Autor Wątek: Dark Souls II  (Przeczytany 84241 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 295
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #560 dnia: Listopada 25, 2014, 10:45:04 am »
Mam to samo.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #561 dnia: Listopada 25, 2014, 13:31:35 pm »
Mam to samo.

Nie oszukuj się. I tak nie zagrasz :troll:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 295
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #562 dnia: Listopada 25, 2014, 13:35:05 pm »
Chętnie bym zagrał, ale pewnie będzie wiele ciekawszych rzeczy do ogrania i pewnie jeśli już to wybiorę Bloodborne, bo jakoś klimat mi bardziej leży ;)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 628
  • Reputacja: 252
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #563 dnia: Listopada 25, 2014, 14:50:43 pm »
A w dupach się poprzewracało. Demon's Souls inny wydawca, ale czy to naprawdę nie mogła być paczka Dark Souls 1 i 2?

Zdecydowanie powinno być jak z Metro - wyraźnie poprawiona szata graficzna, usprawnienia, a fHD+60k/s to oczywista zmiana. Oczywiście całość w formie zestawu, który kosztuje powiedzmy te 140zł.
Kolejna ekipa, która podobnie jak chłopaki od GTA zarzekała się, że gra na tę generacje się nie ukaże, a tu niespodzianka. Myślą portfelami, nie ma co na taki stan rzeczy narzekać, wszak nikt nikomu nie każe gry kupić. Z drugiej strony gracze sami są sobie nieco winni. Po olbrzymim sukcesie reedycji GTA V zapewne nastąpi wysyp kolejnych tego typu odgrzewanych kotletów. I coś czuję, że choć taki DkS II, czy inny tytuł będzie chodził na allegro za kilkadziesiąt zł, to wydawca usprawiedliwi cene (jak za nową grę) z tytułu pracy włożonej w projekt + DLC.

Znacznie bardziej ciekawiłoby mnie odświeżenie Demon's (Dark) Souls (II) na takim silniku Bloodborne, ale na to nie ma co liczyć.

lupinator

  • Gość
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #564 dnia: Listopada 25, 2014, 14:54:45 pm »
ekipa, która podobnie jak chłopaki od GTA zarzekała się, że gra na tę generacje się nie ukaże
Nie denerwuj mnie.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #565 dnia: Listopada 25, 2014, 15:01:20 pm »
Mogli jedyneczke odpicować, dwójka to chujnia.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #566 dnia: Listopada 25, 2014, 15:04:51 pm »
Przygarnąłbym zestaw DarS jeden i dwa na PS4. Szkoda, że tylko dwójka się załapała.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #568 dnia: Listopada 25, 2014, 16:06:25 pm »
Cytuj
Dark Souls 2's new game content, augmented item descriptions and gameplay improvements, which From Software is calling version 1.1.0 of the title, are also coming to PS3, Xbox 360 and the DirectX 9 version of the Windows PC game. Players of those versions will get the 1.1.0 update free of charge. The Scholar of the First Sin re-release will also be available for PS3 and Xbox 360.

Cytuj
New Features:
- New characters and events (Included in all versions of SoFS, will be added in the 1.10 Patch for existing users)
- Story and world additions (Included in all versions of SoFS, will be added in the 1.10 Patch for existing users)
- Graphics and performance upgrades (Only included in next-gen versions of SoFS)
- Improved online multiplayer (Only included in next-gen versions of SoFS)
- Enemy and game design adjustments (Only included in next-gen versions of SoFS)
- Various balancing tweaks (Included in all versions of SoFS, will be added in the 1.10 Patch for existing users)

Included DLC:
- DLC1 (Included in all versions of SoFS, not included in the 1.10 Patch)
- DLC2 (Included in all versions of SoFS, not included in the 1.10 Patch)
- DLC3 (Included in all versions of SoFS, not included in the 1.10 Patch)

- Supports existing save data (Supported for all last-gen versions of SoFS and the 1.10 Patch, not supported for next-gen versions of SoFS)

- Game Server Region (PS3 = A, 360 = B, PC(DX9) = C, PS4 = D, XBO = E, PC(DX11) = F)

Distribution:
- Retail
- Digital

>>>>>

Nie wiem tylko czy ta nowa wersja wyjdzie na PS3/XO, czy tylko w formie pacza, a DLC dalej za stówkę z PSN/XBL...

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #569 dnia: Listopada 25, 2014, 16:53:29 pm »
Nie wiem tylko czy ta nowa wersja wyjdzie na PS3/XO, czy tylko w formie pacza, a DLC dalej za stówkę z PSN/XBL...

w cytowanym przez ciebie fragmentach jest jasno napisane, że edycja scholar of the first sin wychodzi na wszystkie platformy (retail/digital) i zawiera trzy dlc oraz domyślnie patch 1.10.
natomiast sam patch 1.10, zawierający nowe postacie i zdarzenia, wyjdzie dla istniejących już wersji (ps3/x360) i dlc nie uwzględnia. 

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #570 dnia: Listopada 25, 2014, 17:09:54 pm »
Kiedy pokażą wersję ulepszona graficznie? Nie rozumiem, czemu pokazują fotki ze starych konsol?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #571 dnia: Listopada 25, 2014, 18:24:21 pm »
Kiedy pokażą wersję ulepszona graficznie?
No już pokazali właśnie :troll:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #572 dnia: Listopada 25, 2014, 19:33:14 pm »
Kitajce wstydu nie maja zeby takie paskudztwo po raz kolejny graczom wciskac i jeszcze pewnie bedzie 249zl. Ciekaw czy tym razem bedzie stale 30fps czy dadza tylko 1080p, a sub 30fps beda tlumaczyc jako dodatkowy ficzyr :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #573 dnia: Listopada 28, 2014, 08:27:19 am »
http://www.dualshockers.com/2014/11/27/dark-souls-2-on-ps4xbox-one-resolution-increase-and-differences-with-old-gen-detailed-by-director/

Cytuj
Game Director Yui Tanimura gave more details on the differences between the version on the new consoles and the old-gen one in an interview on Famitsu.

If the resolution increases, since the image quality improves, the amount of visual information also increases. The sense of discovery changes a little. You can see something in the distance and perceive the smaller details. You can say “this one looks nice, so it’s all good” or maybe feel that it’s an enemy (laughs).

The amount of information perceived by the eye in dark places also increases. I think the sense of immersion and realism becomes quite different. For instance the situation in which you’re surrounded by spiders in Brightstone Cove Tseldora changes quite a bit with the increased specs.

The placement of NPC also tends to be influenced a lot by hardware restrictions. This time we’re reviwing the placement according to the high specs. For example we can do things as increasing the number and types of enemies or relax their movement restrictions. But we’re not just randomly increasing the numbers, we’re also changing their methods of attack. In addition to that, we’re rearranging the item allocation and part of the loot.

Even to those people that have already finished the game, we want it to feel fresh for them. This is close to what you’d call a “Director’s Cut” version.


Finally, he also commented about the multiplayer, even if he remained a but on the cryptic side:
We plan to provide more diverse situations that due to hardware restrictions we couldn’t achieve before. We’ll provide more information in the future.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #574 dnia: Listopada 28, 2014, 19:48:27 pm »
Mogli przynajmniej oświetlenie z bety peestrójkowej wrzucić, plus usprawnienia z finalnej wersji. Póki co to wychodzi, że będzie "aż" 1080p i jakieś adobowe lens flary i przesadzone boskie.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 628
  • Reputacja: 252
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #575 dnia: Listopada 29, 2014, 17:53:15 pm »
Gdyby prezentowała się tak, jak na słynnych zwiastunach, a dodatkowo otrzymałaby combo fHD+60k/s, byłoby bardzo dobrze, a tak....
Choć po Demon's Souls, nie grafiką ta seria stoi.

lupinator

  • Gość
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #576 dnia: Stycznia 15, 2015, 17:45:07 pm »






Info:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Więcej: http://www.gameinformer.com/games/dark_souls_ii_scholar_of_the_first_sin/b/playstation4/archive/2015/01/15/new-screens-and-update-details-for-dark-souls-ii-scholar-of-the-first-sin.aspx

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #577 dnia: Stycznia 16, 2015, 09:45:51 am »
Choosing to enter the Covenant of Champions will now allow enemies to continue to respawn after being defeated.

Najlepsze info :D

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #578 dnia: Stycznia 16, 2015, 13:05:11 pm »
Grę skończyłem jakiś czas temu i bardzo miło wspominam, kapitalny szpil. Co prawda jest lekko gorsza od DarS i DemS, ale wiadomo - trochę inna ekipa ją robiła.
Zmiana na plus - lepiej wyłożona, bardziej dostępna, czytelniejsza fabuła. Wciąż są to jakieś strzępki i wzmianki, ale da się to tym razem poukładać w głowie w trakcie rozgrywki bez czytania opasłych wiki.
Zmiana na minus - dużo słabsi bossowie, walki są prostsze bo nie trzeba wykombinować sposobu na ich pokonanie, tylko napitalać w bossa czym tam dysponujemy i tyle. Jak to się ma do
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Ano słabo.
Jak ktoś DarS2 opuścił, a poprzednie części mu pasowały, to warto ją przejść - już na obecnej generacji.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #579 dnia: Stycznia 16, 2015, 14:50:26 pm »
Nietety dwójka mnie odepchnęła, w jedynce się zakochałem. Ale wszelkie zmiany i jakoś sama mechanika już inna i nie dałem rady niestety przełknąć tego do końca.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #580 dnia: Lutego 03, 2015, 16:10:15 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/abNBkRHCckQ?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>



Kolejny dałngrejd...

lupinator

  • Gość
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #581 dnia: Lutego 05, 2015, 19:27:06 pm »
  <iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/mIamYTb3AcU?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Cytuj
The jump to PS4 has given developer FromSoftware an opportunity to paint a more pleasing picture. The native 1080p resolution, upgraded lighting effects, and cinematic filters give the game a richer, cleaner look compared to the PS3 version.

But the biggest improvement comes from the improved frame rate — 60 frames per second according to Bandai Namco representatives. The increased fluidity translates into more responsive movement and combat, a major advantage considering the game’s famously unforgiving difficulty.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #582 dnia: Lutego 05, 2015, 21:43:18 pm »
Bieda w chuj. Żeby to chociaż były obie części...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #583 dnia: Lutego 06, 2015, 08:22:53 am »
Też nie rozumiem, dlaczego nie dorzucili jedynki.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #584 dnia: Lutego 06, 2015, 18:06:13 pm »
Wczoraj był update na PS3. Nowego bossa se można ubić bez jakichklwiek dlc.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 628
  • Reputacja: 252
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #585 dnia: Lutego 06, 2015, 19:07:34 pm »
Powinni pójść za ciosem i gra winna wyglądać jak zwiastuny DkS II, którymi "dziennikarze" się zachwycali. A dodatnie pierwszego DkS i to w komplecie 140zł, to oczywista oczywistość.

Elmos

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 29-12-2008
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 2
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #586 dnia: Lutego 07, 2015, 11:59:25 am »
Pomóżcie proszę - jak pobrać na PS3 dodatki z DS2 Black Armour Edition? Zarejestrowałem swoją grą na namcobandai.eu dostałem jakieś pukty powitalne i mogę za nie pobrać jedynie figurki albo artbooka, oczywiście jak dozbieram więcej.
...And voice echoed...
Power... Give me more POWER!!!


Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 628
  • Reputacja: 252
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #587 dnia: Lutego 07, 2015, 12:00:51 pm »
summon Juras.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #588 dnia: Lutego 07, 2015, 12:13:10 pm »
No ale co? Wpisać kod na PSN albo w jednej z zakładek na Zarządzaniu Kontem, pobrać zainstalować i pojawią się w ekwipunku albo w schowku. Zresztą te bronie mają zbyt wysokie staty na początek żeby ich użyć i słabo się skalują. Później i tak można je kupić legalnie u jednego z NPC.

Elmos

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 29-12-2008
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 2
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #589 dnia: Lutego 07, 2015, 13:33:08 pm »
No właśnie ten kod nie działa w psstore ani w zarządzaniu kontem, tylko na tej stronie.  :-/
Mam 70 poziom, chodzę z włócznią Heide +5 i zestawem Banglaic, wszedłem do Sinner's Rise. Gra mi się w miarę łatwo i przyjemnie, ale gdyby któryś z tych przedmiotów się przydał, byłby mile widziany.
...And voice echoed...
Power... Give me more POWER!!!


Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 628
  • Reputacja: 252
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #590 dnia: Lutego 07, 2015, 14:44:52 pm »
Cytuj
Patch 1.10, Kalibracja 1.13, sprzed 3 dni (Xbox 360, PS3, Steam):

 

Uwaga spoilery, dla tych co nie ukończyli gry!
- wprowadzenie nowej postaci: Uczony Pierwszego Grzechu (Scholar of the First Sin)
- poszerzenie opisów przedmiotów
- bycie członkiem Kompanii Czempionów powoduje teraz odradzanie się przeciwników po ich pokonaniu
- bycie członkiem Kompanii Czempionów powoduje, że przeciwnicy zadają teraz więcej obrażeń graczowi
- gracze zyskają dostęp do nowego przedmiotu, pustego pierścienia. Po założeniu go, dusze zdobywane za zabijanie przeciwników podczas gry online będą pochłaniane przez pierścień a nie przez gracza. Pozwala to kontrolować pamięć dusz, czyli całkowitą zgromadzoną liczbę dusz, a tym samym doświadczenia w grze z innymi graczami.
- zwiększenie efektu Zardzewiałej monety
- zwiększenie częstotliwości wypadania kamieni czci
- na ekranie teleportacji z odkrytymi ogniskami, podświetlone zostaną 3 lokacje, w których gracze będą mieli największą szansę na połączenie się z innymi
- białe upiory pozostaną w świecie gospodarza przez dłuższy czas
- białe upiory nie zostaną odesłane do własnego świata, jeśli ich czas minie podczas walki z bossem
- gracze z NG mogą łączyć się z graczami z NG+ i wyżej
- ogólnie ułatwiono łączenie się z innymi graczami
- najeźdźcy nie mogą używać przedmiotów, które sprowadzają więcej przeciwników
- dialogi NPCów będą wyświetlane wyraźniej niż wiadomości online
- gracze mogą anulować efekt ograniczonej łączności po spaleniu kukły człowieka w ognisku
- choć gracz nie może uczestniczyć w rozgrywce online z powodu spalenia kukły w ognisku, to może stawiać znaki (jednak wciąż nie może przyzywać nikogo)
- czar naśladujący (przypuszczalnie Kameleon) działa również na zwykłych przeciwników
- czar Cisza jest skuteczniejszy przeciw zwykłym przeciwnikom
- skrócono czasy wczytywania (tylko PS3)
- kalibracje nie będą zapisywane za każdym razem przed pojawieniem się ekranu tytułowego
- poprawiono niezgodności pomiędzy nazwą lokacji na savie a rzeczywistą lokacją po wczytaniu go
- możliwe jest pominięcie końcowej cutscenki po 2 i kolejnych przejściach gry
- usunięto rozmycie podczas patrzenia przez lornetkę
- szkarłatna woda, itp.: poprawiono błąd powodujący, że te przedmioty nie odnawiały zaklęć, które miały tylko jedno użycie
- efekt Korony Starego Żelaznego Króla działa stale przez całą grę
- zmieniono ceny Korony Króla Kości Słoniowej, zbroi, rękawic i nogawic Króla Kości Słoniowej
- poprawiono błąd, gdy znak Lucatiel nie wyświetlał się tak jak powinien w Żelaznej Warowni, gdy gracz porozmawiał z nią w Dolinie Żniw
- poprawiono błąd, gdy gracze nie mogli spalić żaru przy ognisku wejście do Krypty Nieumarłych
- dostosowano czas, w którym Licia z Lindeldt staje się wrogiem gracza
- dostosowano warunki dla rozpalenia mapy w Majuli od "Pokonaj Nashandrę" do "Pokonaj Strażnika Tronu i Opiekuna Tronu"
- by zapobiec inwazjom po pokonaniu bossa obszaru, efekt spalenia kukły człowieka działa w tej sytuacji automatycznie
- możliwe jest otrzymanie nagrody po pokonaniu bossa, nawet gdy twój ekwipunek jest pełny (przedmiot wypada przed graczem, zapewne chodzi o przyzwanych graczy)
- możliwe jest otrzymanie nagrody po pokonaniu Licii z Lindeldt, nawet gdy twój ekwipunek jest pełny (przedmiot wypada przed graczem)
- Czarny Jar: możliwe jest otrzymanie Zapomnianego Klucza po pokonaniu olbrzyma, nawet gdy gracz ma 99 dusz olbrzyma
- Wielka Katedra - możliwe jest otrzymanie przedmiotu, który powinno się otrzymać po rozmowie z Alsanną, Cichą Wyrocznią, nawet jeśli twój ekwipunek jest pełny
- Zakończenie - jeśli gracz spełnił warunki do otrzymania iluzorycznych pierścieni (za przejście bez śmierci lub bez odpoczywania przy ogniskach), ale ekwipunek jest pełny, otrzyma on je, gdy tylko zwolni się miejsce
- dostosowano nagrody w rozgrywce online:

(zwykła rozgrywka sieciowa)
- gospodarz pokonuje mrocznego ducha lub arbitra: kukła człowieka
- gospodarz pokonuje mrocznego ducha wezwanego przez czerwony znak: kukła człowieka
- gospodarz pokonuje szarego ducha (Strażnika Dzwonu): grudka tytanitu, sztaba tytanitu, migoczący tytanit, skamieniała smocza kość (1 z tej grupy)
- pokonanie gospodarza po zaatakowaniu go będąc członkiem Króla szczurów: Kamień klucz Pharrosa oraz dodatkowo gładki jedwabisty kamień

(przymierze "Błękitni Strażnicy")
- pokonanie mrocznego ducha będąc przyzwanym jako pomoc przez członka Drogi Błękitu: oddanie się przymierzu wzrasta o 1.

(przymierze "Król Szczurów")
- pokonanie gracza wezwanego do obszaru Króla Szczurów: Kamień Pharrosa oraz dodatkowo gładki jedwabisty kamień

(przymierze "Strażnik Dzwonu")
- pokonanie gospodarza po inwazji jako szary duch: grudka tytanitu, sztaba tytanitu, migoczący tytanit, skamieniała smocza kość (1 z tej grupy)

(przymierze "Pielgrzymi Mroku")
- gospodarz pokonuje ducha otchłani w Pradawnym Mroczny Przestworze: żar ascezy oraz kukła człowieka

(przymierze "Bractwo Krwi")
- atakując, pokonaj błękitnego strażnika wezwanego do pomocy: oddanie przymierzu wzrasta o 2

 

 

 

http://bandainamcous...ree-update-will
« Ostatnia zmiana: Lutego 07, 2015, 14:46:27 pm wysłana przez Sylvan Wielki »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #591 dnia: Lutego 07, 2015, 16:23:51 pm »
Nie ma osobnego kodu na te bronie? Nie masz ich od razu w ekwipunku w tej wersji? Nie pojawiły się jakimś cudem pliki do pobrania z PSS po uruchomieniu gry (chociaż wątpię żeby to tak mogło zadziałać)?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #592 dnia: Lutego 07, 2015, 17:13:43 pm »



Patch 1.10
- usunięto rozmycie podczas patrzenia przez lornetkę


Członek im w tyłek, serio.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #593 dnia: Lutego 07, 2015, 17:28:27 pm »
Jeszcze mi się przypomniało jak "zupdejtowali" betę z PS3 do pełnej wersji




Elmos

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 29-12-2008
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 2
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #594 dnia: Lutego 07, 2015, 18:19:12 pm »
Nie ma osobnego kodu na te bronie? Nie masz ich od razu w ekwipunku w tej wersji? Nie pojawiły się jakimś cudem pliki do pobrania z PSS po uruchomieniu gry (chociaż wątpię żeby to tak mogło zadziałać)?


Nie mam nic takiego. To dziwne bo też uważam, że powinien być, a na tej ich stronie nic takiego nie ma do pobrania po zalogowaniu.
...And voice echoed...
Power... Give me more POWER!!!


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #595 dnia: Lutego 07, 2015, 19:00:56 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/i8fwJrLJW-g?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 628
  • Reputacja: 252
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #596 dnia: Lutego 07, 2015, 22:12:43 pm »
Niezła kpina. Przecież taka reedycje Metro 2033 pokazuje, jak powinno się odświeżać gry.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #597 dnia: Lutego 08, 2015, 07:47:17 am »
Muszę to Metro w końcu sprawdzić. Tyle dobrego człowiek słyszał:).

A co do filmu to słabo to wygląda. W życiu bym się nie domyślił, że to z PS4. Mogli zrobić konwersję na smartfony z taką grafą.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #598 dnia: Lutego 10, 2015, 08:48:53 am »



pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #599 dnia: Lutego 11, 2015, 14:52:46 pm »
Szkoda, że Dark Souls 2 tak bardzoooooooo odstaje od jedynki :(