Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 301802 razy)

0 użytkowników i 25 Gości przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #800 dnia: Września 22, 2013, 19:53:11 pm »
A ja się zastanawiam, kiedy ktoś odda światu przysługę i odstrzeli wszystkich szwabów  :-?

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #801 dnia: Września 22, 2013, 19:54:42 pm »
Ja jestem hybryda :troll:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #802 dnia: Września 24, 2013, 18:22:32 pm »

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #803 dnia: Września 24, 2013, 18:34:47 pm »
Od kilku kolejnych materiałów staram się wstrzymać w sobie myśli, że spokojnie Shadow Fall mógłby jeszcze być wydany na PS3 z lekko gorszą grafiką i zerową stratą w gameplayu i mechanice.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #804 dnia: Września 24, 2013, 18:40:40 pm »
Od zawsze staram się wstrzymać w sobie myśli, że spokojnie Killzone mógłby jeszcze być wydany na PS2 z gorszą grafiką i zerową stratą w gameplayu i mechanice.
Fixed ;)

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #805 dnia: Września 24, 2013, 18:42:23 pm »
No niezbyt mądrze to mimo wszystko poprawiłeś, bo akcje z K2 i K3 (MRAWL) by na PS2 siadły.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #806 dnia: Września 24, 2013, 19:16:59 pm »
Cytuj
Przedstawiciele Guerrilla Games przedstawili szczegóły dotyczące przepustki sezonowej dla strzelaniny Killzone: Shadow Fall. Przy okazji, zaprezentowano też nowy zwiastun trybu sieciowego.
W skład przepustki wejdą następujące elementy:
-Tryb sieciowej kooperacji, w którym maksymalnie czterech graczy połączy siły, „by przetrwać w niesprzyjających warunkach” i odpierać ataki kolejnych fal wrogów. Tryb ten ma oferować „unikalny system rozwoju postaci” i nowe przedmioty.
-Trzy dodatkowe zestawy map do trybu kooperacji - w każdym zestawie gracze otrzymają dwie nowe lokacje.
-Dwa kolejne dodatki do trybu sieciowego, o których więcej informacji poznamy w przyszłości.
-Ekskluzywny kamuflaż dla drona bojowego oraz nowy „taniec zwycięstwa” do trybu wieloosobowego
Za wymienione wyżej rozszerzenia wszyscy chętni zapłacą 20 euro, czyli ok. 85 zł. Kolejne elementy będą ukazywać się systematycznie po premierze pełnej wersji gry.

Warto przypomnieć - w ubiegłym miesiącu deweloperzy powiadomili, że dodatkowe mapy do trybu wieloosobowego udostępniane będą za darmo.


Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #807 dnia: Września 24, 2013, 22:48:10 pm »
Od kilku kolejnych materiałów staram się wstrzymać w sobie myśli, że spokojnie Shadow Fall mógłby jeszcze być wydany na PS3 z lekko gorszą grafiką i zerową stratą w gameplayu i mechanice.


Ja jednak uważam, że na żywo to te nextgeny jednak dadzą radę. FullHD na prawdę robi na pececie to tutaj też pewnie zrobi (no, chyba, ze kupicie Xboxonesyfa to będizecie mieli super upscaling).

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #808 dnia: Września 25, 2013, 08:24:07 am »
-Tryb sieciowej kooperacji, w którym maksymalnie czterech graczy połączy siły, „by przetrwać w niesprzyjających warunkach” i odpierać ataki kolejnych fal wrogów. Tryb ten ma oferować „unikalny system rozwoju postaci” i nowe przedmioty.
W końcu Killzone dostanie swój tryb Hordy. 8)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #809 dnia: Września 28, 2013, 18:07:54 pm »
Będą dedykowane serwery oraz praktycznie non stop 60 klatek w MP:
http://www.ps3site.pl/killzone-shadow-fall-otrzyma-dedykowane-serwery-i-prawie-stale-60-klatek-w-multi/168252

Cytuj
Kierownik projektu, Eric Boltjes w odpowiedzi na pytanie dziennikarza odpowiedział:

    Killzone Shadow Fall posiada dedykowane serwery w różnych regionach świata. Te serwery służą jako huby pośrednicząc w wymianie danych między klientami [graczami - dop. Matt]. To pozwala na komfortową grę ludziom ze słabszym łączem lub bardzo restrykcyjnymi zabezpieczeniami firewalla. Poruszanie się, strzelanie i odnoszenie obrażeń jest liczone na konsoli każdego gracza z osobna, małe składowe danych [misje, tabela wyników] są liczone przez "mistrza sesji" wybranego spośród wszystkich obecnie grających, a który ma najlepszą jakość połączenia.

Eric wspomniał również, że Guerrilla Games celuje w stałe 60 klatek, ale nie jest w stanie zagwarantować, że kiedy w małym pomieszczeniu zbiorą się naraz dwie drużyny i każdy rzuci granatem, to animacja nie zwolni. Realnie szanse na takie sytuacje są nikłe, ale takowe mogą nastąpić podczas normalnego meczu.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #810 dnia: Września 28, 2013, 18:30:50 pm »
Cytuj
Eric wspomniał również, że Guerrilla Games celuje w stałe 60 klatek, ale nie jest w stanie zagwarantować, że kiedy w małym pomieszczeniu zbiorą się naraz dwie drużyny i każdy rzuci granatem, to animacja nie zwolni. Realnie szanse na takie sytuacje są nikłe, ale takowe mogą nastąpić podczas normalnego meczu.
Nikłe szanse - zamykanie w respie z poprzednich Killzone'ów pozdrawia twórców :troll:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #811 dnia: Września 29, 2013, 08:06:37 am »
Nikłe szanse - zamykanie w respie z poprzednich Killzone'ów pozdrawia twórców :troll:
Teraz respy można zniszczyć. :angel:

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #812 dnia: Września 30, 2013, 11:44:27 am »
Cytuj
Przedstawiciele Guerrilla Games przedstawili szczegóły dotyczące przepustki sezonowej dla strzelaniny Killzone: Shadow Fall. Przy okazji, zaprezentowano też nowy zwiastun trybu sieciowego.
W skład przepustki wejdą następujące elementy:
-Tryb sieciowej kooperacji, w którym maksymalnie czterech graczy połączy siły, „by przetrwać w niesprzyjających warunkach” i odpierać ataki kolejnych fal wrogów. Tryb ten ma oferować „unikalny system rozwoju postaci” i nowe przedmioty.
-Trzy dodatkowe zestawy map do trybu kooperacji - w każdym zestawie gracze otrzymają dwie nowe lokacje.
-Dwa kolejne dodatki do trybu sieciowego, o których więcej informacji poznamy w przyszłości.
-Ekskluzywny kamuflaż dla drona bojowego oraz nowy „taniec zwycięstwa” do trybu wieloosobowego
Za wymienione wyżej rozszerzenia wszyscy chętni zapłacą 20 euro, czyli ok. 85 zł. Kolejne elementy będą ukazywać się systematycznie po premierze pełnej wersji gry.

Warto przypomnieć - w ubiegłym miesiącu deweloperzy powiadomili, że dodatkowe mapy do trybu wieloosobowego udostępniane będą za darmo.




Czyli bez tego nie pogra sie w co-opa?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #813 dnia: Września 30, 2013, 11:52:52 am »
Nikt coopa w podstawce nie zapowiadał.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #814 dnia: Września 30, 2013, 12:02:56 pm »
Beka :lol: Coop za dodatkowa opłatą.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #815 dnia: Września 30, 2013, 12:51:05 pm »
Nowy poziom dymania w dupę :lol:

Dobrze, że nie gram w co-opa i kupuje KZ tylko do multi pvp. Inaczej to bym brał używkę za 50zł.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #816 dnia: Października 01, 2013, 00:35:03 am »
Eee... jak tak ma wyglądać przyszłość konsol, to ja dziękuję. Albo będę piracić...o

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #817 dnia: Października 01, 2013, 08:59:27 am »
Cytuj
Gracze chcący zakupić Shadow Fall prosto ze sklepiku PlayStation przygotować muszą się na pobranie 50 GB danych. Sporo, zwłaszcza dla posiadaczy niezbyt imponujących łącz. Na szczęście dzięki funkcji "Play As You Download", zabawę rozpocząć będzie można zanim na dysku PlayStation 4 wyląduje całość.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #818 dnia: Października 01, 2013, 10:02:12 am »
. Żenada i kolejny chyba juz 100 argument na to żeby olać konsole na premiere.
« Ostatnia zmiana: Października 01, 2013, 10:05:20 am wysłana przez sieq »

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #819 dnia: Października 01, 2013, 10:09:41 am »
Dziwne posuniecie. Wykupuje Playstation Plus, aby moc grac w multi, jednak pozniej musze ponownie wykupic multi w danej grze. Bezsensu.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #820 dnia: Października 01, 2013, 10:19:15 am »
Dziwne posuniecie. Wykupuje Playstation Plus, aby moc grac w multi, jednak pozniej musze ponownie wykupic multi w danej grze. Bezsensu.
Użytkownicy golda na xo pozdrawiają.

Unlimited

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #821 dnia: Października 04, 2013, 17:48:23 pm »
Dziwne posuniecie. Wykupuje Playstation Plus, aby moc grac w multi, jednak pozniej musze ponownie wykupic multi w danej grze. Bezsensu.
Użytkownicy golda na xo pozdrawiają.
Tam to jeszcze musisz kupić hamburgera albo pizze zanim zagrasz. ;)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #822 dnia: Października 11, 2013, 21:53:08 pm »
Troche gameplayu z multi:

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #823 dnia: Października 14, 2013, 13:05:17 pm »
Cytuj
Na moskiewskich targach Igromir, Guerrilla Games zaprezentowało najnowszą wersję Killzone: Shadow Fall, dzięki której możemy zobaczyć co dokładnie poprawiono od pierwszego pokazu leśnego etapu z kampanii dla pojedynczego gracza.
Jeśli wierzyć obecnemu na targach pracownikowi, to Guerrilla Games wprowadziło następujące zmiany:
-Koniec doczytywania się fragmentów mapy, wyeliminowano pop-up.
-Dodano lekko unoszącą się nad trawą mglę
-Dodano przenikające przez liście promyki światła
-Usprawniono framerate - teraz gra nie cierpi na zadyszki i spadki klatek
-Dodano głębię obrazu i blur otoczenia, w zależności od tego, na jaki obiekt aktualnie patrzymy.
ps3site

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #824 dnia: Października 14, 2013, 14:10:51 pm »
 :roll: brzmi ciekawie.



« Ostatnia zmiana: Października 14, 2013, 14:15:49 pm wysłana przez andryush »

Ma_niek

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2008
  • Wiadomości: 1 168
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #825 dnia: Października 18, 2013, 14:49:22 pm »

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #826 dnia: Października 18, 2013, 15:01:15 pm »
Zajebista gierka.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #827 dnia: Października 18, 2013, 15:08:14 pm »
Chyba biere na premiere 8)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #828 dnia: Października 18, 2013, 15:16:54 pm »
Chyba biere na premiere 8)

Na tym forum bym się nie przyznawał  :(

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #829 dnia: Października 18, 2013, 15:17:34 pm »
Ja cały czas czekam na odpowiedź w innym temacie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #830 dnia: Października 18, 2013, 15:19:23 pm »
A ja leję na to ciepłym moczem. Naprawdę nudzi mnie twoja osoba.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #831 dnia: Października 18, 2013, 15:21:01 pm »
A mi się wydaje, że po prostu nie masz co odpisać. Takie to typowo gimnazjalne, nie wiem co odpowiedzieć = mam na Ciebie wyje**ne. Któryś raz z rzędu ostatnio.

also:

« Ostatnia zmiana: Października 18, 2013, 15:22:37 pm wysłana przez inż. windomearl »

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #832 dnia: Października 18, 2013, 15:28:37 pm »
Nie róbcie syfu tutaj w temacie jedynej next genowej gry.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #833 dnia: Października 18, 2013, 15:34:16 pm »
A mi się wydaje, że po prostu nie masz co odpisać. Takie to typowo gimnazjalne, nie wiem co odpowiedzieć = mam na Ciebie wyje**ne. Któryś raz z rzędu ostatnio.

also:



Ale to nie ja zachowuję się niczym upośledzone dziecko, które w tym roku nie dostanie prezentu pod choinkę i chce odreagować, biegając po forum z tekstem 'beka z preorderowców". Nie wnikam czy to zazdrość, czy psychika siadła ci do reszty i potrzeba leczenia na oddziale zamkniętym. Może po prostu sądzisz, że jesteś zabawny? Otóż nie, nie jesteś.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #834 dnia: Października 18, 2013, 15:41:12 pm »
Sorry stary, ale zachowujesz się jakbyś był na forum od wczoraj i sięstrasznie obrażał, że ktoś śmiał zażartować z tego, że kupujesz konsolkę wcześniej ode mnie. Ja się wyraziłem wielokrotnie jasno co o tym myślę na poważnie, ale albo masz problemy z czytaniem, albo po prostu celowo to omijasz, wyciągając tylko te wypowiedzi które pasują do Twojej teorii. Przed chwilą jeszcze pisałeś, że to zazdrość, teraz już nie jesteś pewien. Może jednak ty potrzebujesz porady specjalisty od leczenia rozdwojenia jaźni? Tego, że rzucasz wyzwiskami, nie skomentuję, bo chamem jesteś już od dawna. I dziwnie jakoś Twoje pojazdy w moją stronę zaczęły się od tego, jak wkleiłem zdjęcie betoniarki. Chyba boli do dzisiaj. Dla mnie EOt.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #835 dnia: Października 18, 2013, 16:47:41 pm »
Gierka wygląda spoko, ale wiadomo, single to będzie kolejne 5h warte 50zł w platynie. Liczy się multi 8)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #836 dnia: Października 18, 2013, 16:55:29 pm »
kkrt mówi że wygląda jak Killzone Mercenaries  :lol:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=86454490

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #837 dnia: Października 18, 2013, 17:56:45 pm »
Jedyny tytuł, który będzie na premierę prawdziwym nextgenem.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #838 dnia: Października 18, 2013, 19:27:45 pm »
Biere na premierę :)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #839 dnia: Października 19, 2013, 01:42:25 am »
kkrt mówi że wygląda jak Killzone Mercenaries  :lol:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=86454490
No bo ta scena wyglada jak z KZ:M. Wyglada gorzej niz cokolwiek z KZ 2.