Autor Wątek: Shadowrun Returns  (Przeczytany 3222 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Shadowrun Returns
« dnia: Lipca 03, 2013, 21:44:09 pm »
Premiera już 25 lipca.

Shadowrun Returns jest grą ufundowaną za pomocą Kickstartera:
http://www.kickstarter.com/projects/1613260297/shadowrun-returns

Oficjalna strona gry:
http://harebrained-schemes.com/shadowrun/

Cytuj
Shadowrun Returns to cRPG w starym stylu, z turowym systemem walki i dwuwymiarową grafiką. Jest to pierwszy duży projekt firmy Harebrained Schemes - do tej pory zespół zajmował się produkcją gier mobilnych i niezależnych. Studio założone zostało jednak przez prawdziwych weteranów branży, w tym Jordana Weisman, czyli człowieka, który współtworzył grę fabularną Shadowrun oraz światy Battletech i Crimson Skies.

Akcja toczy się w 2050 roku, w rzeczywistości, w której cyberpunk łączy się z elementami fantasy. Magia powróciła do świata, a wybuch plagi znanej jako VITAS spowodował, że z ludzkości wyodrębniły się takie rasy jak m.in. orki, trolle, elfy czy krasnoludy. Z kolei inna plaga (HMHVV) wywołała mutacje, które przeobraziły zarażonych w m.in. gobliny, ghoule, wampiry czy wilkołaki. Natomiast smoki stały się jedną z największych sił na rynku finansowym. W tym uniwersum żyją i pracują tytułowi shadowrunnerzy. Są to najemnicy skłonni za odpowiednią sumę wykonać każde zadanie. To właśnie grupą takich profesjonalistów pokieruje gracz w kampanii. Gwarancją wysokiej jakości fabuły jest fakt, że w produkcję zaangażowanych było siedmiu autorów, którzy zajmują się pisaniem przygód i suplementów do papierowego pierwowzoru.

Shadowrun Returns to RPG w starym dobrym stylu. W trakcie zabawy dowodzimy drużyną shadowrunnerów i mamy pełną kontrolę nad każdym z jej członków. Gra duży nacisk kładzie na eksplorację świata oraz walkę. Starcia rozgrywane są w systemie turowym i wymagają sporego sprytu taktycznego. W świecie Shadowrun przenikają się cztery rzeczywistości - fizyczna, cyfrowa, mistyczna i astralna. W zależności od wybranej klasy postaci możemy wykorzystać zdolność dostrzegania niektórych z nich. Przykładowo, Uliczny Samuraj zobaczy znaczniki podpowiadające, które miejsca zapewnia osłonę, skąd mogą nadejść wrogowie oraz statystyki wykorzystywanych w walce broni. Z kolei Mag Bojowy posiada wzrok wychwytujący nadnaturalne aury, dzięki czemu z łatwością odszuka magiczne przedmioty. Potrafi też przewidzieć jaki czar zostanie za chwilę rzucony przez przeciwnika. Natomiast hakerzy rozumieją przepływ danych i informacji, dzięki czemu manipulując światem cyfrowym mogą wpływać na rzeczywisty.

Każda z postaci posiada własną unikalną perspektywę i ukończenie wielu misji wymaga wykorzystania informacji uzyskanych przez różnych członków drużyny. Jednocześnie gra oferuje sporą swobodę kształtowania fabuły i rozbudowany system ulepszania statystyk postaci. Zabawę dodatkowo przedłuża obecność edytora poziomów, który jest tym samym zestawem narzędzi, jakiego używali sami twórcy.
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=18207













Jeśli elementy RPG nie zawiodą, to będzie konkret giera. Czekam 8)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Shadowrun Returns
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 03, 2013, 21:48:35 pm »
Gra ma kilka zgrzytów. System zapisu to zwykłe checkpointy, a loot prawdopodobnie nie istnieje :P Ogólnie też chcę kupić, ale poczekam na rozwój sytuacji, bo może jakiś nasz wydawca się pokusi na wydanie gry u nas.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Shadowrun Returns
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 03, 2013, 21:57:48 pm »
loot prawdopodobnie nie istnieje
To rzeczywiście trochę kijowo. Ale sklepy i ulepszanie sprzętu będzie?

svonston

  • Gość
Odp: Shadowrun Returns
« Odpowiedź #3 dnia: Lipca 03, 2013, 21:58:55 pm »
Staroszkolnie wygląda :o, grałbym.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Shadowrun Returns
« Odpowiedź #4 dnia: Lipca 03, 2013, 22:11:10 pm »
loot prawdopodobnie nie istnieje
To rzeczywiście trochę kijowo. Ale sklepy i ulepszanie sprzętu będzie?

http://www.shadowrun.com/forums/discussion/25197/shadowrun-returns-faq-unofficial

Tu masz dość obszerny FAQ.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Shadowrun Returns
« Odpowiedź #5 dnia: Lipca 06, 2013, 09:45:15 am »
Teraz zauważyłem, że jakiś czas temu pojawił się filmik z wczesnej wersji. Przedstawia misje stworzoną w edytorze dołączonym do gry.





Ogólnie zapowiada się całkiem fajnie, ale wali dość mocno małym budżetem. Animacje szczególnie ;)

Przypomina trochę mocno rozbudowane Fallout Tactics.
« Ostatnia zmiana: Lipca 06, 2013, 09:47:50 am wysłana przez tytacz »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Shadowrun Returns
« Odpowiedź #6 dnia: Lipca 19, 2013, 15:37:58 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Shadowrun Returns
« Odpowiedź #7 dnia: Lipca 25, 2013, 10:03:01 am »
Dzisiaj premiera i jest już pierwsza ocena. Eurogamer wystawił 8/10 :)
http://www.eurogamer.net/articles/2013-07-25-shadowrun-returns-review

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Shadowrun Returns
« Odpowiedź #8 dnia: Lipca 26, 2013, 20:37:02 pm »
Jest już trochę więcej recenzji. Obecna średnia to 77%, czyli całkiem nieźle :)
http://www.metacritic.com/game/pc/shadowrun-returns

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Shadowrun Returns
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpnia 19, 2013, 10:21:23 am »
Premiera DLC Berlin do Shadowrun Returns dopiero w przyszłym roku
Cytuj
„Cóż, nasze oryginalne plany zakładały, że pod koniec października wydamy niewielkiej wielkości kampanię. Jednak po zapoznaniu się z opiniami naszych fanów stało się dla nas jasne, że chcecie zobaczyć coś większego, tak samo zresztą jak my. Tak więc postanowiliśmy poświęcić więcej czasu Berlinowi, by stworzyć coś, co będzie przywodziło na myśl Dead Man’s Switch.” – czytamy w nowym wpisie na Kickstarterze Shadowrun Returns.

Nowa data premiery to styczeń 2014 roku. Twórcy zaznaczają, że dodatek wciąż jest we wczesnej fazie produkcji i „wiele rzeczy może jeszcze ulec zmianom”. Zapewniają jednocześnie, że historia w rozszerzeniu będzie bardziej elastyczna. Pojawią się między innymi nowe bronie, wrogowie i utwory muzyczne oraz bardziej wyraziste postacie drugoplanowe. Poza tym wszystkie środowiska i bohaterowie, jakie przyniesienie ze sobą DLC, będą dla jego nabywców dostępne w edytorze.
http://www.gram.pl/news/2013/08/18/dlc-berlin-do-shadowrun-returns-dopiero-w-przyszlym-roku.shtml