Wersja na PS4 wcale nie musi byc tylko minimalnie lepsza.
Full HD, mocne AA, cienie, podjebane tekstury, wiecej poly na obiektach, lepsze drzewka, trava 3d, fury z phototravel, chmury 3d
Wbrew pozorom to wcale nie tak duzo pracy jak sie wydaje bowiem w procesie developingu wiekszosc obiektow jest tworzona w znacznie lepszej jakosci, po czym sa one skalowane do gorszej jakosci tak aby konsola wszystko plynnie pociagnela. NA PS4 moga wykorzystac bardziej dopakowane wersje.
Mnie bardzo cieszy nowa praca zawieszenia (przede wszystkim transfer masy) bo tego mi najbardziej brakowalo w GT5. Tutaj to bardziej przypomina pecetowe simy.
Jestem ciekaw czy roznica bedzie mocno wyczuwalna podczas jazdy.
Nie oczekuje poziomu iRacing czy GSC ale jest sporo miejsca na poprawe i jestem przekonany ze PD da rade.
PS. Odnosze wrazenie ze gra sie bardziej kolorowa i ogolnie ma cieplejsza palete barw.