Autor Wątek: Xbox One - Temat główny  (Przeczytany 492539 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Unlimited

  • Gość
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1480 dnia: Czerwca 14, 2013, 11:12:27 am »
@ Boban

Akurat od Appla bym się odczepił. Bardzo solidny OS, częste aktualizacje, cena trochę zawyżona w PL, za to w UK kupno Iphone'a/Imac'a to nie jest problem, dostaniesz go w przyzwoitej cenie. 4S 16GB mogę mieć za 250 funtów(odnawialny model z gwarancją producenta).
« Ostatnia zmiana: Czerwca 14, 2013, 11:15:17 am wysłana przez Unlimited »

Marins

  • Gość
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1481 dnia: Czerwca 14, 2013, 11:30:31 am »

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1482 dnia: Czerwca 14, 2013, 13:10:22 pm »
Jest nowy bodziec do kupienia XOne dla hamburgerów!



Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1483 dnia: Czerwca 14, 2013, 13:26:46 pm »
 :lol: :lol: :lol:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1484 dnia: Czerwca 14, 2013, 13:29:05 pm »
Ty się śmiejesz, ale zobaczysz, jak wystrzelą w USA słupki sprzedaży po wypuszczeniu takiego zestawu  8)

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1485 dnia: Czerwca 14, 2013, 13:34:10 pm »
Ciekaw jestem, ile będzie takich zestawów ;) Ale IMO wyglądają słabo, pudełko jest brzydkie, puszka też, paczka Doritos całkiem znośna, ale generalnie prezentuje się to tak, jakby projekt stworzył grafik-amator w swoim domu.

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1486 dnia: Czerwca 14, 2013, 17:24:29 pm »


Każdy kolejny przekaz Microsoftu coraz bardziej mętni sytuację, zresztą Sony też daje ciała z PS+ i wytłumaczeniem co jest płatne, a co nie. Poprostu nawałnica informaci wprowadza zamieszanie u ludzi. Zobacz na rozmowę, którą wkleiłeś jakie to wszystko jest nieintuicyjne.

Przekaz Microsoftu jest jasny i logiczny, tylko został rozrzucony po różnych tematach.
Jakiś czas temu ogłosili, że będzie możliwość jednorazowego przekazania gry znajomemu.
Więc obecnie wychodzi na to:
- wrzuci się dowolną ilość osób do listy znajomych.
- po miesiącu dziesięć z pośród nich może awansować do grupy "rodzina".
- jednej z tych osób będzie można przekazać zakupioną cyfrową wersję gry, razem ze wszystkimi rozszerzeniami.
- po wykonaniu tej czynności możliwości przekazania gry innym członkom "rodziny" się wyczerpią.
- osoba, która otrzymała grę zachowa ją nawet wtedy, kiedy z grona "rodziny" zostanie wykluczona.

Jest to o tyle fajne rozwiązanie, że pozwala kupować gry na spółkę. Całkowicie legalnie i zgodnie z regulaminem.
Co nie zmienia faktu, że reszta jest kijowa....

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1487 dnia: Czerwca 14, 2013, 18:01:52 pm »
http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2013/06/12/cd-projekt-red-reacts-to-lack-of-xbox-one-in-poland.aspx

komentarz pod newsem na N4G
M$ powinien pokazać konsolę na konferencji Sony.

 :lol:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 14, 2013, 18:11:07 pm wysłana przez Solid Snake 1989 »

svonston

  • Gość
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1488 dnia: Czerwca 14, 2013, 19:53:45 pm »
Po co wypuszczać chrupki i energetyk z logiem X1? :- /

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1489 dnia: Czerwca 14, 2013, 20:14:34 pm »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1490 dnia: Czerwca 14, 2013, 21:06:51 pm »
Zrobiłeś "wpadkę"  i kupiłeś X1?
Uważaj..bo to może być overly attached console.

http://gimmegimmegames.com/2013/06/xbox-one-may-not-be-able-to-be-sold-used/


Nie wiadomo czy będzie można go sprzedać używanego  :lol:


kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1491 dnia: Czerwca 14, 2013, 21:32:51 pm »
 i kuhwa! nieee w to nie uwierzę!

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1492 dnia: Czerwca 14, 2013, 22:18:38 pm »
Ej bez kitu, ich chyba naprawdę popierdoliło ;o Ale coś czuję, że pomimo zasadniczej hujowości tej konsoli, sprzeda się ona znakomicie i przyniesie takie zyski, że przyszłość console gamingu będzie wyglądała właśnie tak... :roll:
Fryty tyty dotknij pyty

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1493 dnia: Czerwca 14, 2013, 22:19:52 pm »
Xbox One Games At E3 Were Running On Windows 7 With Nvidia GTX Cards

Cytuj
You know how EA's COO Peter Moore told Geoff Keighley during the post-conference interview at E3 that the games they were showing off on stage were running on comparable dev kit specs to the actual home consoles? Well...that's not really true. What is true, however, is that to get the best performance on home console games, Microsoft made sure that they were running on the most stable system specs available on the market and that happened to be an HP powered, Windows 7 system with Nvidia's 700 series GTX GPU

http://www.cinemablend.com/games/Xbox-One-Games-E3-Were-Running-Windows-7-With-Nvidia-GTX-Cards-56737.html



LOL, w dodatku gra się wysypała podczas prezentacji...

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1494 dnia: Czerwca 14, 2013, 22:47:43 pm »
Ej bez kitu, ich chyba naprawdę popierdoliło ;o Ale coś czuję, że pomimo zasadniczej hujowości tej konsoli, sprzeda się ona znakomicie i przyniesie takie zyski, że przyszłość console gamingu będzie wyglądała właśnie tak... :roll:
Będzie jak z Call of Duty, wszyscy hejtują a nowy klocek będzie szedł jak świeże bułeczki. :angel:

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1495 dnia: Czerwca 15, 2013, 00:14:40 am »
Cytując news na PCLab.pl

Cytuj
Wygląda więc na to, że Microsoft nie tylko nie ufa własnej konsoli, którą z pompą pokazywał na scenie, ale nie ufa także platformie deweloperskiej. Jakby tego było mało, Microsoft chyba nie ufa podzespołom firmy AMD, której CPU i GPU mają znaleźć się w konsoli Xbox One. Zamiast nich mamy jedną z najbardziej wydajnych, jednoprocesorowych kart graficznych na rynku, a więc GeForce'a GTX serii 700. Otwartym pytaniem pozostaje to o producenta procesora, który znajdował się w sfotografowanym i pozostałych komputerach, które udawały Xboksa One.

Pozostaje też kwestia systemu operacyjnego. Skoro Xbox One ma działać pod kontrolą zmodyfikowanego Windowsa 8, to dlaczego w udających konsole komputerach wykorzystano system Windows 7? Na potrzeby prezentacji firma zapewne chciała uzyskać maksymalną wydajność oraz stabilność (to akurat nie udało się do końca). Czyżby Microsoft nie ufał swojemu najnowszemu dziecku serii Windows i wolał użyć "Siódemki"?

http://pclab.pl/news53705.html

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1496 dnia: Czerwca 15, 2013, 00:39:41 am »
To na co właściwie red złożył preorder?  :hihi:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1497 dnia: Czerwca 15, 2013, 00:45:02 am »
Czyli do obudów po magnetowidach będą wsadzać jakieś ćwierć komputery i sprzedawać za pół tysiąca dolarów?

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1498 dnia: Czerwca 15, 2013, 00:46:53 am »
Najbardziej - zjebany złom - EVER.  :lol:

Nie czytałem całego tematu więc nie wiem jakie kwiatki wyciągnęliście ale wstukam. Jako żem jest gejmdeweloper to mam info z pewnej polskiej firmy która dłubie gre na X1. Stan z przed 5 dni.

...proszę o uwagę...

Microsoft Xbox One nie obsługuje jeszcze directX 11, standardu firmy Microsoft dostępnego o 2009 roku.*

*Oczywiście wyssałem to z palca, zmyśliłem, naćpałem się i nie wiem o czym mówię. Do widzenia.  ;-)

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1499 dnia: Czerwca 15, 2013, 00:56:40 am »
 :lol: :lol: :lol:

Znowu? Ile można się śmiać? Skoro odpalali gry na kartach Geforce, to... cóż. Może sami nie wiedzą, co do środka konsoli chcą wpakować.

el becetol

  • Gość
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1500 dnia: Czerwca 15, 2013, 00:57:51 am »
Najbardziej - zjebany złom - EVER.  :lol:

Nie czytałem całego tematu więc nie wiem jakie kwiatki wyciągnęliście ale wstukam. Jako żem jest gejmdeweloper to mam info z pewnej polskiej firmy która dłubie gre na X1. Stan z przed 5 dni.

...proszę o uwagę...

Microsoft Xbox One nie obsługuje jeszcze directX 11, standardu firmy Microsoft dostępnego o 2009 roku.*

*Oczywiście wyssałem to z palca, zmyśliłem, naćpałem się i nie wiem o czym mówię. Do widzenia.  ;-)

<ekhem> <ekhem> bbc breaking hot news <ekhem> n4g <profit>

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1501 dnia: Czerwca 15, 2013, 08:12:29 am »
Ja wielce zaskoczony nie jestem. Jakoś przez 7 lat x360 zahartowali mnie na niespodzianki z ich strony :p
Jak pokazywali X360 na jego pierwszym e3 to też pamietam, że ktoś się dokopał do PCta pod telewizorem...

W sumie to dzielenie się grami to jednak dobra opcja. Nawet mimo tego, że grać mogą 2 osoby. Kupuję z kumplem grę na spółkę, zamiast 200zł place 100. Różnica tylko taka, że jeden z nas ma nośnik fizyczny. Później, jeśli któremuś z nas się znudzi, odsprzedaje grę "nowemu członkowi rodziny". No chyba że są jakieś ograniczenia, o których jeszcze nie wiemy, np członkowie rodziny mogą grać maksymalnie 4h na dobę....

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1502 dnia: Czerwca 15, 2013, 08:27:39 am »
W sumie to dzielenie się grami to jednak dobra opcja. Nawet mimo tego, że grać mogą 2 osoby. Kupuję z kumplem grę na spółkę, zamiast 200zł place 100. Różnica tylko taka, że jeden z nas ma nośnik fizyczny. Później, jeśli któremuś z nas się znudzi, odsprzedaje grę "nowemu członkowi rodziny". No chyba że są jakieś ograniczenia, o których jeszcze nie wiemy, np członkowie rodziny mogą grać maksymalnie 4h na dobę....

Nie będziesz mógł tego zrobić. Gę będziesz mógł ofiarować drugiej osobie z rodziny jeden jedyny raz. Czyli kupisz sobie dany tytuł na spółkę - i każdy z was będzie ją posiadał. Ale już nigdy nikomu nie przekaże.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1503 dnia: Czerwca 15, 2013, 08:39:46 am »
No i grając na przykład ze mną w danym momencie w grę którą kupimy na spółkę, nie będziesz mógł udostępnić w tym samym czasie, komu innemu, innej gry którą kupiłeś z kimś innym na spółkę. Czyli jak kupisz na spółkę gry z 10 różnymi osobami to może być problem pograć. :troll:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1504 dnia: Czerwca 15, 2013, 08:53:30 am »
Jest jeszcze kwestia czy będzie miał komu pożyczyć tę grę. Po tym co się ostatnio dzieje to może być z tym problem :troll:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1505 dnia: Czerwca 15, 2013, 09:12:45 am »
No i grając na przykład ze mną w danym momencie w grę którą kupimy na spółkę, nie będziesz mógł udostępnić w tym samym czasie, komu innemu, innej gry którą kupiłeś z kimś innym na spółkę. Czyli jak kupisz na spółkę gry z 10 różnymi osobami to może być problem pograć. :troll:

Czyli co, jeśli udostępniłem grę Tobie, to możesz grać tylko wtedy kiedy ja gram?
Jak gramy raze w Coda, to Krzych nie może zagrać w Halo, które kupiliśmy razem?  :-?

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1506 dnia: Czerwca 15, 2013, 09:15:34 am »
Nie może. Przynajmniej tak gdzieś doczytałem i tak zrozumiałem, jeśli jest inaczej proszę mnie wyprowadzić z błędu, a M$ przepraszam za oczernianie i w ramach zadośćuczynienia biorę ich konsole na premierę, polską. :troll:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 15, 2013, 09:20:44 am wysłana przez Wooyek »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1507 dnia: Czerwca 15, 2013, 09:25:02 am »
Dobra, znalazłem info

Cytuj
You can always play your games, and any one of your family members can be playing from your shared library at a given time."

Czyli tylko w danym momencie? Kiedy ja gram? Czyli tak jakby split-screen przez internet?

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1508 dnia: Czerwca 15, 2013, 09:25:18 am »
http://pclab.pl/news53672.html

Cytuj
Z najnowszych informacji wynika, że każdy kto już złożył zamówienie na konsolę do gier Microsoft Xbox One, w systemie przedsprzedaży automatycznie pozbawił się, jako konsument, części swoich praw. Okazuje się, że zamawiający muszą zrzec się między innymi prawa do wytoczenia zbiorowego pozwu przeciwko firmie Microsoft, w sytuacji gdyby konsumenci weszli z firmą w jakikolwiek spór.
Na witrynie internetowej Xbox.com firma Microsoft określa wymagania wobec każdego, kto w systemie przedsprzedaży zamawia konsolę Xbox One. Wiemy już, że konsola krytykowana jest chociażby za to, że zgodnie z wymaganiami Microsoftu, urządzenie wymaga uzyskania połączenia z Internetem co najmniej raz na dobę, aby móc w cokolwiek zagrać. Microsoft stwierdza, że każdy zamawiający musi zaakceptować Warunki Użytkowania, a także umowę o korzystaniu z usług firmy oraz jednoroczną gwarancję producenta na urządzenie.
Zagłębiając się bardziej w szereg wymagań Microsoftu można znaleźć coś co najmniej niepokojącego. Z umowy, na której warunki trzeba przystać zamawiając Xbox One wynika, że zamawiający zgadza się na arbitralną procedurę w przypadku, gdy ma jakiś problem z urządzeniem lub usługami z nim związanymi. Tym samym zamawiający, według wymagań Microsoftu, zrzeka się prawa do uczestniczenia w pozwach zbiorowych. Wygląda na to, że producenci ostatnio coraz chętniej próbują zabezpieczać się przed "gniewem ludu".


Na szczęście powyższy zapis jest nielegalny w świetle prawa UE. Jak zresztą większość ToS i EULA.

Jacek84

  • Gość
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1509 dnia: Czerwca 15, 2013, 09:35:35 am »
Nie ukrywam, że trochę mnie śmieszą ci wszyscy, którzy nagle odkryli jak chu**wą korporacją jest Microsoft. :lol: To świadczy dobrze o PR Microsoftu w poprzednich generacjach, bo potrafili tak zamydlić oczy ludziom, że wyhodowali sporą rzeszę zaślepionych fanbojów. Chociaż patrząc na Apple'a i zwolenników tej marki, nie ma się w sumie co dziwić. Jak widać niektórzy po prostu uwielbiają kiedy robi się ich w chu**.
Ale praktyki MS w dziedzinie X360 i pierwszego Xa złe nie były. Tera na PS4 też masz "golda", a że lepszego to inna sprawa.

Naprawdę, nie licząc tego, że trzeba było płacić za online i kloc dymił RRodem to nie wiem co takiego złego było w klocku :(.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1510 dnia: Czerwca 15, 2013, 09:53:39 am »
Nie ukrywam, że trochę mnie śmieszą ci wszyscy, którzy nagle odkryli jak chu**wą korporacją jest Microsoft. :lol: To świadczy dobrze o PR Microsoftu w poprzednich generacjach, bo potrafili tak zamydlić oczy ludziom, że wyhodowali sporą rzeszę zaślepionych fanbojów. Chociaż patrząc na Apple'a i zwolenników tej marki, nie ma się w sumie co dziwić. Jak widać niektórzy po prostu uwielbiają kiedy robi się ich w chu**.
Ale praktyki MS w dziedzinie X360 i pierwszego Xa złe nie były. Tera na PS4 też masz "golda", a że lepszego to inna sprawa.

Naprawdę, nie licząc tego, że trzeba było płacić za online i kloc dymił RRodem to nie wiem co takiego złego było w klocku :(.

No jakto co? Byla to konsola MS i to wystarczy wielu zeby krytykowac :)

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1511 dnia: Czerwca 15, 2013, 09:55:05 am »
Cytuj
Targi E3. W małym pokoiku za stoiskiem Microsoftu pokazano nam przygotowane pod nową konsole demo. To co zobaczyliśmy, Geoff Henshaw nazywa "czystą mocą"

Porównujemy to do chwili w której na ekranie gry pojawi się 10 lub 100 tysięcy przeciwników jednocześnie. Wszystko to przy zachowaniu wysokiego poziomu realizmu oraz dużego pola widzenia za sprawą użycia zapisu w Chmurze. W obecnej generacji taki zabieg wymagałby 10 i pół Xboksów 360, jeżeli bierzemy pod uwagę tylko moc obliczeniową konsoli.

To czysty pokaz niesamowitej mocy jak drzemie w oparciu gry o technologię chmury. Jeżeli deweloper tylko zachce może stworzyć niesamowite rzeczy. Może stworzyć 330 tysiące asteroid obliczanych w czasie rzeczywistym za sprawą globalnej mocy Chmury. Istnieje blisko 500 tysięcy aktualizacji na sekundę, prosto z chmury do Xboksa One. Twórcy gier mówią nam że to prawdziwy cud dla nich. Nawet najwyższej klasy komputery nie są w stanie wygenerować takiej mocy. To cud globalnych zasobów chmury."


http://ppe.pl/news-22804-xbox_one_i_symulacja_35_tysiecy_lat_swietlnych___to_dopiero_poczatek_.html


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1512 dnia: Czerwca 15, 2013, 10:02:19 am »
Nie ukrywam, że trochę mnie śmieszą ci wszyscy, którzy nagle odkryli jak chu**wą korporacją jest Microsoft. :lol: To świadczy dobrze o PR Microsoftu w poprzednich generacjach, bo potrafili tak zamydlić oczy ludziom, że wyhodowali sporą rzeszę zaślepionych fanbojów. Chociaż patrząc na Apple'a i zwolenników tej marki, nie ma się w sumie co dziwić. Jak widać niektórzy po prostu uwielbiają kiedy robi się ich w chu**.
Ale praktyki MS w dziedzinie X360 i pierwszego Xa złe nie były. Tera na PS4 też masz "golda", a że lepszego to inna sprawa.

Naprawdę, nie licząc tego, że trzeba było płacić za online i kloc dymił RRodem to nie wiem co takiego złego było w klocku :(.

No jakto co? Byla to konsola MS i to wystarczy wielu zeby krytykowac :)

Gier nie było, MS leciał sobie w kulki.
Jak już coś wydawali to jakościowo było słabo.
Płatny online.
Sciema na każdym kroku, to z Kinectem, to z Forzą 3...
Niefajnie.

Cytuj
Targi E3. W małym pokoiku za stoiskiem Microsoftu pokazano nam przygotowane pod nową konsole demo. To co zobaczyliśmy, Geoff Henshaw nazywa "czystą mocą"

Porównujemy to do chwili w której na ekranie gry pojawi się 10 lub 100 tysięcy przeciwników jednocześnie. Wszystko to przy zachowaniu wysokiego poziomu realizmu oraz dużego pola widzenia za sprawą użycia zapisu w Chmurze. W obecnej generacji taki zabieg wymagałby 10 i pół Xboksów 360, jeżeli bierzemy pod uwagę tylko moc obliczeniową konsoli.

To czysty pokaz niesamowitej mocy jak drzemie w oparciu gry o technologię chmury. Jeżeli deweloper tylko zachce może stworzyć niesamowite rzeczy. Może stworzyć 330 tysiące asteroid obliczanych w czasie rzeczywistym za sprawą globalnej mocy Chmury. Istnieje blisko 500 tysięcy aktualizacji na sekundę, prosto z chmury do Xboksa One. Twórcy gier mówią nam że to prawdziwy cud dla nich. Nawet najwyższej klasy komputery nie są w stanie wygenerować takiej mocy. To cud globalnych zasobów chmury."


http://ppe.pl/news-22804-xbox_one_i_symulacja_35_tysiecy_lat_swietlnych___to_dopiero_poczatek_.html



Reklamę robią dla PRISMa. Chmura zajebista, kupujcie Xboxa!
Do czaka gościu, który napisał artykuł by się nadawał.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1513 dnia: Czerwca 15, 2013, 10:08:44 am »
@ Boban

Akurat od Appla bym się odczepił. Bardzo solidny OS, częste aktualizacje, cena trochę zawyżona w PL, za to w UK kupno Iphone'a/Imac'a to nie jest problem, dostaniesz go w przyzwoitej cenie. 4S 16GB mogę mieć za 250 funtów(odnawialny model z gwarancją producenta).


Jesli sie nie myle, to wszsytko co kupujesz na iTunes jest przypisane do twojego konta, wiec nie mozesz sie tym dzielic, odsprzedac etc. Sa aplikacjie wymagajace polaczenia z siecia i sprawdzenia ID za kazdym razem kiedy je uruchamiasz. Do tego, kilka lat temu bylo glosno, o tym, ze kiedy kupujesz muzyke na iTunes, to nie stajesz sie jej wlascicielem, a wykupujesz tylko licencje i to Apple jest ciagle wlascicielem.

Jacek84

  • Gość
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1514 dnia: Czerwca 15, 2013, 10:08:56 am »
Płatny online będziecie mieli teraz na PS4. Nagle to jest ok?

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1515 dnia: Czerwca 15, 2013, 10:13:37 am »
Reklamę robią dla PRISMa. Chmura zajebista, kupujcie Xboxa!
Do czaka gościu, który napisał artykuł by się nadawał.

Zdajesz sobie sprawe, ze PRISM to nie tylko MS? To tez Google, Facebook, dostawcy internetu (ISP), pewnie tez Apple etc....wiec polecam, skasowac konto na FB, odciac internet, zlikwidowac konto w banku i wyrzucic komorke, bo ich bardziej interesuje zawartosc twoich sms'ow, maili i to corobisz na mediach spolecznosciowych niz mozliwosc podgladania cie przez Kinect'a (jesli masz kamerke internetowa w PC, to w sumie juz moga cie podgladac, nie potrzebny jest do tego Kinect).

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1516 dnia: Czerwca 15, 2013, 10:19:41 am »
Płatny online będziecie mieli teraz na PS4. Nagle to jest ok?


Nie, to nie jest ok, już o tym pisałem i wielu innych użytkowników PS3 jest tego samego zdania. Proszę się nie doszukiwać hipokryzji.

Nikt nie powiedział, że to zajebiście, będzie jakość, zero lagów i pobieranie 2x szybsze niż na to pozwala łaczę internetowe...

Londek, z PRISMem żartowałem, każdy głupi wie, że to gadanie o chmurce to o kant dupy można obić  :troll:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 15, 2013, 10:23:59 am wysłana przez andryush »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1517 dnia: Czerwca 15, 2013, 10:21:53 am »
Cytuj
Targi E3. W małym pokoiku za stoiskiem Microsoftu pokazano nam przygotowane pod nową konsole demo. To co zobaczyliśmy, Geoff Henshaw nazywa "czystą mocą"

Porównujemy to do chwili w której na ekranie gry pojawi się 10 lub 100 tysięcy przeciwników jednocześnie. Wszystko to przy zachowaniu wysokiego poziomu realizmu oraz dużego pola widzenia za sprawą użycia zapisu w Chmurze. W obecnej generacji taki zabieg wymagałby 10 i pół Xboksów 360, jeżeli bierzemy pod uwagę tylko moc obliczeniową konsoli.

To czysty pokaz niesamowitej mocy jak drzemie w oparciu gry o technologię chmury. Jeżeli deweloper tylko zachce może stworzyć niesamowite rzeczy. Może stworzyć 330 tysiące asteroid obliczanych w czasie rzeczywistym za sprawą globalnej mocy Chmury. Istnieje blisko 500 tysięcy aktualizacji na sekundę, prosto z chmury do Xboksa One. Twórcy gier mówią nam że to prawdziwy cud dla nich. Nawet najwyższej klasy komputery nie są w stanie wygenerować takiej mocy. To cud globalnych zasobów chmury."


http://ppe.pl/news-22804-xbox_one_i_symulacja_35_tysiecy_lat_swietlnych___to_dopiero_poczatek_.html
:lol:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1518 dnia: Czerwca 15, 2013, 10:32:53 am »
Cytuj
Targi E3. W małym pokoiku za stoiskiem Microsoftu pokazano nam przygotowane pod nową konsole demo. To co zobaczyliśmy, Geoff Henshaw nazywa "czystą mocą"

Porównujemy to do chwili w której na ekranie gry pojawi się 10 lub 100 tysięcy przeciwników jednocześnie. Wszystko to przy zachowaniu wysokiego poziomu realizmu oraz dużego pola widzenia za sprawą użycia zapisu w Chmurze. W obecnej generacji taki zabieg wymagałby 10 i pół Xboksów 360, jeżeli bierzemy pod uwagę tylko moc obliczeniową konsoli.

To czysty pokaz niesamowitej mocy jak drzemie w oparciu gry o technologię chmury. Jeżeli deweloper tylko zachce może stworzyć niesamowite rzeczy. Może stworzyć 330 tysiące asteroid obliczanych w czasie rzeczywistym za sprawą globalnej mocy Chmury. Istnieje blisko 500 tysięcy aktualizacji na sekundę, prosto z chmury do Xboksa One. Twórcy gier mówią nam że to prawdziwy cud dla nich. Nawet najwyższej klasy komputery nie są w stanie wygenerować takiej mocy. To cud globalnych zasobów chmury."


http://ppe.pl/news-22804-xbox_one_i_symulacja_35_tysiecy_lat_swietlnych___to_dopiero_poczatek_.html



Demko pewnie odpalone na Windows 7 i jakimś kompiku od HP.

darsyn

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 136
  • Reputacja: 5
Odp: Xbox One - Temat główny
« Odpowiedź #1519 dnia: Czerwca 15, 2013, 10:42:03 am »
500000 aktualizacji na sekundę z chmury dla x! Tylko gdzie na świecie są takie łącza? Chyba w CIA:) 1/500000s to 0,000002s! Ja chcę mieć taki ping!