Autor Wątek: PlayStation 4 - Temat Główny  (Przeczytany 1134477 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1920 dnia: Kwietnia 06, 2013, 19:20:19 pm »
NA ŁORMASZIN!

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1921 dnia: Kwietnia 08, 2013, 14:48:56 pm »
http://www.ps3site.pl/majowy-numer-magazynu-edge-przyniesie-nam-nowe-informacje-na-temat-playstation-4/148377
Nowe informacje o PS4 w najnowszym EDGE, wie ktoś kiedy się on ukazuje?

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1922 dnia: Kwietnia 08, 2013, 15:44:06 pm »
W maju

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1923 dnia: Kwietnia 08, 2013, 16:03:17 pm »
W linku pisało, nie zobaczyłem  :lol:

lupinator

  • Gość
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1924 dnia: Kwietnia 08, 2013, 17:12:37 pm »

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1925 dnia: Kwietnia 08, 2013, 17:55:04 pm »
Śmiano sie ze mnie jak mówiłem ze dev. nie mieli dostępu do ostatecznych devkitów. Pewnie tylko wewnętrzne studia miały na kilka miesięcy przed konferencja, moze nawet mniej

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1926 dnia: Kwietnia 08, 2013, 18:11:08 pm »
Wewnętrzne studia też nie miały i raczej nie ukrywali przed developerami, ale decyzja o wpakowaniu do konsoli 8 GB zapadła w ostatniej chwili.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1927 dnia: Kwietnia 08, 2013, 18:21:24 pm »
No i należy wspomnieć, że dzięki tym dodatkowym 4GB jedna ps4ka odpali na raz wszystkie benczmarki UE4 na max ustawieniach w 1080p/60fps, a w tle na swoją kolejkę będą czekać  Deep Down i Agnis Philosophy. lol
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 08, 2013, 18:23:28 pm wysłana przez Juras »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1928 dnia: Kwietnia 08, 2013, 18:23:35 pm »
Egzekli!

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1929 dnia: Kwietnia 08, 2013, 19:27:07 pm »

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1930 dnia: Kwietnia 09, 2013, 09:05:08 am »
Ciekawe czy Ci developerzy co mieli te pierwsze devkity z 4GB RAM dostaną zamienniki, bo te nowsze wysyłane teraz mają już po 8GB.


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1931 dnia: Kwietnia 09, 2013, 10:43:54 am »
Przecież w devkitach ma być 2x tyle ramu co w konsoli retail.
Devkity z 4GB ram odpowiadały by wersji konsoli z 2GB pamieci, a 8GB w devkicie oznaczało by 4GB w retail.

Chyba, że teraz coś się zmieniło...
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 09, 2013, 10:47:00 am wysłana przez andryush »

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1932 dnia: Kwietnia 09, 2013, 10:44:41 am »
Ciekawe czy Ci developerzy co mieli te pierwsze devkity z 4GB RAM dostaną zamienniki, bo te nowsze wysyłane teraz mają już po 8GB.

Skąd wiesz ?  :angel:
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1933 dnia: Kwietnia 09, 2013, 10:47:26 am »
Kolejne informacje Evolution Studio i GG pracowali przy dualshock 4
http://www.videogamer.com/ps4/driveclub/news/motorstorm_dev_played_an_instrumental_role_in_ps4s_dualshock_4_development.html
Czyli wiemy, do kogo słać bluzgi, jak DS4 w czymkolwiek będzie niedomagał :troll:

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1934 dnia: Kwietnia 09, 2013, 10:56:09 am »
Raczej do sony, ze zaakceptowało ten projekt. Jak dla mnie wygląd dużo lepszy niz DS3 ,a przede wszystkim , wydaje sie być bardziej wygodny.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1935 dnia: Kwietnia 09, 2013, 10:58:26 am »
Kolejne informacje Evolution Studio i GG pracowali przy dualshock 4
http://www.videogamer.com/ps4/driveclub/news/motorstorm_dev_played_an_instrumental_role_in_ps4s_dualshock_4_development.html
Czyli wiemy, do kogo słać bluzgi, jak DS4 w czymkolwiek będzie niedomagał :troll:
DS4 fajnie leży w dłoniach. Co prawda obadałem jedynie tą starszą wersje, ale już ona jest dużo wygodniejsza niż pad z ps3  ;)

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1936 dnia: Kwietnia 09, 2013, 11:05:12 am »
Przecież w devkitach ma być 2x tyle ramu co w konsoli retail.
Devkity z 4GB ram odpowiadały by wersji konsoli z 2GB pamieci, a 8GB w devkicie oznaczało by 4GB w retail.

Chyba, że teraz coś się zmieniło...

To jest bujda. Devsi zawsze dostają konsolę która parametrami jest równa z sprzętem jaki będzie w sklepach, bo w ten sposób najłatwiej jest dopasować efekty i poziom detali w tworzonej grze. Głupio by było gdyby tworząc grę przy 8GB ram Developer się zapomniał i potem w wersji sklepowej była by ona niegrywalna z powodu zwiech lub mniejszych fps.

Ciekawe czy Ci developerzy co mieli te pierwsze devkity z 4GB RAM dostaną zamienniki, bo te nowsze wysyłane teraz mają już po 8GB.

Skąd wiesz ?  :angel:

Powiedzmy, że to info z "pierwszej ręki" :troll:

DS4 fajnie leży w dłoniach. Co prawda obadałem jedynie tą starszą wersje, ale już ona jest dużo wygodniejsza niż pad z ps3  ;)

Dokładnie, DS4 fajniej leży w dłoniach i w oddaje wrazenie bardziej masywniejszego ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1937 dnia: Kwietnia 09, 2013, 11:06:40 am »
Kolejne informacje Evolution Studio i GG pracowali przy dualshock 4
http://www.videogamer.com/ps4/driveclub/news/motorstorm_dev_played_an_instrumental_role_in_ps4s_dualshock_4_development.html
Czyli wiemy, do kogo słać bluzgi, jak DS4 w czymkolwiek będzie niedomagał :troll:
DS4 fajnie leży w dłoniach. Co prawda obadałem jedynie tą starszą wersje, ale już ona jest dużo wygodniejsza niż pad z ps3  ;)

A jak triggery? Jak w padzie od X360??

Przecież w devkitach ma być 2x tyle ramu co w konsoli retail.
Devkity z 4GB ram odpowiadały by wersji konsoli z 2GB pamieci, a 8GB w devkicie oznaczało by 4GB w retail.

Chyba, że teraz coś się zmieniło...

To jest bujda. Devsi zawsze dostają konsolę która parametrami jest równa z sprzętem jaki będzie w sklepach, bo w ten sposób najłatwiej jest dopasować efekty i poziom detali w tworzonej grze. Głupio by było gdyby tworząc grę przy 8GB ram Developer się zapomniał i potem w wersji sklepowej była by ona niegrywalna z powodu zwiech lub mniejszych fps.

Ciekawe czy Ci developerzy co mieli te pierwsze devkity z 4GB RAM dostaną zamienniki, bo te nowsze wysyłane teraz mają już po 8GB.

Skąd wiesz ?  :angel:

Powiedzmy, że to info z "pierwszej ręki" :troll:

DS4 fajnie leży w dłoniach. Co prawda obadałem jedynie tą starszą wersje, ale już ona jest dużo wygodniejsza niż pad z ps3  ;)

Dokładnie, DS4 fajniej leży w dłoniach i w oddaje wrazenie bardziej masywniejszego ;)

No ale dev-narzędzia też wymagają pamięci RAM. Nie mogą korzystać z 8GB pamięci z retail, bo wtedy nie wykorzystają w pełni mocy konsoli. Musi być jakaś dodatkowa pamięć dla tych narzędzi  :-?
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 09, 2013, 11:10:06 am wysłana przez andryush »

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1938 dnia: Kwietnia 09, 2013, 11:08:56 am »
A jak triggery? Jak w padzie od X360??

Podobnie, przynajmniiej są wygięte tak, że po położeniu go na stole nie ma ryzyka że się wcisną. Choć wydaje się, że i tak są troche malutkie (mimo że rozmiarem takie jak w DS3).

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1939 dnia: Kwietnia 09, 2013, 11:28:29 am »
No ale dev-narzędzia też wymagają pamięci RAM. Nie mogą korzystać z 8GB pamięci z retail, bo wtedy nie wykorzystają w pełni mocy konsoli. Musi być jakaś dodatkowa pamięć dla tych narzędzi  :-?

Czy tobie się wydaje, że oni gry klepią bezpośrednio na konsoli?  :lol:

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1940 dnia: Kwietnia 09, 2013, 11:43:51 am »
No ale dev-narzędzia też wymagają pamięci RAM. Nie mogą korzystać z 8GB pamięci z retail, bo wtedy nie wykorzystają w pełni mocy konsoli. Musi być jakaś dodatkowa pamięć dla tych narzędzi  :-?

Czy tobie się wydaje, że oni gry klepią bezpośrednio na konsoli?  :lol:

Piszesz normalnie na PC w C++ przy użyciu odpowiednich narzędzi, ale i tak do testowania/debugowania i sprawdzania poprawności kodu odpalasz wszystko na konsoli podpiętej kablem do kompa. Dlatego właśnie wszyscy devsi tak się jarają i wypowiadają jak to im przyjemnie się pisze na ten sprzęt, bo daje możliwość bezpośredniego odpalania kodu i debugowania bez pieprzenia się z robieniem specjanego builda na urządzenie ;)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1941 dnia: Kwietnia 09, 2013, 11:49:35 am »
Przecież w devkitach ma być 2x tyle ramu co w konsoli retail.
Devkity z 4GB ram odpowiadały by wersji konsoli z 2GB pamieci, a 8GB w devkicie oznaczało by 4GB w retail.

Chyba, że teraz coś się zmieniło...

To jest bujda. Devsi zawsze dostają konsolę która parametrami jest równa z sprzętem jaki będzie w sklepach, bo w ten sposób najłatwiej jest dopasować efekty i poziom detali w tworzonej grze. Głupio by było gdyby tworząc grę przy 8GB ram Developer się zapomniał i potem w wersji sklepowej była by ona niegrywalna z powodu zwiech lub mniejszych fps.


o rlly?

http://news.teamxbox.com/xbox/20208/Xbox-360-Dev-Kits-Get-Double-the-RAM-of-Retail-Systems/

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1942 dnia: Kwietnia 09, 2013, 11:56:33 am »
Przecież w devkitach ma być 2x tyle ramu co w konsoli retail.
Devkity z 4GB ram odpowiadały by wersji konsoli z 2GB pamieci, a 8GB w devkicie oznaczało by 4GB w retail.

Chyba, że teraz coś się zmieniło...

To jest bujda. Devsi zawsze dostają konsolę która parametrami jest równa z sprzętem jaki będzie w sklepach, bo w ten sposób najłatwiej jest dopasować efekty i poziom detali w tworzonej grze. Głupio by było gdyby tworząc grę przy 8GB ram Developer się zapomniał i potem w wersji sklepowej była by ona niegrywalna z powodu zwiech lub mniejszych fps.


o rlly?

http://news.teamxbox.com/xbox/20208/Xbox-360-Dev-Kits-Get-Double-the-RAM-of-Retail-Systems/

A my rozmawiamy o Xboxie 720 czy o nowym PS4? Bo komuś tu się chyba  tematy pomyliły. To co sobie tam MS wymyśla to inna bajka ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1943 dnia: Kwietnia 09, 2013, 11:58:25 am »
Przecież w devkitach ma być 2x tyle ramu co w konsoli retail.
Devkity z 4GB ram odpowiadały by wersji konsoli z 2GB pamieci, a 8GB w devkicie oznaczało by 4GB w retail.

Chyba, że teraz coś się zmieniło...

To jest bujda. Devsi zawsze dostają konsolę która parametrami jest równa z sprzętem jaki będzie w sklepach, bo w ten sposób najłatwiej jest dopasować efekty i poziom detali w tworzonej grze. Głupio by było gdyby tworząc grę przy 8GB ram Developer się zapomniał i potem w wersji sklepowej była by ona niegrywalna z powodu zwiech lub mniejszych fps.


o rlly?

http://news.teamxbox.com/xbox/20208/Xbox-360-Dev-Kits-Get-Double-the-RAM-of-Retail-Systems/

Właśnie ten przypadek miałem na myśli pisząc, że devkit może mieć 2x tyle pamięci co retail.
Programistą jednak nie jesetm i nie wiem, czy narzędzia do debugowania potrzebują aż 2x więcej pamięci... na logikę, żeby wszystko wyszło na zero, musi być jakaś dodatkowa pamięć, aby nie odejmować retailowej pamięci, która jest przeznaczona na działanie konsoli, gier, os, a nie jakiegoś dodatkowego oprogramowania.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1944 dnia: Kwietnia 09, 2013, 12:12:10 pm »
Dalej jednak widzę tu przykłady przytaczane z obecnej generacji. To nie jest jakaś zasada, która potwierdza się w każdym przypadku ;)

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1945 dnia: Kwietnia 09, 2013, 12:21:11 pm »
Nie wiem jak dla was, ale dla mnie taki poziom grafiki wystarczy :angel:

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1946 dnia: Kwietnia 09, 2013, 12:36:58 pm »
Dalej jednak widzę tu przykłady przytaczane z obecnej generacji. To nie jest jakaś zasada, która potwierdza się w każdym przypadku ;)

a jaka będzie zasada na następnej generacji? narzędzia diagnostyczne nie będą już pożerać zasobów sprzętowych na devkitach, więc te nie będą musiały być mocniejsze niż sprzęt sklepowy? ;)

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1947 dnia: Kwietnia 09, 2013, 13:36:55 pm »
Dalej jednak widzę tu przykłady przytaczane z obecnej generacji. To nie jest jakaś zasada, która potwierdza się w każdym przypadku ;)

a jaka będzie zasada na następnej generacji? narzędzia diagnostyczne nie będą już pożerać zasobów sprzętowych na devkitach, więc te nie będą musiały być mocniejsze niż sprzęt sklepowy? ;)

Akurat cała diagnostyka (software'owa i hardware'owa) musi się i tak znajdować w każdej konsoli, tyle że ukryta przed użytkownikiem, chodząca sobie w tle, więc dodatkowej mocy to nie wymaga.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1948 dnia: Kwietnia 09, 2013, 13:53:34 pm »
Dalej jednak widzę tu przykłady przytaczane z obecnej generacji. To nie jest jakaś zasada, która potwierdza się w każdym przypadku ;)

a jaka będzie zasada na następnej generacji? narzędzia diagnostyczne nie będą już pożerać zasobów sprzętowych na devkitach, więc te nie będą musiały być mocniejsze niż sprzęt sklepowy? ;)

Zasada jest taka, że musiałbyś się naprawdę postarać żeby zapchać te 8Gb na tyle żeby nie starczyło miejsca na narzędzia diagnostyczne  ;).

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1949 dnia: Kwietnia 09, 2013, 14:59:11 pm »
Ciezki jest los konsol. Od zawsze czegos w nich brakuje. PS3 miała za mało RAMu, za słaby GPU. PS4 będzie mieć masę RAMu, za to CPU i GPU to laptopowe popierdółki... :(

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1950 dnia: Kwietnia 09, 2013, 15:47:47 pm »
Ciezki jest los konsol. Od zawsze czegos w nich brakuje. PS3 miała za mało RAMu, za słaby GPU. PS4 będzie mieć masę RAMu, za to CPU i GPU to laptopowe popierdółki... :(

Słaby troll jet słaby - sprawdź ile kosztuje laptop z takimi popierdółkami i jaką ma wydajność w relacji do highendowych zestawów

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1951 dnia: Kwietnia 09, 2013, 16:12:47 pm »
To nie troll, tylko refleksje odnośnie obecnej i next-generacji. PS2 i wcześniejszych konsol nie porównuję bo nie jestem w temacie technikaliów tamtych sprzętów.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1952 dnia: Kwietnia 09, 2013, 17:57:22 pm »
Ja myślę, że pora na refleksję przyjdzie po ograniu pierwszej generacji tytułów na Next Geny

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1953 dnia: Kwietnia 09, 2013, 18:03:09 pm »
Zadna gra z pierwszej generacji tytulow na next geny nie bedzie tak ladna jak C3 na medium. Potwierdzone info.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1954 dnia: Kwietnia 09, 2013, 19:08:01 pm »
Zadna gra z pierwszej generacji tytulow na next geny nie bedzie tak ladna jak C3 na medium. Potwierdzone info.
Alessandra Ambrosio nie jest tak ładna jak C3 na medium...

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1955 dnia: Kwietnia 09, 2013, 21:21:39 pm »
Zadna gra z pierwszej generacji tytulow na next geny nie bedzie tak ladna jak C3 na medium. Potwierdzone info.
Alessandra Ambrosio nie jest tak ładna jak C3 na medium...
:mad:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1956 dnia: Kwietnia 09, 2013, 21:40:50 pm »


hehehe

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1957 dnia: Kwietnia 09, 2013, 22:16:29 pm »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: PlayStation 4
« Odpowiedź #1958 dnia: Kwietnia 11, 2013, 20:26:19 pm »

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14