Autor Wątek: Wiedźmin 3: Dziki Gon  (Przeczytany 602818 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #80 dnia: Lutego 06, 2013, 10:24:59 am »
Jako jedna z pierwszych gier next-genowych spokojnie może być. Tym bardziej, że nacisk zostanie położony na wielki, otwarty świat.

Może nie jest to zupełnie nowa jakość, ale mi zajebiście się podoba. Gra będzie piękna, wielka i wspaniała. Jest naprawdę na co czekać :D

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #81 dnia: Lutego 06, 2013, 10:26:41 am »
Wiedźmin 2 na Ultra wyglądał pięknie, więc taki poziom z otwartym światem mi wystarczy  ;)

svonston

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #82 dnia: Lutego 06, 2013, 10:27:33 am »
Ciekawe czy będzie można przejść wzniesienie do połowy łydki. :angel:

lupinator

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #83 dnia: Lutego 06, 2013, 11:55:40 am »
Jako jedna z pierwszych gier next-genowych spokojnie może być.

Satysfakcjonowałby Cię poziom grafiki z Xboxa 360?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #84 dnia: Lutego 06, 2013, 12:11:03 pm »
Satysfakcjonowałby Cię poziom grafiki z Xboxa 360?

Jeśli tak, to niech sobie Wii U kupi  :mad:

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #85 dnia: Lutego 06, 2013, 14:09:05 pm »
Jako jedna z pierwszych gier next-genowych spokojnie może być.

Satysfakcjonowałby Cię poziom grafiki z Xboxa 360?
Zatem myslisz ze W3 na next genach i PC bedzie wygladal gorzej od W2 na srednich ustawieniach?

lupinator

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #86 dnia: Lutego 06, 2013, 14:25:19 pm »
Jako jedna z pierwszych gier next-genowych spokojnie może być.

Satysfakcjonowałby Cię poziom grafiki z Xboxa 360?
Zatem myslisz ze W3 na next genach i PC bedzie wygladal gorzej od W2 na srednich ustawieniach?
Tu nie ma nic do myślenia tylko oceniania grafiki na podanych screenach. Wygląda jak Wiedźmin z Xboxa i nigdy nie powiedziałbym, jak POK, że "jako jedna z pierwszych gier next-genowych może być" na obecnym poziomie.
Ale to było zanim dzisiaj przeczytałem wywiad, w którym padła informacja, że wszystko zostanie gruntownie poprawione i jestem już spokojniejszy.

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #87 dnia: Lutego 06, 2013, 14:38:03 pm »
Tu nie ma nic do myślenia tylko oceniania grafiki na podanych screenach. Wygląda jak Wiedźmin z Xboxa i nigdy nie powiedziałbym, jak POK, że "jako jedna z pierwszych gier next-genowych może być" na obecnym poziomie.
Ale to było zanim dzisiaj przeczytałem wywiad, w którym padła informacja, że wszystko zostanie gruntownie poprawione i jestem już spokojniejszy.

Dokładnie, to przez te screeny złapała mnie wątpliwość, czy aby napewno jest to tytuł na nową generacje a nie na obecną. No, ale widzę, że wszystko zostanie gruntownie przerobione.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #88 dnia: Lutego 06, 2013, 16:19:01 pm »
Heh, osobom narzekającym na straszliwą grafę pierwszego wiedźmina chcę przypomnieć że swego czasu strasznie się ludzie wypodniecali zarzuconą konwersją jedynki właśnie na x360 ... Zresztą z okazji nowego lapka oprócz zaliczania właśnie W2 oglądnąłem sobie jak prezentuje się dzisiaj jedynka (za granie się biorę na dniach, bo od premiery obiecuję sobie drugie podejście, akurat sejw będzie na drugie podejście do dwójki ;) ) i szczerze powiedziawszy, to po pierwszym kiepskim wrażeniu drugie jest już znacznie lepsze, bo takiego Dragon Age Początek w wersji na ps3 czy pierwszego Mass Effecta imho graficznie jednak Wiedźmin 1 łyka spokojnie.

No a wracając do grafiki na screenach W3 - olbrzymi otwarty świat z grafiką W2 (faktycznie zbliżoną do tej ze screenów) osobiście by mi wystarczył, w ruchu pewnie jeszcze wiele zyska, a po poprawkach, o których już wspominają - super! Tylko żeby komp mi wystarczył - bo w równoczesną premierę na pc i konsolach absolutnie nie wierzę.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #89 dnia: Lutego 06, 2013, 18:13:06 pm »
Ludzie spokojnie, to są screeny z xboxa 720, na ps4 na pewno grafe mocno podciągną  :)

Cytuj
Wygląda jak Wiedźmin z Xboxa i nigdy nie powiedziałbym
no bez przesady. wiedźmin na xboxie jest jedna z tych nielicznych gier, które na konsoli wyglądają o wiele gorzej niż na pc.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #90 dnia: Lutego 06, 2013, 18:37:28 pm »
Z "o wiele" to odrobinę przesadziłeś, a poza tym te screeny chyba wyglądają gorzej niż dwójka na blasze.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #91 dnia: Lutego 06, 2013, 18:53:28 pm »
no nie wiem, na niektórych screenach dla mnie  jest duża różnica
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #92 dnia: Lutego 06, 2013, 19:00:52 pm »
Ludzie spokojnie, to są screeny z xboxa 720, na ps4 na pewno grafe mocno podciągną  :)
No nie wiem bo to info:
Cytuj
Adam Kiciński, prezes CD Projekt RED - Premiera gry Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie mieć miejsce w 2014 roku. Gra ukaże się w tym samym czasie na komputery PC i na nowe, mocne sprzętowo konsole nowej generacji.
wyklucza nowe klocki i sklejone taśmą 4xGC.
>><< :

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #93 dnia: Lutego 06, 2013, 19:04:13 pm »
no nie wiem, na niektórych screenach dla mnie  jest duża różnica

Zawsze mogło być gorzej. Można na przykład mieć peceta, który nie ciągnie gry na wysokich  ;)




Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #94 dnia: Lutego 06, 2013, 19:12:21 pm »
hehe no w sumie u mnie wygląda gorzej niż wersja z xboxa, chociaż wg kkrt to powinno pewnie chodzić na high i w fullhd :)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #95 dnia: Lutego 06, 2013, 20:19:57 pm »
Zawsze mogło być gorzej. Można na przykład mieć peceta, który nie ciągnie gry na wysokich  ;)
Wiedzmin 2 nawet na srednich wyglada sporo lepiej.
Ba... odpalilem sobie gre na low i dalej wyglada lepiej niz konsolowy odpowiednik xD

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #96 dnia: Lutego 06, 2013, 21:40:08 pm »
Satysfakcjonowałby Cię poziom grafiki z Xboxa 360?

Jeśli tak, to niech sobie Wii U kupi  :mad:
I pewnie kupię :P

Tu nie ma nic do myślenia tylko oceniania grafiki na podanych screenach. Wygląda jak Wiedźmin z Xboxa i nigdy nie powiedziałbym, jak POK, że "jako jedna z pierwszych gier next-genowych może być" na obecnym poziomie.
Ale to było zanim dzisiaj przeczytałem wywiad, w którym padła informacja, że wszystko zostanie gruntownie poprawione i jestem już spokojniejszy.
Wiedźmin to gra, od której wymagam przede wszystkim świetnej fabuły i dobrze zrealizowanych elementów RPG. Grafika ma miejsce trzeciorzędne. Poza tym nie tak dawno temu przechodziłem W2 na PC i graficznie bardzo mi się podobał. Nie oceniam grafiki podług tego jak chciałbym żeby się prezentowała, tylko jak na obecną chwilę mnie satysfakcjonuje. W3 na powyższych screenach wygląda świetnie. Nie jest to może zupełnie nowa jakość, ale to dla mnie nie ma wielkiego znaczenia. Póki grafika w grze mi się podoba, to mi się podoba i nie jest ważne na jakim systemie gram. W3 szykuje się na bardzo ładną grę i nie mogę się doczekać, aż sam będę przemierzał lokacje ukazane na screenach. Na wielką poprawę grafiki wcale nie liczę.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #97 dnia: Lutego 06, 2013, 22:03:37 pm »
Wiedźmin 3: Dziki Gon ostatnią częścią serii? CD Projekt RED wyjaśnia: "Nie"
http://www.cdaction.pl/news-30791/wiedzmin-3-dziki-gon-ostatnia-czescia-serii-cd-projekt-red-wyjasnia-nie.html

Warto przeczytać, bo jest tu trochę nowych i ciekawych informacji.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #98 dnia: Lutego 11, 2013, 00:52:36 am »

:/

lupinator

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #99 dnia: Lutego 11, 2013, 00:59:29 am »
A jakiej byś się spodziewał odpowiedzi dla tak głupiego pytania?

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #100 dnia: Lutego 11, 2013, 01:03:40 am »
Spojrz w swoja sygnature, a znajdziesz odpowiedz na pytanie :)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #101 dnia: Lutego 11, 2013, 12:43:01 pm »
Przeciez to normalne ze multiplatformy na mocarnym PC beda wygladaly lepiej niz na next genach.
Nawet jak nowe konsole dostana najwyzsze ustawienia tekstur/ detali/efektow to na PC zawsze mozna ustawic,wyzsza rozdzielczosc i aa.
Za jaka cene to juz inna kwestia ;)


Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #102 dnia: Lutego 21, 2013, 17:53:03 pm »
The Witcher 3: Wild Hunt next-gen RPG confirmed for PlayStation 4

CD Projekt RED’s upcoming story-driven, open world RPG will launch on Sony's PlayStation 4 once the game is released in 2014. The Witcher 3: Wild Hunt is the final episode of the award-winning RPG series and triumphant finish to the legend of Geralt of Rivia. While the Witcher 3 is the pinnacle to the Witcher series, it is also a standalone story that players new and old will love as they have another chance to live the dangerous life of a witcher. With the capabilities of PlayStation 4 and the next-gen ready REDengine 3, The Witcher 3 will be a truly amazing RPG.

“We were thrilled when asked, several months ago, to be one of the developers who were granted early access to the PlayStation 4. It was an exciting moment to be invited to be in the company of other legendary developers like Bethesda, EA, LucasArts, Ubisoft or Activision as one of the teams working on titles shipping early in the PlayStation 4's lifecycle. Of course, we couldn't reveal any specifics about this to our fans, even though many journalists and forum members asked about when and how The Witcher might show up on Sony's console. After yesterday's PlayStation Meeting we can finally promise: The Witcher 3 is coming to the PlayStation 4. The new hardware gives us the opportunity to create something great. We are able to work with the new console from its birth and this allows our in-house REDengine 3 to push the graphical limits of what the PlayStation hardware can display. The console is fresh and has some innovative solutions that we're looking forward to using in our game” said Adam Badowski, head of CD Projekt RED studio.

Yesterday Sony confirmed the release of their new console and distinguished CD Projekt RED as one of the developers creating games for the new platform.

“It’s a real pleasure to cooperate with Sony. Combining CD Projekt RED’s unique artistic vision and tech with the capabilities of PlayStation 4 will make The Witcher 3 a truly next-gen RPG. With Sony's new hardware and our new engine, there are no limits to what we can create in the process of realizing our vision for Geralt's dark fantasy world,” commented Adam Kiciński, CEO of CD Projekt SA.

Studio head Adam Badowski summed up, “The Witcher 3 will be released in 2014 simultaneously on all high-end platforms available. We know that our fans are looking forward to that date already, but we want to make it clear that this story is a standalone, and we will be sure introduce newcomers fully to the world so that they don't miss a beat. The Witcher 3: Wild Hunt will start with an breathtaking opening, which will give many insights to the lore. The game design will allow smooth introduction to new characters and encourage players to discover the vast, living open world of this installment of Geralt’s tale."

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #104 dnia: Lutego 28, 2013, 23:17:44 pm »


truly nexgen :troll:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #105 dnia: Lutego 28, 2013, 23:48:55 pm »
W porównaniu do poprzedniczek to duza zmiana. Dojebka z dupy. Next.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #106 dnia: Marca 01, 2013, 00:22:02 am »
wcale nie dojebka, tylko właśnie truly nextgen w porównaniu do poprzedniczek. szkoda tylko, że potrzebowali 3 części, aby do tego dojść. 


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #107 dnia: Marca 01, 2013, 00:34:01 am »
Cytuj
Dzięki nowej mechanice, podobnej do VATS z Fallouta 3, Geralt będzie mógł celować w różne części ciała potworów w zwolnionym tempie.
Jezus Maria, archaizmy z PS2 z 2001 roku, kolejny dowód na to że konsole nie tylko hamują ale nawet uwsteczniają pisi ekspiriens.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #108 dnia: Marca 01, 2013, 00:43:38 am »
Z jakiego 2001 i z jakiego Ps2? Takie rzeczy to na PC były lata wcześniej. Wystarczy pograć w pierwszego Fallouta :P

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #109 dnia: Marca 01, 2013, 01:11:15 am »
Tak się chcesz bawić? Front Mission, SNES, 1995.

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #110 dnia: Marca 01, 2013, 11:30:38 am »
Tak się chcesz bawić? Front Mission, SNES, 1995.

Mechwarrior 1 PC DOS 1989...

http://en.wikipedia.org/wiki/MechWarrior_(video_game)
« Ostatnia zmiana: Marca 01, 2013, 11:38:01 am wysłana przez Mrocz »

svonston

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #111 dnia: Marca 01, 2013, 11:35:28 am »
PIF PAF ZNISZCZONY

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #112 dnia: Marca 01, 2013, 11:42:07 am »
HD Next gen gameplay potwierdzający!

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #113 dnia: Marca 01, 2013, 11:43:19 am »
Cytuj
Dzięki nowej mechanice, podobnej do VATS z Fallouta 3 Metal Gear Rising, Geralt będzie mógł celować w różne części ciała potworów w zwolnionym tempie.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #114 dnia: Marca 01, 2013, 12:23:52 pm »
Cytuj
Dzięki nowej mechanice, podobnej do Metal Gear Rising, Geralt będzie mógł celować w różne części ciała potworów w zwolnionym tempie.

Imho świetna wieść bo oznacza że gra nie zapomina o swoich erpegowych korzeniach i nie idzie w stronę zręcznościówki (przez porównanie jedynki i dwójki można by się tego obawiać).

Ogólnie oznacza to chyba odejście od systemu z dwójki, jakoś ciężko mi pogodzić celowanie w określone części ciała w czasie aktywnej pauzy z bardzo zręcznościowym stylem poprzedniczki. Rezygnacja z QTE też na to wskazuje.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #115 dnia: Marca 01, 2013, 13:24:42 pm »
Tak się chcesz bawić? Front Mission, SNES, 1995.

Mechwarrior 1 PC DOS 1989...

http://en.wikipedia.org/wiki/MechWarrior_(video_game)
Tak, tak, tak. O ile porównywanie taktycznych, turowych 2d rpg do 3d tpp w czasie rzeczywistym wydawało mi się mocno naciągane, tak wpie**olić tu szuterka fpp tylko xbot z blachą potrafi...

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #116 dnia: Marca 01, 2013, 13:54:59 pm »
Tak, tak, tak. O ile porównywanie taktycznych, turowych 2d rpg do 3d tpp w czasie rzeczywistym wydawało mi się mocno naciągane, tak wpie**olić tu szuterka fpp tylko xbot z blachą potrafi...

Zabolało cię, że na PC są starsze gry ze strefowymi uszkodzeniami, więc teraz manipulujesz faktami?? :troll:

Po za tym to nie jest Shooterek FPS tylko symulator z elementami RPG ;) tak Mechwarrior powstał w oparciu o książkową grę Role Playing Game i zawierał w sobie trochę elementów z tego

http://en.wikipedia.org/wiki/MechWarrior_(video_game)

Cytuj
The three elements combined to create a unique game that was part RPG, part economic, and part simulation.

Więc zanim zaczniesz kogoś wyzywać od Xbotów spójrz na siebie Sonoklapie ;) Ten Mechwarrior mniej odbiega od Wiedźmina od tego twojego Front Mission więc ogarnij się ;)
« Ostatnia zmiana: Marca 01, 2013, 13:58:48 pm wysłana przez Mrocz »

svonston

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #117 dnia: Marca 01, 2013, 13:57:01 pm »
Tak się chcesz bawić? Front Mission, SNES, 1995.

Mechwarrior 1 PC DOS 1989...

http://en.wikipedia.org/wiki/MechWarrior_(video_game)
Tak, tak, tak. O ile porównywanie taktycznych, turowych 2d rpg do 3d tpp w czasie rzeczywistym wydawało mi się mocno naciągane, tak wpie**olić tu szuterka fpp tylko xbot z blachą potrafi...
Taki złamany!

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #118 dnia: Marca 01, 2013, 14:45:25 pm »
Trochę elemtów rpg to teraz zawiera w sobie prawie każdy szuterek także więc:

The Witcher 3: Wild Hunt -  Action  role-playing, hack and slash, open world
Monster Hunter -Action  role-playing game (je**em się z tym 2001)
Front Mission -  Tactical  role-playing game
Fallout -     Role-playing, open world
MechWarrior - Vehicular combat game

Ten Mechwarrior mniej odbiega od Wiedźmina od tego twojego Front Mission więc ogarnij się ;)


Także więc gierka, gdzie maszyną z widoku fpp strzelamy do innych maszyn
Po zaPoza tym to nie jest Shooterek FPS tylko symulator z elementami RPG
-(bo jedno wyklucza drugie?)- z elementami RPG mniej odbiega od rpg niż rpg.

Musisz wiki zedytować w takim razie, bo mnie w błąd wprowadzili.

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #119 dnia: Marca 01, 2013, 15:12:05 pm »
Musisz wiki zedytować w takim razie, bo mnie w błąd wprowadzili.

Cytat z mojego posta jest z Wikipedii, ale rozumiem, że twoja zdolność ogarnięcia tekstu ograniczyła się tylko do tabelki z boku.

Zresztą to ty tu faila strzelasz porównując turowego rpg'a 2D z Mechami z RPG'iem czasu rzeczywistego w 3D w światach fantasy i walką bronią białą :lol: A do mnie masz pretensje, ze do twojego porównania wyskoczyłem z Mechwarriorem, który idealnie pasuje do tego twojego Front Mission, obie gry silnie mogą do siebie nawiązywać, obie są tej samej teamtyki wielkich robotów, i obie zawierają elementy taktyczne i RPG oraz ekonomiczne (najpierw zagraj w Mechwarriora a potem komentuj gameplay, który wrzuciłem tylko po to by pokazać strefowe uszkodzenia) tak samo obie nijak się mają do Wiedźmina. Wiadomo, ty będziesz dalej brnął w głupotę jaką walnąłeś, za wszelką cenę przywalić się do gry której korzenie są na PC (choć pominąłeś fakt, że wychodzi też na konsolach w tym PS4). Strefowe uszkodzenia, są wynalazkiem starym jak świat i wykorzystywanym w każdym gatunku od naprawdę kupy czasu zarówno na PC jak i Konsolach i pogódź się z tym, a nie zaginasz rzeczywistość pod swoje betonowe poglądy :lol:

I przestań się już łamać ;)
« Ostatnia zmiana: Marca 01, 2013, 15:15:50 pm wysłana przez Mrocz »