Autor Wątek: Destiny  (Przeczytany 249604 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Destiny
« Odpowiedź #640 dnia: Września 24, 2014, 09:38:37 am »
Ta, smutna prawda. Wczoraj biegałem przez 3 godziny, już nawet nie chodziło o to, aby znaleźć Legendary czy Exotic Item, ale przynajmniej porządny niebieski, aby podnieść poziom. Znalazłem jeden (tak naprawdę dwa hełmy, ale drugi miał mniej Lighta od poprzedniego).  :dance: :???: :sad: :wall_bash:

Daje czas Destiny do końca weekendu na przekonanie mnie, że warto jeszcze trochę posiedzieć. Chciałbym wziąć udział w Raidzie, albo w nowej/starej misji z Queens Wrath, ale nie widzi mi się zdobywanie 4-6 poziomów przy obecnym systemie. No chyba, że pójdę na jaskinię... Damn you Bungie!

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Destiny
« Odpowiedź #641 dnia: Września 24, 2014, 09:40:35 am »
Ktoś już dobił do 30 lvl.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Destiny
« Odpowiedź #642 dnia: Września 24, 2014, 09:58:33 am »
Ta i zajęło mu to jedyne 107 godzin... W sumie to najgorsza jest ta losowość, nie możesz sobie zaplanować kiedy osiągniesz dany poziom. Wystarczy kilka tweaków i gra zyskała by sporo, choć z drugiej strony wiąże się to z dodawaniem nowego contentu, czego Bungie nie chce zrobić (a przynajmniej nie za darmo).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Destiny
« Odpowiedź #643 dnia: Września 24, 2014, 10:10:05 am »
Ja też wreszcie dobiłem do 20lvl (praktycznie grając tylko fabułę...dosłownie kilka meczyków PvP ograłem) i tak naprawdę mogę już zacząć inny tytuł ogrywać. Teraz zostało tylko farmienie i pokonywanie bossów w Strike'ach na wyższych poziomach. Fabularnie czuję niedosyt. Myślałem, że może będzie jakaś akcja z tą kula nad miastem, że będę miał coś do zrobienia na Reefie albo odkryję nowa planetę z zupełnie innym klimatem. Szkoda, ale przyznać muszę, że granie w co-opie jest bardzo przyjemne i za to wysoko cenię Destiny. Wyprawy na bossów z kumplami to esencja tej gry i ten element został odpowiednio dopracowany. Jest tylko jeden warunek żeby to dawało frajdę. Nie wolno bić bossa jak się ma znacznie wyższy lvl, bo wtedy jest to zbyt łatwe i nie daje takiej frajdy. Dlatego ja przechodziłem grę i levelowałem wraz z fabułą, bo wtedy do Strike'ów podchodziłem zazwyczaj z levelem podobnym do poziomu bossa i przeciwników. Było miodnie muszę przyznać. Jeden ze Strike'ów sobie powtórzyłem jak już miałem wyższy lvl i nie było już takiej frajdy, bo robiłem z przeciwnikami co chciałem. Destiny jak na tytuł, którego wcale nie planowałem kupić, wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Mimo zakończenia fabuły i tak nadal jest co robić, bo mnóstwo itemów jest jeszcze do kupienia i zdobycia. Co do multi PvP, to jak dla mnie jest zbyt mało map i szkoda, że gra nie śmiga w 60 klatkach. O ile w co-opie i walkach przeciw AI zupełnie nie ma to znaczenia, tak już w zabawie przeciwko prawdziwym graczom przydałoby się 60 klatek (CoD mnie rozpieścił pod tym względem).

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Destiny
« Odpowiedź #644 dnia: Września 24, 2014, 11:57:57 am »
Ja myślę, że może niedługo Bungie coś konkretnego doda co pokaże więcej fabuły. Inaczej nie widzę sensu otwierania jakichś nowych sekcji w Tower i dodawania nowej frakcji królowej Reef, bo niby tylko dla PvP? Nie wykluczone, że będzie to DLC, albo może darmowe nowe wydarzenia, które pchną fabułę gry do przodu  :roll:, bo dodawanie tego dla samego farmienia to dziwne posunięcie.

Wczoraj przełamałem się i poczytałem trochę co jest napisane na tych kartach, które otrzymujemy grając i które można przeglądać na stronie Bungie. Świat gry jest na prawdę bogaty i ciekawy. Ale to, jak Bungie przedstawiło go graczowi, woła o pomstę do nieba. Zmarnowany potencjał, nic więcej. Storyline gry to w rezultacie krótki, marnie przedstawiony epizod i pozostawia ogromny niedosyt. Normalnie uznałbym to za jakieś wprowadzenie, w najlepszym wypadku mogę to porównać do przejścia pierwszej płyty w 4-płytowych wydaniach FF na PSX :D No ale gdzie są pozostałe "3 płyty" Destiny?))) Gra wciąga, to na pewno plus, ale na obecny moment, w takiej formie w jakiej to dzisiaj widzę, dla mnie jest to gra na 6.5/10. Oprócz farmienia brakuje motywacji do gry i mocnej narracji wydarzeń, po twórcach serii Halo oczekiwałem bardziej epickiej przygody.

Mrocz

  • Gość
Odp: Destiny
« Odpowiedź #645 dnia: Września 24, 2014, 12:24:22 pm »
Mi się wydaję, że Bungie przede wszystkim chciało zrobić świetną grę do Coop'a i specjalnie pominęło wątek fabularny by nie przeszkadzał w sesjach między graczami. Efekt jak widać wyszedł odwrotnie do zamierzonego. Na plus można wziąć, że Bungie to firma, która z reguły słucha fanów. Czytałem sobie forum Destiny i naprawdę sporo lamentu na temat fabuły tam mamy. Myślę, że w przyszłych DLC zauważymy sporą poprawę w temacie przedstawiania fabuły ;) Nie wiem czy w tych najbliższych DLC (bo one pewnie prawie gotowe są) ale w przyszłości jestem pewien.

Ta gra z tego co wiem, ma być czymś na miarę World Of Warcraft FPS'ów. Gra wspierana latami i rozwijana. Start Destiny miało świetny, teraz w rękach Bungie by przyciągnąć do gry jeszcze więcej ludzi. Myślę, że będzie dobrze :) Mi pasuje takie rozwiązanie, gdzie nie muszę kupować drugiej części tylko po czasie jak będę chciał wrócić kupię parę DLC i będę miał nową przygodę w świecie gry ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Destiny
« Odpowiedź #646 dnia: Września 24, 2014, 12:32:57 pm »
No na pewno jest to dobre rozwiązanie, ale jednak niedosyt po podstawowej wersji pozostaje.Ja czuję się trochę oszukany, bo tak na prawdę poznałem dopiero bardzo małą część tego co świat ma do zaoferowania. Może gdyby przedstawili te wydarzenia z większym wyczuciem, bardziej zagłębili się w przedstawienie graczowi świata i lepiej budowali atmosferę, to miałbym inne zdanie o tym co zobaczyłem. A tak, leciało się na pałę, aby szybciej do bossa, aby szybciej dostać wynagrodzenie za misję. Przyszłe DLC muszą zdecydowanie naprawić błędy podstawowej wersji gry. Nie ukrywam, że chciałbym się bardziej zagłębić w ten świat i może nawet kupię te nieszczęsne dodatki...

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Destiny
« Odpowiedź #647 dnia: Września 24, 2014, 12:51:07 pm »
Ta i zajęło mu to jedyne 107 godzin... W sumie to najgorsza jest ta losowość, nie możesz sobie zaplanować kiedy osiągniesz dany poziom. Wystarczy kilka tweaków i gra zyskała by sporo, choć z drugiej strony wiąże się to z dodawaniem nowego contentu, czego Bungie nie chce zrobić (a przynajmniej nie za darmo).
Skoro dobito do 4cyfr w Diable trzecim, to i tu pękło. Miał chłopak zacięcie młócić po tyle godzin dziennie.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Destiny
« Odpowiedź #648 dnia: Września 24, 2014, 12:54:03 pm »
Tak jak dzisiaj pisałem na forum clanu. Loot w tej grze jest mega losowy. Dzisiaj dołączyłem do trwającej gry w multi i zdążyłem zrobić 3 kille i 2 razy zginąć. Byłem ostatni w teamie i dostałem Strange Coin i fioletowy schemat z którego poleciał mi legendarny machine gun. Kolo który był najlepszy na mapie nie dostał nic:-). Wczoraj z kolei jak grałem z Mroczem i Andrym poleciały mi fioletowe buty.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Destiny
« Odpowiedź #649 dnia: Września 24, 2014, 12:55:05 pm »
Ta i zajęło mu to jedyne 107 godzin... W sumie to najgorsza jest ta losowość, nie możesz sobie zaplanować kiedy osiągniesz dany poziom. Wystarczy kilka tweaków i gra zyskała by sporo, choć z drugiej strony wiąże się to z dodawaniem nowego contentu, czego Bungie nie chce zrobić (a przynajmniej nie za darmo).
Skoro dobito do 4cyfr w Diable trzecim, to i tu pękło. Miał chłopak zacięcie młócić po tyle godzin dziennie.
Raczej nie miał życia albo ma 15 lat i nie chodzi do szkoły.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Destiny
« Odpowiedź #650 dnia: Września 24, 2014, 13:05:53 pm »
107 godzin w 15 dni daje jakieś 7 godzin dziennie. Zostaje całkiem sporo czasu na życie, naukę i inne pierdoły.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Destiny
« Odpowiedź #651 dnia: Września 24, 2014, 13:08:47 pm »
A to sorry, matmy nie odrobiłem.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Destiny
« Odpowiedź #652 dnia: Września 24, 2014, 13:10:48 pm »
Cyfrowy to fenomen. Niby średnia taka sobie, a ogrom graczy nawet nie tyle gra, co wręcz zagrywa się to to. Grunt, że jak na pozycję tego typu prezentuje się okazale.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Destiny
« Odpowiedź #653 dnia: Września 24, 2014, 13:19:49 pm »
Przeczytałem sobie ostatnio recenzję na Kotaku. Generalnie tam też powtarzają to co każdy powtarza tu i wszędzie dookoła gdy mówi się o Destiny. Gra pozostawia niedosyt w kwestii fabularnej itd, ale posiada mega wciągający i miodny gameplay. To wbrew pozorom bardzo dobra oznaka, bo mechanikę trudno załatać jeśli jest kiepsko przemyślana, a w przypadku Destiny mechanika tej gry jest solidna jak skała i bardzo wciągająca. Reszte myślę, że dołatają patchami i dodatkowymi zawartościami z fabułą i będzie GOTY za 3 lata xD

Mrocz

  • Gość
Odp: Destiny
« Odpowiedź #654 dnia: Września 24, 2014, 13:35:29 pm »
No dokładnie, jeżeli okaże się to prawdą, że gra ma być wspierana przez dodatki, DLC itp. To za jakiś czas będzie to naprawdę ogromny okazały tytuł, do którego będzie chciało się wracać.

Ta gra to swojego rodzaju fenomen. Niby średniak a wciąga bardziej niż hiciory z ocenami 9/10, 10/10 :lol:

BTW:

Chyba będzie kolejne meme z gier :lol:

« Ostatnia zmiana: Września 24, 2014, 14:03:51 pm wysłana przez Mrocz »

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Destiny
« Odpowiedź #655 dnia: Września 24, 2014, 15:41:18 pm »
Ciekawe czy mnie to też dopadnie i zostane ztrolowany przez Cryptarcha :D

Choć generalnie to mam to w dupie i gram na luzie spokojnie i co mi wpadnie to będę używał. Wczoraj w sumie po raz pierwszy sie wkurzyłem i wyszedłem z strike'a gdy dołączyło mnie do tego pierwszego w trakcie jak trzeba przeczekać 3 fale przeciwników gdy ghost odblokowuje ścieżke z laserami. Grałem z takimi random nieogarami, że to była jakaś pomyłka. Gdyby nie to że wydropiłem tam kilka fajnych sprzętów przy okazji to bym te ponad pół godziny grania i powtarzania tego checkpointa z 20 razy uznał za czas stracony i sie wkurzył. Zrozumiałem wtedy jak mocny nacisk jest żeby jednak grać z ogarniętym teamem, bo inaczej to marne szanse na zajście daleko :P

Mrocz

  • Gość
Odp: Destiny
« Odpowiedź #656 dnia: Września 24, 2014, 15:43:32 pm »
Ciekawe czy mnie to też dopadnie i zostane ztrolowany przez Cryptarcha :D


Nie masz szans tego uniknąć :D Zobaczysz to uczucie kiedy z legendarnego enegramu wypadają "Uncommon Buty" :lol:

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Destiny
« Odpowiedź #657 dnia: Września 24, 2014, 15:54:58 pm »
No chciałbym kiedyś dojść do tego minimum 26lv i spróbować podejść z Wami do tego uber raida Vault of Glass.

A wracając na chwile do tego nieudanego grania z randomami wczoraj, to uświadomiło mi to pewną rzecz - Destiny ma właśnie to do siebie, że właśnie to uczucie, że zawsze mam szansę na fajny drop pomimo dostawania w dupe sprawiło, że wytrzymałem te kilkadziesiąt powtórek jednego checkpointa. Zamiast sie wkurzać każda śmierć to było takie "ok, zginąłem, ale akurat wpadł mi level to mam skila więcej, a może jeszcze coś mi fajnego wypadnie z mobów to akurat pomoże przejść". I tak w sumie było, bo z każdym dropniętym tam sprzętem i zdobytym levelem znacząco polepszały nam się szansę przetrwania i dochodziliśmy do dalszych części fali. To jest właśnie podobne zjawisko jakiego spodziewam się po graniu w Diablo 3.

Mrocz

  • Gość
Odp: Destiny
« Odpowiedź #658 dnia: Września 24, 2014, 16:11:59 pm »
No chciałbym kiedyś dojść do tego minimum 26lv i spróbować podejść z Wami do tego uber raida Vault of Glass.

A wracając na chwile do tego nieudanego grania z randomami wczoraj, to uświadomiło mi to pewną rzecz - Destiny ma właśnie to do siebie, że właśnie to uczucie, że zawsze mam szansę na fajny drop pomimo dostawania w dupe sprawiło, że wytrzymałem te kilkadziesiąt powtórek jednego checkpointa. Zamiast sie wkurzać każda śmierć to było takie "ok, zginąłem, ale akurat wpadł mi level to mam skila więcej, a może jeszcze coś mi fajnego wypadnie z mobów to akurat pomoże przejść". I tak w sumie było, bo z każdym dropniętym tam sprzętem i zdobytym levelem znacząco polepszały nam się szansę przetrwania i dochodziliśmy do dalszych części fali. To jest właśnie podobne zjawisko jakiego spodziewam się po graniu w Diablo 3.

Lepiej by było, gdyby po za opcją randomowego dropa wprowadzili modyfikatory zwiększające szanse na coś fajnego jeżeli gramy dobrze ;) Bo motywy, gdzie nie mając fraga w crucible zdobywamy dwie legendarki a koleś na pierwszym miejscu nic to trochę przeginka :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Destiny
« Odpowiedź #659 dnia: Września 24, 2014, 19:46:11 pm »
Ale to jest na pewien sposób fajne. Nigdy nie możesz być na 100% pewien, że trafisz to, co myślisz, że ci zaraz wpadnie. Tak samo z dropami, które czasami potrafią nieźle zaskoczyć, i tak np robiąc misję na 26 poziomie, nic ci nie wpadnie, polecisz na ziemie i po zabici kilku 2-lvl mobków, dostaniesz legendarny engram :D No a w multi, tym bardziej taka losowość sprzyja wyrównaniu szans, bo gdyby czołówka zawsze dostawała najlepszy sprzęt, to przepaść między najsłabszymi i najlepszymi graczami z czasem tylko by się powiększała.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Destiny
« Odpowiedź #660 dnia: Września 24, 2014, 22:29:10 pm »
Nie jest to fajne w momencie kiedy na tym opiera się levelowanie po 20. Taki random niby jest ok jeśli chodziło by tylko o lepszy ekwipunek, ale nie gdy chcesz wskoczyć na wyższy poziom. Tym bardziej, że nowe wyzwania są zależne od cyferek przy nicku...

Mrocz

  • Gość
Odp: Destiny
« Odpowiedź #661 dnia: Września 24, 2014, 23:18:12 pm »
Nie jest to fajne w momencie kiedy na tym opiera się levelowanie po 20. Taki random niby jest ok jeśli chodziło by tylko o lepszy ekwipunek, ale nie gdy chcesz wskoczyć na wyższy poziom. Tym bardziej, że nowe wyzwania są zależne od cyferek przy nicku...

Dokładnie. Też zaczynam się powoli irytować tym loot systemem. Chciałbym dobić do 26 levelu i nie mogę drugi dzień jestem na końcówce 23 levelu.

BTW ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Destiny
« Odpowiedź #662 dnia: Września 24, 2014, 23:24:22 pm »
Sylwek już wrzucał obrazek.

lupinator

  • Gość
Odp: Destiny
« Odpowiedź #663 dnia: Września 24, 2014, 23:40:47 pm »
Ja na szczęście jestem dopiero na 9 lvl i jak do tej pory bawię się wyśmienicie. Co za fantastyczna gra! Szkoda tylko, że wszyscy macie takie wysokie levele, bo trafiam na randomów bez mikro głównie.

A no i nawet nie chcę myśleć jak zajebisty byłby single w stylu Halo 3 z mechaniką Destiny. Wolałbym zdecydowanie coś takiego nad to semi-MMO.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Destiny
« Odpowiedź #664 dnia: Września 25, 2014, 01:30:00 am »
Nie jest to fajne w momencie kiedy na tym opiera się levelowanie po 20. Taki random niby jest ok jeśli chodziło by tylko o lepszy ekwipunek, ale nie gdy chcesz wskoczyć na wyższy poziom. Tym bardziej, że nowe wyzwania są zależne od cyferek przy nicku...

W pewnym momencie dojdziesz do takiego punktu w grze, gdzie jeśli ni trafi ci się legendarny ekwipunek w dropach, to będziesz juz mógł go sam kupić w Tower. Wiec ino levelowanie w grze nie jest w 100% zależne od randomowych dropów. Sposobów jest wiele. Masz Vanguard, Crucible, frakcję królowej Reefa i chyba 4 inne frakcje, wystarczy wybrać jedną i wykonywać bounty aby osiągnąć odpowiednią rangę i wtedy można kupić legendarne wyposażenie za znaczki z Multi. No i polecam misję od królowej, którą macie po lewej stronie. Szanse na otrzymanie legendarnego ekwipunku są bardzo wysokie, misję można powtarzać i takim sposobem skompletować cały set legendarnej zbroi.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Destiny
« Odpowiedź #665 dnia: Września 25, 2014, 09:26:26 am »
Żeby wbić 26 lvl potrzeba minimum 3 legendarów pancerza ulepszonego o pierwsze sloty (3-4). Ja wczoraj dobiłem do 27 lvlu. 2 legendy mam za pvp, jedna za pve od vendora, a 3 mam z dropów z questow i misji.  Nie jest tak wcale cieżko je zdobyć. Gorzej z materiałami do ulepszeń. 

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Destiny
« Odpowiedź #666 dnia: Września 25, 2014, 09:35:11 am »
W pewnym momencie dojdziesz do takiego punktu w grze

Jeśli dojdę do tego pewnego momentu, bo zaczynam już ewaluować sens dalszej gry. Tak sposobów jest całkiem sporo (np. te z pvp mnie nie interesują, choć w weekend pewnie jeszcze wypróbuje, a nóż zmienię zdanie). Problem jednak jest. Do 20 lvl idzie wszystko fajnie, tak jak napisał Lupi, zabawa jest wyśmienita. Później jednak gracz trafia w pustkę. Poziom postaci staje. Płynność gry zostaje zaburzona.

No i polecam misję od królowej, którą macie po lewej stronie. Szanse na otrzymanie legendarnego ekwipunku są bardzo wysokie, misję można powtarzać i takim sposobem skompletować cały set legendarnej zbroi.

Tą która jest na 24 lvl? No właśnie w tym problem, że mam 20 i tak już od... 8-10 godzin? Jak już pisałem nawet nie chodzi o L'ki, ale żeby chociaż wypadały częściej dobre niebieskie, które pozwalają levelować (nawet jeśli wolniej). Dlatego jak już napisałem daje Destiny "weekend ostatniej szansy". Jeśli mnie przekona, że warto inwestować czas dalej, to zostanę, jak nie to grę odkładam na półkę i wrócę na DLC. Problem pewnie będzie taki, że misje w DLC będą także przewidziane na jakiś poziom, więc może się okazać, iż nie będę mógł w nie zagrać... I to będzie dla mnie wielki błąd Bungie.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Destiny
« Odpowiedź #667 dnia: Września 25, 2014, 09:50:51 am »


No ten obrazek jest dla mnie kwintesencją właśnie tego dlaczego Borderlandsy mi się mega podobały (zwłaszcza w coopie), dlaczego mam ogromną ochotę w diablo pociupać, jak i dlaczego mi sie w Destiny ciupie. Nie mówie tu akurat o wydźwięku, ale tu podali właśnie bardzo bliskie sobie 3 gry, które system dropów mają podobny i są równie miodne w gameplayu :).

HAHA Loot cave stał sie memem :D



http://kotaku.com/everyones-obsessed-with-destinys-loot-cave-1638818196

Najlepszy jest hitler:
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/1awVTEE5SNM?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Destiny
« Odpowiedź #668 dnia: Września 25, 2014, 13:42:55 pm »
haha dobre. Ja do dzisiaj nie wiem gdzie jest ta jaskinia o któej mowa:)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Destiny
« Odpowiedź #669 dnia: Września 25, 2014, 14:28:19 pm »


Cóż, przy takim viralu teraz wypada jedynie odliczać czas do momentu, w którym Bungie wyda aktualizację i zablokuje loot w jaskini.

lupinator

  • Gość
Odp: Destiny
« Odpowiedź #670 dnia: Września 25, 2014, 14:48:54 pm »
Nie kumam tej jaskini :D Rozumiem, że ona jest przydatna tylko dla ludzi 20+? Pojechałem tam teraz i co? Stoję, nawet strzelać nie muszę tylko patrze na jaskinie, leci mało exp, ale nic nie wpada mi :P

Edit: Ogarnąłem ten loot jednak, ale wciąż nie kumam zasad jego wypadania. Jak to jest, że nikt nie pędzi do jasniki na jana żeby zebrać najlepsze rzeczy? :D
« Ostatnia zmiana: Września 25, 2014, 15:00:06 pm wysłana przez Lupi »

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Destiny
« Odpowiedź #671 dnia: Września 25, 2014, 15:03:45 pm »
Jak to jest, że nikt nie pędzi do jasniki na jana żeby zebrać najlepsze rzeczy? :D

Bo  loot wypada dla każdego osobno. Każdy widzi co innego na ziemi, więc nie ma możliwości podpierdolić komuś lootu.

lupinator

  • Gość
Odp: Destiny
« Odpowiedź #672 dnia: Września 25, 2014, 15:08:56 pm »
Jak to jest, że nikt nie pędzi do jasniki na jana żeby zebrać najlepsze rzeczy? :D

Bo  loot wypada dla każdego osobno. Każdy widzi co innego na ziemi, więc nie ma możliwości podpierdolić komuś lootu.
O! To świetny patent. A o co chodzi z tym, że wystarczy stać obok gościa, który zaliczył killa, żeby skroić exp? Co to w ogóle za system? :D

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Destiny
« Odpowiedź #673 dnia: Września 25, 2014, 16:09:29 pm »
To troche taki proximity exp gain. Jeśli tylko jesteś w pobliżu ginącego przeciwnika lub gracza który go zabił (choć co do tego nie jestem pewien) to dostajesz exp. Tak więc stanie w grupce przed jaskinią i ubijanie mobów to win-win situation dla każdego :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Destiny
« Odpowiedź #674 dnia: Września 25, 2014, 20:16:27 pm »
Już po jaskini:
http://kotaku.com/bungie-kills-destiny-loot-cave-1639154905

Cytuj
The social experience of a cave farming run is amazing: the herding to get a team of Guardians all behind the line and firing in the right direction, the rush to grab the loot, the scramble when the panic wave starts, the beckoning glow from inside the cave. The speed at which the community organized around this activity was inspiring and humbling to us.

But shooting at a black hole for hours on end isn't our dream for how Destiny is played. Our hope is that social engagement in public spaces is only one part of the Destiny experience. Expect changes soon which decrease the efficiency of cave farming and correspondingly increase engram drops from completing activities.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Destiny
« Odpowiedź #675 dnia: Września 25, 2014, 20:24:03 pm »
A może po prostu podnieśliby lvl cap? A nie, to w kolejnym rozszerzeniu/dodatku.

lupinator

  • Gość
Odp: Destiny
« Odpowiedź #676 dnia: Września 25, 2014, 20:29:42 pm »
Szkoda tej jaskini, stałem tam dzisiaj chwilę i było całkiem zabawnie  :lol: Jestem na 14 lvl i na razie dla mnie solidna 9/10. Fantastyczny design, klimat i fun płynący z gry. Gdybym miał więcej czasu to grałbym nieprzerwanie B-) Nie ogarniam tylko jeszcze trochę tego co dzieje się na mapie - dzisiaj pod tą jaskinią stałem z dwoma randomami i patrzyłem jak to działa aż tu nagle respy mobów oszalały i z każdej strony płynął nieprzerwany strumień wrogów przez kilka minut. Typki miały po 20-30 lvl ale i tak lewo to przeżyliśmy, a nie było żadnego info o publicznym evencie, czy czymś takim.

A i jeszcze - po co zbiera się części ze zbędnych broni i elementy otoczenia - mogę to na coś wymienić?

Mrocz

  • Gość
Odp: Destiny
« Odpowiedź #677 dnia: Września 25, 2014, 21:42:51 pm »
 Będzie to potrzebne do ulepszania broni ;)

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Destiny
« Odpowiedź #678 dnia: Września 26, 2014, 06:53:26 am »
Tak sobie wlaśnie czytam notkę devów o przyszłych zmianach i co mnie zaciekawiło:

- Mają wprowadzić zmiany w identyfikacji przedmiotów. Teraz jest tak, że nawet jak się ma fioletowy engram to i tak jest losowość, która działa w dwie strony i równie dobrze może się trafić zielony jak i legendarny.
- Mają być łatwiejsze strajki:) Ponoć teraz są zbyt trudne.
- Mają poprawić kilka exotic gunów z exotic bounty. W tym ten na który poluje - Thorn Gun. Ponoć są za słabe w stosunku do trudności ich zdobycia. Wczoraj próbowaliśmy zrobić questa, żeby go zdobyć i był jeden wielki wpierd... :-)
- Niestety ale osłabią Auto Rifle któe obecnie jest zbyt celne na dalsze odległości i często lepsze od auto i pulse rifle.
- Poprawią za to Scout Rifles które mają zadawać większe obrażenia.
- Piszą też, że shotguny są zbyt efektywne (za duży zasięg obrażen).

Całość -> http://www.bungie.net/7_Destiny-Dev-Notes/en/News/News?aid=12188

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Destiny
« Odpowiedź #679 dnia: Września 26, 2014, 09:37:25 am »
Bungie strzela sobie w stopę blokując jaskinię, która korzystała z (i jednocześnie kompromitowała) systemu gry przez nich stworzonej. Jak już w ogóle chcieli to ruszać to powinni zrobić to wraz z poprawką loot'a. W ogóle dość późno zaczynają się odnosić do oczywistych problemów. Mówienie tez graczom jak mają grać, a nie zachęcanie ich do tego, to kolejny przykład braku zrozumienia o co tu chodzi. Przed nimi jeszcze daleka droga, oj daleka.