Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 302252 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #40 dnia: Lutego 21, 2013, 09:34:35 am »
Jak ktoś nie grał w K1, to może se tak pie**olić. Liczę na pogodzenie obu środowisk, zamieszczenie Helghan style oprawy. No i jakiś lepszy gameplay i fabułę, bo inaczej gra pozostanie dla PS4 tylko benchmarkiem.
Ja tam jestem multi ciekawy. No nie ma opcji, żeby było mniej niż 32 graczy, przecież to się aż prosi, żeby mapy wykorzystywały pojazdy.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #41 dnia: Lutego 21, 2013, 09:45:47 am »
Jak ktoś nie grał w K1, to może se tak pie**olić. Liczę na pogodzenie obu środowisk, zamieszczenie Helghan style oprawy. No i jakiś lepszy gameplay i fabułę, bo inaczej gra pozostanie dla PS4 tylko benchmarkiem.
Ja tam jestem multi ciekawy. No nie ma opcji, żeby było mniej niż 32 graczy, przecież to się aż prosi, żeby mapy wykorzystywały pojazdy.
Mapy musiałyby mieć rozmiar tych z Battlefield'a, albo bardziej otwartą strukturę, w stylu mapy z zaporą z K3. Przy chaosie, jaki był w K2 np. na Radecu, to sobie tego nie wyobrażam. Jeśli daliby radę przy takiej oprawie, to nie mam pytań.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #42 dnia: Lutego 21, 2013, 10:39:47 am »

Animacja npc lol.

Wg info krążącego na sieci K4 ma chodzić w 30fps i 1080p.


svonston

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #43 dnia: Lutego 21, 2013, 10:41:00 am »
Zobacz jak schodzą po schodach lepiej.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #44 dnia: Lutego 21, 2013, 11:02:57 am »
Wg info krążącego na sieci K4 ma chodzić w 30fps i 1080p.

W takim razie multi mogą sobie od razu odpuścić. Ku**a liczyłem, że ta generacja zaoferuje większość fps'ów w 60 klatkach, bo tylko tak da się normalnie grać po sieci. :mad:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #45 dnia: Lutego 21, 2013, 11:05:16 am »

Animacja npc lol.

Wg info krążącego na sieci K4 ma chodzić w 30fps i 1080p.


Trochę tak wygląda sterylnie, mam nadzieję, że w fullu dowalą filtrami tip.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #46 dnia: Lutego 21, 2013, 11:09:05 am »
jak masz pc zamkniętego w pudełku to się nie dziw, że grafa będzie pc'towa czyli sterylna :P :P

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #47 dnia: Lutego 21, 2013, 11:28:57 am »


INSTANT TAPETA

(na zbliżeniach kartonowe budynki) ;p

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #48 dnia: Lutego 21, 2013, 11:33:38 am »
To masz jeszcze sygnaturke

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #49 dnia: Lutego 21, 2013, 11:36:26 am »
Ładnie wygląda, fajne miasto, ale to niestety nie pozwala mi zapomnieć, że to tylko kolejny, nudny FPS.  :angel:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #50 dnia: Lutego 21, 2013, 11:37:54 am »
Chciałbym, żeby Sony wykupiło jakieś studio od RPG i wpierdoliło konkret gierke do uniwersum KZ, bo ma potencjał jak ch**.

/marzenia

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #51 dnia: Lutego 21, 2013, 11:44:11 am »
Chciałbym, żeby Sony wykupiło jakieś studio od RPG i wpierdoliło konkret gierke do uniwersum KZ, bo ma potencjał jak ch**.
Zgadzam się. Nawet jeśli nie rpg, to jakieś bardziej ambitne action-adventure, heh. Niestety, tak jak już wcześniej w temacie K3 napisałem, gameplay nie dorasta do otoczki (historia konfliktu, podziały, wygnane społeczeństwo) i designu, aż żal, że z serii Killzone to taki ładny, ale wtórny fps.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #52 dnia: Lutego 21, 2013, 11:55:12 am »
Jest świetnie. Vekta jako nowa lokacja to super pomysł, bo Helgan już mi się trochę przejadł. Bardzo fajna odmiana. Giwera wygląda i strzela bardzo fajnie, grafa niszczy, design Highów na razie nie jest odjechany. Pytanie tylko co będzie z multi. Kastrat i koszmarek jak Killzone 3 czy prawdziwy next gen z kustomizowaną rozgrywką, bo niestety ta tarcza energetyczna Higha z kosiarą (5.50 - filmik poniżej) może być pierwszą oznaką, że GG znowu po.bało. 


Ale jaram się jak diabli i biorę na premierę.

Jak ktoś nie grał w K1, to może se tak pie**olić. Liczę na pogodzenie obu środowisk, zamieszczenie Helghan style oprawy. No i jakiś lepszy gameplay i fabułę, bo inaczej gra pozostanie dla PS4 tylko benchmarkiem.
Ja tam jestem multi ciekawy. No nie ma opcji, żeby było mniej niż 32 graczy, przecież to się aż prosi, żeby mapy wykorzystywały pojazdy.
Mapy musiałyby mieć rozmiar tych z Battlefield'a, albo bardziej otwartą strukturę, w stylu mapy z zaporą z K3. Przy chaosie, jaki był w K2 np. na Radecu, to sobie tego nie wyobrażam. Jeśli daliby radę przy takiej oprawie, to nie mam pytań.
Jeśli ma być 32 graczy to muszą być duże mapy, bo inaczej będzie burdel jak w KZ3 w strefie wojny.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #53 dnia: Lutego 21, 2013, 13:55:17 pm »
Tak jak zarowno KZ2 jak i KZ3 wogole mi sie nie podobaly tak Shadow Fall zrobil na mnie swietne wrazenie.
Zmiana designu ja dla mnie to duzy plus.
Momentami jedzie Mass Effectem :D

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #54 dnia: Lutego 21, 2013, 14:08:13 pm »
Nie rozumiem do końca narzekania na kolorki, z tego co widać, to nie jest Helghast, a więc koniec z "syfiastą" planetą. Dla mnie spoko, fajnie będzie przejść na stronę Helghastów, gdzie głównie czerń i czerwień będą dominować. Jak pisałem na IRCu, styl trochę z Halo, a gameplay przypominał mi Crysisa. Może GG da radę, oby tylko multi nie spieprzyli jak w trójce.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #55 dnia: Lutego 21, 2013, 14:13:28 pm »
Mogliby dać wybór graczom jeśli chodzi o multi. Powinni dać 1080p i 30fps, albo 720p i 60fps. Tak powinno być w każdej grze z rozbudowanym multi. Wyjdzie nowy Battlefield i znowu mnie odstraszy animacją w 30 klatkach. Gdybym dostał 60fps to pewnie grałbym jak poj**any.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #56 dnia: Lutego 21, 2013, 14:14:02 pm »
Przy deep down to killzone 3+ nie jaram się

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #57 dnia: Lutego 21, 2013, 14:38:01 pm »
Na mnie też grafika jakiegoś specjalnego wrażenia nie zrobiła. Może jeszcze była gra robiona na nie ostatecznych dev-kitach. No i zapewne będzie grafika ewoluować tak jak w przypadku K2:


Oczywiście, gra wygląda zajebiście, ale spodziewałem się większego skoku.  Deep Dawn o ile to nie render to masakra, a nowy Killzone to tylko świetna robota, ale porównując FPS-y z PS2 to tych z PS3 to skok był większy i to tak z 5 razy.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #58 dnia: Lutego 21, 2013, 15:00:02 pm »
Wg info krążącego na sieci K4 ma chodzić w 30fps i 1080p.

No i gicioreks. Kupujemy/kupiliśmy dobry TV fullHD i mamy do końca generacji. Bogole niech se kupują 4K za kilka lat to se może w Journey 2 pograją albo inne AAA z PSN  :troll:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #59 dnia: Lutego 21, 2013, 15:19:32 pm »
Ja musze kupić jakiś fajny tv jak sie z akademika wyniosę.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #60 dnia: Lutego 21, 2013, 15:22:02 pm »
Przecież liczba wyświetlanych klatek, to nie są ograniczenia konsoli, a samych developerów. Gry zawsze będą w 30, albo 60 klatkach, nawet gdyby miały być w rozdzielczości 8k czy większej. Zajebiste jest to, że wreszcie nie powinniśmy doczekać się ani jednej gry w ch***wym 720p.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #61 dnia: Lutego 21, 2013, 15:25:10 pm »
Co?

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #62 dnia: Lutego 21, 2013, 15:31:05 pm »
No mówię o tym, że każda gra na PS4 może zaoferować 60 klatek + 1080p, ale ograniczenie wynika z decyzji, jaką podejmują devsi.

Gdzieś na wykopie, czy w innym miejscu czytałem hejty, że skoro nowy Killzone działa w 30 klatkach, to PS4 ssie, bo jest za słaba na 60, a na PC mogliby wyciągnąć pełne 120.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #63 dnia: Lutego 21, 2013, 15:35:55 pm »
No a czemu niby devsi maja ograniczac?

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #64 dnia: Lutego 21, 2013, 15:41:04 pm »
Przecież to ich wybór, czy gra działa w 30, czy 60 klatkach. Nie narzucają tego ograniczenia konsol. Nie mówię tu teraz o jakości grafiki, jaka za tym idzie, czy rozdzielczości w jakiej wyświetlana jest gra.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #65 dnia: Lutego 21, 2013, 15:41:14 pm »
Przecież liczba wyświetlanych klatek, to nie są ograniczenia konsoli, a samych developerów. Gry zawsze będą w 30, albo 60 klatkach, nawet gdyby miały być w rozdzielczości 8k czy większej. Zajebiste jest to, że wreszcie nie powinniśmy doczekać się ani jednej gry w ch***wym 720p.

uwierz mi zobaczysz gry w 720p, 1080p a nawet popierdółki w 4k, klatek tez bedzie 30fps, 60fps, a pewnie czesto bedzie niestabilne 20-25fps. Moc sprzętu nie ma nic tu do rzeczy - dalej developerzy bedą się dzielic na tych zdolniejszych/leniwszych itp.

Zresztą juz ta generacja pokazała, że w czasach kiedy najbardziej ludzie patrza na grafe to devsi są sklonni zaoferowac niestabilny framerate i zejsc z rozdzielczosci zamiast poucinac cos w oprawie aby bylo stabilnie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #66 dnia: Lutego 21, 2013, 15:43:44 pm »
uwierz mi zobaczysz gry w 720p, 1080p a nawet popierdółki w 4k, klatek tez bedzie 30fps, 60fps, a pewnie czesto bedzie niestabilne 20-25fps. Moc sprzętu nie ma nic tu do rzeczy - dalej developerzy bedą się dzielic na tych zdolniejszych/leniwszych itp.

O ile PS4 będzie najmocniejszym next-genem, a wszystko na to wskazuje, to o 20-25 fps raczej nie ma mowy (chyba że się krajtek zbłaźni).

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #67 dnia: Lutego 21, 2013, 15:47:48 pm »
O ile PS4 będzie najmocniejszym next-genem, a wszystko na to wskazuje, to o 20-25 fps raczej nie ma mowy (chyba że się krajtek zbłaźni).

Jeszcze się zdziwisz. Na bank dostaniemy jakieś popierdóły co ledwo będą trzymać Framerate. Na każdej generacji takowe się trafiają ;P

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #68 dnia: Lutego 21, 2013, 15:51:57 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

INSTANT TAPETA

(na zbliżeniach kartonowe budynki) ;p

(i brak cieni dla ludzików) :P

Render to na pewno nie jest, geometria zbyt prosta na CGI. Generalnie wygląda to super, jeśli nie pauzować i nie wyszukiwać pierdół. Klimat też mi się podoba, (bardziej ME niż Halo) bardzo miła odmiana po brudnym Helganie.

1080p to bardzo dobra wiadomość, na tv będzie się to genialnie prezentować. Myślę, że na początek można wybaczyć te 30 fps zamiast 60 :D

I kompletnie nie rozumiem mówienia o tym , że każda gra mogła by chodzić w 60fps niezależnie od sprzetu. Przecież to kompletna głupota. Dla przykładu dokładność cieni. Zależy od ilości próbek, im większ ailość próbek, tym dłużej trwa renderowanie. Tak samo AA. Im lepsze tym więcej próbek, tym dłużej trwa renderowanie, tym mniej fps. Im mocniejszy sprzęt, tym szybciej wykonuje dane operacje, tym większy fps.

tak to widze.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #69 dnia: Lutego 21, 2013, 16:04:39 pm »
Naprawdę nie rozumiem czym wy tu się ludzie zachwycacie? Przecież skok graficzny jest niewielki jak na platformę nowej generacji.
No i te animacje rodem z ps3  :(

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #70 dnia: Lutego 21, 2013, 16:07:26 pm »
Naprawdę nie rozumiem czym wy tu się ludzie zachwycacie? Przecież skok graficzny jest niewielki jak na platformę nowej generacji.
No i te animacje rodem z ps3  :(

1080p, to już jest wielki skok. Co jest nie tak z animacjami?

el becetol

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #71 dnia: Lutego 21, 2013, 16:15:01 pm »
Są ch**owe.

Ale o to bym się nie martwił, to pewnie wina wczesnej wersji, w końcu w poprzednich KZ było znacznie lepiej.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #72 dnia: Lutego 21, 2013, 17:09:57 pm »
Dokładnie, to pewnie alpha, robiona na podrasowanym pc. Jeszcze beta, dopieszczanie, filtry, cienie, światełka i nawet nie zauważymy tych kijowych budynków w tle, ani kijowo wykonanych NPC (jeżeli ktoś uważa, że postaci przechodniów, które mija bohater przed poddaniem skanowi wyglądają i ruszają się, jak na nową generację przystało, to chyba nie oglądał prezentacji). Wrażenie ogólne bardzo pozytywne, ale nawet na screenach widać, gdzie włożono więcej pracy - np. na początku w krajobrazie widoczny jest powietrzny wiadukt ze skrzyżowaniem, który później bohater mija uczepiony do śmigłowca - jest on wykonany lepiej, niż reszta otoczenia.
« Ostatnia zmiana: Lutego 21, 2013, 17:11:42 pm wysłana przez Kert »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #73 dnia: Lutego 21, 2013, 17:18:08 pm »
Trudno żeby budynki oddalone od miejsca akcji o kilka kilometrów były wykonane na tym samym poziomie. No i czepianie się tekstur na dachach budynków, które mijamy w locie, na statycznych screenach w 4k - bezcenne.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #74 dnia: Lutego 21, 2013, 17:23:16 pm »
No, a teraz wracaj do Krzysia i szukaj chujowych kamieni.

Also:
Wrażenie ogólne bardzo pozytywne, ale nawet na screenach widać, gdzie włożono więcej pracy - np. na początku w krajobrazie widoczny jest powietrzny wiadukt ze skrzyżowaniem, który później bohater mija uczepiony do śmigłowca - jest on wykonany lepiej, niż reszta otoczenia.
Trudno żeby budynki oddalone od miejsca akcji o kilka kilometrów były wykonane na tym samym poziomie.



Z tego obrazka:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Stwierdziłem fakt, a już szukasz we mnie fanboja Krzysia 3 i Karoty.
« Ostatnia zmiana: Lutego 21, 2013, 17:37:26 pm wysłana przez Kert »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #75 dnia: Lutego 21, 2013, 17:45:10 pm »
Od szukania to ja mam karotę, bo tego screena

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

on sam wrzucił do galerii. Zresztą na tym obrazku wszystko wygląda źle, a to nie jest mijany w locie budynek trzy kilometry od miejsca akcji, tylko teren pod nogami sterowanej postaci.

BTW czy ty rozumiesz, że robisz cropy ze screena w 4k?  o_O

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #76 dnia: Lutego 21, 2013, 17:48:51 pm »
on sam wrzucił do galerii. Zresztą na tym obrazku wszystko wygląda źle, a to nie jest mijany w locie budynek trzy kilometry od miejsca akcji, tylko teren pod nogami sterowanej postaci.

BTW czy ty rozumiesz, że robisz cropy ze screena w 4k?  o_O
Stwierdziłem tylko fakt, że nawet z tej perspektywy tunel/wiadukt w tle jest lepiej wykonany, niż budynki w jego otoczeniu - bardziej szczegółowo. Ze względu na to, że tam dzieje się akcja. Nie dorabiajmy do tego czegoś więcej.

el becetol

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #77 dnia: Lutego 21, 2013, 18:36:28 pm »
Jakim cudem ty w czasie gry chciałbyś sie dopatrzeć "chujowości" tych dachów to ja nie wiem.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #78 dnia: Lutego 21, 2013, 18:59:31 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #79 dnia: Lutego 21, 2013, 19:03:34 pm »
Nie rozumiem trochę takich porównań, szukania słabych tekstur itp., skoro to dopiero pierwsza prezentacja i na pewno gra dostanie sporo ulepszeń w pełnej wersji. Toć widać, że dużo brakuje, przynajmniej w sekcji grywalnej.