Tak, jak już kiedyś napisałem. Team odpowiedzialny za art design i ogólny wygląd AC:U odwalił kapitalną robotę. Kadry Wulfena robią na mnie wrażenie ilością szczegółów, oddaniem środowiska, oświetleniem, ogólną jakością, a nie ma na nich nawet jednego wnętrza pomieszczeń i budowli, które "robią" najbardziej. Tutaj nie ma żadnych zarzutów. Naiwnie stwierdzę, że zapewne goście od art design i oświetlenia grubo popłynęli ze swoją robotą, a team odpowiedzialny za złapanie tego wszystkiego w szwy i działanie gry co chwilę łapał się za głowę: "japierdolę, jak my to dźwigniemy". Doszło do tego pewnie ciśnienie z terminami i inne mniej lub bardziej przyjemne aspekty produkcyjne przy wielkiej ilości kadry pracującej nad danym tytułem. 900p... cóż, na zeszłej generacji grało się w hdready, czasem w subhd i dało radę, więc te 900p nie jest jakąś wielką przeszkodą. Oczywiście, technikalia ewidentnie kuleją, to kolejny powtarzalny i schematyczny AC, ale akurat w przypadku Unity jestem w stanie zrozumieć, że ktoś wspiera własnymi pieniędzmi "grafikę".