Autor Wątek: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  (Przeczytany 361421 razy)

0 użytkowników i 28 Gości przegląda ten wątek.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #800 dnia: Stycznia 16, 2014, 15:39:27 pm »
No dobra to 40zł więcej next gen wychodzi:

http://www.gamestop.co.uk/PlayStation%204/Games/45608

Zamówisz z UK to zapłacisz za to z 150zł, u nas widzę że po 190 sobie krzyczą  O.o

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #801 dnia: Stycznia 16, 2014, 15:40:26 pm »
No czyli tak jak za nową pełnoprawną grę. Nie ma czego bronić.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #802 dnia: Stycznia 16, 2014, 15:41:48 pm »
Nieprawda, bo cena sklepowa "nowej" gry na ps4 to przecie 290zł ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #803 dnia: Stycznia 16, 2014, 15:42:50 pm »
Teoretycznie tak. Nikt z posiadaczy PS4 chyba nie kupił żadnej gry za taką cenę.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 787
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #804 dnia: Stycznia 16, 2014, 15:56:59 pm »
Ja poczekam, może na Amazonie cena spadnie do rozsądnej kwoty. U nas raczej zostanie jak jest - najtaniej za 170 zł w Ultimie z tego co pamiętam.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #805 dnia: Stycznia 16, 2014, 15:57:33 pm »
No ja pewnie zrobie tak samo.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #806 dnia: Stycznia 16, 2014, 16:25:59 pm »
Ja poczekam, może na Amazonie cena spadnie do rozsądnej kwoty. U nas raczej zostanie jak jest - najtaniej za 170 zł w Ultimie z tego co pamiętam.
Ja poczekam, aż będzie w dodatku z piątką.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 787
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #807 dnia: Stycznia 16, 2014, 16:51:12 pm »
To jest opcja najbardziej rozsądna. Jeśli idzie jednak o MGS'a to ja rozsądny nie jestem ;). Dlatego napisałem, że gdyby nie wypuszczali GZ oddzielnie, tylko razem z pełną grą (nawet gdyby miało to być pod koniec 2015) to bym spokojnie czekał. Inaczej sprawa ma się w momencie, gdy GZ będzie dostępne w marcu ;). W sumie moje uległo zmianie po PW. Wcześniej brałem pod uwagę możliwość olania GZ. Nie jestem jednak skłonny kupić prologu za 190 zł, dlatego mogę poczekać kilka dni więcej ;).

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #808 dnia: Stycznia 16, 2014, 17:19:42 pm »
Teoretycznie tak. Nikt z posiadaczy PS4 chyba nie kupił żadnej gry za taką cenę.
Na siłowni mam takiego wariata że pewnie kupił..no ale on dziany jest.
Np kupił w cyfrowej dystrybucji Diablo 3 za 215zł..jak w sklepach za 180 było, tłumacząc że nie chciało mu się z domu wychodzić xD

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #809 dnia: Stycznia 16, 2014, 19:11:11 pm »
Nieprawda, bo cena sklepowa "nowej" gry na ps4 to przecie 290zł ;)
Dobrze, że istnieją jeszcze inne sposoby o wiele sprawiedliwsze  biorąc pod uwagę zawartość tytułu. Bo wywalanie 120-150zł za wycinek z pełnoprawnej piątki mija sie z celem.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #810 dnia: Stycznia 16, 2014, 21:26:09 pm »
oj oj tam na ultimie jest za 179zł więc będzie taniej u wszystkich innych :P
http://www.ultima.pl/metal_gear_solid_v_ground_zeroes/i15009/

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #811 dnia: Stycznia 16, 2014, 21:54:42 pm »
Kupowanie gierki na 3h (filmiki pewnie 2h będą trwać, równie dobrze można sobie na jutubie obejrzeć - na to samo wyjdzie) za 140-170 zł niezła beka :lol:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #812 dnia: Stycznia 16, 2014, 22:11:40 pm »
Jeśli będzie to miało poziom Tankera z dwójki, to dla fanów must-have.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #813 dnia: Stycznia 20, 2014, 15:05:20 pm »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #814 dnia: Stycznia 20, 2014, 15:06:24 pm »
No za 160 to pewnie juz nie wytrzymam i kupie...

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #815 dnia: Stycznia 20, 2014, 15:13:44 pm »
Pewnie w innych sklepach będzie teniej o te 20zł

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #816 dnia: Stycznia 20, 2014, 15:14:07 pm »
To jeszcze lepiej.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 787
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #817 dnia: Stycznia 20, 2014, 17:12:16 pm »
Jeszcze o 40 zł w dół i możemy zacząć rozmawiać ;P.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #818 dnia: Stycznia 27, 2014, 10:22:55 am »
Powoli już zaczynam pogodzić się z tym, że na MGS5:PP w 2014 nie ma szans.
http://www.pssite.com/news-30713-metal_gear_solid_v__the_phantom_pain_wymaga_jeszcze_duzego_nakladu_pracy.html

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #819 dnia: Stycznia 27, 2014, 10:46:40 am »
Wersja na PS3 kosztuje 22 funty na zavvi (możliwość uzyskania dodatkowych 10% zniżki po wpisaniu kodu) - w sumie za niewiele ponad stówę można mieć grę z darmową wysyłką do Polski:
http://www.zavvi.com/games/platforms/ps3/metal-gear-solid-v-ground-zeros/10887951.html

Wersja na PS4 kosztuje 35 funtów, wysyłka również jest gratisowa:
http://www.zavvi.com/games-ps4/metal-gear-solid-v-ground-zeros/10887953.html

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #820 dnia: Stycznia 27, 2014, 11:04:29 am »
Ja wiem czy tak tanio za prolog.
PS3 = 112zł tutaj jeszcze nic nie mówie
PS4 = 178zł tutaj natomiast przesada

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #821 dnia: Stycznia 27, 2014, 12:37:31 pm »
Ja się zastanawiam z kim oni się na łby pozamieniali, że za wersję PS4 wołają ponad 50% drożej  :wall_bash:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 787
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #822 dnia: Stycznia 27, 2014, 12:39:13 pm »
Powoli już zaczynam pogodzić się z tym, że na MGS5:PP w 2014 nie ma szans.
http://www.pssite.com/news-30713-metal_gear_solid_v__the_phantom_pain_wymaga_jeszcze_duzego_nakladu_pracy.html

To jest już pewne z momentem potwierdzenia wydania Ground Zeros jako prologu. Najpewniej przyszły rok, nie zdziwiłbym się nawet, gdyby zmienili swój zwyczaj i zamiast w okolicach marca, gra ukazała się pod koniec 2015. Z drugiej stronie przy MGS4 pracowała cała armia ludzi, więc może w ponad rok uwinął się z tym.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #823 dnia: Stycznia 27, 2014, 12:58:08 pm »
Ja obstawiam marzec 2015.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #824 dnia: Stycznia 27, 2014, 18:03:30 pm »
Ja wiem czy tak tanio za prolog.
PS3 = 112zł tutaj jeszcze nic nie mówie
PS4 = 178zł tutaj natomiast przesada

Ja chyba kupię na PS3, a kiedyś jak kupię PS4, to pewnie wraz z "całą" V kupię wersję na PS4.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #825 dnia: Stycznia 28, 2014, 09:06:31 am »
PS4 = 178zł tutaj natomiast przesada
Biorąc pod uwagę, że w Polsce wychodzi 100 zł drożej, to przesadą to nie jest.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #826 dnia: Stycznia 28, 2014, 09:07:24 am »
PS4 = 178zł tutaj natomiast przesada
Biorąc pod uwagę, że w Polsce wychodzi 100 zł drożej, to przesadą to nie jest.

http://www.ultima.pl/metal_gear_solid_v_ground_zeroes/i15009/

Cytuj
Twoja cena: 159.90 zł

?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #827 dnia: Stycznia 28, 2014, 09:10:42 am »
PS4 = 178zł tutaj natomiast przesada
Biorąc pod uwagę, że w Polsce wychodzi 100 zł drożej, to przesadą to nie jest.

http://www.ultima.pl/metal_gear_solid_v_ground_zeroes/i15009/

Cytuj
Twoja cena: 159.90 zł

?
Dobra, spoko, większość miała wcześniej za 270. :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #828 dnia: Stycznia 28, 2014, 18:22:18 pm »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #829 dnia: Stycznia 28, 2014, 18:34:35 pm »


Widzę, że nie tylko The Order ma problemy z przedmiotami wchodzącymi w ciało bohatera.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #830 dnia: Stycznia 28, 2014, 19:11:57 pm »
To giera robiona pod możliwości poprzedniej generacji tak wiec przenikanie nie powinno dziwić.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 787
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #831 dnia: Stycznia 28, 2014, 22:35:23 pm »
To giera robiona pod możliwości poprzedniej generacji tak wiec przenikanie nie powinno dziwić.

Ta, bo przenikanie to będzie domena tylko gier z poprzedniej generacji....

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #832 dnia: Stycznia 29, 2014, 00:02:21 am »
To giera robiona pod możliwości poprzedniej generacji tak wiec przenikanie nie powinno dziwić.

Ta, bo przenikanie to będzie domena tylko gier z poprzedniej generacji....

Uwazaj, zadzierasz z badassem w kazdej dziedzinie elektronicznej rozrywki ;)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #833 dnia: Stycznia 29, 2014, 09:01:04 am »
To giera robiona pod możliwości poprzedniej generacji tak wiec przenikanie nie powinno dziwić.

Ta, bo przenikanie to będzie domena tylko gier z poprzedniej generacji....
Będzie, ale jakby MGS5 był robiony na silniku załóżmy FOX 2 pod możliwości nowej generacji wątpie, aby do takiego czegoś Konami dopuściło przy takim wielkim tytule.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #834 dnia: Stycznia 29, 2014, 09:10:48 am »
Ty chyba nie rozumiesz, że dopóki gierki oparte będą na geometrii i polygonach pokrytych teksturami, dopóty przenikanie będzie miało miejsce w większym (magazynek w plecach bohatera The Order), bądź mniejszym stopniu (palce, bądź stopy przenikające przez obiekty, pokrywające się elementy ubioru) w każdej grze. Zielarz, Monio albo Morfi (nie pamiętam już) dokładnie wyjaśniali na łamach forum, jak trudno jest całkowicie zniwelować przenikanie się obiektów, biorąc pod uwagę przy tym takie czynniki, jak animacja, punkty zbiegu, etc.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 29, 2014, 09:17:55 am wysłana przez Kert »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #835 dnia: Stycznia 29, 2014, 09:18:46 am »
Przecież ten człowiek ni chuja nie kuma a myśli, że jest specem. Matematykę to widział pewnie ostatnio w podstawówce.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #836 dnia: Stycznia 29, 2014, 09:27:34 am »
Ty chyba nie rozumiesz, że dopóki gierki oparte będą na geometrii i polygonach pokrytych teksturami, dopóty przenikanie będzie miało miejsce w większym (magazynek w plecach bohatera The Order), bądź mniejszym stopniu (palce, bądź stopy przenikające przez obiekty, pokrywające się elementy ubioru) w każdej grze. Zielarz, Monio albo Morfi (nie pamiętam już) dokładnie wyjaśniali na łamach forum, jak trudno jest całkowicie zniwelować przenikanie się obiektów, biorąc pod uwagę przy tym takie czynniki, jak animacja, punkty zbiegu, etc.
Tworzy się fizyke specjalną do tego aby nie przenikały. Mamy nowe konsole do czegoś one zobowiązują.


Przecież ten człowiek ni chuja nie kuma a myśli, że jest specem. Matematykę to widział pewnie ostatnio w podstawówce.
Z matmy miałem akurat 5 ba nawet 6stki.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #837 dnia: Stycznia 29, 2014, 09:31:11 am »
Z matmy miałem akurat 5 ba nawet 6stki.

No, w podstawówce. Matematyka używana przy produkcji gier to trochę inny poziom ziomeczku. Zresztą pewno i tak kłamiesz.

"Tworzy się fizykę". Bóg normalnie.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #838 dnia: Stycznia 29, 2014, 09:37:01 am »
Nie tylko w podstawówce, ale w poźniejszych szkołach też.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 787
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #839 dnia: Stycznia 29, 2014, 09:48:42 am »
To nie kwestia samej fizyki, choć ta naturalnie też musi być liczona. Ba, aby było idealnie to powinna być liczona po face'ach, dla każdego obiektu, podłoża, ściany, itp. Dodatkowo wszystkie animacje musiałyby, w pewnym sensie, być żywe, oddziaływać na otoczenie w czasie rzeczywistym. Pamiętajmy, że wciąż tkwimy w rozwiązaniach, które opierają się na wypalaniu, przeliczaniu danych, animacjach zrobionych z ręki - na rzeczach, które nie dzieją się w czasie rzeczywistym. Dopiero zaczynają wykorzystywać faktycznie fizykę w grach, z różnym skutkiem. Jeszcze bardzo daleka droga przed branżą, jeśli idzie o koniec z przenikaniem obiektów. Można jedynie korygować to ręcznie, ale to robota głupiego i mało kto się tym przejmuje.