Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 295873 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1000 dnia: Listopada 05, 2013, 13:54:16 pm »
Ok nie stresuj sie.
Na rodzielczości sie nie znam, także spoko. Pisze poprostu że mi 720p sie podoba i nigdy mi sie nie zdarzyło narzekać.
Przy okazji może sie dokształce także zapytam o taką sytuacje:
Jeśli np oglądam sobie film w hd, albo gameplay z jakiejś nextgenowej gry w hd  (na tv) i jestem zadowolony z jakości, to czy inaczej by to wyglądało gdyby obraz był wyświetlany realtimowo przez konsole a nie nagrany w .mpg? Tzn czy mimo tego że na gameplayu nie mam ząbków (w nagranmym 720p), to czy grając te ząbki by mi sie pojawiły?

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1001 dnia: Listopada 05, 2013, 14:02:36 pm »
w rzeczywistości nie da się już zrobić dużo lepszej grafiki w 720p od tego co zaprezentowało QD w Beyond
Szczególnie tła i otoczenie :hihi:

Spidey^

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1002 dnia: Listopada 05, 2013, 14:32:53 pm »
Jeśli np oglądam sobie film w hd, albo gameplay z jakiejś nextgenowej gry w hd  (na tv) i jestem zadowolony z jakości, to czy inaczej by to wyglądało gdyby obraz był wyświetlany realtimowo przez konsole a nie nagrany w .mpg? Tzn czy mimo tego że na gameplayu nie mam ząbków (w nagranmym 720p), to czy grając te ząbki by mi sie pojawiły?

Kompresja powoduje, że ząbki są mniej widoczne.


w rzeczywistości nie da się już zrobić dużo lepszej grafiki w 720p od tego co zaprezentowało QD w Beyond
Szczególnie tła i otoczenie :hihi:

W Beyond jest kilka lokacji w których tła i otoczenie też robią ogromne wrażenie np. pustynny level który zjada takie RDR na śniadanie czy większość etapów pod koniec gry (szczególnie ostatni :o).

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1003 dnia: Listopada 05, 2013, 15:03:14 pm »
Cytuj
Deweloperzy z Guerilla Games podali do wiadomości, że Killzone: Shadow Fall obsługuje dwie technologię wygładzania krawędzi, FXAA razem z TMAA.
Było już o tym ?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1004 dnia: Listopada 05, 2013, 15:15:28 pm »
Chyba nie było.

Według GG dopiero odkryli oni, że spokojnie mogą zoptymalizować shadery, uzyskując tym samym 2razy więcej polygonów w scenie.
Dawać tego shadow falla 2  :mad:

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1005 dnia: Listopada 05, 2013, 15:25:24 pm »
Zapowiada się coraz ciekawiej  8)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 331
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1006 dnia: Listopada 05, 2013, 15:26:04 pm »
Dawać tego shadow falla 2

Ja czekam co Naughty Dog tego 15 pokaże.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1007 dnia: Listopada 05, 2013, 18:16:55 pm »
Czyżby Naughty Dog im podpowiedziało?  :angel:

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1008 dnia: Listopada 05, 2013, 18:50:12 pm »
Dawać tego shadow falla 2

Ja czekam co Naughty Dog tego 15 pokaże.
Coś pokazują 15.11?

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1009 dnia: Listopada 05, 2013, 18:58:04 pm »
Dawać tego shadow falla 2

Ja czekam co Naughty Dog tego 15 pokaże.
Coś pokazują 15.11?
Niby kilka nowych gier mają pokazać na PS4.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1010 dnia: Listopada 05, 2013, 22:13:45 pm »
Czyżby Naughty Dog im podpowiedziało?  :angel:
:rotfl:

finalny build vs lutowy build




« Ostatnia zmiana: Listopada 05, 2013, 22:16:03 pm wysłana przez Madman »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1011 dnia: Listopada 06, 2013, 11:34:29 am »


Downgrade jezus beamow :(

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1012 dnia: Listopada 06, 2013, 16:56:03 pm »
Na lutowym bulidzie wygląda lepiej, pewnie dlatego, że nowy jest pod 8GB ramu zrobiony, a stary pod 4GB.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1013 dnia: Listopada 07, 2013, 12:22:45 pm »
http://www.examiner.com/article/killzone-shadow-fall-demo-dated-for-ps4-ps-members
Cytuj
According to Michiel, there will be a multiplayer demo released on Dec. 28 and Dec. 29 for all PlayStation Plus members to enjoy. Michiel hopes that those uncertain about Shadow Fall will give the demo a try to see if it will convince them to pick up Killzone: Shadow Fall this holiday for the PS4.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1014 dnia: Listopada 07, 2013, 16:41:50 pm »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1015 dnia: Listopada 08, 2013, 00:04:44 am »
Świetne to. Praktycznie zero lagów.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1016 dnia: Listopada 08, 2013, 10:50:55 am »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1017 dnia: Listopada 08, 2013, 10:54:05 am »
Przyjemne Pucharki, czuję Platynę. :angel:

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1018 dnia: Listopada 08, 2013, 20:06:45 pm »
http://www.examiner.com/article/killzone-shadow-fall-demo-dated-for-ps4-ps-members
Cytuj
According to Michiel, there will be a multiplayer demo released on Dec. 28 and Dec. 29 for all PlayStation Plus members to enjoy. Michiel hopes that those uncertain about Shadow Fall will give the demo a try to see if it will convince them to pick up Killzone: Shadow Fall this holiday for the PS4.

Wiec bez Plus'a nie bedzie mozna demka obadac?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1019 dnia: Listopada 08, 2013, 20:32:31 pm »
A co taki zdziwiony? Na twoim szrocie 360 obadowujesz multiplayerowe dema bez golda?

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1020 dnia: Listopada 09, 2013, 11:52:46 am »
A co taki zdziwiony? Na twoim szrocie 360 obadowujesz multiplayerowe dema bez golda?

Nie wiem, ja praktycznie juz nie scigam wersji demo gier od dluzszego czasu. Zapytalem z ciekawosci, bo Sony raczej nigdy nie bylo takie "zle" jak MS.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1021 dnia: Listopada 09, 2013, 12:07:35 pm »
Teraz jest tak, że musisz mieć PS+ by grać online. Mnie to boli, bo do tej pory nie potrzebowałem tego ficzera, a teraz przy BF4 się nie obejdę bez niego.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1022 dnia: Listopada 09, 2013, 16:06:51 pm »
http://www.examiner.com/article/killzone-shadow-fall-demo-dated-for-ps4-ps-members
Cytuj
According to Michiel, there will be a multiplayer demo released on Dec. 28 and Dec. 29 for all PlayStation Plus members to enjoy. Michiel hopes that those uncertain about Shadow Fall will give the demo a try to see if it will convince them to pick up Killzone: Shadow Fall this holiday for the PS4.

Wiec bez Plus'a nie bedzie mozna demka obadac?

Tu chodzi tylko o Multi. Skoro granie po sieci wymagać będzie PS+, to teraz Sony będzie pewnie organizować takie weekendy z darmowym online do niektórych tytułów jak to czasami robi MS. Normalne demo będzie dostępne za free.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1023 dnia: Listopada 09, 2013, 17:06:23 pm »

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1024 dnia: Listopada 10, 2013, 09:05:29 am »
Mogliby poprawić jakość cieniowania bo wygląda daremnie... :roll:
Fryty tyty dotknij pyty

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1025 dnia: Listopada 10, 2013, 12:31:13 pm »
Ten filmik ma ogólnie jakość mizerną

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1026 dnia: Listopada 10, 2013, 19:52:52 pm »

Animacja i AI wyglądają kiepsko, reszta jest akceptowalna.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1027 dnia: Listopada 11, 2013, 16:10:47 pm »
http://www.ps4site.pl/newsy/modele-postaci-w-killzone-shadow-fall-ulegly-poprawie-60-fps-confirmed/

60fps w singlu, albo coś koło tego? :P Jestem na tak. :angel: Byle tylko nie było spadków z 60 na 30, optymalnie będzie stałe 50fps. :angel:
« Ostatnia zmiana: Listopada 11, 2013, 16:14:12 pm wysłana przez Wooyek »

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1028 dnia: Listopada 11, 2013, 16:15:35 pm »
 :angel:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1029 dnia: Listopada 11, 2013, 16:38:42 pm »
60fps w singlu, albo coś koło tego? :P Jestem na tak. :angel: Byle tylko nie było spadków z 60 na 30, optymalnie będzie stałe 50fps. :angel:

Zapomnij. Cały "artykuł" na tym pseudo serwisie bazuje na słowach "unlocked" i "above 30" z twittera któregoś z kolesi z Guerilla Games, więc 60 to może i będzie - patrząc w niebo.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1030 dnia: Listopada 11, 2013, 16:42:41 pm »
Wcale nie twierdzę że będzie betonowe 60fps, ale takie stałe 45-50 byłoby całkiem wporzo. :angel:

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 743
  • Reputacja: 74
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1031 dnia: Listopada 11, 2013, 16:52:10 pm »
Animacja i AI wyglądają kiepsko, reszta jest akceptowalna.
Animacja i AI wyglądają kiepsko, reszta jest akceptowalna.
Słaby troll

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1032 dnia: Listopada 11, 2013, 17:01:23 pm »
będzie pewnie jak w god of war  albo bioshocku czyli jak nic się nie dzieje 40-60 a jak pojawia się 2 postacie to fps spadnie do 30.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1033 dnia: Listopada 11, 2013, 17:51:10 pm »
Wolałbym stały fps. Takie skakanie od 60 do 30 mnie wkur**a :P

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1034 dnia: Listopada 11, 2013, 17:54:29 pm »
Oby uzyskali 60fps jak w multi

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1035 dnia: Listopada 11, 2013, 23:08:02 pm »
będzie pewnie jak w god of war  albo bioshocku czyli jak nic się nie dzieje 40-60 a jak pojawia się 2 postacie to fps spadnie do 30.

Mówisz poważnie? W GoW framerate jest idealny. Jak teraz gram w Castelvania:Lord of Shadows to fps na poziomie 20 jest tragiczny przy tak zybkiej grze. Mimo zajebistego dizajnu lokacji, muzyki, postaci tą grę zabija słąby fps. Gdyby robili tą gierkę tylko na PS3 tak jak GoW w tych ruchomych fpsach (od 40-60) to bym był mega wdzięczny.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1036 dnia: Listopada 11, 2013, 23:09:42 pm »
Mnie liczba fps'ów nie przeszkadzała w C:LoS, a gra pomimo prostego gameplay'u (za co fani poprzednich odsłon podobno słali gromy w kierunku MercurySteam) i tak jest bardziej skillowa, niż którykolwiek GoW.
« Ostatnia zmiana: Listopada 11, 2013, 23:11:18 pm wysłana przez Kert »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1037 dnia: Listopada 12, 2013, 03:49:13 am »

Nie poprawili deszczu :(

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1038 dnia: Listopada 12, 2013, 06:08:50 am »
KLIMAT!! efekty cząsteczkowe, jakość tekstur, MIAZGA

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1039 dnia: Listopada 12, 2013, 18:16:45 pm »

Nie poprawili deszczu :(
Już niestety nie poprawią.