekty Hideo i jestem ogromnym fanem serii MGS, ale się pytam, co pan Kojima robił prze tak okropnie długi czas? To R* zdążyło w tym samym czasie stworzyć rewelacyjne RDR, MP3 i wypuściło molocha jakim jest GTAV, wyciskając absolutne maksimum z obecnych konsol i stawiając im wspaniały pomnik na sam koniec generacji. Możliwe, że kiedyś GTAV wyjdzie na następne konsole, ale na chwilę obecną o tym cisza i wszyscy szczęśliwi. Czemu Ty Hideo tak nie potrafisz?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #631 dnia: Września 21, 2013, 11:58:52 am »
To jest gra robiona specjalnie pod tą generacje a nie pod next geny coś jak Asassyn 4. Czytaj ze zrozumieniem bo widzę, że nie potrafisz :lol:. Infamous 2 to kupa graficzna.
Ty się zacznij na tą swoja bravię ze zrozumieniem patrzyć, a nie się ośmieszaj. lol Od cholery jest na tej generacji sandboxów, gdzie tej wielkości roślinność rzuca cienie, a w Inf2 nawet siatka, tylko nie pokrzywdzony MGS na PS4. I tego typu bzdety to rzeczywiście wina silnika. trololol.


Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #632 dnia: Września 21, 2013, 12:20:17 pm »
To jest gra robiona specjalnie pod tą generacje a nie pod next geny coś jak Asassyn 4. Czytaj ze zrozumieniem bo widzę, że nie potrafisz :lol:. Infamous 2 to kupa graficzna.

I oby na tej generacji gra dawała radę. Ogólnie mam zamiar zaliczyć na PS3, a kiedyś odhaczyć na PS4. Denerwuje mnie troszkę robienie gier na dwie generacje, bo na obecnych konsolach wersje niedomagają, a na następnych nie są wypasem jakim powinny być. Z jednej fajnie, że na PS360 coś jeszcze wychodzi, ale ile osób kupi gry z tych konsol? W sumie mogłyby wcale te wersje nie powstawać, albo na odwrót, wycisnąć ostatnie soki z tej generacji, co się tylko da, a z następnymi projektami na nextgeny. Ale oczywiście wydawcy muszą się nachapać na potęgę. Z resztą kocham projekty Hideo i jestem ogromnym fanem serii MGS, ale się pytam, co pan Kojima robił prze tak okropnie długi czas? To R* zdążyło w tym samym czasie stworzyć rewelacyjne RDR, MP3 i wypuściło molocha jakim jest GTAV, wyciskając absolutne maksimum z obecnych konsol i stawiając im wspaniały pomnik na sam koniec generacji. Możliwe, że kiedyś GTAV wyjdzie na następne konsole, ale na chwilę obecną o tym cisza i wszyscy szczęśliwi. Czemu Ty Hideo tak nie potrafisz?
Idealnie napisane.
Plus

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #633 dnia: Września 21, 2013, 14:50:57 pm »
To jest gra robiona specjalnie pod tą generacje a nie pod next geny coś jak Asassyn 4. Czytaj ze zrozumieniem bo widzę, że nie potrafisz :lol:. Infamous 2 to kupa graficzna.
Ty się zacznij na tą swoja bravię ze zrozumieniem patrzyć, a nie się ośmieszaj. lol Od cholery jest na tej generacji sandboxów, gdzie tej wielkości roślinność rzuca cienie, a w Inf2 nawet siatka, tylko nie pokrzywdzony MGS na PS4. I tego typu bzdety to rzeczywiście wina silnika. trololol.



No, napisałeś sobie, fajnie. Teraz idź się jarać jrpg graficznymi killerami i nie śmieć tutaj.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #634 dnia: Września 21, 2013, 15:44:17 pm »
Oj uraziłem ukochaną gierkę? Przepraszam, nie chcę żeby ktoś sobie krzywdę zrobił, już nie będę.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #635 dnia: Września 21, 2013, 20:32:51 pm »
To jest gra robiona specjalnie pod tą generacje a nie pod next geny coś jak Asassyn 4. Czytaj ze zrozumieniem bo widzę, że nie potrafisz :lol:. Infamous 2 to kupa graficzna.

I oby na tej generacji gra dawała radę. Ogólnie mam zamiar zaliczyć na PS3, a kiedyś odhaczyć na PS4. Denerwuje mnie troszkę robienie gier na dwie generacje, bo na obecnych konsolach wersje niedomagają, a na następnych nie są wypasem jakim powinny być. Z jednej fajnie, że na PS360 coś jeszcze wychodzi, ale ile osób kupi gry z tych konsol? W sumie mogłyby wcale te wersje nie powstawać, albo na odwrót, wycisnąć ostatnie soki z tej generacji, co się tylko da, a z następnymi projektami na nextgeny. Ale oczywiście wydawcy muszą się nachapać na potęgę. Z resztą kocham projekty Hideo i jestem ogromnym fanem serii MGS, ale się pytam, co pan Kojima robił prze tak okropnie długi czas? To R* zdążyło w tym samym czasie stworzyć rewelacyjne RDR, MP3 i wypuściło molocha jakim jest GTAV, wyciskając absolutne maksimum z obecnych konsol i stawiając im wspaniały pomnik na sam koniec generacji. Możliwe, że kiedyś GTAV wyjdzie na następne konsole, ale na chwilę obecną o tym cisza i wszyscy szczęśliwi. Czemu Ty Hideo tak nie potrafisz?

Mnie się wydaje, że Kojima i tak wycisnął ostatnie soki z PS3 ze swoim MGS5.
Wersja na PS4 to po prostu opcja finansowa, jak wydawanie gier na PC w większej rozdziałce i lepszym AA i teksturami.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #636 dnia: Września 22, 2013, 10:06:12 am »
Juras ze swoją reputacją  może pisać co chce  :>

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #637 dnia: Września 22, 2013, 10:46:11 am »
Dzięki. Są na tym świecie jeszcze jednak normalni gracze nie zapatrzeni ślepo w tytuł marki. :happy: Plusik.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #638 dnia: Września 22, 2013, 11:36:39 am »
Śmiejecie się z Deep Down Jurasa, a jak wasz ulubiony tytułek ssie pałkę w postaci braku cieni z siatek to jest wszystko ok :lol: Do GTA 5 to temu MGS daleko.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #639 dnia: Września 23, 2013, 12:24:44 pm »
Do GTA 5 to temu MGS daleko.
:hihi:

Gameplay z Xbox One