Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 302029 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #80 dnia: Lutego 21, 2013, 19:05:04 pm »
Mają jeszcze dużo czasu na doszlifowanie wszystkiego. Ciekaw jestem jak magicy z ND poradzą sobie z nową architekturą PS4  8)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #81 dnia: Lutego 21, 2013, 19:06:56 pm »
Toć widać, że dużo brakuje, przynajmniej w sekcji grywalnej.
Według wielu, nie brakuje niczego. PS4 = Killzone:SF = łyka Krzyśka bez popity = wygryw po całości. ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #82 dnia: Lutego 21, 2013, 19:09:31 pm »
I tak pięknie to miasto wygląda. Jak to dopicują to będzie miazga. Z 8GB GDDR5 na pokładzie to chyba nie problem umieścić w grze tekstury w wysokiej jakości.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #83 dnia: Lutego 21, 2013, 19:12:54 pm »
Z 8GB GDDR5 na pokładzie to chyba nie problem umieścić w grze tekstury w wysokiej jakości.

Są jeszcze dwie kwestie - przepustowość (choć tej raczej nie braknie) i rozsądne gospodarowanie zasobami.

PS4 = Killzone:SF = łyka Krzyśka bez popity = wygryw po całości. ;)

Bo tak jest. Krzyś nie istnieje, blacharze mogą się schować!

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #84 dnia: Lutego 21, 2013, 19:17:23 pm »
Z 8GB GDDR5 na pokładzie to chyba nie problem umieścić w grze tekstury w wysokiej jakości.

Są jeszcze dwie kwestie - przepustowość (choć tej raczej nie braknie) i rozsądne gospodarowanie zasobami.

No przepustowość układów PS4 da raczej radę.
Ze swoich doświadczeń z PC gamingiem, jestem skłonny stwierdzić, że hi-res tekstury przy dużej ilości RAMu to nie problem nawet dla GDDR3.

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #85 dnia: Lutego 21, 2013, 19:37:45 pm »
Marins - fenomenalny gif, po prostu bajka :D


s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #86 dnia: Lutego 21, 2013, 19:53:15 pm »

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #87 dnia: Lutego 21, 2013, 20:43:27 pm »
Zmniejszyć jeszcze o 50% i będzie ultra  ;)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #88 dnia: Lutego 21, 2013, 21:01:27 pm »
Nie wiem czy tu ( bo jak tak to sorry że powtarzam ), ale gdzieś pisali, że KZ działał na Dev Kicie z 4 GB DDR3, więc możliwe, że wszystko wieczorem działało na gorszym sprzęcie.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #89 dnia: Lutego 21, 2013, 21:07:24 pm »
crysis 3 na medium :lol:
Tyle, że w Crysisie będą bardziej otwarte przestrzenie, a nie tylko korytarzowa i skryptowana akcja.

Ale beka pozostaje beką.
PSN ID: WojtqGO

el becetol

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #90 dnia: Lutego 21, 2013, 21:14:17 pm »


Ciekawe czy się kiedyś doczekamy sandboxa z takim miastem.

GTA:FUTURE WIERZE.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #91 dnia: Lutego 21, 2013, 21:16:25 pm »
Z tego co widzialem na pokazie KZ4, plac na którym działa się akcja był dość dużą lokacją. W C3 jest podobnie, i tak musisz iść do jednego punktu gdzie fabuła ruszy dalej.



https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=lUjQ4DJXLzw
Gameplay w FHD
« Ostatnia zmiana: Lutego 21, 2013, 21:19:03 pm wysłana przez andryush »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #92 dnia: Lutego 21, 2013, 21:31:00 pm »
crysis 3 na medium :lol:
Tyle, że w Crysisie będą bardziej otwarte przestrzenie, a nie tylko korytarzowa i skryptowana akcja.

Ale beka pozostaje beką.


niby racja, ale karocie to już całkowicie peron odjechał. crysis 3 mniej więcej na medium śmiga na ps3 i iksie, z niższą rozdziałką i bez dobrego aa, a ten na forach gada, że nowy killzone to właśnie taki poziom grafy :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #93 dnia: Lutego 21, 2013, 21:36:31 pm »


Ciekawe czy się kiedyś doczekamy sandboxa z takim miastem.

GTA:FUTURE WIERZE.

O tym samym pomyślałem jak zobaczyłem to miasto. :D

Btw. Puściłem filmik w 1080p i nie wiem czego chcecie od tekstur. Są szczegółowe, ostre i wysokiej jakości. Szkoda tylko, że aliasing wylazł przy takiej rozdziałce. Do premiery jeszcze daleko, więc zapewne wygląd gry zmieni się na jeszcze lepszy.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #94 dnia: Lutego 21, 2013, 21:42:14 pm »


Ciekawe czy się kiedyś doczekamy sandboxa z takim miastem.

GTA:FUTURE WIERZE.

O tym samym pomyślałem jak zobaczyłem to miasto. :D

Btw. Puściłem filmik w 1080p i nie wiem czego chcecie od tekstur. Są szczegółowe, ostre i wysokiej jakości. Szkoda tylko, że aliasing wylazł przy takiej rozdziałce. Do premiery jeszcze daleko, więc zapewne wygląd gry zmieni się na jeszcze lepszy.

Aliasing na filmiku może być skutkiem ściśnięcia pikseli do mniejszej rozdziałki. Na czym oglądałeś?

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #95 dnia: Lutego 21, 2013, 21:47:27 pm »
GTA:FUTURE WIERZE.
Od tak dawna wierzę. :( 
PSN ID: WojtqGO

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #96 dnia: Lutego 21, 2013, 21:52:04 pm »
@Andry
Na lapku.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #97 dnia: Lutego 21, 2013, 21:55:13 pm »
@Andry
Na lapku.
Słabizna. Jak można przeczytać w innym temacie, lapek w cenie 2x PS4 nie ciągnie Crysis 3 na full bez ząbków. :(

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #98 dnia: Lutego 21, 2013, 23:06:12 pm »
@Andry
Na lapku.

To pewnie w 1366x768, skalowanie w dół robi swoje ;) Czasami jak wielkie zdjęcie otworzysz na mniejszym ekranie to też wyłazi coś jak aliasing ale to nie to.

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #99 dnia: Lutego 22, 2013, 00:27:12 am »
Przecież to ich wybór, czy gra działa w 30, czy 60 klatkach. Nie narzucają tego ograniczenia konsol. Nie mówię tu teraz o jakości grafiki, jaka za tym idzie, czy rozdzielczości w jakiej wyświetlana jest gra.

100% racji. To zjada duzo mocy i devsi wola pakowac ja w grafike, a nie w klatki ktorych wiekszosc nie widzi roznicy.

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #100 dnia: Lutego 22, 2013, 00:29:47 am »
pakowac ja w grafike, a nie w klatki ktorych wiekszosc nie widzi roznicy.

Mnie tam nigdy 30 FPS nie przeszkadzało. Dla mnie 45 byłoby optymalne - GoW 3 świetnie śmigał w tylu i żadnych zwiech, wszystko płynniutko. 60 fpsami to się chyba blacharze tylko jarają jak grają z włączonym frapsem.

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #101 dnia: Lutego 22, 2013, 00:31:51 am »
Mnie tam nigdy 30 FPS nie przeszkadzało. Dla mnie 45 byłoby optymalne - GoW 3 świetnie śmigał w tylu i żadnych zwiech, wszystko płynniutko. 60 fpsami to się chyba blacharze tylko jarają jak grają z włączonym frapsem.

Fapsem :D

I również się zgadzam. Stałe 30 FPS wystarcza. A grafa bywa jednak dużo lepsza przy takim framerate...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #102 dnia: Lutego 22, 2013, 01:38:37 am »
Zasadnicza kwestia jest taka, że przy 60 fps response time jest o połowę krótszy niż przy 30 fps. W niektórych grach jest to wprost niezbędne (bijatyki, ambitne slaszery), w innych bardzo pożądane (dynamiczne szuterki, wyścigi), a w jeszcze innych kompletnie niepotrzebne. W Killzone, gdzie sporo siedzi się za murkami, a postacie poruszają się dość wolno, 60 fps można sobie darować, ale w multi na pewno by nie zaszkodziło.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #103 dnia: Lutego 22, 2013, 02:07:03 am »
Zasadnicza kwestia jest taka, że przy 60 fps response time jest o połowę krótszy niż przy 30 fps. W niektórych grach jest to wprost niezbędne (bijatyki, ambitne slaszery), w innych bardzo pożądane (dynamiczne szuterki, wyścigi), a w jeszcze innych kompletnie niepotrzebne. W Killzone, gdzie sporo siedzi się za murkami, a postacie poruszają się dość wolno, 60 fps można sobie darować, ale w multi na pewno by nie zaszkodziło.

iras ma rację, reszta blefuje.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #104 dnia: Lutego 22, 2013, 02:12:46 am »
Kurde, wszyscy gadają o tych input algach, a ja nigdy nie doświadczyłem (albo - nie czułem tego/ nie przeszkadzało mi/ nie irytowało/ nawet jak było to jak z nosem, zę w polu widzenia jest ale go nie widzisz, bo móżg go usuwa).

Spidey^

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #105 dnia: Lutego 22, 2013, 02:18:01 am »
Tak patrzę na sygnaturkę i dochodzę do wniosku, że wreszcie dostaniemy w Killzone wybór stron konfliktu. W końcu to ma być nowa generacja, nowa jakość... więc dlaczego nie?
« Ostatnia zmiana: Lutego 22, 2013, 02:20:54 am wysłana przez amsterdream »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #106 dnia: Lutego 22, 2013, 07:17:05 am »
Nie zrobią żadnego wyboru, za dużo roboty. Będzie liniowa kampania, gdzie ewentualnie w połowie po prostu zmienimy stronę i koniec.

http://www.benchmark.pl/aktualnosci/killzone-shadow-fall-playstation-4-gra-flagowa-gameplay.html - komentarze  :lol:
« Ostatnia zmiana: Lutego 22, 2013, 07:23:47 am wysłana przez tytacz »

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #107 dnia: Lutego 22, 2013, 07:53:00 am »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #108 dnia: Lutego 22, 2013, 07:54:53 am »
Nie zrobią żadnego wyboru, za dużo roboty. Będzie liniowa kampania, gdzie ewentualnie w połowie po prostu zmienimy stronę i koniec.

http://www.benchmark.pl/aktualnosci/killzone-shadow-fall-playstation-4-gra-flagowa-gameplay.html - komentarze  :lol:
na benchmarku to takie same karoty siedzą

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #109 dnia: Lutego 22, 2013, 07:57:47 am »
Sadzac po komentarzach, srednia wieku 10 lat :D

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #110 dnia: Lutego 22, 2013, 08:28:35 am »
W sieci coś mówią, że Guerrilla Games pracowała do tej pory nad grą nie wiedząc, że ostatecznie PS4 będzie miało 8GB GDDR5 pamięci RAM.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #111 dnia: Lutego 22, 2013, 08:40:09 am »


Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #112 dnia: Lutego 22, 2013, 08:42:52 am »
W sieci coś mówią, że Guerrilla Games pracowała do tej pory nad grą nie wiedząc, że ostatecznie PS4 będzie miało 8GB GDDR5 pamięci RAM.

Sony 1,5 miesiąca przed konferencją dołożyło 4GB. Cieszy mnie bardzo jak Sony nie powtarza błędów z poprzednich generacji :)

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #113 dnia: Lutego 22, 2013, 08:47:12 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #114 dnia: Lutego 22, 2013, 08:47:45 am »
komentarze  :lol:

Ja je**e  :D
SAMA PRAWDA :troll: A poważniej, co do zachowania postaci, to niestety mają tam rację.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #115 dnia: Lutego 22, 2013, 08:50:36 am »
Na każdej prezentacji dają przeważnie GOD mode, albo easy.

To samo było z Dark Souls gdzie goście jak przecinaki szli.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #116 dnia: Lutego 22, 2013, 08:53:58 am »
Tutaj widać, że mu się HP od razu odnawia po batach i czerwonym ekranie.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #117 dnia: Lutego 22, 2013, 09:46:23 am »
Faktycznie, pierwszy komentarz to jakiś upośledzony kuzyn klocucha chyba pisał :lol:

Chyba tylko kretyn myśli, że na prezentacji gry, dadzą poziom Hardcore czy inny, żeby się kitrał minutę za murkiem by zabić jednego helgasta, a potem ginął co sekundę i ekran respawnu :lol: Ludzie to jednak mają w mózgu papkę czasem.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #118 dnia: Lutego 22, 2013, 11:43:28 am »
Podoba mi się, że robią jakby restart serii. O ile lubiłem KZ 2 i 3, to fabularnie jakoś im nie wychodziło. Murzyn bardziej irytował i miałem nadzieję, że w końcu padnie, Sev miał zadatki na fajną postać, ale nie wykorzystali go w pełni. Dobrze, że wywalili Natko, aczkolwiek nie dobrze, że po prostu zniknął, mógł chociaż oberwać ze snajpery na początku trójki.

GG zdało sobie sprawę, że lekko zawalili, więc fabuła idzie do przodu, nowy bohater, nowa historia. Dwa miasta oddzielone murem robią fajny efekt, nie mogę doczekać się, aż znajdę się po stronie Helghastów, tam klimat będzie kozacki  8)

Oby tylko nie zjebali multiplayera  :-?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #119 dnia: Lutego 22, 2013, 11:50:23 am »
W sieci coś mówią, że Guerrilla Games pracowała do tej pory nad grą nie wiedząc, że ostatecznie PS4 będzie miało 8GB GDDR5 pamięci RAM.

Sony 1,5 miesiąca przed konferencją dołożyło 4GB. Cieszy mnie bardzo jak Sony nie powtarza błędów z poprzednich generacji :)

I pewnie dlatego nie widzieliśmy skrzynki. GDDR5 ponoć dostępne jest tylko w modułach 512MB, 4GB takiej pamięci to 8 modułów, 8GB to już 16 modułów, czyli trzeba zrobiś sporo miejsca, żeby to upchnąć.