0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
To teraz Insomniac z Sony przeszło do MS?
Gdzie zatem zmierza Insomniac Games? Na dno, przyjaciele. Nic dzisiaj nie wskazuje, że będzie inaczej.
Ale gdy zespół Microsoftu zaczął wyjaśniać nam możliwości i filozofię stojąca za tą platformą, wiedzieliśmy, że to idealne miejsce dla Sunset Overdrive, BO TELA PINIYNDZY.Xbox One i Xbox Live wesprą nasze ambicje i pomogą w stworzeniu dialogu ze społecznością. Pomogą nam także w uzyskaniu szybszych cykli produkcyjnych i aktualizacji, umożliwią wprowadzanie rozszerzeń z nową bronią, postaciami, opowieściami, a nawet nawiązaniami do popkultury I TELA PINIYNDZY.
a nawet nawiązaniami do popkultury
Cytuja nawet nawiązaniami do popkulturyszczegolnie ten fragment
"Sunset Overdrive recalls the blue skies and punk rock of Crazy Taxi, the speed and style of Jet Set Radio, the grindable city of Tony Hawk's Project 8 and the firepower of any Insomniac shooter," say Edge, who later add: "[It] feels like a Dreamcast game dragged 14 years into the future."
"Sunset Overdrive's philosophy is that, for the right person, the apocalypse could be a thrilling escape from everyday life."
There are also factions - some good, some bad - human enemies called Scabs and more powerful OD'd that have absorbed machinery to use as weapons.
"Sunset Overdrive's open world is a series of islands with a full day-night cycle and a Crackdown-like degree of verticality," say Edge."It's an open world superhuman adventure in the mould of Prototype and Infamous. But your power is traversal – every wall can be run on, every ledge mantled; every car and awning is a springboard, every rail and wire can be grinded indefinitely while firing on the armies of OD'd zombies."
"You can move through the world at ground level using basic grinds and basic bounces, but you start climbing higher and seeing more areas, more routes, faster shortcuts. We wanted the growth [and the challenge] to be the world itself,"
"We wanted to take the shooter genre away from cowering behind cover,"
"The biggest thing we're trying to do is get back to some of the things we had with Ratchet and Clank," says lead gameplay programmer Doug Shehan. "The big thing is giving players the ability to build different strategies out of their eight chosen weapons."
Edge list a few of the weapons they saw in the demo, ranging from the normal – an AK assault rifle and hover turrets – and the far less normal - Roman candle firework launcher, teddy bear grenade launcher made from a fire extinguisher and a flame-throwing shotgun among them.
The character creator tool has both genders and allows players to clothe their character from their underwear out. Insomniac hired its first fashion designer, Carin Cronacher, to help with the game's wardrobe.
"We wanted the graphic design stuff to look... not grungy, but more 'I don't give a s**t',"
Sunset TV is Insomniac's own TV station which runs on in-game screens and billboards. It will discuss the game's current and future state and allow players to vote on how the game changes and evolves. "Better than just posting on a forum," it says. Further details will be revealed in due course.
Insomniac says the game shouldn't be about counting pixels.
According to Character Artist Gavin Goulden (that recently moved to Insomniac from the now shuttered Irrational Games, after working on BiosShock Infinite), basically every character in Sunset Overdrive counts 40,000 polygons, exactly like Elizabeth in BioShock, but the world is much busier than in the Irrational Games’ swan song, and shader support is more sophisticated.We also learn that all the cloth is physically simulated and it even wrinkles when characters move.
dorysowujące się bliskie obiekty <ok>
Cytat: Lupi w Maja 08, 2014, 20:28:28 pmdorysowujące się bliskie obiekty <ok>Gdzie na tym gifie się dorysowują? Ciężko zauważyć.
Generalnie gra wygląda na tępą i sądzę, że nieudacznicy z Insomniac dokonali odpowiedniego wyboru platformy.
Cytat: Kert w Maja 08, 2014, 20:44:39 pmCytat: Lupi w Maja 08, 2014, 20:28:28 pmdorysowujące się bliskie obiekty <ok>Gdzie na tym gifie się dorysowują? Ciężko zauważyć.Mi się to od razu rzuciło w oczy na początku jak bohater na rurze jedzie przy niebieskiej wiacie po lewo.
Już Iras nie pierd**. Ma gameplay prawie identyczny, jak Ratchet, choć na razie zapowiada się, że mniej różnorodny. Ratchet = zajebista seria, ikona PlayStation.
Cytat: Kert w Maja 08, 2014, 20:54:58 pmJuż Iras nie pierd**. Ma gameplay prawie identyczny, jak Ratchet, choć na razie zapowiada się, że mniej różnorodny. Ratchet = zajebista seria, ikona PlayStation.Gardzę od zawsze. Na PS2 odpaliłem jednego Ratcheta, uznałem za marną podróbkę Jaka i olałem. Na PS3 nie ruszyłem ani Ratcheta, ani Resistance. Z czystym sumieniem mogę je**ć Insomniac