A ja czytałem wczoraj oficjalne forum Destiny, wątek o tym jak bardzo zmieniła się fabuła gry i o tym, co zostało wycięte. Już w 2013 roku pokazano 3 lokacje, których w podstawowej wersji gry nie ma. Wśród tych lokacji była jedna na The Reef. Fabuła wtedy wyglądała zupełnie inaczej, wszystko miało być znacznie bardziej logiczne i składne - nie takie nie wiadomo co, jak dzisiaj, gdzie w ogóle nie wiadomo o co chodzi, kto jest kto i skąd się biorą co raz to nowi przeciwnicy. Później główny scenarzysta gry odszedł od Bungie, przeniósł się do MS Game Studios... Tutaj Activision uznało pewnie, że w takiej formie, w jakiej fabuła gry była w tamtym czasie jest mało DLC-rozszerzalna, bo jest zbyt kompletna. Wiec wkroczyli, dzieli rządź. Z tych świetlanych czasów Destiny został nam tylko ogólny zarys historii i karty Grimoire na których wyczytać można bardzo wiele ciekawej informacji o świecie gry, w zasadzie to dowiedzieć się można więcej niż z samej gry...