0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Infinity Ward opisało w detalach system perków, które doczekały się delikatnej modyfikacji w Call of Duty: Ghosts. Łącznie otrzymamy 35 „umiejętności”, podzielonych na 7 kategorii.Każdy z perków kosztuje określoną liczbę punktów, od 1 do 5. Przy wybieraniu ekwipunku możemy wydać standardowo 8 punktów, ale pulę można zwiększyć maksymalnie do 12, rezygnując z broni głównej lub pobocznej czy gadżetów.Tak jak w kilku ostatnich odsłonach serii, można rozpocząć rozgrywkę jedynie z nożem, ale za to z 12 punktami, wydanymi na mniej lub bardziej przydatne perki.Perki odblokować można poprzez awans na określony poziom doświadczenia lub za pomocą odpowiedniej liczby Squad Points.Umiejętności podzielono na siedem kategorii. Prędkość zapewnia szybsze ładowanie i poruszanie się, Obsługa broni pozwala przeładowywać podczas sprintu i celniej strzelać z biodra. Skradanie ułatwia ciche zabójstwa i zakłóca gadżety wroga. Dzięki Czujności szybciej wykryjemy przeciwników. Odporność zwiększa wytrzymałość, Wyposażenie zapewnia więcej gadżetów do broni, a kategoria „Elite” to między innymi start z losowym perkiem, czy aktywacja sonaru po każdym zabójstwie.
Nie mogę patrzeć na każdy kolejny trailer tego dziadostwa... To wygląda tragicznie Jeszcze jak pomyślę, że na Xbox ONE to jest w 720p to ręce mi opadają i czuję się tak kiedy oglądałem Kac Wawę.
Ale oglądałeś.
I tak wersja na X0 będzie lepiej wyglądac, dzięki zajebistemu upscalerowi.
Wygląda bardzo okej, biorę na premiere PS4.
Dla tego psiaka kupie kiedyś coda Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)