Autor Wątek: Oddworld: New N' Tasty  (Przeczytany 13651 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwca 06, 2014, 08:24:22 am »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwca 06, 2014, 08:30:37 am »
Co to kur** za muzyka... Oddworld ambientem stoi.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwca 26, 2014, 08:25:39 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #43 dnia: Lipca 05, 2014, 15:34:38 pm »
Premiera na PS4 23 lipca:
http://www.oddworld.com/2014/06/oddworld-new-n-tasty-gets-ps4-release-date/

Cytuj
We’re delighted to announce that the PlayStation 4 version of Oddworld: New ‘n’ Tasty will be releasing on the 22nd of July in the USA and Canada, and on the 23rd of July across Europe and the UK.

We’ll announce dates for the PS3, PS Vita, Windows, Mac, Linux and Wii U versions in due course. We’re also excited to reveal that we’re hoping to work with Microsoft on an Xbox One release.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #44 dnia: Lipca 09, 2014, 19:25:25 pm »

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #45 dnia: Lipca 14, 2014, 19:48:44 pm »
Obniżka ceny o 4 eurasy:
http://www.playstationing.com/ps4/oddworld-new-n-tasty-eu-price-drop-and-quikbuy-bonus-announced/806

Cytuj
The game will cost $29.99 in the US, so to bring the price in line with that, the UK price will now be £17.99, and the EU price will be €20.99, that’s down from £19.99 and €24.99 respectively.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #46 dnia: Lipca 21, 2014, 08:20:45 am »


No i na końcówce trailera:



Albo bonusy w jedynce i dużo więcej Mudokonów do ocalenia, albo szykuje się remake dwójki 8)
« Ostatnia zmiana: Lipca 21, 2014, 08:26:33 am wysłana przez Ryo »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #47 dnia: Lipca 21, 2014, 09:05:36 am »
Nie sądziłem, że doczekam takiego remake'u. Ryo, liczę na Twoją choćby krótką opinię o grze do końca tego tygodnia 8), bo ja czekam na wersję na ps3, chyba że okaże się na tyle odstająca od current-genowej, że trzeba będzie znowu pożyczyć ps4.

remake dwójki
Z jednej strony byłoby super info, a z drugiej to trochę dziwne zagranie. Pamiętam, że Oddworld Inhabitants stwierdziło o skupieniu się nad całkowicie nową grą z cyklu, jeśli New'n'Tasty odpowiednio dobrze się sprzeda, więc przekierowanie sił na remake Exoddusa przeczyłoby tym założeniom (podejrzewam, że nie jest to na tyle duże studio, że mogą pracować jednocześnie nad dwoma tak dużymi tytułami).


« Ostatnia zmiana: Lipca 21, 2014, 09:07:26 am wysłana przez Kert »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #48 dnia: Lipca 21, 2014, 09:11:23 am »
Zagram w to, bo mam świetne wspomnienia związane z tytułem, ale chyba nie będę miał hajsu na premierę ;) A nie kojarzę, żeby zapowiadali jakieś demko. Jeżeli chodzi o dwójkę, to nie zdziwię się, jakby coś już przy niej dłubali jednocześnie z pracami nad jedynką.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #49 dnia: Lipca 21, 2014, 09:21:16 am »
Jeżeli chodzi o dwójkę, to nie zdziwię się, jakby coś już przy niej dłubali jednocześnie z pracami nad jedynką.
Spoko, tylko że Exoddus jest dwa razy większą grą. Rozumiem, że wiele elementów i podstawowy "wsad" mają już ogarnięte przy okazji New'n'Tasty i tak naprawdę musieliby się skupić nad lokacjami, ale dochodzi też sporo nowych rzeczy i przeciwników, które zaprezentowała kontynuacja Oddysee.
Jednak, jeśli to prawda i nie spowoduje to zawirowań terminowych oraz jakościowych przy dłubaninie nad całkowicie nową produkcją z uniwersum Oddworld, jestem jak najbardziej na tak :cool:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #50 dnia: Lipca 22, 2014, 14:05:06 pm »
Pierwsze 6 minut + porównanie do oryginału.

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/QOKyGVwoUJA?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Pierwsze wrażenie: wygląda świetnie, ale jak można zauważyć poprawiona oprawa to nie wszystko. Klimat w moim odczuciu lekko się ulotnił. Za dużo fajerwerków graficznych, jest za kolorowo, wygląda na bardziej "casual-friendly" (polecam zobaczyć moment, gdy Slig strzela do Abe'a, czy brak reakcji śpiącego przeciwnika na bieg bohatera). Moc i brud oryginału gdzieś zaginęły. Co to za portal, jak z Crasha Bandicoota, ja się pytam. Nadal czuję, że to będzie jeden z najlepszych remake'ów, ale lekkie odejście od designu i bardziej dorosłego klimatu oryginału powoduje, że trochę mi smutno.

Pośrednio w tonie powyższego utyskiwania - cenzura:



:-?

W odniesieniu do dyskusji o liczbie Mudokonów i Exoddusa, wygląda na to, że już się wyjaśniło:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Lipca 22, 2014, 14:14:23 pm wysłana przez Kert »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #51 dnia: Lipca 22, 2014, 14:23:37 pm »
No klimacik troszkę stopniał, ale jako, że nigdy nie przeszedłem więc zainwestuję/poczekam na plusa.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #52 dnia: Lipca 22, 2014, 14:38:24 pm »
Polecam jeszcze sprawdzić, jak prezentowała się gra w zeszłym roku.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Nawet mając na względzie zaciemnienie screenshotów i wciskanie kitu (mógł to być wygląd docelowy na potrzeby prezentacji, a nie rzeczywiste zaawansowanie w produkcji) widać, że na ówczesnym etapie tworzenia byli na dobrym tropie i New'n'Tasty pod względem przeniesienia lokacji prezentowało się lepiej :(

Mam jednak nadzieję, że te żale są bezpodstawne, bo po obejrzeniu dotychczasowych materiałów z Paramonii i Scrabanii, te pięknie się prezentują :)
« Ostatnia zmiana: Lipca 22, 2014, 14:52:43 pm wysłana przez Kert »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #53 dnia: Lipca 22, 2014, 14:48:06 pm »
Kurde, obejrzałem ten krótki filmik od Kerta (bez dźwięku) i nabrałem mega ochoty na grę :mad: Klimat nie ten sam, mniej ponury, surowy i 'brudny', ale nowe miejscówki również mają swój niepowtarzalny feeling. Rozwiązanie z '299' mega 8) Już walczę ze sobą czy by nie odżałować kasy i docenić chłopaków, którzy również za dzieciaka sprawili mi tyle frajdy (do dziś pamiętam spocone ręce przy rozbrajaniu pikających min oraz sielankę i mayhem za sprawą Mine Car'a). Boję się jednak, że wpadnę chyba jak Iras ze Striderem, gdzie kupię chwilę po premierze, a za kilka miechów siemka, jestem w plusie.

Fakt, że gierka to nie to samo, mniej 'dorosły' klimat, ale niech to będzie zarezerwowane dla pierwowzoru, który wciąż daje radę. Z chęcią przytulę nieco inne spojrzenie na temat.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #54 dnia: Lipca 22, 2014, 14:53:26 pm »
Na metacritics pierwsze oceny i jest mocno pozytywnie, wybredny Eurogamer dał 9/10 :)

Jednakże:
Cytuj
However, it does come with its own flaws. The Easy and Medium modes are WAY too easy (They even added a health bar). Some NPCs don't respond on time or get easily distracted (Happened to me once or twice, so it isn't that big of a deal). But the biggest complaint I have with it is that the atmosphere is completely gone. The game is now less creepy, and more comedic. The silly lines that Mudokons and Sligs mutter during game play are kinda annoying, and pretty loud. You can turn down the volume of voices, but still. I just love almost everything about this game, and would have given it a 9 or a 10, if it weren't for the atmosphere change. It felt less like an Oddworld, and more like a new game... But is that bad? Well... You decide.


Niech dorzucą oldschool mode w postaci oryginalnej gry i będzie git :troll:
« Ostatnia zmiana: Lipca 22, 2014, 15:00:03 pm wysłana przez Kert »

lupinator

  • Gość
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #55 dnia: Lipca 22, 2014, 16:04:26 pm »
Oryginał był pierwszą lub drugą grą, jaką kupiłem z PSNu, w tą też z chęcią zagram, jak już kupię PS4.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Edit: przypomniałem sobie, że będzie też na Vitę. Super.
« Ostatnia zmiana: Lipca 22, 2014, 16:06:26 pm wysłana przez Lupi »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #56 dnia: Lipca 24, 2014, 16:19:09 pm »
Nikt nie kupił? Wszyscy na cebule czekają? Iras, zerknij no do szklanej kuli na kiedy cebula jest przewidziana? :troll:

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #57 dnia: Lipca 24, 2014, 20:08:58 pm »
Ja kupiłem i trochę zjebałem jednak. Cena za wysoka w stosunku do tego co dostajemy. Jak ktoś nie kupił niech lepiej poczeka aż stanieje albo będzie w plusie:).

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #58 dnia: Lipca 24, 2014, 20:14:32 pm »
Ja kupiłem i trochę zjebałem jednak. Cena za wysoka w stosunku do tego co dostajemy. Jak ktoś nie kupił niech lepiej poczeka aż stanieje albo będzie w plusie:).
To ja może nie będę się przyznawał, że mój pierwszy duży i drogi zakup oryginalnej gry na konsole to było Oddysee na psx. Przynajmniej zawartość i jakość pudełka z grą była tak bogata, że obecnie niektóre limitki są słabsze ;)

Mam rozumieć, że 89 zł to za dużo? Gdybym miał ps4 na stałe, myślę, że za tę cenę byłbym skory kupić. Jak ogólnie wrażenia z gry?
« Ostatnia zmiana: Lipca 24, 2014, 20:17:58 pm wysłana przez Kert »

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #59 dnia: Lipca 24, 2014, 20:18:48 pm »
To tak naprawdę ta sama gra. Fakt grafa ładniejsza ale co mnie denerwuje to sztywne sterowanie. Sentyment wziął gore i kupiłem bo ostatni raz w to grałem wieki temu na pc.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #60 dnia: Lipca 24, 2014, 20:36:45 pm »
To ciekawe, bo czytałem, że sterowanie zaliczyło niezły upgrade w stosunku do oryginału, w który grało się całkiem ok, choć może specyfika side-scroll 2d ułatwiała temat.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #61 dnia: Lipca 24, 2014, 20:48:16 pm »
Nikt nie kupił? Wszyscy na cebule czekają? Iras, zerknij no do szklanej kuli na kiedy cebula jest przewidziana? :troll:

Sierpień.

Jeszcze tylko dodam - po porównaniu Kerta, że ten remake to niezłe gówno  :/

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #62 dnia: Sierpnia 18, 2014, 20:39:14 pm »
Pacz oraz DLC 19/20 sierpnia:
http://www.playstationing.com/ps4/oddworld-new-n-tasty-patch-1-05-released-for-ps4-almost-3gb-in-size/1030

Cytuj
Oddworld Inhabitants, developer of Oddworld: New ‘n’ Tasty, have released a 1.05 update patch for the PS4 game, which is almost 3GB in size. The patch fixes 27 different issues in the game (listed below), and weighs in at 2.75GB in size. The update also incorporates patch 1.04, which was unreleased. Version 1.05 also contains a dedicated remaster of the audio balancing from Somatone, which should provide a much richer audio experience for players.

    Unresponsive Slogs
    Fixes to Spirit Rings
    Mines didn’t always trigger when Abe leaves a well
    Bees were sometimes outside their hives
    Slogs could sometimes become stuck in electric gates
    Sligs would shoot at Mudokons when they should have been panicking
    Chanting near natives made them angry
    Shrykull didn’t continue to zap targets if you QuikSave
    Slogs didn’t wake up after you QuikLoaded
    Pulling the shut off valve at the end of the game too quickly broke the game ending
    Abe’s chanting sound, birds and particles would sometimes disappear when opening a portal
    Elum was sometimes frozen after a respawn
    Mudokons would vocally respond too slowly when told to “follow me” “wait”
    Lifts would continue to move after Abe had been killed
    Abe was able to repeatedly trigger triggerboxes like levers, buttons and so on
    Shrykull’s idle audio sometimes wouldn’t cut out after loading or respawning
    It was possible to destroy chant suppressors behind collision
    Chant suppressors were sometimes not turned on by Abe whilst riding Elum
    Abe’s bird halo would sometimes appear after activating chime bells
    There was no fart effect when riding Elum!
    Sligs now say “What?” if you press Use and nothing’s in range
    It was possible to turn electric gates off while Sligs were being electrocuted
    A possible crash on completing the game to do with Boardroom explosions was fixed
    Best Time leaderboards now record your Best Time, all the time
    Game now checks for New ‘N’ Hasty trophy unlock conditions after completing any chapter
    Fixed a crash for slogs failing to find a target after being commanded by Sligs
    Fixed two potential “death loops” in a Free Fire Zone secret area

DLC:
http://www.oddworld.com/2014/08/oddworld-new-n-tasty-alfs-escape-gamescom-trailer/

Cytuj
Thought you’d saved them all? Think again, as Abe stumbles across one last Mudokon hidden away in RuptureFarms, and it’s one Mudokon that Oddworld fans might have heard about. Set in all new never-seen-before areas of the factory, Alf’s Escape is an expansion pack designed to challenge even the best New ‘n’ Tasty players.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #63 dnia: Sierpnia 18, 2014, 22:16:00 pm »
Patrząc na listę poprawek zastanawiam się, jak ta gra w ogóle wcześniej działała :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #64 dnia: Stycznia 15, 2015, 15:57:42 pm »
W marcu wersje na PC, XOne i PS3.

Cytuj
Following on from the critically acclaimed and much loved PlayStation 4 release of Oddworld: New ‘n’ Tasty - Oddworld Inhabitants Inc are excited to announce the release dates for Steam, Xbox One and PlayStation 3 versions.

Oddworld fans will be delighted to learn that Oddworld: New ‘n’ Tasty will be releasing for Windows PC, Mac and Linux on Steam on February 25th, while the Xbox One and PlayStation 3 versions are planned for release early March.

All versions will take advantage of the post-launch improvements and tweaks made to the PlayStation 4 version, including the fan-requested ‘old school’ control settings, feature the same celebrated QuikSave and QuikLoad functions and of course offer a full rack of achievements and online leaderboards for speedrunners, and cloud saves on Steam.

New ‘n’ Tasty will be available on Steam for $20 / £15 / €20, with a further 10% discount on pre-purchases. Further details on the pre-purchase offer, date and specs for the Windows PC, Mac and Linux versions will be available soon.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #65 dnia: Stycznia 15, 2015, 16:02:00 pm »
To na mojego X360 tej giery nie będzie :(?

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #66 dnia: Stycznia 15, 2015, 16:02:31 pm »
Ciekawe kiedy w plusie będzie

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #67 dnia: Stycznia 15, 2015, 17:24:30 pm »
Mnie juz wczoraj kusilo zeby kupic.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #68 dnia: Stycznia 15, 2015, 19:26:14 pm »


W marcu wersje na PC, XOne i PS3.
I elegancko :cool:
Szkoda jedynie, że dość drogo na start, tym bardziej, że najlepsza wizualnie wersja kosztuje obecnie połowę taniej.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #69 dnia: Lutego 18, 2015, 22:24:03 pm »
25 lutego wychodzi wersja na blachę, ps3/xbone nadal widnieje, jako pierwszy kwartał 2015, więc należy się spodziewać, że do końca marca się wyrobią.

Jednak chciałbym zwrócić uwagę na ważniejszą kwestię przy okazji tej wiadomości.

Trafiłem chyba na najlepsze, prawie 40-minutowe porównanie oryginalnej gry z New N' Tasty i muszę przyznać, że wiele ze wskazanej krytyki na niekorzyść odświeżonej wersji jest jak najbardziej uzasadnione i prawidłowo wypunktowane (najbardziej boli art design i sterowanie wpływające bezpośrednio na mechanikę), także potwierdzające niektóre z moich dotychczasowych obaw.

Jako, że patch wyszedł 20.08.2014, a filmik został wrzucony 29.08.2014 należy nadmienić, że kilka z podjętych w nim kwestii zapewne uległo poprawie (pierwszy przykład: audio balans w przerywnikach). Myślę, że dla zainteresowanych grą osób jest to materiał warty sprawdzenia. Niektóre przytyki oczywiście można uznać za czepialstwo, ale ewidentnie da się zauważyć elementy mocno nieprzystające do protoplasty i świadczące o zagubieniu sporej dozy klimatu pierwowzoru.

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/QkhDrngAQZ0?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2015, 22:28:20 pm wysłana przez Kert »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #70 dnia: Lutego 18, 2015, 22:49:17 pm »
ewidentnie da się zauważyć elementy mocno nieprzystające do protoplasty i świadczące o zagubieniu sporej dozy klimatu pierwowzoru.
I to jest największa bolączka. Obejrzałem większą część tego filmiku i też się zastanawiam, po co oni dowalili tyle świateł? Wszystko gdzie tylko się da, się świeci. Klimat Rapture Farms uleciał na momencie i gra stała się wesołą platformówką. No i jeżeli filmik powstał po paczu, to nieco beczka z bugów.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #71 dnia: Lutego 18, 2015, 23:12:18 pm »
ewidentnie da się zauważyć elementy mocno nieprzystające do protoplasty i świadczące o zagubieniu sporej dozy klimatu pierwowzoru.
I to jest największa bolączka. Obejrzałem większą część tego filmiku i też się zastanawiam, po co oni dowalili tyle świateł? Wszystko gdzie tylko się da, się świeci. Klimat Rapture Farms uleciał na momencie i gra stała się wesołą platformówką. No i jeżeli filmik powstał po paczu, to nieco beczka z bugów.
Filmik najprawdopodobniej nie uwzględniał wydanego patcha. Materiał nie wygląda na szybko sklecony, do kilku uwag autora filmiku odnoszą się wymienione w Twoim poście, jako uwzględnione w patchu.
Niemniej nie naprawia on zasadniczych kwestii. I naprawdę warto zobaczyć końcówkę, stanowiącą wymowne podsumowanie, które dla świeżych odbiorców nie jest może wielką bolączką, ale dla sympatyków pierwowzoru to potwarz.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Żeby nie było, nikogo nie zniechęcam na siłę do gry w New N' Tasty, ale warto też przedstawić konkretnie podane krytyczne uwagi pod adresem tego tytułu. Czyli przymknąć oko, traktować, jako lżejszą pod względem klimatu i art designu gierkę oraz niekoniecznie przez pryzmat "ortodoksyjnego" fana pierwowzoru.

lupinator

  • Gość
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #72 dnia: Marca 05, 2015, 01:31:13 am »
Po ostatnich postach nie byłem do końca pozytywnie nastawiony do tego remakeu, ale zagrałem dzisiaj i jestem wniebowzięty  :angel: Wszystko mi się podoba dokładnie tak jak kiedyś, wspaniała gra! Nie ujmuje mi funu nawet to, że nie tak dawno kończyłem ponownie oryginał na PS3. Jedyne co bym zmienił to kamera, ale po niedługim czasie można w sumie przywyknąć.

Mam nadzieję, że zrobią nowego Oddworlda.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #73 dnia: Marca 05, 2015, 02:05:55 am »
Cytuj
Nie ujmuje mi funu nawet to, że nie tak dawno kończyłem ponownie oryginał na PS3
serio?
To ja poprosze enemy front. Tez w plusie.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #74 dnia: Marca 05, 2015, 07:51:31 am »
enemy front
Rozumiem tęsknotę za ukazaniem realiów, czy entuzjazm z powodu polskich akcentów, ale tak sobie czytam i gierka ma tragiczne oceny :/

Nie będę się odnosił do pozostałych, ale jeśli ta argumentacja jest uzasadniona:
Cytuj
Perhaps most disappointing of all is that this is a Polish-developed game, set at a critical and traumatic crossroads in Polish history, yet it utterly fails to offer a new perspective on the overstuffed WW2 shooter genre. The hero is an American journalist who takes up arms in search of a good story and along the way various Polish, French and Norwegian resistance fighters are thinly sketched into the background. There's not really a story as such as the bland and featureless Robert Hawkings leaps inexplicably from one scenario to another, but the lack of any meaningful national insight is a bewildering omission. A game that truly showed the war from the point of view of the Polish resistance would be fascinating, but this is merely Call of Duty with an Eastern European accent.
to tragedia, skoro zagraniczny recenzent zauważa, co dopiero rodak ogrywający grę z Powstaniem Warszawskim w tle. Polacy robią grę o wojnie, a wychodzi ubogi klon CoDa z płytką historią. Szkoda, a w plusie to jej raczej nigdy nie ujrzymy.
« Ostatnia zmiana: Marca 05, 2015, 08:07:12 am wysłana przez Kert »

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #75 dnia: Marca 05, 2015, 08:31:03 am »
fajnie ze zajałes sie tamatem w dosc niespotykany dla mnie sposób. podziwiam
Chciałem tylko przekazać myśl, myśl ta to mineta
mianowicie wolałbym enemy front niż to cos. istnieje duze prawdopodobiestwo ze remaster byłby lepszy.
 :roll:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #76 dnia: Marca 05, 2015, 08:45:09 am »
Mi jedynie nowy dubbing abe'a srednio pasuje. Wolałem stary. Poza tym ok, ale w oryginał tylko demko grałem ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #77 dnia: Kwietnia 14, 2015, 10:40:45 am »
http://www.ppe.pl/news-35109-remake_abe_s_exoddus_w_drodze__potwierdza_to_zalozyciel_studia_oddworld_inhabitants.html

Cytuj
Lorne Lanning przyznał na Twitchu, że możemy spodziewać się nowych gier osadzonych w świecie Oddworld. Nie mógł niestety zdradzić jeszcze żadnych szczegółów, ale na pocieszenie dodał, że właśnie planują produkcję nowej wersji Abe’s Exoddus.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #78 dnia: Kwietnia 14, 2015, 10:56:07 am »
Jakkolwiek jestem zadowolony z newsa, bo Exoddus jest mroczny, trudniejszy i bardziej złożony od Oddysee (ciekawe, ile tutaj dadzą Mudokonów do uratowania - 900? :lol:), tak zawiodłem się na tym fragmencie:
Cytuj
właśnie planują produkcję nowej wersji Abe’s Exoddus. Wyniki sprzedażowe remake’a mają być jednym z decydujących czynników powstania kolejnej gry AAA z uniwersum.

Jeśli prawda, mocno zagrali na nosie fanów. O ile dobrze pamiętam, powstanie nowej gry osadzonej w uniwersum Oddworld wg deklaracji OI miało zależeć od sprzedaży New'n'Tasty, a nie kolejnego pierdolenia się przez lata z remake Exoddusa (gra przynajmniej dwa razy większa, niż Oddysee). Można więc bezpiecznie założyć, że świeży tytuł w tym uniwersum dostaniemy najwcześniej za cztery, może pięć lat. Słabo.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 14, 2015, 10:59:20 am wysłana przez Kert »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Oddworld: New N' Tasty
« Odpowiedź #79 dnia: Kwietnia 14, 2015, 11:08:49 am »
Muszę w końcu do New'n'Tasty przysiąść...