Autor Wątek: Quantum Break  (Przeczytany 64937 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 713
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 22, 2013, 12:52:23 pm »
Drugi raz sie nabrac nie dam. Dla Alana chcialem brak xa tak byłem nakrecony po trailerach, zapowiedziach a jak ograłem całosc to stwierdzam ze to najwieksze rozczarowanie tej generacji. W te DLC juz nawet nie chciało mi sie grać.
Akurat DLC w Alanie bylo najlepsze choc i tak nie bylo to jakies objawienie :(

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 671
  • Reputacja: 192
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 23, 2013, 01:01:12 am »
Rozdzielczość jak w Alanie

Potwierdzone.

Jest już info, że QB chodzi w subHD czy to tak sobie komentujesz tylko? ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 800
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 23, 2013, 01:06:44 am »
Komentuję w oparciu o jakość gifa.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 671
  • Reputacja: 192
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 23, 2013, 01:14:19 am »
Niestety, to jak z gifami z KZ:SF są zmniejszane :( Nie ukrywam, że te wszystkie porażki gier Xbox są lekko groteskowe i wyczekuję tylko na kolejne. A'propos porażek MS to szkoda, że Lem czy Karota nie komentują obrazków z Ryse, gdzie już wszyscy potwierdzili, że to co oni uważali za gameplay to były czyste renderki :(

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 13 194
  • Reputacja: 156
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 23, 2013, 02:06:07 am »
Gify fajne, chociaż niewiele na nich widać.

Ale:

On bije na gifie bohatera Ubi.
!

 :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 654
  • Reputacja: 115
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 23, 2013, 11:28:40 am »
Niestety, to jak z gifami z KZ:SF są zmniejszane :( Nie ukrywam, że te wszystkie porażki gier Xbox są lekko groteskowe i wyczekuję tylko na kolejne. A'propos porażek MS to szkoda, że Lem czy Karota nie komentują obrazków z Ryse, gdzie już wszyscy potwierdzili, że to co oni uważali za gameplay to były czyste renderki :(

Spece  :lol:

Pamiętam jak pokazywali gościa z futrem z długim włosiem, jako dowód tego, że Ryse i Cryengine 3 zajebiście sobie radzi z renderowaniem włosów. <ok>
Z KKRT to chyba w ogóle coś złego się stało, bo nie wpadł nawet zrobić kupę na niedawne screenshoty z KZ SF.... :-?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 914
  • Reputacja: 524
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 26, 2013, 12:59:25 pm »

Mantis

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 29-06-2006
  • Wiadomości: 303
  • Reputacja: 3
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 26, 2013, 13:51:08 pm »
Tak jakoś sztucznie te postacie wyglądają. Jak na renderach z czasów PS2.

Kyokushinman

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 9 827
  • Reputacja: 155
  • KRYTYK GROWY & TV SETTINGS EXPERT
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 26, 2013, 13:53:41 pm »
Miałem to samo pisać.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 547
  • Reputacja: 255
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 26, 2013, 14:01:51 pm »
Jeżeli to jest real-time, a nowe konsole osiągnęły poziom renderów na ps2, to wypada się tylko cieszyć, a nie narzekać ;)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 225
  • Reputacja: 46
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 26, 2013, 14:04:48 pm »
Niestety, to jak z gifami z KZ:SF są zmniejszane :( Nie ukrywam, że te wszystkie porażki gier Xbox są lekko groteskowe i wyczekuję tylko na kolejne. A'propos porażek MS to szkoda, że Lem czy Karota nie komentują obrazków z Ryse, gdzie już wszyscy potwierdzili, że to co oni uważali za gameplay to były czyste renderki :(

Spece  :lol:

Pamiętam jak pokazywali gościa z futrem z długim włosiem, jako dowód tego, że Ryse i Cryengine 3 zajebiście sobie radzi z renderowaniem włosów. <ok>
Z KKRT to chyba w ogóle coś złego się stało, bo nie wpadł nawet zrobić kupę na niedawne screenshoty z KZ SF.... :-?
Z karotą stalo sie to samo co z anonimem, tak sie skompromitowal, ze juz przestal tu pisac. Następny w kolejce jest Lem.
A ten gif z QB jest tak samo real timowy jak rendery z ryse. Chyba ze tak jak tutaj kilka osob wspomnialo QB bedzie mialo rozdzielczosc anala.
« Ostatnia zmiana: Listopad 26, 2013, 14:06:58 pm wysłana przez Wulfen »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 800
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 26, 2013, 14:10:36 pm »
Jeżeli to jest real-time, a nowe konsole osiągnęły poziom renderów na ps2, to wypada się tylko cieszyć, a nie narzekać ;)

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/M2p7Qo7nbSM?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Ja jednak cieszę się, że Shadow Fall nie wygląda jak render z PS2...

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 5 685
  • Reputacja: 43
  • KILLZOWN3D
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 26, 2013, 14:14:48 pm »
Mimika jest zajebista na tym gifie. Do QB podchodzę ostrożnie, bo mnie Alan Wake rozczarował. Zobaczymy co z tego będzie, bo na razie to tylko gify wrzucają. Na razie jedyna gra, która może nakłonić mnie do zakupu X1 w przyszłości (chyba, że wzorem Alana wyjdzie na PC ;P).

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 425
  • Reputacja: 249
  • You know Carcosa?
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 26, 2013, 14:17:54 pm »
Mimika jest zajebista na tym gifie.

Też to mi się właśnie w oczy rzuciło. Wygląda bardzo fajnie.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 547
  • Reputacja: 255
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #54 dnia: Listopad 26, 2013, 14:22:17 pm »
Jeżeli to jest real-time, a nowe konsole osiągnęły poziom renderów na ps2, to wypada się tylko cieszyć, a nie narzekać ;)

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/M2p7Qo7nbSM?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Ja jednak cieszę się, że Shadow Fall nie wygląda jak render z PS2...
Mam poblokowany yt i nie wiem, co tam wrzuciłeś. Zapewne najbardziej ch**owy render, żeby ładnie się zgadzało.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 425
  • Reputacja: 249
  • You know Carcosa?
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #55 dnia: Listopad 26, 2013, 14:24:25 pm »
Intro Killzone'a. Polecam obczaić renderki np z FFX.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 800
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #56 dnia: Listopad 26, 2013, 14:30:42 pm »
Dawno obczaiłem i wniosek jest jeden - gry jeszcze na PS3 przebiły poziom renderów z PS2.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 13 194
  • Reputacja: 156
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #57 dnia: Listopad 26, 2013, 21:15:56 pm »
W Quantum Break wykorzystano Digital Molecular Matter – zaawansowany system destrukcji
Cytuj
- Jeśli istnieje jakaś struktura – duża lub mała, gęsta lub rzadka, miękka lub sztywna – DMM powoduje, że zachowuje się ona w taki sam sposób, jak zachowywałaby się w rzeczywistości – wyjaśnia Pixelux Entertainement. – Przykładowo, drewno nie pęka wzdłuż uprzednio określonego miejsca, ale ugina się, a następnie pęka na kawałki, poczynając od miejsca uderzenia. Ta sama zasada dotyczy każdego materiału, jaki można sobie wyobrazić: guma ugina się, a potem wraca na miejsce. Szkło roztrzaskuje się. Stal wgniata się i wygina. Plastik się deformuje.

Przedstawiciele Pixelux pochwalili się, że system ten został wykorzystany w ponad 20 filmach, reklamach a nawet serialach telewizyjnych. Remedy zamierza wydawać równocześnie z grą także kolejne odcinki serialu, a zatem niewykluczone, że i w tym przypadku wykorzysta DMM.

- DMM odegrało kluczową rolę w kształtowaniu Quantum Break, będącym urzeczywistnieniem naszej wizji rozrywki na sprzęcie nowej generacji. Umożliwiło nam symulowanie skomplikowanych scenariuszy na znacznie większą skalę niż do tej pory, a graczom – doświadczanie tego wszystkiego w czasie rzeczywistym. Nie możemy się doczekać, by pokazać światu, co potrafimy! – powiedział Mikko Uromo, przewodniczący zespołu technicznego w Remedy Entertainment.
http://www.gram.pl/news/2013/11/26/w-quantum-break-wykorzystano-digital-molecular-matter-zaawansowany-system-destrukcji.shtml

Ja w przeciwieństwie do wielu forumowiczów zagrywałem się z przyjemnością w Alan Wake'a (dla mnie gra na 9/10, nie bez wad, ale za to bardzo klimatyczna i z niezłą fabułą), dlatego czekam z niecierpliwością na Quantum Break. Obok The Order 1886 to dla mnie najbardziej oczekiwany ex na next geny.

lupinator

  • Gość
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #58 dnia: Listopad 26, 2013, 21:22:13 pm »
Ten gif wygląda świetnie, ja bym z chęcią przyjął taką jakość w grach, ale tu zapewne ograniczy się to do filmików. No i jak destrukcja to też czekam. Może coś z tego będzie 8)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 671
  • Reputacja: 192
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #59 dnia: Listopad 26, 2013, 21:24:49 pm »
Destrukcja? Maja mnie. A nie chwila, w Polsce to pewnie za dwa lata będzie xbox.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 425
  • Reputacja: 249
  • You know Carcosa?
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #60 dnia: Listopad 26, 2013, 21:25:39 pm »
No beda sie chlopaki marnowac na klocu.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 13 194
  • Reputacja: 156
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #61 dnia: Listopad 26, 2013, 21:27:37 pm »
Jakby nie patrzeć Alan Wake niektórymi efektami graficznymi też dawał radę. Co prawda np. wykonanie postaci i ich mimika pozostawiały wiele do życzenia, ale drzewa i oświetlenie swego czasu robiły.

Mantis

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 29-06-2006
  • Wiadomości: 303
  • Reputacja: 3
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #62 dnia: Listopad 26, 2013, 21:28:44 pm »


Czy tylko mi się wydaje, że ona mówi - "Xbox to gówno jest"? 8)

Jacek84

  • Gość
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #63 dnia: Listopad 26, 2013, 21:32:36 pm »
Czy tylko mi się wydaje, że ona mówi - "Xbox to gówno jest"? 8)
Na moje

"No more boob shot"

Mantis

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 29-06-2006
  • Wiadomości: 303
  • Reputacja: 3
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #64 dnia: Listopad 26, 2013, 21:33:40 pm »
Czy tylko mi się wydaje, że ona mówi - "Xbox to gówno jest"? 8)
Na moje

"No more boob shot"

Całkiem realne  :D

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 840
  • Reputacja: 42
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #65 dnia: Listopad 26, 2013, 21:37:39 pm »
Dla jednej gry XO kupować nie warto, więc czekam na niechybną zapowiedź QB na pecety.
Alan Wake nadal czeka, aż sobie sprawię nowego kompa.
PSN ID: WojtqGO

Mantis

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 29-06-2006
  • Wiadomości: 303
  • Reputacja: 3
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #66 dnia: Listopad 26, 2013, 21:44:04 pm »
A co do samej gry, też uważam, że to najlepiej zapowiadająca się gra na Xbox One. Czuję, że to może być coś oryginalnego, oby tylko nie skończyło się na durnej strzelance. Które obok pierdół na Kinecta w ostatnich latach stanowią główne wsparcie Microsoftu dla swoich konsol.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 3 935
  • Reputacja: 96
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #67 dnia: Listopad 27, 2013, 02:39:43 am »
Mógłby ktoś tę fascynującą rozmowę o renderach przenieść do innego działu? [Lupi: pewnie]
 Jak dla mnie, to nowa gra Remedy może chodzić w 30fpsach i 720p, byle żeby nie był to kolejny ładny, aczkolwiek durny shooter bez ciekawej historii. No i żeby rozgrywka była bardziej urozmaicona, niż ta z Alana
« Ostatnia zmiana: Listopad 27, 2013, 02:49:36 am wysłana przez Lupi »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #68 dnia: Listopad 28, 2013, 09:37:32 am »
http://www.gram.pl/news/2013/11/28/pierwszy-gameplay-z-quantum-break-potwierdzony-na-vgx.shtml
Cytuj
Geoff Keighley - któż by inny - zapewnił, że na tegorocznej gali Video Game Awards, nazwanej VGX, pojawi się gameplay z Quantum Break
Gala VGX odbędzie się z kolei w nocy z 7. na 8 grudnia

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 671
  • Reputacja: 192
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #69 dnia: Listopad 28, 2013, 09:49:47 am »
Czy będzie to taki gameplay jak z forzy 5 u jimmiego? W dupie mam gameplay od ms bo wszystko leci na windowsie :/

Jacek84

  • Gość
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #70 dnia: Listopad 28, 2013, 18:34:56 pm »
http://www.gram.pl/news/2013/11/28/pierwszy-gameplay-z-quantum-break-potwierdzony-na-vgx.shtml
Cytuj
Geoff Keighley - któż by inny - zapewnił, że na tegorocznej gali Video Game Awards, nazwanej VGX, pojawi się gameplay z Quantum Break
Gala VGX odbędzie się z kolei w nocy z 7. na 8 grudnia

Czy będzie to taki gameplay jak z forzy 5 u jimmiego? W dupie mam gameplay od ms bo wszystko leci na windowsie :/

Cytuj
Geoff Keighley

aka Minor Nelson hehe

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 13 194
  • Reputacja: 156
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #71 dnia: Grudzień 08, 2013, 03:15:15 am »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 13 194
  • Reputacja: 156
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #72 dnia: Grudzień 08, 2013, 12:02:44 pm »



andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 654
  • Reputacja: 115
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #73 dnia: Grudzień 08, 2013, 12:13:35 pm »
"Ekszyn szuter". To by chyba było na tyle jeśli chodzi o hype na tą grę z mojej strony.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 13 194
  • Reputacja: 156
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #74 dnia: Grudzień 08, 2013, 12:20:07 pm »
Na razie wciąż wiemy ledwo co. Chociaż podejrzewam, że stosunek akcji do fabuły będzie podobny jak w Alan Wake'u. Mi odpowiada taka opcja.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 13 194
  • Reputacja: 156
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #75 dnia: Grudzień 08, 2013, 13:16:29 pm »

lupinator

  • Gość
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #76 dnia: Grudzień 08, 2013, 13:56:57 pm »
Zakopałbym całe Remedy pod ziemią i kazał przemyśleć swoje zachowanie. Chyba, że ludzie od Maxa Payna już pracują w innych studiach?

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 13 194
  • Reputacja: 156
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #77 dnia: Grudzień 08, 2013, 14:03:42 pm »
Wiem, że to dwa różne studia robiły te gry, ale: Alan Wake >>> Max Payne 3

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 671
  • Reputacja: 192
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #78 dnia: Grudzień 08, 2013, 14:05:45 pm »
Ja do tej pory nie przeszedłem Alana, bo tak mnie nudził :(

Quantum póki co interesuje mnie jedynie ze względu na zastosowanie tego silnika odpowiadającego za zniszczenia w zależności od materiału obiektu. Ale znająć życie to tylko czcze gadanie PRowców z MS.

Arkan

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-06-2012
  • Wiadomości: 120
  • Reputacja: 8
Odp: Quantum Break
« Odpowiedź #79 dnia: Grudzień 08, 2013, 14:33:58 pm »
MUST HAVE :D. Alana uwielbiam, choć gameplay czasem przynudzał i był zbyt monotonny. Walka nie porywała. Quantum Break może być połączeniem Alana i Maxa co już widać. Mix idealny :D. Liczę na wciągającą opowieść, świetnie wykreowanych bohaterów oraz gameplay na wysokim poziomie - zresztą na to się zapowiada :).