Autor Wątek: Deep Down  (Przeczytany 83197 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #40 dnia: Lutego 23, 2013, 15:09:07 pm »
Trochę Cię nie rozumiem, tutaj "jeden" to "tylko", analogicznie przy Wii/U i Xenosach to"aż".
Juras, proszę Cię:
Dwa kozackie rpg od Capcomu zamiast jednego? Jestem za :)

Cytuj
Czyli DD2. Szkoda, bo dostaniemy tylko jeden zajebisty rpg.
« Ostatnia zmiana: Lutego 23, 2013, 15:11:46 pm wysłana przez dante0 »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #41 dnia: Lutego 23, 2013, 15:34:23 pm »
OK PRZEPRASZAM.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #42 dnia: Lutego 23, 2013, 20:21:00 pm »
The video is amazing, but not totally real, it was an (supposedly) in-engine presentation. Retail game should show those visuals, at least is the Capcom’s goal.
Liczyłem, że DD już teraz tak wygląda, a nie, że będzie wyglądać mniej więcej właśnie tak :-?

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #43 dnia: Lutego 23, 2013, 20:56:17 pm »
No to ch**.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #44 dnia: Lutego 23, 2013, 21:14:03 pm »
Zbyt piekne by bylo prawdziwe.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #45 dnia: Lutego 24, 2013, 00:56:25 am »
uuuu

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #46 dnia: Lutego 24, 2013, 01:21:10 am »
czy kogoś to zaskoczyło 8) Dragon Dogma 2...

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #47 dnia: Lutego 24, 2013, 11:32:29 am »
Niby nikogo nie zaskoczyło, ale jednak nadzieja umiera ostatnia. Ale cóż - wiadome było, że Capcom nigdy nie robił w grach wymasterowanej grafy, więc ciężko by ich startowa gra była najładniejszą na PS4.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #48 dnia: Lutego 24, 2013, 11:56:55 am »
właśnie, że capcom zawsze daje radę z grafą. onimusha i re4 na ps2. dmc4 i dragon's dogma na current geny, nawet taki lost planet zgarniał same dziewiątki za grafę (w zasadzie to był główny atut tej gierki).

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #49 dnia: Lutego 24, 2013, 12:20:05 pm »
Akurat technologię to Capcom zawsze miał dobrą. Wystarczy spojrzeć na Residenty.

Remake RE1 na Gamecuba był swego czasu najładniejszą grą na rynku (gra za grafikę nie dostawała innych ocen niż 10), a później wydany RE4 też dostawał same 9 i 10 za grafikę. RE5 dych już raczej nie dostawał, ale dziewiątki już tak. Dopiero RE6 już graficznie nie robi (choć nie wygląda źle).

Jak na moje mogą dać radę osiągnąć taką grafę jak w trailerze (oby!).

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #50 dnia: Lutego 24, 2013, 13:29:59 pm »
 pamiętam że dmc 1 zrobił na mnie ogromne wrażenie, potem żadna już gra na ps2 nie zrobiła na mnie takiego wrażenia(również gameplayowo). Lost planet jedynka czy re4 kiedy wyszły tez wyglądały swietnie.

kazuyoshi

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 300
  • Reputacja: 0
  • Jak and Daxter 4 na PS4 - uwolnić orkę ^.-
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #51 dnia: Lutego 26, 2013, 15:11:49 pm »


Ja bym powiedział , że silnik nie jest jeszcze pokazywany w całej okazałości  :grin: . Wnioski wyciągam , na podstawie braku odcisków stóp na błocie  :lol:
its time for scream, its time for silence. -d(^_^)b-

kamiiru

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-05-2006
  • Wiadomości: 2 791
  • Reputacja: 7
  • PSN ID: kamiiru
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #52 dnia: Lutego 26, 2013, 15:17:37 pm »
Gra wyglada klimatycznie i super. Ale raczej latwo sie zorientowac ze to nie jest gameplay. To ze w kąciku jest mały HUD ktory nigdy sie nie zmienia nie dowodzi niczego.

el becetol

  • Gość
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #53 dnia: Lutego 26, 2013, 15:22:57 pm »


Ja bym powiedział , że silnik nie jest jeszcze pokazywany w całej okazałości  :grin: . Wnioski wyciągam , na podstawie braku odcisków stóp na błocie  :lol:

Bo to nie błoto tylko mokra skała.

kazuyoshi

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 300
  • Reputacja: 0
  • Jak and Daxter 4 na PS4 - uwolnić orkę ^.-
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #54 dnia: Lutego 26, 2013, 15:43:25 pm »
no chyba, że tak  :oops:
its time for scream, its time for silence. -d(^_^)b-

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #55 dnia: Lutego 26, 2013, 15:59:30 pm »
Ja tam dalej wierze że tak to będzie wyglądać

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #56 dnia: Lutego 26, 2013, 16:24:06 pm »
Myślę, że jest to poziom spokojnie osiągalny dla nowej generacji. Muszą tylko trochę posiedzieć nad optymalizacją sprzętu.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #57 dnia: Lutego 26, 2013, 17:32:15 pm »
Całość przygotowali pod dev-kity z 2 czy tam 4 GB RAM, więc mają jeszcze chwilę czasu na optymalizację silnika i dopracowanie engine'u ;) No i architekturę będą cały czas rozgrywać, bo choć jest "powszechnie" znana, to nowe możliwości i tak będą powstawać :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #58 dnia: Lutego 27, 2013, 08:58:05 am »
Hi res teksturki, mocne shadery, niewielka ilość particles, dynamiczne światełko pochodni, trochę post processingu i trochę geometri i mamy tą jaskinię :D Myślę, że akurat poziom grafiki z tego fragmentu trailera jest jak najbardziej osiągalny przy specyfikacji PS4.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #59 dnia: Lutego 28, 2013, 13:07:23 pm »
Capcom's "Panta Rhei" engine Features

    7.1 Surround Sound
    1080p Full HD
    Fluid Simulation
    Cinematic Rendering Pipeline
    Global Illumination
    Integrated Development Environment
    Tessellation
    Direct C# Scripting
    Procedural Animation
    Realistic Visual Effects
    Asset Based Development
    Volume Rendering
    Physically Based Rendering
    etc...

Oraz 175MB wersja trailera plus screeny na Gamersyde.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #60 dnia: Lutego 28, 2013, 13:10:03 pm »
Capcom's "Panta Rhei" engine Features

    7.1 Surround Sound
    1080p Full HD
    Fluid Simulation
    Cinematic Rendering Pipeline
    Global Illumination
    Integrated Development Environment
    Tessellation
    Direct C# Scripting
    Procedural Animation
    Realistic Visual Effects
    Asset Based Development
    Volume Rendering
    Physically Based Rendering
    etc...

Oraz 175MB wersja trailera plus screeny na Gamersyde.




Trochę low-res ten motion blur, na pewno nie z PS4?

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #61 dnia: Lutego 28, 2013, 13:52:20 pm »
Capcom's "Panta Rhei" engine Features

    7.1 Surround Sound
    1080p Full HD
    Fluid Simulation
    Cinematic Rendering Pipeline
    Global Illumination
    Integrated Development Environment
    Tessellation
    Direct C# Scripting
    Procedural Animation
    Realistic Visual Effects
    Asset Based Development
    Volume Rendering
    Physically Based Rendering
    etc...

Oraz 175MB wersja trailera plus screeny na Gamersyde.
ale slabizna, crysis 3 na low jest 100 razy bardziej zaawansowany  ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #62 dnia: Lutego 28, 2013, 13:57:13 pm »
Trochę low-res ten motion blur

Przecież to są makrobloki, bo screeny łapane z materiału wideo...

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #63 dnia: Lutego 28, 2013, 13:59:03 pm »
Nie wydaje mi się, żeby to były makro bloki.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #64 dnia: Lutego 28, 2013, 14:02:02 pm »
Niedługo będzie już 16.1 srand saund a nadal nie będzie opcji Headphone w opcjach gry.. (jak w połowie gier na Ps3)
Chciałbym żeby w standardzie nowych konsol było Dolby Headphone  :roll:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #65 dnia: Marca 01, 2013, 15:33:15 pm »
Capcom: Resident Evil and Street Fighter would restrict us on PS4.

Capcom is building a new IP for PS4 because it will allow it to full understand what the console is capable of.

Deep Down is the working title of Capcom’s dungeons and dragons-style RPG, which was unveiled on stage at Sony’s New York press conference last week. It is being developed alongside a new game engine designed for the next generation.

The title’s producer Yoshinori Ono told MCV that the reason the firm chose a new brand, rather than an established IP like Street Fighter or Resident Evil, is so it isn’t constrained by consumer expectations.

"We wanted to be free to utilise the PS4's hardware capabilities and unique services without the constraints of working within an existing IP," he said. Ono-san is best known for the Street Fighter series.

"Of course, the development experience we gain will put us in an even better position to bring our existing series to the console in a way that takes full advantage of its hardware and services."

Ono-san added that he is a big fan of PS4 for being ‘developer focused.’ “That makes it easy to make games, and the online services are easy to integrate, he said.

“The real-time capabilities of the hardware allowed us to produce the Deep Down demonstration you saw at the conference in a relatively short amount of time.”

Deep Down was one of the big reveals at the PS4 press conference that wasn't subject to pre-event spoilers.

"I was honoured to be invited," added Ono-san. "At the same time, I was a little hesitant about showing off a game and engine that are still at such early stages of development; neither even has a final name yet."

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #66 dnia: Marca 01, 2013, 15:48:16 pm »
“The real-time capabilities of the hardware allowed us to produce the Deep Down demonstration you saw at the conference in a relatively short amount of time.”

Czyli jednak real-time na PS4???

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #67 dnia: Marca 01, 2013, 16:42:50 pm »
Poprzednie info, które odebraliście jako fakt dokonany pochodziło z vgleaks, czyli rumory/ploty etc. :

kazuyoshi

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 300
  • Reputacja: 0
  • Jak and Daxter 4 na PS4 - uwolnić orkę ^.-
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #68 dnia: Marca 01, 2013, 16:50:49 pm »
Szkoda tylko , że nie zatrzymali akcji i nie poobracali kamerą . Wtedy człowiek był by pewny , że to Real time , a tak , mogą sobie gadać.
its time for scream, its time for silence. -d(^_^)b-

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #69 dnia: Marca 01, 2013, 19:51:35 pm »
Równie dobrze mógł bymć to nagrany gameplay, jak ten z Watch Dogs

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #70 dnia: Marca 01, 2013, 20:30:06 pm »
czyli to filmik na silniku gry wygenerowany na devie :) super
nawet jak gamplay będzie minimalnie słabszy to i tak urwie dupę

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #71 dnia: Marca 01, 2013, 22:24:43 pm »
Trochę low-res ten motion blur

Przecież to są makrobloki, bo screeny łapane z materiału wideo...

Ekspert w akcji  :lol:
Nawet na nick nie patrzyłem, a już mi się chciało brechtać, a jak zobaczyłem kto napisał... :lol:
« Ostatnia zmiana: Marca 01, 2013, 22:26:30 pm wysłana przez szmajdzik »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #72 dnia: Marca 01, 2013, 22:41:05 pm »
Jak zwykle wiele wnoszący post weselnego chałturnika. Chcesz się do mnie na korepetycje zapisać czy o co ci kurwa chodzi?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #73 dnia: Marca 01, 2013, 23:06:28 pm »
Pewnie się boi, że go rajkosze i słostony w bólu dupy doganiają. lol

To jest pewnie los res dym, nie?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #74 dnia: Marca 01, 2013, 23:16:05 pm »
Gdzies jeszcze w trailerze był zauważalny moment, gdzie było widać low-res motion blur.
Chyba na całej postaci.
1:09 - 1:13 w trailerze z Gamersyde.

Mniejsza z resztą o ten blur, gra wygląda zajebiście, a do premiery to pewnie po takich rzeczach nawet śladu nie będzie ;)

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #75 dnia: Marca 01, 2013, 23:25:46 pm »
Jak zwykle wiele wnoszący post weselnego chałturnika. Chcesz się do mnie na korepetycje zapisać czy o co ci kurwa chodzi?
Weselny chałturnik powoli zaczyna mieć plany względem ciebie. Zajmie mi to dużo czasu, ale forum chyba pęknie jak to zobaczy panie Ekspercie.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #76 dnia: Marca 01, 2013, 23:33:53 pm »
Ekspert w akcji 

To można wiedzieć co to jest jak nie makrobloki? Szumy spowodowane kompresją obrazu i robieniem shotów z video?


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #77 dnia: Marca 01, 2013, 23:50:38 pm »
Makrobloki były by bardziej wtopione w tło i widać by je było na całym kadrze. Tutaj schodki sa szczególnie zauważalne na krawedziach, co sugeruje niska rozdzielczość efektu. Przypomnijcie sobie dym z GT5.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #78 dnia: Marca 01, 2013, 23:56:53 pm »
Takie artefakty kompresji wideo pojawiają się tam, gdzie jest intensywny ruch, a poza ręką ta scena jest bardzo statyczna. Gdyby to był jakiś efekt w niższej rozdzielczości, to nie mielibyśmy 320x240 z jednej strony tego samego obiektu i 640x480 z drugiej, a ząbki byłyby raczej równe.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #79 dnia: Marca 02, 2013, 00:25:47 am »
Jeśli się nie mylę, to jest to object based motion blur. Czyli blurowane są obiekty w ruchu. Być może efekt jest wielowarstwowy, czy coś w ten deseń i np cała ręka to jedna warstwa, a palce to osobna warstwa i renderowana jest w niższej roździelczości?? Na prawdę nie wygląda mi to na makrobloki.

---------------

Jeśli się przyjrzeć, to wiele innych obiektów pod wpływem bluru, depth of field cierpi na tę ząbkowatą przypadłość, więc coś jest na rzeczy. Nie zawsze, ale jednak. Nie wiem, może jakaś dynamiczna zmiana rozdzielczości efektów w celu zachowania fps???
« Ostatnia zmiana: Marca 02, 2013, 01:35:52 am wysłana przez andryush »