Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 301729 razy)

0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2080 dnia: Marca 12, 2014, 19:34:55 pm »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2081 dnia: Marca 14, 2014, 10:28:09 am »


Coraz gorsze mi te montaże wychodzą  :-?

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2082 dnia: Marca 14, 2014, 10:44:40 am »
W jaki sposób zgrywasz do tego filmiki?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2083 dnia: Marca 14, 2014, 10:47:45 am »
share -> facebook -> fbdown.net

Mam nadzieje, że sony za jakiś czas pozwoli na bezpośrednie zgrywanie filmików i screenów na pendriva, bo facebook mocno kompresuje  :roll:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2084 dnia: Marca 20, 2014, 08:00:34 am »
Nowy voice pack i finishery


Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2085 dnia: Marca 20, 2014, 10:11:01 am »
Hehe Helghast w jednym momencie brzmi jak Szłarceneger - get into da czoppa!

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2086 dnia: Marca 20, 2014, 13:31:53 pm »
Ehhh :(
Nie planując, włączyłem sobie filmik z kz2:

Ależ ta gra była kimatyczna. Chaos i wojna na całego. Brud, krew, wybuchy i krzyki w tle. Shadow fall ma świetne multi i imo "technicznie" lepsze niż to co było w dwójce, ale klimat już nie ten co kiedyś  :(
<trzyma kciucki za Retro DLC>

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2087 dnia: Marca 22, 2014, 20:06:37 pm »
Cytuj
Killzone Shadow Fall is to get random yellow crates in the multiplayer portion of the game. Shoot them for points and to unlock new Player Card Icons.
Będą umieszczane też w custom warzones, żeby zachęcić ludzi do grania w inne tryby niż tylko te oficjalne.  :)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2088 dnia: Marca 28, 2014, 08:43:43 am »
W przyszłym tygodniu nowa klasa  :)
http://www.killzone.com/en_US/blog/news/2014-03-26_insurgent-personalization-pack.html

Cytuj
Aside from new class, abilities, weapons, collectibles, challenges and trophies described in our announcement post, the Insurgent Pack also comes with a Personalization Pack that consists of three new Spotlight Moves, an Insurgent Voice Pack and a new skin for your automata!

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2089 dnia: Marca 30, 2014, 13:24:32 pm »
Świetny cosplay:


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2090 dnia: Marca 30, 2014, 13:31:28 pm »
Raczej photoshop.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2091 dnia: Marca 31, 2014, 10:38:13 am »
Cytuj
Tim Burtun is sitting in the director’s chair, while Johnny Dep and Helena Bonam Carter are starring in this thrilling story of betrayal, deception and tragedy. The movie focuses on the events depicted in Killzone Shadow Fall after the Helghast settle on planet Vekta.
http://www.killzone.com/en_GB/blog/news/2014-03-29_the-killzone-movie-a-helghastly-adventure.html



Pierwszy kwietnia się w tym roku zaczął wcześniej?  :)
« Ostatnia zmiana: Marca 31, 2014, 11:07:20 am wysłana przez Madman »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2092 dnia: Marca 31, 2014, 10:47:34 am »
Nazwiska poprzekręcane :P

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2093 dnia: Marca 31, 2014, 11:12:29 am »
Tak na marginesie, jest "taka" animacja w której maczał palce Burton i zwie się po prostu "9".
« Ostatnia zmiana: Marca 31, 2014, 11:14:20 am wysłana przez Juras »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2094 dnia: Kwietnia 01, 2014, 09:01:26 am »
Cytuj
New Helghan State Television breaking news report.
 


Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2095 dnia: Kwietnia 01, 2014, 23:55:57 pm »

Cytuj
AVAILABLE NOW

Cytuj
3 New Weapons
 
These classic Killzone weapons are added for the Scout, Assault and Support classes. When dropped, other players can use them as well.
 
M82: The legendary ISA assault rifle makes a triumphant return for the Support:dance:
 
StA-14: A sturdy Helghast battle rifle for the long-range combat arsenal of the Scout.
 
LS12 SMG Pistol: Also known as the M66, this sidearm for the Assault packs considerable
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 02, 2014, 00:13:09 am wysłana przez Madman »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2096 dnia: Kwietnia 03, 2014, 10:04:14 am »
Nabyłem season pass i wczoraj obadałem nową klasę oraz bronie.

Insurgent jest bardzo interesującą postacią. Ciężko się nim gra na początku i to pewnie wielu ludzi zniechęci.
Trzeba powoli  i ostrożnie kompletować sobie arsenał i umiejętności z pokonanych wrogów. Minusem jest, że kiedy na przykład podniesiemy jakąś broń, to po respawnie mamy taką ilość amunicji z jaką zginęliśmy.
Dlatego ciągle trzeba szukać amunicji i zmieniać bronie.
Podobnie jest z umiejętnościami. Można na przykład ukraść skilla stawiania spawnów, ale jest on ograniczony do kilku użyć (pewnie jak sie dopakuje postać to limit sie zwiększy).
Bardzo ciekawa klasa, ale tylko jeśli ma się zamiar pograć dłużej niż jeden krótki mecz. (umiejętności i bronie zostają po załadowaniu kolejnej mapy).
Wczoraj udało mi się biegać Insurgentem mając cloaka i spawn beacony + M82   8) (no i umiejętności przejmowania turretów).
 
Dodatkowe umiejętności dla starych klas, wydają sie trochę przesadzone. Ale zobaczymy czy ludzie będą ich nadużywać.
M82 jest tak idealne jak w dwójce. Precyzyjna i mocna broń, dokładnie taka jakiej potrzebował support. W zasadzie nie ma wad, poza brakiem alternatywnego strzału.
Snajper dostał podobny sprzęt do tego który już miał, także tutaj nie ma rewolucji.
Assault lekki karabin maszynowy, którego może używać zamiast pistoletów.

btw. Teraz po mapach biega sporo insurgentów, a co za tym idzie ludzie częściej stawiają spawn beacony  :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2097 dnia: Kwietnia 03, 2014, 10:12:55 am »
To insurgent też ma beacona czy tylko jak zajebie? ;)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2098 dnia: Kwietnia 03, 2014, 10:56:15 am »
Nie ma. Startuje się mając dwie możliwości - zabierania umiejętności z konającego przeciwnika (jak padnie zupełnie, albo od melee lub headshota, to nie można mu nic zabrać) oraz możliwość hackowania rozstawionych turretów/ spawn beaconów/ tarcz.
No i ma tylko 4 pistolety na standardowym wyposażeniu, także trzeba zaczynać nim ostrożnie  :P

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2099 dnia: Kwietnia 04, 2014, 15:46:39 pm »
A jak ten nowy poziom trudności w singlu?

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2100 dnia: Kwietnia 04, 2014, 15:59:45 pm »
To nie po prostu Hard z 3 życiami ?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2101 dnia: Kwietnia 04, 2014, 17:21:36 pm »
Dokładnie tak,
Hard z 3 życiami
A przynajmniej tak wynika z opisu w grze.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2102 dnia: Kwietnia 04, 2014, 17:57:08 pm »
Z tymi spieprzonymi sekwencjami z unikaniem przeszkód? Chyba ich potrzepało nieźle.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2103 dnia: Kwietnia 04, 2014, 18:34:10 pm »
No dokładnie, to spadanie w jednym etapie było tak nieźle poryte, że czasami nie wiedziałem od czego zginąłem. Może jednak nie uwzględnia to tego etapu  :lol:

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2104 dnia: Kwietnia 04, 2014, 18:39:49 pm »
O fak nie pamiętam ile razy zaliczyłem zgon na tym młynku i szybowaniu.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2105 dnia: Kwietnia 05, 2014, 22:11:32 pm »
Przed premierą naczytałem się, że właśnie jest jakaś sekcja ze spadaniem którą ciężko przejść, ale mi sie udało wszystkie zaliczyć za pierwszym razem. Widocznie miałem farta  :P
Screeny z M82:





Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2106 dnia: Kwietnia 05, 2014, 22:53:08 pm »
 :puppy-eyes:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2107 dnia: Kwietnia 11, 2014, 21:00:49 pm »
http://killzone.com/pl_PL/blog/news/2014-04-11_king-of-the-hill-is-coming-to-killzone.html


Nowy tryb, limit graczy ustawiony na 16, więc najlepsza liczba.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2108 dnia: Kwietnia 11, 2014, 21:07:07 pm »
Tak w skrócie o co chodzi w tym trybie?

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2109 dnia: Kwietnia 12, 2014, 13:31:01 pm »
To po prostu capture and move z limitem na 16 graczy. Ale jest to oficjalny tryb, więc od razy ktoś na nim gra. Wczoraj rozegrałem 3 rundy i fajnie było. 16 graczy to idealna liczba.


Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2110 dnia: Kwietnia 16, 2014, 12:43:39 pm »
Gra tu ktoś jeszcze w multi? Zastanawiam się czy tylko ja mam problem ze znajdywaniem skrzynek, bo do tej pory udało mi się zniszczyć tylko dwie. Oczywiście przypadkowo je odkryłem.
One są w 100% randomowo rozrzucone po levelu, czy może na każdym levelu są ustalone miejsca w których się pojawiają?
https://www.facebook.com/photo.php?v=1423734741215792&set=vb.100007378380648&type=2&theater
Gdybym akurat nie stawiał spawna, to pewnie nawet bym na nią nie zwrócił uwagi  :(

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2111 dnia: Kwietnia 16, 2014, 12:54:00 pm »
Może masz problem, bo ktoś już je wcześniej rozwalił. Przypuśćmy na początku meczu po spawnie.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2112 dnia: Kwietnia 16, 2014, 14:47:45 pm »
No może. Niektórzy tylko na skrzynki polują także nie ma się co dziwić  :P

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2113 dnia: Kwietnia 18, 2014, 09:38:19 am »
Cytuj
Following King of the Hill last week, we asked what the community would like to see next. We opened up a poll and 24 Player Domination came out on top with 45,12% of the votes.
http://killzone.com/en_US/blog/news/2014-04-17_domination-has-arrived-to-killzone.html

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2114 dnia: Kwietnia 18, 2014, 11:05:30 am »
Wszystko fajnie, ale mogli dać wybór i na 16 graczy, 24 nie sprawdza się na wielu mapach. W KOTH gra się fajnie, głównie właśnie przez mniejsza ilość ludzi na mapkach.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2115 dnia: Kwietnia 24, 2014, 16:49:10 pm »
Killzone Shadow Fall Patch V1.14 Is Out

Cytuj
    Rework Combat Log
    The combat log is visible when players kill each other on the left side of the screen. Prior to the patch the combat log showed your name briefly, now your frag will stay on top of the combat log.

     
    Reduced Blur in MP
    There was feedback from the community that the motion blur in the game is a bit too noticeable when running/sprinting in the game. This has been fixed now.
     

    Reduce challenge requirements
    A few of the challenges have been made a bit easier to achieve with the new patch. A number of the requirements have been reduced - you can see the list in the link here.

     
    Allow players to switch faction in MP in case of unbalanced teams
    In the game, press options and select the option switch faction (this is only available when the teams are unbalanced).

     
    Added new controller configuration
    In the options menu go to Controller with R1. The new control scheme is called Community Scheme 01 and it is based on your suggestions. It includes:

 

     Crouch is now R3 (was circle)
     Cover is now R3 (was circle)
     Sliding is now R3 (was circle)
     All Melees are now circle (was R3)

 

    Minor bug fixes in build.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2116 dnia: Kwietnia 25, 2014, 09:16:05 am »
Ciekawostka - multi jest już w 1080p, bez żadnych sztuczek i wycinania klatek. Nie zauważyłem spadku wydajności, także pewnie wystarczyło zoptymalizować kod.
To dobrze rokuje dla następnej części  :)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2117 dnia: Kwietnia 25, 2014, 09:37:39 am »
Jest nowa mapka, kanion, jeszcze niedostępna ale jest już na liście map.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2118 dnia: Kwietnia 25, 2014, 09:41:02 am »
Ciekawostka - multi jest już w 1080p, bez żadnych sztuczek i wycinania klatek.

Idę o zakład, że nie jest w 1080p tylko dopracowali swoje "sztuczki". Gdyby dwukrotnie zwiększyli rozdzielczość, to na pewno pochwaliliby się tym w changelogu.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2119 dnia: Kwietnia 25, 2014, 10:08:45 am »
No może. Wydaje mi się jednak, że sie tym nie pochwalili, bo zawsze twierdzili, że multi ma 1080p, a ludzie narzekali tylko na "blur".

Ale jeśli tak, to moim zdaniem teraz już osiągnęli perfekcje w tych "sztuczkach". Pewnie już nigdy nie dostaniemy szczegółowej analizy, także sie nie dowiemy jak jest teraz. O ile poprzednio jeszcze dało się zauważyć różnice w rozdzielczości między singlem a multi, tak teraz tej różnicy nie widać w ogóle. Jeśli nadal jakimś cudem w multi wyświetlane jest niepełne 1080, to swobodnie mogą taki zabieg zastosować w singlu i nikt sie nie kapnie   :P