Autor Wątek: Wiedźmin 3: Dziki Gon  (Przeczytany 602826 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4600 dnia: Grudnia 13, 2022, 23:01:43 pm »
Zastanawia mnie czy zmniejszenie kołysania się drzew, krzaków, cieni itd jest na stałe czy można to wyłączyć? Bo jak zerkam na porównanie 5:37  to stara wersja PS4/PRO "żyje" a nowa mocno statycznie sceneria wygląda.

« Ostatnia zmiana: Grudnia 13, 2022, 23:03:48 pm wysłana przez siudym »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4601 dnia: Grudnia 14, 2022, 01:23:54 am »
Równie dobrze może to być po prostu kwestia pogody jaka była w danym momencie.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4602 dnia: Grudnia 14, 2022, 16:39:05 pm »



Pograłem nieco w nową wersję Wiesława i całościowo bardzo dobrze to wygląda. Nie ma wstydu przy nowych tytułach i trzeba przyznać, że znakomicie przypudrowano nos tej siedmioletniej produkcji. Nie sądziłem, że aż tak okazale będzie się to odrestaurowanie prezentowało.  :o

Śledzenie promieni jest jednym z najbardziej imponujących jakie wykorzystano w grach, jednak zdecydowanie polecam tryb wydajności, bo jednak 60 k/s kapitalnie się tu spisuje.

Nowa kamera i zmiany systemowe też na plus.








andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4603 dnia: Grudnia 19, 2022, 21:58:14 pm »
Różnica w oświetleniu na tych skrinach jest mega jak dla mnie. Wygląda na warte sprawdzenia!

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4604 dnia: Grudnia 21, 2022, 22:04:09 pm »
Hmm.. mam Wiedzmina 3 na XBOX ONE X z ostatnim patch, od dawna nie było update - dziś chciałem odpalić sobie i nagle wyskoczyło info o patch 30GB "edycja kompletna"... Zrobili jakieś update także na ONE X ???

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4605 dnia: Grudnia 24, 2022, 18:09:46 pm »
Pobrałem patcha.
W 60fps git gut a rt packowaty slideshow.
Dali by sobie spokój z tym pseudo rt na tej generacji bo mega bida.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4606 dnia: Grudnia 25, 2022, 21:08:39 pm »
Poczytałem i faktycznie ostatnia łata jest także na poprzednia generacje, ale nie ma informacji o dokonanych zmianach...

"PlayStation 4, Xbox One and Nintendo Switch will also receive an update — the specific patch notes and date will be announced at a later time. (NOTE: scope of the updates may vary between the platforms — please read the patch notes for more details)"

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4607 dnia: Stycznia 04, 2023, 15:57:29 pm »





Gram i bawię się znakomicie. Tak jak napisałem to kilka tygodni temu - jestem zdumiony, jak dobrze całość odrestaurowano.
Mówiąc kolokwialnie - dobra robota. Natomiast wydanie pudełkowe pod bieżącą generacji ukaże się pod koniec stycznia.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4608 dnia: Stycznia 04, 2023, 16:26:18 pm »
System walki wpierw powinni poprawić a nie grafike ;)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4609 dnia: Stycznia 16, 2023, 21:41:49 pm »
Nie jest idealny, fakt, nie zmienia to tego, że to wspaniała pozycja.  :roll:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4610 dnia: Stycznia 16, 2023, 22:26:53 pm »
Chyba każdy wie, że Wiesiek 3 Goty to sztos, ale nie każdy wie, zwłaszcza fan, że system walki to niemal kupa.
Warto przypominać.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4611 dnia: Sierpnia 19, 2024, 14:33:40 pm »
Może nic odkrywczego, bo update już sporo czasu dostępne, ale wstawiam moje porównanie trybu wydajności i ray tracing na Xbox Series X (i zapewne ps5 to samo bedzie).

Jak dla mnie to jest spory dylemat w jakim trybie grać, bo różnica jest spora miedzy nimi. Sam ukończylem update w 30fps bo te płaskie cieniowanie bez RT kuło mnie w oczy.
Mam nadzieję na PS5 Pro wyjdzie łatka RT w 60fps.