Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 301768 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2120 dnia: Kwietnia 25, 2014, 10:41:42 am »
Jeśli nadal jakimś cudem w multi wyświetlane jest niepełne 1080, to swobodnie mogą taki zabieg zastosować w singlu i nikt sie nie kapnie
Dyskredytujesz wybitnych, internetowych specjalistów od profesjonalnej analizy grafiki.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2121 dnia: Kwietnia 25, 2014, 13:54:01 pm »
Jeśli nadal jakimś cudem w multi wyświetlane jest niepełne 1080, to swobodnie mogą taki zabieg zastosować w singlu i nikt sie nie kapnie
Raczej nie, u mnie to na bank by nie przeszło. Wszystko dostrzegam zwłaszcza jeśli chodzi o rozdzielczość.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2122 dnia: Kwietnia 25, 2014, 13:54:10 pm »
 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2123 dnia: Kwietnia 25, 2014, 14:09:14 pm »
W tym przypadku może mieć rację, bo ma tak oczojebny obraz, że widać każdy jeden piksel, dzięki ostrości over 9000.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2124 dnia: Kwietnia 25, 2014, 14:42:57 pm »
Raczej nie, u mnie to na bank by nie przeszło. Wszystko dostrzegam zwłaszcza jeśli chodzi o rozdzielczość.
Zagraj w multi jak będziesz miał okazje. Ciekaw jestem czy faktycznie zobaczysz teraz jakąkolwiek różnice.
Zresztą możliwe, że teraz jest już pełne 1080p, ale nie zostało to potwierdzone.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2125 dnia: Kwietnia 25, 2014, 14:55:49 pm »
Przecież on ma zasady i nie gra w multi...

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2126 dnia: Kwietnia 25, 2014, 15:00:31 pm »
To niech z botami pogra  :P

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2127 dnia: Kwietnia 26, 2014, 00:21:34 am »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2128 dnia: Kwietnia 29, 2014, 08:19:37 am »

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2129 dnia: Kwietnia 30, 2014, 11:54:45 am »
Po obejrzeniu tego materiału jestem zaskoczony jak świetnie trzyma się oprawa dwójki i trójki. Bardzo bym chciał więcej tego brudnego stylu w SW.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2130 dnia: Maja 02, 2014, 10:05:55 am »
Cytuj
Get a first glimpse of what the new FREE multiplayer map, The Canyon



Klimatycznie będzie  :)
« Ostatnia zmiana: Maja 06, 2014, 08:08:07 am wysłana przez Madman »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2131 dnia: Maja 06, 2014, 08:21:48 am »
Enjoy this!  :evil:

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2132 dnia: Maja 06, 2014, 13:54:12 pm »
Chyba się skuszę i kupię ten dodatek bo ostatnio lubię sopie pyknąć meczyk lub dwa dziennie:)

Czy faktycznie ta zdolność hakowania wieżyczek i dronów daje radę? Działa na odległość?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2133 dnia: Maja 06, 2014, 14:31:52 pm »
Na odległość nie działa. Trzeba podejść blisko żeby móc hakować. To samo z kradzieżą umiejętności przeciwników.  (No i nie można hakować latających dronów)
To zdecydowanie moja ulubiona klasa. Grając Insurgentem nie sposób się nudzić, bo cały czas trzeba zmieniać bronie i zwracać uwagę na amunicję, a do tego ciągle zmieniają się umiejętności..  Świetna sprawa, polecam zakup  :)

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2134 dnia: Maja 07, 2014, 14:22:49 pm »
Enjoy this!  :evil:

Kozak! Co to za muzyczka?

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2135 dnia: Maja 07, 2014, 14:36:46 pm »
Thx  :)  Muza kradziona stąd:

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2136 dnia: Maja 07, 2014, 14:41:23 pm »
Intense Massive Epic Hybrid Rock - co za nazwa :D
plusik

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2137 dnia: Maja 07, 2014, 18:11:51 pm »


Cytuj
Get a first glimpse of the new free map. The Canyon is releasing 13th May in the US, 14th May in Europe and 15th May in Japan.
  :yes_anim:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2138 dnia: Maja 11, 2014, 00:28:45 am »
Cytuj
Live Q&A - Free Map: The Canyon


Killzonowy klimat  jest 8) Fajnie, że będzie zabawa z grawitacją.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2139 dnia: Maja 12, 2014, 06:23:00 am »
Kupiłem to DLC i póki co to buntownikiem zbieram mega baty. Jeszcze nie testowałem nowych skilli dla klas ale ta stara pukawka dla Supporta daje radę. Włąśnie takiej broni mu brakowało.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2140 dnia: Maja 12, 2014, 09:30:40 am »
stara pukawka
:)

Skille są bardzo przydatne moim zdaniem. Często korzystam z tactical echo  supporta przy misjach z podkładaniem ładunków. Zaznacza przeciwników przez ściany i ziomale z drużyny sprawniej ich wtedy eliminują  :)
A insurgent wcale nie jest taki łatwy do opanowania. To bardzo plastyczna klasa, która pozwala skompletować sobie dokładnie takie bronie i umiejętności jakich w danej chwili chcemy używać, ale grać trzeba ostrożnie, bo każda kradzież to wystawianie się na ostrzał przez kilka cennych sekund.
No i tak naprawdę żeby dobrze nim grać należy mieć najpierw nieźle opanowane posługiwanie się innymi klasami i skillami. Wtedy można cieszyć się z każdej wymiany broni, bo to czyni gameplay bardziej urozmaiconym.  :)

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2141 dnia: Maja 12, 2014, 10:41:17 am »
No właśnie ale jak to jest z używniem tych skradzionych skilli. Zauważyłęm, że po kilku użyciach kończą się. Np ogluszenie assaulta. Tak samo ammo w broni po śmierci nie jest resetowane. I chyba w przypadku tej klasy nie ma sensu korzystać ze slotów na postać bo jedyna różnica w ekwipunku u niego na starcie to pistolet.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2142 dnia: Maja 12, 2014, 10:57:55 am »
Sloty można sobie porobić właśnie co najwyżej z inną bronią podręczną..
Dobrze zauważyłeś że amunicja nie odnawia się po respawnie. Każdego ze skilli możemy wykorzystać jedynie określoną ilość razy. Przy ikonie zdolności są małe kwadraty oznaczające ilość użyć jaka pozostała.
I warto pamiętać, że kradniemy zdolność na takim poziomie jaki gracz miał odblokowany. Także raz można trafić na wieżyczkę pierwszego poziomu a raz jedenastego  ;)

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2143 dnia: Maja 12, 2014, 11:47:32 am »
Dzisiaj porobię sobie sloty z nowymi skillami i na zmianę pobiegam z buntownikiem.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2144 dnia: Maja 13, 2014, 18:58:55 pm »
Dzisiaj zaliczyłem chyba swoją najlepszą grę na classic warzone. W każdej kategorii na 1 miejscu:
Najwięcej pkt
Najwięcej pkt w misji
Najwięcej zabójstw
Najdłuższa seria zabójst

I to wszystko praktycznie Buntownikiem:)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2145 dnia: Maja 14, 2014, 08:17:25 am »
Za 2 dni zapowiedzą prawdopodobnie tryb co-op, gdzie walczymy z falami przeciwników:
https://twitter.com/killzone/status/466297681711996928/photo/1

Taki obrazek towarzyszy tej wiadomości:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

A co-op miał również ukazać się jako bonus do season passa w przyszłości.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2146 dnia: Maja 14, 2014, 08:29:44 am »
W końcu coś się ruszyło w temacie  :)

Dzisiaj jest już podobno do pobrania nowa mapa, ale my pewnie i tak dostaniemy ją dopiero jutro. Poprzednim razem też europa miała dzień poślizgu  :(

Dzisiaj zaliczyłem chyba swoją najlepszą grę na classic warzone. W każdej kategorii na 1 miejscu:
Najwięcej pkt
Najwięcej pkt w misji
Najwięcej zabójstw
Najdłuższa seria zabójst

I to wszystko praktycznie Buntownikiem:)
Widzę, że po średnim pierwszym wrażeniu, jednak spodobała ci się nowa klasa  :P
Bardzo sie cieszę, że na głównej stronie jest właśnie classic warzone. Extended i 24player warzone były za długie i chaotyczne.

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2147 dnia: Maja 14, 2014, 16:25:28 pm »
Za 2 dni zapowiedzą prawdopodobnie tryb co-op, gdzie walczymy z falami przeciwników:
https://twitter.com/killzone/status/466297681711996928/photo/1

Taki obrazek towarzyszy tej wiadomości:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

A co-op miał również ukazać się jako bonus do season passa w przyszłości.

O! Coop'a to bym kupił :) Ciekawe za ile będzie takie DLC ;)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2148 dnia: Maja 14, 2014, 18:11:45 pm »

 :angel:

Cytuj
The map is called The Canyon and you can find it in the Hanger / Cruiser map pack. When you start downloading it, your system will only get The Canyon - not all 3 maps. 
« Ostatnia zmiana: Maja 14, 2014, 18:14:43 pm wysłana przez Madman »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2149 dnia: Maja 14, 2014, 22:02:45 pm »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2150 dnia: Maja 15, 2014, 08:25:57 am »
Wraca Jetpack!
http://instagram.com/p/n_EIUhDLuk/?igref=ogexp#
:)
Ciekawe czy na obecnych mapach też będzie można go używać. Mam nadzieję, że nie  :P

Canyon jest świetny. Na pewno jedna z najlepszych obecnie map. No i łatwo o efektowne akcje:
https://www.facebook.com/photo.php?v=1432565233666076&set=vb.100007378380648&type=2&theater
 :angel:

VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2151 dnia: Maja 15, 2014, 11:07:39 am »
Bardzo to wszystko kusząco się prezentuje, i popykałbym multi, gdyby nie to, że chyba nigdy nie będę  w stanie przyzwyczaić się do analogów...  i stąd na ps3 jedynym fps jaki posiadałem była seria Killzone.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2152 dnia: Maja 15, 2014, 13:23:46 pm »
Nowa mapka jest świetna, duże lepsza od dwóch ostatnich. Wieża w centralnym miejscu na mapie, tyrolki i skoki na plazmie. Dzisiaj udało mi się spać z melee na typka po skoku z plazmy;)


Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2153 dnia: Maja 16, 2014, 13:59:42 pm »
O 15:30 zapowiedź. Mam nadzieję, że to 4 player coop, z jetpackami i exo  8)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2154 dnia: Maja 16, 2014, 15:34:26 pm »


http://www.killzone.com/en_US/blog/news/2014-05-16_intercept-adds-online-coop-action-to-killzone-shadow-fall.html

Cytuj
June release, this pack adds a brand new, four player online co-op mode to the game.
:angel:

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2155 dnia: Maja 16, 2014, 16:29:15 pm »
Kurde! Kupuje :D Muszę do tego czasu ograć multi by zobaczyć czy opłaca się brać Season Pass

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2156 dnia: Maja 16, 2014, 20:23:22 pm »
To może uda się jakoś forumowo zagrać w coopie ;)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2157 dnia: Maja 17, 2014, 12:01:08 pm »
Stwierdzam, że 24 graczy w kanionie to zdecydowanie za dużo. Bardzo łatwo wtedy o zamykanie w bazie. Przydałoby się dodatkowe wyjście podobne do tunelu w radec academy..

http://www.ppe.pl/news-28494-guerilla_cambridge_szuka_projektantow_do_prac_nad_gra_na_playstation_4.html

Mam nadzieję, że to studio dostanie szansę zrobienia sequela killzona. Silnik ogarniają nawet lepiej niż holendrzy, bo nowe mapy nie mają takich problemów z lodem i są zdecydowanie lepiej zoptymalizowane. No i mercenary miał typowy dla serii, ciężki, mroczny klimat  :)

A to z kolei oznaczałoby, że GG produkuje obecnie trzy gry na ps4.. No chyba, że główny team w całości poświęcił się erpegowi.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2158 dnia: Maja 17, 2014, 14:43:07 pm »
Ja zauważyłem, że dużo łatwiej zamknąć bazę ISA niż Helgastów. Wystarczy ustawić dwóch snajperów na wieży i kilka wieżyczek przy wyjściach tam blizej i ciężko jest się przecisnąć ze spawnpointem.

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2159 dnia: Maja 19, 2014, 01:08:35 am »
Ukończyłem Singla Killzone'a i przyznam, jestem pod ogromnym wrażeniem. Spodziewałem się czegoś na modłe Call Of Duty a dostałem coś bardziej w kierunku Crysis'a więc jak najbardziej na plus. Większość map jest "dosyć" otwarta co pozwala nam na pewną dowolność, feeling broni też jest świetny do tego dochodzi fabuła, która naprawdę mnie zaczęła interesować. Zaskoczony też byłem długością singla, nie mierzyłem dokładnie ale za każdym razem kiedy wydawało mi się, że dochodzę do końca gra nagle mnie zaskakiwała i ciągnęła akcję dalej... I było tak z 3-4 razy :) Moim zdaniem najlepsza część jeśli chodzi o singla ;)