Autor Wątek: Torment: Tides of Numenera  (Przeczytany 14132 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Torment: Tides of Numenera - sequel do PS:T
« Odpowiedź #40 dnia: Kwietnia 05, 2013, 20:48:44 pm »
4 banieczki zaliczone 8)

Jeszcze 5h do końca.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Torment: Tides of Numenera - sequel do PS:T
« Odpowiedź #41 dnia: Kwietnia 06, 2013, 13:36:34 pm »
I koniec:



Teraz pozostaje cierpliwie czekać na efekty ich pracy.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Torment: Tides of Numenera - sequel do PS:T
« Odpowiedź #42 dnia: Kwietnia 10, 2013, 17:40:31 pm »
Most have kolejny

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Torment: Tides of Numenera - sequel do PS:T
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpnia 02, 2013, 17:42:21 pm »
http://grimuar.pl/news/wizja-projektu-torment-tides-numenera

Cytuj
Miło mi oznajmić, że zakończyliśmy pracę nad tłumaczeniem dokumentu wizji Torment: Tides of Numenera – 30 stronicowego wprowadzenia do świata, bohaterów i obszarów tematycznych nowej produkcji inXile Entertainment. W dokumencie oprócz dotychczas znanych informacji znajdziecie wiele materiałów niepublikowanych dotąd w języku polskim. W stosunku do oryginału zmieniliśmy również oprawę wizualną.

Biorę się za czytanie :angel:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Torment: Tides of Numenera - sequel do PS:T
« Odpowiedź #44 dnia: Grudnia 09, 2013, 23:04:52 pm »
Gracze wybrali system walki w Torment: Tides of Numenera
Cytuj
Walka w Torment: Tides of Numenera odbywać się będzie w systemie turowym. Decyzję tę inXile Entertainment podjęło po przeprowadzeniu głosowania wśród osób, które wsparły projekt za pośrednictwem Kickstartera. Swoje preferencje twórcom przekazało ok. 20 proc. fundatorów, a obie opcje - tury i czas rzeczywisty z aktywną pauzą - miały niemal tyle samo zwolenników. Minimalnie bardziej popularny okazał się jednak ten pierwszy wariant.

- Sami skłanialiśmy się ku turom, ponieważ wierzymy, że lepiej pasuje on do tego rodzaju taktycznej złożoności, którą zamierzamy wprowadzić w naszym systemie Crisis - tłumaczy Kevin Saunders. - Uważamy, że jest to lepszy wybór dla elementów narracji, jak dialogów z NPC-ami, a także ręcznie robionych sytuacji podczas walki. Nie ma tu przegranych. To tylko część procesu tworzenia RPG-a, którym wszyscy się pasjonujemy. Sądzimy, że taki system przypadnie Wam do gustu, nawet jeśli głosowaliście na czas rzeczywisty z pauzą - dodaje.
http://www.gram.pl/news/2013/12/09/gracze-wybrali-system-walki-w-torment-tides-of-numenera.shtml

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Torment: Tides of Numenera - sequel do PS:T
« Odpowiedź #45 dnia: Lutego 11, 2014, 15:47:34 pm »
Pillars of Eternity i Torment: Tides of Numenera oparte na tej samej technologii
Cytuj
Twórcy gry Torment: Tides of Numenera zdobyli licencję na technologię stworzoną przez Obsidian Entertainment dla Pillars of Eternity. - Za pomocą tych narzędzi projektowaliśmy prototypy konwersacji od ostatniego lata, adaptowaliśmy technologię dla specyficznych potrzeb Tormentu - zdradza główny projektant Kevin Saunders.

- W tym samym czasie ocenialiśmy również inne aspekty technologii Pillars of Eternity i byliśmy pod wrażeniem środowisk, jakie można było stworzyć dzięki Unity. Miło jest mi poinformować, że poszliśmy o krok do przodu i osiągnęliśmy porozumienie z Obsidianem, pozwalające użyć nam technologię z Pillars of Eternity w Tormencie - potwierdza.

InXile Entertainment jest przekonane, że licencja zapewni studiu mocniejszy start w projektowaniu niektórych systemów i pozwoli łatwiej projektować pre-renderowane środowiska 2D. - Wszystko co oszczędza nam pracy sprawia, że możemy więcej czasu poświęcić na inne rzeczy związane z Tormentem. Chcemy wznieść naszą produkcję na jeszcze wyższy poziom jakościowy - dodaje Saunders.
http://www.gram.pl/news/2014/02/11/pillars-of-eternity-i-torment-tides-of-numenera-oparte-na-tej-samej-technologii.shtml

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Torment: Tides of Numenera - sequel do PS:T
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwca 17, 2014, 16:14:27 pm »
Torment: Tides of Numenera opóźnione
Cytuj
Nie na początku, a dopiero pod koniec przyszłego roku zadebiutuje Torment: Tides of Numenera - poinformowali przedstawiciele inXile Entertainment. "Sukces Wasteland 2 we wczesnym dostępie pozwolił nam spędzić więcej czasu na poprawianiu gry, co oznaczało jednocześnie, że mieliśmy więcej czasu na preprodukcję Tormentu" - tłumaczą przyczyny opóźnienia twórcy gry.

"Mieliśmy więcej czasu na prototypy, poprawianie narzędzi, powtarzanie procesów itd., zanim przystąpiliśmy do pełnej produkcji. To pozytywnie wpłynęło na wszystko... Oprócz daty premiery. Teraz, kiedy możemy większą część zespołu odpowiedzialnego za Wasteland przesunąć do prac nad Tormentem, jesteśmy w stanie przewidzieć kształt naszego kalendarza" - pisze inXile, nazywając pierwszą połowę 2015 nierealistycznym terminem wydania Torment: Tides of Numenera.

"Odkąd TTON odniósł sukces na Kickstarterze, pozostało nam ponad 80 proc. budżetu do wykorzystania. Mamy więc dużą siłę ognia na produkcję, betę i fazy finalizacyjne" - dodają przedstawiciele studia.
http://www.gram.pl/news/2014/06/17/torment-tides-of-numenera-opoznione.shtml

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Torment: Tides of Numenera - sequel do PS:T
« Odpowiedź #47 dnia: Września 18, 2014, 07:45:58 am »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/iAKMmjazFjw?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Ściany tekstu <3

Najbliższy rok zapowiada się pięknie dla fanów klasycznych cRPG :puppy-eyes:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Torment: Tides of Numenera - sequel do PS:T
« Odpowiedź #48 dnia: Września 18, 2014, 09:19:28 am »
Tego się dzisiaj nie spodziewałem :o Wygląda bosko! 8)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Torment: Tides of Numenera - sequel do PS:T
« Odpowiedź #49 dnia: Października 09, 2015, 15:14:53 pm »


windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 366
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Torment: Tides of Numenera - sequel do PS:T
« Odpowiedź #50 dnia: Października 09, 2015, 15:39:10 pm »


FTFY. Teraz po prostu wrzucasz linka bez tagow :)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Torment: Tides of Numenera - sequel do PS:T
« Odpowiedź #51 dnia: Października 09, 2015, 16:00:18 pm »
Dzięki za wyjaśnienie :)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Torment: Tides of Numenera - sequel do PS:T
« Odpowiedź #52 dnia: Stycznia 28, 2016, 17:45:42 pm »
Wrażenia z bety:
http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=10991

Zapowiada się super 8)

Ogur

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 20-11-2013
  • Wiadomości: 1 174
  • Reputacja: 22
Odp: Torment: Tides of Numenera - sequel do PS:T
« Odpowiedź #53 dnia: Stycznia 28, 2016, 22:37:03 pm »
Wrażenia z bety: http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=10991 Zapowiada się super 8)

Za dużo czytania jak dla mnie.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Torment: Tides of Numenera - sequel do PS:T
« Odpowiedź #54 dnia: Stycznia 28, 2016, 22:41:10 pm »
Wrażenia z bety: http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=10991 Zapowiada się super 8)

Za dużo czytania jak dla mnie.

Czyli tak jak w Planescape. Ja tam się jaram.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Torment: Tides of Numenera - sequel do PS:T
« Odpowiedź #55 dnia: Sierpnia 04, 2016, 16:20:52 pm »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Torment: Tides of Numenera - sequel do PS:T
« Odpowiedź #56 dnia: Sierpnia 04, 2016, 17:53:15 pm »
Super wiadomość :angel:

I tak nikt nie zagra w to na forum, bo tu będzie więcej czytania niż klikania na padzie :troll:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 366
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Torment: Tides of Numenera - sequel do PS:T
« Odpowiedź #57 dnia: Sierpnia 04, 2016, 18:18:02 pm »
Ja mysle bo pierwszej części jestem fanem :)

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Torment: Tides of Numenera - sequel do PS:T
« Odpowiedź #58 dnia: Sierpnia 05, 2016, 11:51:35 am »
Super. Bardzo dobra wiadomość :D

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Torment: Tides of Numenera - sequel do PS:T
« Odpowiedź #59 dnia: Sierpnia 06, 2016, 11:08:42 am »
System walki kojarzy mi się z Gorky 17. Dla mnie plus :D Fajnie, że giera wyjdzie też na konsole. Zawsze więcej osób będzie mogło zabrać. A zapowiada się rewelacyjnie 8)
















POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Torment: Tides of Numenera - sequel do PS:T
« Odpowiedź #60 dnia: Września 09, 2016, 14:54:50 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Torment: Tides of Numenera - sequel do PS:T
« Odpowiedź #61 dnia: Października 05, 2016, 18:58:16 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Torment: Tides of Numenera - sequel do PS:T
« Odpowiedź #62 dnia: Listopada 16, 2016, 21:13:36 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Torment: Tides of Numenera
« Odpowiedź #63 dnia: Listopada 24, 2016, 23:28:45 pm »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Torment: Tides of Numenera
« Odpowiedź #64 dnia: Listopada 25, 2016, 00:01:01 am »
To będzie turówka?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Torment: Tides of Numenera
« Odpowiedź #65 dnia: Listopada 25, 2016, 00:08:36 am »
Od pierwszych zapowiedzi ;)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Torment: Tides of Numenera
« Odpowiedź #66 dnia: Listopada 25, 2016, 09:36:29 am »
To zaorać.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Torment: Tides of Numenera
« Odpowiedź #67 dnia: Listopada 30, 2016, 17:31:16 pm »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Torment: Tides of Numenera
« Odpowiedź #68 dnia: Listopada 30, 2016, 17:40:04 pm »
To zaorać.

Inaczej byś miał niegrywalną grę na padzie. System aktywnej pauzy z jednoczesnym zarządzaniem drużyną i skillami podczas walki? Połamał byś sobie palce.

Nie bez powodu Pillars of Eternity i Tyranny nie wyszły na konsole.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Torment: Tides of Numenera
« Odpowiedź #69 dnia: Listopada 30, 2016, 17:42:59 pm »
Divinity spisuje się bardzo dobrze na padzie. Tu system walki będzie zbliżony?

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Torment: Tides of Numenera
« Odpowiedź #70 dnia: Listopada 30, 2016, 17:44:19 pm »
Divinity spisuje się bardzo dobrze na padzie. Tu system walki będzie zbliżony?

Pewnie tak.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Torment: Tides of Numenera
« Odpowiedź #71 dnia: Listopada 30, 2016, 19:09:01 pm »
Będzie wersja na tablety? Tam się turówki najlepiej ogrywa.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Torment: Tides of Numenera
« Odpowiedź #72 dnia: Listopada 30, 2016, 20:02:17 pm »
Gra będzie miała raczej zbyt wysokie wymagania, by chodzić na tabletach. Niby grafa nie jest jakaś mega, ale nie liczyłbym na wspaniałą optymalizację (Wasteland 2 czy Pillarsy też nie ukazały się na tabletach).

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Torment: Tides of Numenera
« Odpowiedź #73 dnia: Grudnia 05, 2016, 22:54:25 pm »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Torment: Tides of Numenera
« Odpowiedź #74 dnia: Grudnia 14, 2016, 17:33:54 pm »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Torment: Tides of Numenera
« Odpowiedź #75 dnia: Grudnia 15, 2016, 10:17:14 am »
Lepiej kupić zwykłą a jakiś czas po premierze za psie pieniądze zawartość kolekcjonerki (nie wliczając statuetki).

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Torment: Tides of Numenera
« Odpowiedź #76 dnia: Grudnia 20, 2016, 17:51:43 pm »
Fronczewski i Szwed w polskiej wersji Torment: Tides of Numenera
Cytuj
W grze usłyszymy Piotra Fronczewskiego, który wcieli się w rolę narratora. Matkina przemówi natomiast głosem Aleksandry Szwed, czyli koleżanki Fronczewskiego z planu serialu Rodzina zastępcza. Aligernowi natomiast głosu użyczy Andrzej Blumenfeld, który ma już spore doświadczenie w dubbingu. Jego głos możemy usłyszeć w polskich wersjach filmowej sagi Harry Potter czy w Epoce lodowcowej. Aktorzy będą mieli nad czym pracować. Cała lokalizacja to około 1,5 miliona słów.
http://www.gram.pl/news/2016/12/20/fronczewski-i-szwed-w-polskiej-wersji-torment-tides-of-numenera.shtml



 8)

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Torment: Tides of Numenera
« Odpowiedź #77 dnia: Stycznia 13, 2017, 02:36:11 am »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

lupinator

  • Gość
Odp: Torment: Tides of Numenera
« Odpowiedź #78 dnia: Stycznia 13, 2017, 02:44:55 am »
Dobrali takie zadanie, że mi się skończyło po pierwszej odpowiedzi i musiałem wybrać z góry ustaloną opcję, żeby coś zobaczyć. Super interaktywny trailer.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Torment: Tides of Numenera
« Odpowiedź #79 dnia: Stycznia 13, 2017, 02:49:23 am »
Prawdę mówiąc nie klikałem jeszcze, ale dobrze wiedzieć.
Swoją drogą gdzieś czytałem, że niektórzy wspierający na KS poczuli się zrobieni w balona, jak zobaczyli kolekcjonerkę od Techlandu

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu