Autor Wątek: The Dark Sorcerer  (Przeczytany 19833 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwca 14, 2013, 02:26:23 am »
A Divisionsię jarasz okrutnie. To skoro Division może działać na konsoli, czemu nie inne gierki? KZ faktycznie wygląa jak kupa (a przynajmniej to demko w lesie tragedia, z lutego przelot nad miastem był o niebo lepszy).
Widzisz... z Division byl pokazany GAMEPLAY i to prawdopodobnie z PS4 (aczkolwiek nie zdzwilbym sie jakby to byla sciema (oby nie)).
Kiedyś był hejt na PS3 i na gejonly same xboty latały. Nie wiem czemu tego nie pamiętasz.
No dobra, ale po co mi przytaczasz rzeczy z przeszlosci skoro slowa Maciomaniaka dotyczyly terazniejszosci, dokladnie to Karot... tfu... Jurasa i to ze jego
Cytuj
komentarze sa przepełnione nienawiścią w stosunku do konsolowców
?
Wystarczy wbic do dzialu MS/Nintendo i poczytac randomowe posty Irasa i wtedy jasno widac czyje posty sa przepelnione nienawiscia...
Cytuj
itp. to nic nie znaczy bo rownie dobrze ja moge napisac to samo o tech demach NVIDII.
ale co to za argument, nie rozumiem. tech dema nvidii do pięt nie dorastają dark sorcerowi :P

Cytuj
poki co to tylko TECH DEMO i dopoki nie zobacze tego w ruchu to mam wyje**ne na fappowanie hipokrytow
Wymień mi jeden powód dla którego gra miałaby wyglądać gorzej. Dlaczego na tech demie konsola miałaby sobie z tym radzić a w grze już nie?
Gdyby pokazano powiedzmy tylko jedna postać, to można by było powiedzieć wtedy, że cala moc poszła na postać i nie wiadomo jak chodziłoby gdyby dodano otoczenie postaci, ale na tym tech demie masz wszystko to co ma gra. Są efekty cząsteczkowe, jest wiele dynamicznych świateł, kilka postaci, otoczenie. Nie ma żadnego powodu by mówić ze w samej grze już nie chodziłoby to tak dobrze.
Oczywiście mówimy tu o zamkniętych, niewielkich pomieszczeniach.
Ale co to za argument, nie rozumiem.
Wymień mi jeden powód dla którego gra miałaby wyglądać gorzej od tech dema nvidii "a new dawn". Dlaczego na tech demie PC miałaby sobie z tym radzić a w grze już nie?
Gdyby pokazano powiedzmy tylko jedna postać, to można by było powiedzieć wtedy, że cala moc poszła na postać i nie wiadomo jak chodziłoby gdyby dodano otoczenie postaci, ale na tym tech demie masz wszystko to co ma gra. Są efekty cząsteczkowe, jest wiele dynamicznych świateł, kilka postaci, otoczenie. Nie ma żadnego powodu by mówić ze w samej grze już nie chodziłoby to tak dobrze.
Oczywiście mówimy tu o zamkniętych, niewielkich pomieszczeniach.
Gadka szmatka.
Ja myślę, że Lem chce nam powiedzieć, ze The Sorcerer chodziło na VLC Media PLejer.
Nie wykluczam takiej opcji. W tej branzy sie juz rozne rzeczy widzialo wiec to by mnie jakos specjalnie nie zdziwilo :)
A ja myślę, że podłapał od nowego najlepszego przyjaciela trochę pseudointeligentnego bełkotu i próbuje błyszczeć. Z marnym skutkiem.
Az chce sie odpisac:
Spierdalaj.
Ale nie znize sie do Twojego poziomu. Wybacz.
No i poszły spać.
Jutro rano kolos. Dobranoc.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwca 14, 2013, 02:35:13 am »
Cytuj
Ale co to za argument, nie rozumiem.
Wymień mi jeden powód dla którego gra miałaby wyglądać gorzej od tech dema nvidii "a new dawn". Dlaczego na tech demie PC miałaby sobie z tym radzić a w grze już nie?
Gdyby pokazano powiedzmy tylko jedna postać, to można by było powiedzieć wtedy, że cala moc poszła na postać i nie wiadomo jak chodziłoby gdyby dodano otoczenie postaci, ale na tym tech demie masz wszystko to co ma gra. Są efekty cząsteczkowe, jest wiele dynamicznych świateł, kilka postaci, otoczenie. Nie ma żadnego powodu by mówić ze w samej grze już nie chodziłoby to tak dobrze.
Oczywiście mówimy tu o zamkniętych, niewielkich pomieszczeniach.
Gadka szmatka.
Co ty człowieku pier**lisz ? Masz jakieś argumenty czy potrafisz tylko kopiować? W demie a new dawn nie masz wielu postaci i efektów cząsteczkowych, wiec gra z taką grafiką jak a new dawn na pc miałaby nieco wyższe wymagania(które na tech demie i tak są ogromne), tylko co z tego?
« Ostatnia zmiana: Czerwca 14, 2013, 02:45:52 am wysłana przez Wulfen »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwca 14, 2013, 02:53:45 am »
Cage robi gry, a nVida nie. Taka subtelna różnica.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwca 14, 2013, 07:52:30 am »
@Lem:
To nvidia od kilku miesięcy nawija jak to Next Gen jest w PC i nowe konsole są słabe. W skali lokalnej na forum robi to samo karota, którego kiedyś nawet uważałem za rozsądnego człowieka, dopóki nie został PC master race. Także jak przyszło e3 i się okazało co potrafią nowe konsole, poszedł odwet poparty argumentami - przykładami prawdziwie next genowej grafiki z PS4 i XBone. PC master race jak argumentów nie miało tak nie ma.

Ja na Xbone nie narzekam - konfa mi się podobała, gry mi się podobają. A co robi MS ze swoim produktem to trochę żal.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwca 14, 2013, 07:54:40 am »
Akurat Xbone to mało co pokazał z next genowej grafiki :P

Kij wie na czym te ich gry były odpalane, no oprócz Ryse, które znowu nie robi jakoś szczególnie super wrażenia i całkowicie nowej jakości.

Póki co to zdecydowana większość gier na targach latały na PC/PS4.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwca 14, 2013, 09:45:54 am »
MGS5, którym się jara na forumku strasznie dużo osób było podobno na PC przygotowywane.

Tak czy siak, PCtowcy są kretynami z jednego powodu - cieszą się, że na ich pececikach może pójść dana gra, ale i tak nikt ich mocy nie wykorzystuje, równie dobrze mogą zrobić sobie Titana za 300mln $ i sobie odpalić emulator PS4, albo moze też grać na jakiś innych kompach stacji pogodowych, ale na miłość boską jaki w tym cel? Tutaj kupuje się PS4 za śmieszne pieniądze 1600zł i masz grafę jakiej nie uraczysz na Alienie. Jaranie się pecetem jest kretyńskie, bo co tutaj się jarać - wyłożysz odpowiednią ilość kasy to i 3 petaflopy będziesz miał, ale po co jak żadna gra tego nie wykorzystuje?

Lem zaczął pieprzyć odkąd jest już prawie super programistą i robi gry i chodzi na konfy Guerilla. Od tej pory Lem gada jakieś brednie. Iras też niestety pieprzy jeśli chodzi o XboxOne - dużo ma racji ale czasem to już zalatuje w cholerę fanbojstwem, a już danie konfie Sony 10/10 to potwierdza :lol: To prawie jak danie 2/5 TLoU.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwca 14, 2013, 09:50:38 am »
Trudno się nie zgodzić, bo to sama prawda.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwca 14, 2013, 09:51:40 am »
to gwarancja tego ze w tym przypadku znow tak bedzie...


Nikt nie mówi o gwarancji... Jedynie prawdopodobieństwo, że takie coś wyjdzie jest większe niż jakby miała wyjść jakaś gra na poziomie tech dema od Nvidii.

Zgodze sie, ale prawdopodobienstwo rownie dobrze moze byc rowne 0, a caly ten Dark Sorcerem chytrym ruchem SONY, ktore czuje, ze jest na fali i chce doszczetnie zniszczyc konkurencje marketingowym bullshitem. Again, powtarzam sie, ale nie chce zostac zle zrozumiany, zobacze to w ruchu to bede sie jaral okropnie, ale poki co patrzac na grafike w nowym KZ czy iF nie mam przeslanek do tego by wierzyc slowom QD... obym byl w bledzie... wtedy bym sie mocno ucieszyl.
Cytuj
HAHAHAHA dekle... toc to Juras se w 90% trolluje kontem karoty... a 95% nienawisci na tym forum wywodzi sie od fanow SONY, Nintendo zle, M$ zly, PC zly... moze w koncu otworzycie oczy co?

Nie wiem co tak piszesz. Sony póki co oferuje najlepsze rozwiazania, to się o nich dobrze pisze. Proste? Xbox One pojechał po bandzie swoimi "nju fjuczers" to się go hejtuje. Co do PC ja przynazje rację, że Crysis 3 jest lepszy od wszystkiego obecnie i tyle, ale co do Exów i innego badziewia - nie wiem o czym rozmawiać, jak ktoś uważa, że exy na pc dojebane graficznie jak rajkosz to gratulacje. A co do konta Karoty - ch** mnie to boli, czy to pisze Juras czy Karota, to skoro raz pisze karota, a raz Juras to niech zmieni hasło KKRT.
Napisales to tak jakby hejt na MS i Nintendo rozpoczal sie dopiero wraz z premiera Wii U i Xbone'a... juz nawet nie wspominam o PC bo ten tutaj byl od zawsze jechany... SDF NEVER FORGET
Lol, ja nic nie piszę na koncie KKRT.
Ostatnio ich tak pojechałem na ircu, że się teraz zgadali by mnie oczernić na forum i stąd te szopki.
:lol: :lol: :-?



to dwa konta do zbanowania?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwca 17, 2013, 11:32:26 am »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwca 17, 2013, 12:35:29 pm »
Goblin to ma tak zrytą gębę, że masakra.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #50 dnia: Czerwca 17, 2013, 12:56:38 pm »
Goblin to ma tak zrytą gębę, że masakra.
Dla mnie to wypisz-wymaluj Marlon Wayans lub jego brat Damon Wayans, jakby na nich się wzorowali.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #51 dnia: Czerwca 17, 2013, 12:58:50 pm »
Dla mnie on:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Na bank na jakimś niggerze się wzorowali.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 17, 2013, 13:00:41 pm wysłana przez Ryo »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #52 dnia: Czerwca 17, 2013, 13:04:06 pm »
Dla mnie on:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Na bank na jakimś niggerze się wzorowali.
Dzieciak o jednym wyrazie twarzy:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #53 dnia: Czerwca 18, 2013, 10:51:01 am »
>>>>

Cytuj
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/4i6TiYLwHW4?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Some interesting notes:

  • Running at 1080p @ 30-90 FPS, textures are native to 1080p resolution, framerate was not optimized
  • 1st generation of QD's PS4 development cycle
  • They did not use PS4 tools, they used their PS3 development pipelines (same as Beyond) and just used high fidelity assets
  • Only 4GB of dat GDDR5 is being used
  • The set is 1 million polygons
  • The lighting is dynamic as is the shift between the film lighting and the studio lighting, which they are able to shift back and forth within 1 single frame

At the end they move the camera around the set and change between the two different lighting situation. Really impressive.





DZIEWIĘĆDZIESIĄT

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #54 dnia: Czerwca 18, 2013, 10:59:41 am »
O! Zezwalam na jaranie sie :angel:
The set is 1 million polygons
Troche mao, mam nadzieje, ze to troche jeszcze podciagna :angel:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #55 dnia: Czerwca 18, 2013, 11:11:32 am »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #56 dnia: Czerwca 18, 2013, 11:17:32 am »

Jak MS sypnie "Butlerowi", to będzie bez oporów takie gesty strzelał przy XBone i gierkach na ten system.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #57 dnia: Czerwca 18, 2013, 11:19:25 am »
Pewnie tak. Równie dobrze mógłby tutaj być dowolny inny mindblown.gif.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #58 dnia: Czerwca 18, 2013, 11:52:27 am »
O! Zezwalam na jaranie sie :angel:
The set is 1 million polygons
Troche mao, mam nadzieje, ze to troche jeszcze podciagna :angel:

Check this out man:

Cytuj
In the current demo, there are about a million polygons in the set, and a little less than a million per character on the screen (i.e. a total of 4 million when the three characters are on the screen). Each character has about 350 MB of textures and about forty different shaders. It’s all managed with Physically Based Shaders, volumetric lights, full HDR, Color Grading, Physical Lenses (particularly useful for chromatic aberrations and 3D depth of field), and translucence for more realistic rendering of the skin. The change of set and all the lighting (and the behavior of the shaders) between the dramatic version of the set and the “studio” version is done in real time. The same holds true for all pyrotechnical particle effects.

http://blog.us.playstation.com/2013/06/11/the-dark-sorcerer-a-next-gen-comedy/


------------------

Ktoś w jakimś temacie pierdolił głupoty, że stary silnik Uncharted to będzi gówno na next-genach, bo to to samo co COD.
Tutaj mamy tą samą sytuację, stary silnik z Beyond, a gniecie jajca wszystkiemu co widzieliśmy.
Także mam nadzieję, że autor tamtego pierdolamento widzi różnicę między silnikami devów first party Sony a devami takimi jak ci od CODa.


Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #59 dnia: Czerwca 18, 2013, 11:56:37 am »
Także mam nadzieję, że autor tamtego pierdolamento widzi różnicę między silnikami devów first party Sony a devami takimi jak ci od CODa.
To byl chyba raikosz wiec watpie :hihi:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #60 dnia: Czerwca 18, 2013, 11:58:30 am »
Coś dzisiaj tylko jeden utwór wrzucił. Chyba go zasmuciły gry z next genów.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #61 dnia: Czerwca 18, 2013, 12:35:46 pm »
O! Zezwalam na jaranie sie :angel:
The set is 1 million polygons
Troche mao, mam nadzieje, ze to troche jeszcze podciagna :angel:


Niewierny Tomasz się nawrócił :troll:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #62 dnia: Czerwca 18, 2013, 14:31:22 pm »
O! Zezwalam na jaranie sie :angel:
The set is 1 million polygons
Troche mao, mam nadzieje, ze to troche jeszcze podciagna :angel:
Przecież automatowa wersja Virtua Fighter 3 miała 1 milion a było to 17 lat temu :lol:. Jak dotyczy to jednej postaci to wtedy ok.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #63 dnia: Czerwca 18, 2013, 15:15:52 pm »
To 17 lat temu automaty miały matryce bravii???????

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #64 dnia: Czerwca 18, 2013, 22:04:26 pm »
O! Zezwalam na jaranie sie :angel:
The set is 1 million polygons
Troche mao, mam nadzieje, ze to troche jeszcze podciagna :angel:
Przecież automatowa wersja Virtua Fighter 3 miała 1 milion a było to 17 lat temu :lol:. Jak dotyczy to jednej postaci to wtedy ok.
kto ci takich bzdur naopowiadał? mało która gra na ps3 ciągnie po milion poligonów ze wszystkimi postaciami, a ty tu z vf3 wyskakujesz.
Chyba ze te milion poligonow w vf3 to w ciągu sekundy, czyli na 30 albo 60 klatek, ale wtedy  na klatke wychodzi   15-30tys poly.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 18, 2013, 22:10:46 pm wysłana przez Wulfen »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #65 dnia: Czerwca 18, 2013, 22:06:56 pm »
O! Zezwalam na jaranie sie :angel:
The set is 1 million polygons
Troche mao, mam nadzieje, ze to troche jeszcze podciagna :angel:
Przecież automatowa wersja Virtua Fighter 3 miała 1 milion a było to 17 lat temu :lol:. Jak dotyczy to jednej postaci to wtedy ok.

Kolejny raz udowadniasz, że gadasz brednie. Nie wiem jak było z VF3, ale raczej nie lepiej niż z VF5:

Cytuj
Vitua Fighter 5, Arcade/PS3/X360, 2006
            Character - ~40,000 with diffuse, specular and normal maps
            Background - 100,000 - 300,000 polygons

Na dokładkę jeszcze poly postaci z VF4:

Cytuj
Virtua Fighter 4, Naomi 2, 2001
            Jacky - 14,000 polygons
           
Virtua Fighter 4, PS2, 2002
            Jacky - 7,000 polygons

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #66 dnia: Czerwca 18, 2013, 22:09:27 pm »
kyo pewnie chodziło o to, że automat do vf3 mógł wyciągnąć milion poligonów, tyle że całkowicie gołych.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #67 dnia: Czerwca 18, 2013, 22:11:56 pm »
albo milion poly na sekunde  :lol: czyli 15-30tys na klatke :roll:

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #68 dnia: Czerwca 19, 2013, 08:33:56 am »
Cage robi interaktywne filmy, a nVida nie. Taka subtelna różnica.

fixed

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #69 dnia: Czerwca 21, 2013, 11:17:57 am »
O! Zezwalam na jaranie sie :angel:
The set is 1 million polygons
Troche mao, mam nadzieje, ze to troche jeszcze podciagna :angel:
Przecież automatowa wersja Virtua Fighter 3 miała 1 milion a było to 17 lat temu :lol:. Jak dotyczy to jednej postaci to wtedy ok.

Kolejny raz udowadniasz, że gadasz brednie. Nie wiem jak było z VF3, ale raczej nie lepiej niż z VF5:

Cytuj
Vitua Fighter 5, Arcade/PS3/X360, 2006
            Character - ~40,000 with diffuse, specular and normal maps
            Background - 100,000 - 300,000 polygons

Na dokładkę jeszcze poly postaci z VF4:

Cytuj
Virtua Fighter 4, Naomi 2, 2001
            Jacky - 14,000 polygons
           
Virtua Fighter 4, PS2, 2002
            Jacky - 7,000 polygons
Czy ty masz problem z rozumem, mówię ci przecież że chodziło mi o całą grę :lol:. Tak dla porównania VF 2 przelicza 400 tys polygonów na sekundę. Tak czy owak dobrze że porównałeś VF4 PS2 z VF4 N2 graficzna przepaść. Podnieść automatową czwórkę do hd i wygląda lepiej od piątki, przynajmniej płaskich tekstur nie ma.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 21, 2013, 11:33:13 am wysłana przez Kyokushinman »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #70 dnia: Czerwca 21, 2013, 12:00:43 pm »
Tak dla porównania VF 2 przelicza 400 tys polygonów na sekundę

To Dark Sorcerer w takim porównaniu przelicza 300 mln poly/s .

400000 poly/s
vs
300000000 poly/s

Czasem to lepiej po prostu nic nie pisać.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #71 dnia: Czerwca 21, 2013, 12:03:11 pm »
Jak na next gena to i tak mało.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #72 dnia: Czerwca 21, 2013, 12:04:26 pm »
Faktycznie. 900 razy więcej to strasznie mało.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #73 dnia: Czerwca 21, 2013, 12:06:49 pm »
Jak na 19 lat różnicy to mało.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #74 dnia: Czerwca 21, 2013, 12:08:33 pm »
Poly to chyba nie wszystko, ale co ja tam wiem.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #75 dnia: Czerwca 21, 2013, 12:16:39 pm »
Poly to chyba nie wszystko, ale co ja tam wiem.

Na pewno mniej od Kyo.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #76 dnia: Czerwca 21, 2013, 13:59:46 pm »
Jak na 19 lat różnicy to mało.
:rotfl:
to wychodzi ze co 6,5 lat mamy prawie 10 krotny wzrost liczby poligonów

to jest ogromny postęp(o ile Master nie walnął się w obliczeniach :P )

jak dla ciebie różnica miedzy tym



a tym



jest mala to  :rotfl:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 21, 2013, 14:02:02 pm wysłana przez Wulfen »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #77 dnia: Czerwca 21, 2013, 14:15:05 pm »
Ok może trochę przesadziłem, ale na pewno nie w kwesti wyglądu postaci. Porównaj sobie taką Virtue.
VF 2 około 500 na postać 1995, VF3 sama twarz 1000 postać około 3 tys postac 1996 rok, VF4 14 tys na postać 2001 rok, VF5 niby 40 tys na postać ale jakoś w to nie wierze rok 2006. Teraz na jakiej postaci i w jakiej grze masz więcej polygonów :idea:. Trzeba czekać na kolejną Virtue i nową generacje bo jak na razie jest zastuj przez te 7 lat.

Taki Leon z Re4 10 tys a Leon z Re6 14 tysięcy to śmiechu warte a jest 9 lat różnicy :lol:.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 21, 2013, 14:29:18 pm wysłana przez Kyokushinman »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #78 dnia: Czerwca 21, 2013, 14:36:32 pm »
od 2006 roku mamy te sama generacje, wiec nie mozna liczyc na jakis wiekszy skok.
poza tym to normalne, ze w bijatykach postacie maja więcej polygonow niż w innych grach, tam masz tylko 2 postacie na ekranie, wiec  większość mocy konsoli pójdzie w postacie.
teraz jesli DS ma ok 1mln poly  to jest to 20 razy więcej.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: The Dark Sorcerer
« Odpowiedź #79 dnia: Czerwca 21, 2013, 17:31:39 pm »
Fakt, ale też bijatyki chodzą w 60 klatkach a nie w 30 stu i to ma znaczenie na przeliczanie polygonów. Tak poza tym to dzisiejsze bijatyki i tak wyglądają za słabo jak na moc tej generacji np. taki DOA5 normalnie jakość tekstur na arenach to poziom psxa :lol:. Dużo też zależy od firmy która robi grę wystarczy tutaj porównać RE5 który niszczy graficznie RE6, wyglądającego miejscami gorzej od RE4 plus do tego tragiczna płynność animacji.