Autor Wątek: Dishonored 2  (Przeczytany 23115 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #120 dnia: Listopada 16, 2016, 10:27:27 am »
 :lol:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #121 dnia: Listopada 16, 2016, 15:41:47 pm »
Ok, przejście zajęło mi 32h. Grałem jako Corvo, z wyłączonymi wskaźnikami celu, bez używania Mrocznego Widzenia, zwolnienia czasu użyłem raz przez całą grę, ogólnie przyczajka, wyglądanie zza rogów, kucak, w cieniu i pod stołami. Od drugiej misji nie zabijałem, a główne cele unieszkodliwiałem alternatywnymi sposobami. Jak strażnicy mnie zauważyli to albo szybka ucieczka, albo walka, parowanie ciosu i ogłuszanie. Starałem się nie wgrywać sejwa. Plądrowałem co się da, ale nie zawsze, bo jak gdzieś siedziało 4 strażników i se szamali obiad na stołówce to się nie pchałem na jana i omijałem (po przejściu gry zajrzałem do trophy, że jest za zebranie 60% łupów i nie wpadło, więc jeszcze sporo tego jest; głównie sakiewki wartowników omijałem). Z mocy wykorzystywałem oczywiście Blink oraz 2 razy przejęcie (raz ryby, raz szczura). Skończyłem też grę z zapasem run, więc udzielił mi się ostatni sposób przejścia jedynki. Powyższy styl zaowocował zakończeniem na Low Chaos.

Wypad w nowe rejony dał grze sporego kopa świeżości, bo przy pierwszym postawieniu stopy na Serkonos już czuć klimat południa, palącego słońca i sielanki. Główną siłą napędową miasta jest wiatr, i powoli tran idzie w odstawkę, bo zaczyna go brakować. Jednak jak to bywa w Dishonored są to grube pozory, bo zaraz wychodzą na wierzch liczne brudy, począwszy od gangów, przekupstwa, zapalonych wyznawców religii na tyranie i diuku miasta Serkonos kończąc. Na dokładkę zamiast plagi szczurów mamy latające insekty, które składają jaja w ciałach zabitych oraz wiją gniazda w opuszczonych domach. Czyli jednym słowem bardzo podobny schemat co w jedynce, tylko ubrany w inne szaty. Klimat wyspy jest dla mnie mocno kojarzony z Kubą i aż poczytam, czy to nie było inspiracją dla twórców.

Jak zawsze jest bardo dużo rzeczy do czytania, notatki, książki, które ujawniają sekrety miasta, postaci oraz bardzo dużo wnoszą do fabuły oraz pozwalają w pełni poznać świat (tak jak w jedynce). Przede wszystkim bardzo wyraźnie czuć, że wydarzenia dzieją w tym samym świecie, tylko 15 lat później. Anie na moment nie ma wrażenia, że jest to osobna gra, tylko dokładnie to samo Cesarstwo, tylko pokazane z innej perspektywy, perspektywy południowej wyspy. Jest mnóstwo odniesień do jedynki, więc jak ktoś grał w poprzednią część, to będzie zadowolony. Ba, nawet jest to konieczne, by wyłapać smaczki oraz połączyć grube fakty fabularne. Wraca Serce, które znów pozwoli poznać dodatkowe sekrety postaci.

Na osobną wzmiankę zasługują lokacje, bardzo różnorodne i jak zawsze przemyślane (lokacja z pierwszego trailera jest MEGA). Wystawne rezydencje, opuszczone i zarośnięte kurorty czy domy będące architektonicznymi perełkami. Wnętrza wyglądają bardzo atrakcyjnie (nie ma mowy o pustce jak czasami w jedynce), robi oświetlenie, słońce odbija się od szyb, granitowych stołów, przebija przez żaluzje itp. Jest dużo rzeczy porozrzucanych, na ścianach wiszą obrazy, które są jednocześnie artami z gry. Wracają audiografy, zaglądanie do szafek, otwieranie sejfów, picie wody z kranu, szukanie kapliczek Odmieńca i wszystko to, co można było robić w jedynce. Kilka dróg do celu jak zawsze obecne.

Z nowości wymienię takie elementy jak możliwość rozwalania niektórych drzwi (mieczem, pistoletem, podmuchem), tworzenia własnych amuletów z tych już zebranych oraz tworzenie własnych run. Doszły nowe bełty do kuszy oraz czarnorynkowe sklepiki, w których zaopatrujemy się w potrzebne rzeczy (pierw sklepiki trzeba znaleźć; można się też do nich włamać "od tylca", a jakże). Mamy też nowy rodzaj przeciwników.

Siedzę teraz i układam sobie jeszcze w głowie fabułę, bo jak zawsze jest mnóstwo powiązań, poszczególnych elementów, które w połączeniu z jedynką tworzą kawał dobrej, przemyślanej oraz angażującej fabuły. Fabuły, która gra pierwsze skrzypce i jest główna osią napędową rozgrywki, że chce się więcej, już chce się wiedzieć "dlaczego to tak", "a dlaczego on zrobił tak". Pozostaje mi teraz przejść jako Emily, zrobić rzeźnię i obejrzeć zakończenie na High Chaos, co znów wrzuci dodatkowe puzzle do układanki. Tymczasem każde spojrzenie na stojącą obok maskę Corvo z limitki sprawia, że dumnie uśmiecham się do siebie wiedząc, ile te gry mi dały (jedynka z DLC i dwójka) oraz czym dla mnie są.

Take Back What's Yours.
Plusik leci! :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #122 dnia: Listopada 16, 2016, 17:45:24 pm »
Dodam jeszcze info odnośnie nowości, że po wciśnięciu pauzy mamy opcję "Statystyki", która na bieżąco informuje ile mamy zabitych osób, wywołanych alarmów, dostrzeżeń przez przeciwnika, znalezionych ciał itp. Przydatne, jak chcemy przejść bez zabójstw oraz zauważenia.

Z innej beczki - jakby co, to mam też na sprzedaż nową Limitkę na PS4, jakby ktoś chciał ;)

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #123 dnia: Listopada 17, 2016, 23:54:32 pm »
Te wszystkie wspomagacze, to nie są czasem z automatu wyłączane na najwyższym poziomie trudności?
Pograłem chwilę i po drugim chapterze wkręciłem się na maksa. Stare, dobre Dishonored.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #124 dnia: Listopada 18, 2016, 08:25:57 am »
Te wszystkie wspomagacze, to nie są czasem z automatu wyłączane na najwyższym poziomie trudności?
Jakie dokładnie?

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #125 dnia: Listopada 18, 2016, 11:02:31 am »
Może chodzi mu o zdolności specjalne. Jeżeli tak, to nie, nie są wyłączane z automatu. Na początku gry mamy wybór, czy chcemy je stosować podczas przygody, czy też nie. Jest nawet za to dzban.

Ryo, leci plus za recenzję. Co do teleportacji, namieszał jeden z filmików - Emili ma inną grafikę skoku i inaczej dłoń układa. Stąd sądziłem, że to nowy poziom. A róńice w rozrywce widoczne są gołym okiem. Przykładowo córka Attano ma dłuższy skok, dodatkowo
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Dzisiejszej nocy starałem się to dobre 40 min. wykonać, ale nawet strzał celny strzał z daleka nie pomagał. Prawdopodobnie jakiś przełącznik załączył się wcześniej. Szkoda, bowiem w drodze do platyny, chciałem to ogarnąć za pierwszym podejściem.  :-?




Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #126 dnia: Listopada 18, 2016, 11:15:50 am »
Dzisiejszej nocy starałem się to dobre 40 min. wykonać, ale nawet strzał celny strzał z daleka nie pomagał. Prawdopodobnie jakiś przełącznik załączył się wcześniej. Szkoda, bowiem w drodze do platyny, chciałem to ogarnąć za pierwszym podejściem. 

Mówisz o
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #127 dnia: Listopada 18, 2016, 13:45:41 pm »
Tak, czytałem o tym w poradniku. Co prawda próbowałem się z tym zmierzyć, ale stwierdziłem, że skoro mówi, że
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #128 dnia: Listopada 18, 2016, 14:31:59 pm »
Ale to chyba chodzi o to, żeby
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #129 dnia: Listopada 18, 2016, 14:37:53 pm »
Tak, oczywiście chodzi o całą posiadłość. Ja zrobiłem dokładnie tak:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Niestety nie wpadło. Nic to, wracam do dalszej przygody.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #130 dnia: Listopada 18, 2016, 14:43:56 pm »
Tak, oczywiście chodzi o całą posiadłość. Ja zrobiłem dokładnie tak:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Niestety nie wpadło. Nic to, wracam do dalszej przygody.
Ktoś gra ze wszystkimi znacznikami i włączonym auto aimem :(

Arcane ma w planach dorzucenie opcji Chapter Select, to wtedy spokojnie nadrobisz.
« Ostatnia zmiana: Listopada 18, 2016, 14:46:07 pm wysłana przez Ryo »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #131 dnia: Listopada 18, 2016, 14:48:49 pm »
Takie coś na dzień dobry powinno być, ale na początku każdego rozdziału mam ręcznie zapisany stan gry, zatem spróbuję innym razem. Niemniej plus za informację, ułatwi to zdobywanie plakatów i innych rzeczy.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #132 dnia: Listopada 18, 2016, 14:52:08 pm »
Takie coś na dzień dobry powinno być,
Yep, nie wiem czemu z tego zrezygnowali, skoro w jedynce było i sejwy same się robiły na wejście każdego chaptera.

Niemniej plus za informację, ułatwi to zdobywanie plakatów i innych rzeczy.
Nie wiem jak w dwójce z obrazami, ale zakładam, że tak jak w jedynce, że trzeba wszystkie zgarnąć za jednym przejściem. I nawet tutaj chapter select nie pomoże.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #133 dnia: Listopada 18, 2016, 15:06:14 pm »
Te wszystkie wspomagacze, to nie są czasem z automatu wyłączane na najwyższym poziomie trudności?
Jakie dokładnie?
Sorry, je**o mi się z mocami.
 btw. olałem kompletnie trofiki i gra się jeszcze przyjemniej.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #134 dnia: Listopada 18, 2016, 15:39:40 pm »
btw. olałem kompletnie trofiki i gra się jeszcze przyjemniej.
No ja dopiero spojrzałem jakie są trophy po przejściu gry. Lepiej się gra, jak się nie wie moim zdaniem i taką teraz stosuję zasadę w grach ;) Trophy list dopiero po przejściu. A tym bardziej w takich grach jak Dishonored.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #135 dnia: Listopada 18, 2016, 15:44:29 pm »
btw. olałem kompletnie trofiki i gra się jeszcze przyjemniej.
No ja dopiero spojrzałem jakie są trophy po przejściu gry. Lepiej się gra, jak się nie wie moim zdaniem i taką teraz stosuję zasadę w grach ;) Trophy list dopiero po przejściu. A tym bardziej w takich grach jak Dishonored.
Ja właśnie muszę zacząć stosować taką zasadę stosować, bo ostatnimi czasy coś za bardzo się skupiam na trofikach zamiast na myśleniu o gierce.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #136 dnia: Listopada 19, 2016, 16:42:31 pm »
Znakomita kontynuacja świetnej gry.

Dishonored to jedna z moich ulubionych pozycji minionej generacji. Sprawdziła się pod każdym względem - ciekawa fabuła, interesująca mechanika, kapitalny klimat, wyborna ścieżka audio, ciesząca oczy grafika (technicznie nie należała do pierwszej ligi, ale nadrabiała artyzmem). Dishonored II to taka pierwsza część, która przywdziała nowe szaty. Szaty godne bieżącej generacji.



Wizualnie największe wrażenie robią wnętrza pomieszczeń. Kunszt ich wykonania jest niesamowity. Niemniej, gdy bohater(ka) wyjdzie na zewnątrz również jest na czym oko zawiesić. Gra światłem także robi nieprawdopodobne wrażenie. Na pro nie zauważyłem problemów z animacją, która podobno daje się we znaki na PS4/XO/PC.

Muzyka to po raz kolejny klasa dla siebie. Świetnie się spisuje i buduje klimat. Warto przy tym zaznaczyć, że polska wersja językowa jest jedną z lepszych w tym roku. Corvo nie jest niemową, ma geraldowski, niski głos. Zawsze to jakaś emocjonalna więź z bohaterem.

Grywalnościowo - rewelacja. Jeżeli komuś poprzedniczka się podobała, nie powinien nawet chwili się zastanawiać nad zakupem. Kto nie miał przyjemności odwiedzić Dunwall, również powinien nadrobić zaległości (spokojnie można zacząć przygodę od tej odsłony, ale warto z tytułu smaczków - vide Corvo śpiewający "Drunken Whaler" - i historii, zaliczyć pierwszą część wraz z wszystkimi dodatkami).
Gra się niezwykle przyjemnie. Nowości cieszą, możliwości systemowych jest od groma. Misję można zaliczyć na wiele, wiele sposobów (ostatni etap to miazga pod względem klimatu). Nic tylko eksplorować cesarstwo, czytać wszelakie zapiski, planować sposoby eliminacji, ewentualnie omijania wrogich patroli.

Dishonored II zaliczyłem w 14:40 godz. Jedyne czego mi wyraźnie brakuje w tej pozycji, to opcji NG+ (zdecydowanie), ale on ma dojść w przyszłości (takie czasy). Na brak możliwości wyboru poziomu nie będę narzekał, ponieważ zawsze można ręcznie nagrać stan gry i go wczytać. A propos tego. Istnieje możliwość szybkiego zapisu/wczytania gry. Przydatna opcja. Na Pro całość wgrywa się wyraźnie szybciej niż na PS4.
Niestety wczoraj kilkukrotnie występował u mnie błąd podczas manualnego wczytania gry. Należało z niej wyjść po czym całość włączyć raz jeszcze. Co ciekawe działo się to głównie po 4tym poziomie.
Irytująca sprawa, która zapewne niebawem będzie załatana.

Generalnie ta gra to murowany kandydat do tytułu gry roku 2k16. Kupujcie, niech twórcy zarobią i wydadzą za kilka lat kolejną część. Ponieważ to wartościowa, niezwykle sycąca pozycja mająca świetną oprawę A/V przy tym.

9/10 - grafika;
9/10 - audio;
9/10 - grywalność;

9/10 - ocena końcowa;

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #137 dnia: Listopada 19, 2016, 17:52:59 pm »
I na tym zdjęciu jest ta grafika 9/10?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #138 dnia: Listopada 19, 2016, 17:56:31 pm »
I na tym zdjęciu jest ta grafika 9/10?
W sumie to nic dziwnego bo Sylvan wszystkiemu co leci daje po 9 czy 10 za grafe ;)

« Ostatnia zmiana: Listopada 19, 2016, 18:20:11 pm wysłana przez Kyokushinman »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #139 dnia: Listopada 19, 2016, 18:17:28 pm »
Każdy kto od Dishonored oczekuje technicznie cudów to się trochę przeliczy. Tu się liczy przede wszystkim art.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #140 dnia: Listopada 19, 2016, 19:18:48 pm »
Kupujcie, niech twórcy zarobią i wydadzą za kilka lat kolejną część.
Raczej już chyba nie będzie. Harvey Smith coś wspominał kiedyś jak dobrze pamiętam, że już pass. Ale liczę na mocne DLC, jak w przypadku poprzedniczki, bo jest interesująca sposobność.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #141 dnia: Listopada 19, 2016, 19:24:24 pm »
Dobrze, zdolni sa niech cos nowego pocisna.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #142 dnia: Listopada 19, 2016, 19:49:06 pm »
Jedyne czego mi wyraźnie brakuje w tej pozycji, to opcji NG+ (zdecydowanie), ale on ma dojść w przyszłości (takie czasy)
Ma być w przyszłym miesiącu, plus dodatkowe opcje ustawienia poziomu trudności.

http://sknr.net/2016/11/18/dishonored-2-free-update-video/

Cytuj
We’re pleased to announce that even more options to customize your experience to your unique playstyle are coming next month in a free update that will include a New Game + mode and new Custom Difficulty settings. Stay tuned in the coming weeks for more details on the free update content and release date.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #143 dnia: Listopada 20, 2016, 18:28:02 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
I na tym zdjęciu jest ta grafika 9/10?
Na tym zdjęciu jest elitarny strażnik.  :>


W sumie to nic dziwnego bo Sylvan wszystkiemu co leci daje po 9 czy 10 za grafe ;)

The Walking Dead - 6/10, Murdered - 7/10, Dark Souls III 8/10, Doom 9/10, Uncharted 4 10/10 za grafikę. Faktycznie, wszytko jak leci.  :wtf:

Trochę tych gier zaliczyłem w tym roku na różnych platformach i Dishonored II w wersji na pro, jest jednym z ładniejszych tytułów 2k16r.
Niespecjalnie jest na co psioczyć, a artystycznie to majstersztyk. Dodatkowo całość wczytuje się szybko, tytuł działa płynnie, obraz jest ostry, detali od groma. Nic tylko grać i podziwiać.




Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #144 dnia: Grudnia 12, 2016, 11:34:45 am »
Taka mała ciekawostka - jak przechodziłem grę to oglądałem często obrazy wiszące w domach. Teraz na kilka z nich natrafiłem na innej stronie i jak się okazało, są to prace Piotra Jabłońskiego.
https://www.artstation.com/artist/nicponim

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #145 dnia: Grudnia 18, 2016, 20:39:42 pm »
Bezapelacyjnie gra roku. 
 W najbliższym czasie planuje drugie podejście jako młoda Kaldwinówna na pełnym chaosie.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #146 dnia: Grudnia 19, 2016, 08:46:46 am »
Gra roku wczoraj mi zapodala buga z pylonem ktorego nie moglem wylaczyc i nastepnie zawiesila cala konsole :) W zwiazku z tym robie przerwe na rozbicie namiotu.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #147 dnia: Stycznia 19, 2017, 07:56:48 am »
Co do błędów to wczoraj mi się zawiesiła na ekranie ładowania. Jak wyłączyłem apkę z poziomu konsoli to wywaliło błąd do zgłoszenia. Dobrze, że żaden zapis się nie spieprzył czy coś.

Ja gram Emilką bo fajne te jej moce. Gram bez parcia na trofea bo nie mam zbytniej ochoty specjalnie wszystko plądrować czy czaić się jak lamus pod stołem :) Generalnie jak mnie zobaczą to morduję. Przy drugim podejściu jak już będę mniej więcej wiedział co i jak to sobie zagram po cichaczu żeby przejść. I ta część podoba mi się dużo bardziej od jedynki.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 19, 2017, 08:00:18 am wysłana przez bojawiem »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #148 dnia: Stycznia 24, 2017, 08:54:19 am »
Jest pacz dający ustawienia poziomu trudności oraz możliwość dowolnego wyboru chaptera.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #149 dnia: Stycznia 25, 2017, 13:17:15 pm »
Dobrze wiedzieć. Pozaliczam nowe/zaległości, wskoczę chętnie raz jeszcze w skórę Corvo, szczególnie, że NG+ też od jakiegoś czasu figuruje.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #150 dnia: Lutego 04, 2017, 13:40:06 pm »
Świetna i kompletna gra zapewniająca mnóstwo zabawy. Gdybym ograł wcześniej moje top 3 z 2016 wyglądałoby inaczej. Na pewno przejdę jeszcze raz na low chaos nikogo nie zabijając i może trzeci raz jako Corvo bez używania mocy odmieńca. Pierwsze przejście grałem bez zwracania uwagi na trofea a i tak sporo wpadło. Najlepsze było jak przez ponad godzinę razem z żoną rozkminialiśmy zagadkę Jindosha do otwarcia drzwi dzięki czemu można ominąć cały level :-) Czy wyszło szybciej nie wiem ale trofik wpadł hehe. I jarałem się poziomem w Titanfall 2 w którym mogliśmy manipulować czasem. Tutaj jest to jeszcze lepiej zrobione. Rezydencja Diuka też Łał. Taka modernistyczna. W ogóle ciekawe te trofea. Chętnie dorwę Jindosha bez zdradzania obecności. Nie można używać dźwigni bo cwaniak od razu wie gdzie jesteśmy i wysyła swoje robociki.

Wie ktoś może czy jest możliwość resetu i jeszcze raz wydania run na zdolności?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #151 dnia: Lutego 04, 2017, 13:45:40 pm »
Chętnie dorwę Jindosha bez zdradzania obecności. Nie można używać dźwigni bo cwaniak od razu wie gdzie jesteśmy i wysyła swoje robociki.
Nie można się z nim w ogóle spotkać w tej misji ;)

Wie ktoś może czy jest możliwość resetu i jeszcze raz wydania run na zdolności?
Niestety nie pamiętam, a po paczu jeszcze nie odpalałem gry. Niedługo zasiądę jako Emily na High Chaos.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #152 dnia: Lutego 04, 2017, 13:51:07 pm »
Nie można się z nim w ogóle spotkać w tej misji

Ok czyli rozumiem, że nie można doprowadzić do tej rozmowy co stoi w tym korytarzu ze składaną podłoga. Ciekawe.


Jak będę leciał na low chaos to powinno być szybko bo moce już odblokowane będą na ng+ i nie trzeba będzie nic zbierać.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #153 dnia: Lutego 04, 2017, 15:24:40 pm »
Ok czyli rozumiem, że nie można doprowadzić do tej rozmowy co stoi w tym korytarzu ze składaną podłoga. Ciekawe.
Dokładniej mówiąc to nie doprowadzić do tego, by Cię przywitał w swojej posiadłości. Nawet przez mikrofon. Czyli żeby nawet nie wiedział, że już jesteś.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #154 dnia: Lutego 06, 2017, 13:46:27 pm »
Zacząłem grać wczoraj w NG+ i taka ciekawostka. Mamy dostęp do mocy zarówno Emilki jak i Corvo! Nie muszę pisać jakie daje to możliwości 8)

Aż żałuję że robię teraz szybki run na low chaos bez zabójstw/wykryć.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #155 dnia: Lutego 06, 2017, 13:50:24 pm »
Zacząłem grać wczoraj w NG+ i taka ciekawostka. Mamy dostęp do mocy zarówno Emilki jak i Corvo! Nie muszę pisać jakie daje to możliwości 8)
W sensie? Że jak przeszedłeś np. grę raz Corvo i dajesz NG+ to masz też przy okazji wszystkie moce Emily kiedy ją wybierasz? Tak jakby same się odblokowały bez konieczności przejścia?

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #156 dnia: Lutego 06, 2017, 13:52:56 pm »
W sensie? Że jak przeszedłeś np. grę raz Corvo i dajesz NG+ to masz też przy okazji wszystkie moce Emily kiedy ją wybierasz? Tak jakby same się odblokowały bez konieczności przejścia?

Ja przeszedłem grę Emilką i na ng+ wybrałem ją jeszcze raz. Po zaakceptowaniu znaku odmieńca mam dostęp do mocy Emilly i Corvo i mogę sobie rozdysponować zebrane runy pomiędzy te moce. Zakładam, że jak wybierzesz teraz Emilkę to dostaniesz dostęp do jej mocy i Corvo.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #157 dnia: Lutego 06, 2017, 13:54:56 pm »
Czyli jednym słowem jako Corvo mogę grać z mocami Emily?

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #158 dnia: Lutego 06, 2017, 14:00:02 pm »
Dokładnie. Albo zrobić jakąś mega kombinacje.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored 2
« Odpowiedź #159 dnia: Lutego 06, 2017, 14:08:17 pm »
No to pięknie 8)