Nabyłem season pass i wczoraj obadałem nową klasę oraz bronie.
Insurgent jest bardzo interesującą postacią. Ciężko się nim gra na początku i to pewnie wielu ludzi zniechęci.
Trzeba powoli i ostrożnie kompletować sobie arsenał i umiejętności z pokonanych wrogów. Minusem jest, że kiedy na przykład podniesiemy jakąś broń, to po respawnie mamy taką ilość amunicji z jaką zginęliśmy.
Dlatego ciągle trzeba szukać amunicji i zmieniać bronie.
Podobnie jest z umiejętnościami. Można na przykład ukraść skilla stawiania spawnów, ale jest on ograniczony do kilku użyć (pewnie jak sie dopakuje postać to limit sie zwiększy).
Bardzo ciekawa klasa, ale tylko jeśli ma się zamiar pograć dłużej niż jeden krótki mecz. (umiejętności i bronie zostają po załadowaniu kolejnej mapy).
Wczoraj udało mi się biegać Insurgentem mając cloaka i spawn beacony + M82
(no i umiejętności przejmowania turretów).
Dodatkowe umiejętności dla starych klas, wydają sie trochę przesadzone. Ale zobaczymy czy ludzie będą ich nadużywać.
M82 jest tak idealne jak w dwójce. Precyzyjna i mocna broń, dokładnie taka jakiej potrzebował support. W zasadzie nie ma wad, poza brakiem alternatywnego strzału.
Snajper dostał podobny sprzęt do tego który już miał, także tutaj nie ma rewolucji.
Assault lekki karabin maszynowy, którego może używać zamiast pistoletów.
btw. Teraz po mapach biega sporo insurgentów, a co za tym idzie ludzie częściej stawiają spawn beacony