Autor Wątek: Share  (Przeczytany 222450 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Share
« dnia: Stycznia 01, 2014, 13:37:04 pm »
Temat przeznaczony do dzielenia się zrobionymi przez forumowiczów screenami i filmami z playstationowego Share.
Także spoilery dozwolone.


Killzone SF

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

windo: w wiadomości dajemy jeden screen, reszta w spoilerze.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 24, 2014, 11:55:49 am wysłana przez windomearl »

Jacek84

  • Gość
Odp: Share
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 01, 2014, 13:53:47 pm »
Wrzucie screeny jakiegoś innego exa!




Oh wait...

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Share
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 03, 2014, 09:18:51 am »


Chyba rozsądniej będzie wrzucać po jednym, a resztę w spoilerze żeby przeglądarki nie cierpiały.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Fajnie, że jestem jedyna osobą na forum której działa przycisk Share na padzie  :angel:
Wrzucilibyście jakieś shoty z BF4 albo chociaż NFSa...

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja: 19
Odp: Share
« Odpowiedź #3 dnia: Stycznia 04, 2014, 16:11:36 pm »
Widzę,  że nie tylko ja zapomniałem,  że jest w ogóle taki przycisk na padzie :-D

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Share
« Odpowiedź #4 dnia: Stycznia 04, 2014, 16:55:21 pm »
Ja mam sporo, ale nie chce mi sie wrzucać ;p

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Share
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 04, 2014, 17:58:03 pm »
A ja nie mam żadnej i uważam ze ten przycisk powinien zmienić zastosowanie po aktualizacji następnej.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Share
« Odpowiedź #6 dnia: Stycznia 06, 2014, 13:55:11 pm »



windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Share
« Odpowiedź #7 dnia: Stycznia 06, 2014, 14:37:50 pm »
Temat przeznaczony do dzielenia się zrobionymi przez forumowiczów screenami i filmami z playstationowego Share.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Share
« Odpowiedź #8 dnia: Stycznia 06, 2014, 15:09:30 pm »
No, wiadomo, na pewno lepiej wpadać do tematu z takim podejściem:

Ja mam sporo, ale nie chce mi sie wrzucać

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Share
« Odpowiedź #9 dnia: Stycznia 06, 2014, 15:13:46 pm »
Tylko, ze ja coś wrzucę swojego, może i dziś, a Ty?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Share
« Odpowiedź #10 dnia: Stycznia 06, 2014, 15:39:13 pm »
Trzy wpisy windy w temacie = 0 obrazków. Napisz jeszcze coś o usuwaniu postów nie na temat.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Share
« Odpowiedź #11 dnia: Stycznia 06, 2014, 15:53:00 pm »
Twoje również 3 i zero własnych obrazków.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Share
« Odpowiedź #12 dnia: Stycznia 07, 2014, 11:51:02 am »




grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja: 19
Odp: Share
« Odpowiedź #13 dnia: Stycznia 07, 2014, 13:37:59 pm »
Mogę jakoś udostępniać screeny nie mając Twittera ani Fakelooka?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Share
« Odpowiedź #14 dnia: Stycznia 07, 2014, 13:47:09 pm »


Resogun mnie rozwala. Więcej sie tam dzieje niż w tech demku ps4 z kulkami zalewającymi miasto  :)

Mogę jakoś udostępniać screeny nie mając Twittera ani Fakelooka?
Można jakoś pobawić się z wysyłaniem ich na telefon,  mając zainstalowaną na nim aplikacje playstation. Wtedy są bez kompresji.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Share
« Odpowiedź #15 dnia: Stycznia 15, 2014, 10:03:29 am »
KZ SF multi
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Share
« Odpowiedź #16 dnia: Stycznia 21, 2014, 09:21:59 am »
Shadowzone multi

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Share
« Odpowiedź #17 dnia: Lutego 17, 2014, 08:15:45 am »
Outlast:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Share
« Odpowiedź #18 dnia: Lutego 18, 2014, 08:13:29 am »
Outlast:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Share
« Odpowiedź #19 dnia: Marca 06, 2014, 08:56:55 am »


Tryb 1080p:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Nowa mapa z multi:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Share
« Odpowiedź #20 dnia: Marca 06, 2014, 09:01:06 am »


Mocne skojarzenie z Tankerem w MGS2 :P

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Share
« Odpowiedź #21 dnia: Marca 06, 2014, 11:53:28 am »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Share
« Odpowiedź #22 dnia: Marca 06, 2014, 12:37:58 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Grafika stoi w miejscu, wszystko wygląda tak samo.
Aż mi się przypomniała sytuacja sprzed paru dni, kiedy to pewien casual zapragnął zobaczyć w ruchu grę z ps4. Odpaliłem killzona i po chwili stwierdził, że ładne ale dla niego od czasu halo 2 wszystkie fpsy wyglądają tak samo i żadnej rewolucji nie widzi.
Śmieszne mi sie to wydało na początku, ale wiem że coraz trudniej jest zobaczyć różnice, szczególnie w grach które nie starają sie być fotorealistyczne. Przy ps5 będzie jeszcze trudniej, bo co tutaj na przykład można zrobić lepiej poza oświetleniem?
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
2x większe tekstury oraz  lepsze AA i tak niczego nie zmienią i będzie sie wydawać że nie ma progresu.  :P

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Share
« Odpowiedź #23 dnia: Marca 06, 2014, 12:51:05 pm »
No nie wiem, mnie już sam wygląd broni w KZSF powiedział, że mam przed sobą nową jakość.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Share
« Odpowiedź #24 dnia: Marca 06, 2014, 12:53:35 pm »
2x większe tekstury oraz  lepsze AA i tak niczego nie zmienią i będzie sie wydawać że nie ma progresu. 
Poproszę w pełni zniszczalne otoczenie, mega AI, wypasioną fizykę wszystkiego i kosmiczne oświetlenie. To wszystko płynne w 60fps, 1080p bez lagów. Taka jakość na pewno będzie odczuwalna.

Dla mnie next-gen to nie tylko grafika i tekstury, a właśnie pozostałe elementy, o których wspomniałem wyżej.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Share
« Odpowiedź #25 dnia: Marca 06, 2014, 12:57:57 pm »
2x większe tekstury oraz  lepsze AA i tak niczego nie zmienią i będzie sie wydawać że nie ma progresu. 
Poproszę w pełni zniszczalne otoczenie, mega AI, wypasioną fizykę wszystkiego i kosmiczne oświetlenie. To wszystko płynne w 60fps, 1080p bez lagów. Taka jakość na pewno będzie odczuwalna.
Zgadzam się, że będzie odczuwalna. Ale tylko dla hardcorowców, bo na screenie i tak będzie to zwykły niebieski korytarz, który był już w halo 2, więc przeciętny gracz i tak nie zauważy różnicy :P

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Share
« Odpowiedź #26 dnia: Marca 06, 2014, 13:05:59 pm »
na screenie i tak będzie to zwykły niebieski korytarz
Dlatego od zawsze uważałem za głupie osądzanie danej gry, uznawanie jej za crap, error next-gen itp. tylko po screenach ;)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Share
« Odpowiedź #27 dnia: Marca 25, 2014, 08:11:48 am »
Infamouz. Małe spoilery z pierwszej godziny gry:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Nie myślałem, że sucker punch jest w stanie tak wcześnie zrobić taką oprawę na ps4  :angel: Dobrze, że dostali te kilka dodatkowych miesięcy na dopracowanie gry.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Share
« Odpowiedź #28 dnia: Marca 25, 2014, 09:07:11 am »
Nie przesadzajmy też, że nie wiadomo jaką grafe ma te giera. Nie licząc paru efektów i może oświetlania to tutaj nic next genowego tak naprawdę nie ma, słabe tekstury widoczne są nawet na słabej jakości szotach, masa bluru, beznadziejnie wyglądająca woda, wykonanie postaci to też nie dużo lepiej co było na past genach, płaskie trawniki czy liście drzew pamiętające Shenmue 2. Tak naprawdę o prawdziwej next genowej grafie, która kopie dupska jak swego czasu pierwsze Gears of War czy pierwsze Uncharted na nowych konsolach nie ma co mówić, trzeba poczekać. Bo ani KZ:SF ani Ryse a tym bardziej IF:SS chociaż wyglądają bardzo fajnie tego nie robią.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Share
« Odpowiedź #29 dnia: Marca 25, 2014, 09:10:57 am »
 :roll:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Share
« Odpowiedź #30 dnia: Marca 25, 2014, 09:34:29 am »
Nie przesadzajmy też, że nie wiadomo jaką grafe ma te giera. Nie licząc paru efektów i może oświetlania to tutaj nic next genowego tak naprawdę nie ma, słabe tekstury widoczne są nawet na słabej jakości szotach, masa bluru, beznadziejnie wyglądająca woda, wykonanie postaci to też nie dużo lepiej co było na past genach, płaskie trawniki czy liście drzew pamiętające Shenmue 2. Tak naprawdę o prawdziwej next genowej grafie, która kopie dupska jak swego czasu pierwsze Gears of War czy pierwsze Uncharted na nowych konsolach nie ma co mówić, trzeba poczekać. Bo ani KZ:SF ani Ryse a tym bardziej IF:SS chociaż wyglądają bardzo fajnie tego nie robią.
:wtf:

Czytam czytam i moja reakcja była dokładnie taka jak tutaj:


Zagraj najpierw, bo nie masz racji w żadnym punkcie, który wymieniłeś  ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Share
« Odpowiedź #31 dnia: Marca 25, 2014, 09:48:15 am »
Ale że gra nie ma masy marnych tekstur, płaskich trawników albo kiepsko wyglądającej wody? Do tego Delsin w czasie rozgrywki ma wyjątkowo słabe tekstury, a ja dołożyłbym jeszcze tragiczne cienie. Reszta to brednie, ale w inFamousie - pomimo, że wg mnie zasługuje na miano next-genowego - jest całkiem sporo śmierdzących elementów. W kolejnych grach życzyłbym sobie równiejszej oprawy.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Share
« Odpowiedź #32 dnia: Marca 25, 2014, 10:06:36 am »
Nie przesadzajmy też, że nie wiadomo jaką grafe ma te giera. Nie licząc paru efektów i może oświetlania to tutaj nic next genowego tak naprawdę nie ma, słabe tekstury widoczne są nawet na słabej jakości szotach, masa bluru, beznadziejnie wyglądająca woda, wykonanie postaci to też nie dużo lepiej co było na past genach, płaskie trawniki czy liście drzew pamiętające Shenmue 2. Tak naprawdę o prawdziwej next genowej grafie, która kopie dupska jak swego czasu pierwsze Gears of War czy pierwsze Uncharted na nowych konsolach nie ma co mówić, trzeba poczekać. Bo ani KZ:SF ani Ryse a tym bardziej IF:SS chociaż wyglądają bardzo fajnie tego nie robią.
Te, które miało oświetlenie rodem z DMC1 i chodziło w połowie fps tego DMC1? ok lol

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Share
« Odpowiedź #33 dnia: Marca 25, 2014, 10:27:31 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Tekstury są lepsze niż w jakiejkolwiek grze jaką widziałem, wykonanie postaci również (w Ryse nie grałem). Podczas grania nie byłem w stanie zobaczy Delsina z odległości 1cm, ale już Fetch sie przyjżałem i jakość tekstur, shaderów, jest identyczna jak w cutscenach (albo nie do odróżnienia.). Woda moim zdaniem wygląda świetnie, na pewno lepszej nie widziałem w innych grach.
Brednie to wymieniane przez ciebie kartonowe budynki, agresywny lod czy tragiczne cienie. Nic z tych rzeczy nie ma miejsca w tej grze. Wiadomo, że jak się trol uprze to znajdzie płaski trawnik w sandboxie, pewnie i da rade jakąś słabą teksturę wypatrzeć. Ale wychwycenie takich rzeczy podczas normalnego grania i eksplorowania świata jest niemożliwe. Mam już pewnie ze 13h za sobą i ten twój "agresywny lod" rzucił mi się w oczy tylko raz. Kartonowych budynków czy drzew 4d nie da się zobaczyć, bo są daleko. Co innego jak ktoś sobie powiększa screenshoty i analizuje piksele na monitorze. Żeby coś takiego dostrzec podczas gry, musiałbyś siedzieć 20cm od tv.

Naprawdę, zagrajcie zanim zaczniecie oceniać grafikę w tej grze, bo cały świat jest zachwycony oprawą, poza Irasem i Kyo. 


Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Share
« Odpowiedź #34 dnia: Marca 25, 2014, 10:30:38 am »
Panowie, może czas sie przenieść na jakieś forum PC albo inne next-genowe gdzie będziecie mogli wylewać żale, że Wam się gry nie podobają? Przecież te argumenty są totalnie z dupy, bazujące na statycznych screenshotach. W ruchu wygląda to dużo lepiej, a porównywanie do "przeskoku jaki robiły Uncharted czy Girsy" jest tutaj dość mocno chybione. Radzę Wam skończyć z tym ciągłym porównywaniem grafiki, bo wiecie co? Nigdy już grafa nie będzie miała takiego przeskoku jak za tamtych czasów. Pisałem już kiedyś o tym - w tej generacji przeskok dokona się nie w uber realistycznej grafie, a na horyzoncie realistycznej fizyki i efektów liczonych in-real-time. Tego NIE zobaczycie na screenshotach.

Smutno mi sie robi jak ktoś z uporem maniaka ignoruje fakt, że poziom zaawansowania technologicznego efektów w nowych gierkach jest o generację jak nie więcej lepsza, ale i tak sie nie podoba, bo wypada gorzej niż sie spodziewano. Przykre to jest, bo gdy na poprzedniej generacji robiło się hacki i tricki kuglarskie by oszukać gracza osiągając ładnie wizualny efekt, tak teraz część z tych efektów można osiągnąć realistycznie je symulując, ale mimo to sie nie podoba. Tylko, że czasami prawda nie jest tak piękna jak przepięknie wykonane oszustwo. A na screenach nikt tego nie zobaczy, a potem takie Kykokushinmany pierd**ą farmazony, że grafa z past genów. No ja pier**le...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Share
« Odpowiedź #35 dnia: Marca 25, 2014, 11:07:56 am »
Podczas grania nie byłem w stanie zobaczy Delsina z odległości 1cm, ale już Fetch sie przyjżałem i jakość tekstur, shaderów, jest identyczna jak w cutscenach (albo nie do odróżnienia.).

To nie patrz z odległości 1 cm, kiedy ładowany jest najwyższy LoD, tylko z większej. W czasie normalnej gry detale na butach czy kurtce Delsina są zwyczajnie rozmazane.

Woda moim zdaniem wygląda świetnie, na pewno lepszej nie widziałem w innych grach.




W wielu grach na PS3 była lepsza.

Brednie to wymieniane przez ciebie kartonowe budynki



agresywny lod



tragiczne cienie



Na brak cieni postaci i te cienie drzew na budynkach po drugiej stronie ulicy "tragiczne" to chyba adekwatne określenie.

Przykre to jest, bo gdy na poprzedniej generacji robiło się hacki i tricki kuglarskie by oszukać gracza osiągając ładnie wizualny efekt, tak teraz część z tych efektów można osiągnąć realistycznie je symulując, ale mimo to sie nie podoba.

Przecież akurat inFamous jest jednym wielkim kuglarskim trikiem. Ja naprawdę nie wymagam wiele, bo chyba pełne, realtime'owe cienie przy pojedynczym źródle światła czy trójwymiarowa flora w 2014 roku to nie są przesadzone oczekiwania.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Share
« Odpowiedź #36 dnia: Marca 25, 2014, 11:16:51 am »
jak się trol uprze to znajdzie

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Share
« Odpowiedź #37 dnia: Marca 25, 2014, 11:20:20 am »
Na brak cieni postaci

Cień postaci chyba jest, choć krótszy niż można by się spodziewać ;).

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Share
« Odpowiedź #38 dnia: Marca 25, 2014, 11:22:18 am »
Wg mnie nie ma - tak samo jak cieni przechodniów.

jak się trol uprze to znajdzie

Tak sobie tłumacz  :yes_anim:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Share
« Odpowiedź #39 dnia: Marca 25, 2014, 12:36:34 pm »
Tekstury są lepsze niż w jakiejkolwiek grze jaką widziałem, wykonanie postaci również (w Ryse nie grałem). Podczas grania nie byłem w stanie zoKartonowych budynków czy drzew 4d nie da się zobaczyć, bo są daleko. Co innego jak ktoś sobie powiększa screenshoty i analizuje piksele na monitorze. Żeby coś takiego dostrzec podczas gry, musiałbyś siedzieć 20cm od tv.
Do tego nie potrzeba powiększać szota na tym co wystawiłem to większość rzeczy widać.



Nawet moje ustawienie nie poprawi tekstury jak jest płaska to samo z drzewami 4d.

Ta giera największe wrażenie tak naprawdę robi w nocy przy oświetlonym mieście i mokrej nawierzchni gdzie wszystko się świeci i błyszczy.