Autor Wątek: Batman: Arkham Knight  (Przeczytany 96350 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #80 dnia: Marca 06, 2014, 09:19:47 am »
Szkoda, że Twój kumpel ukanio nie robił szotow swoim głupim Jasiem. Wtedy byłby tru nextgen.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #81 dnia: Marca 06, 2014, 09:22:25 am »
Szkoda, że Twój kumpel ukanio nie robił szotow swoim głupim Jasiem. Wtedy byłby tru nextgen.
Na bank.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #82 dnia: Marca 06, 2014, 09:32:09 am »
Screeny screenami, ale poczekajmy jak to będzie w ruchu wyglądało. Zapowiadany deszcz, chmury, oświetlenie, fizyka pelerynki, rozgrywka bez loadingów itp. Tam imo będzie ukryty next-gen.

Deszcz, chmury, fizyka jakichś szmatek, rozgrywka bez loadingów - to wszystko już było na poprzedniej generacji. Na oświetlenie nie ma co liczyć, bo to UE3. Silnik jest wyeksploatowany do granic możliwości i wątpię, żeby był w stanie czymkolwiek zaskoczyć. Ciekawe czy przynajmniej tym razem konsole dostaną fizykę czy znów będzie ekskluzywna dla blaszoków z nVidią.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #83 dnia: Marca 06, 2014, 09:38:14 am »
Screeny screenami, ale poczekajmy jak to będzie w ruchu wyglądało. Zapowiadany deszcz, chmury, oświetlenie, fizyka pelerynki, rozgrywka bez loadingów itp. Tam imo będzie ukryty next-gen.

Silnik jest wyeksploatowany do granic możliwości i wątpię, żeby był w stanie czymkolwiek zaskoczyć.
Nowe Uncharted też będzie na starym silniku :naughty:.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #84 dnia: Marca 06, 2014, 09:39:37 am »
lol

:wall_bash:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #85 dnia: Marca 06, 2014, 09:40:21 am »
Deszcz, chmury, fizyka jakichś szmatek, rozgrywka bez loadingów - to wszystko już było na poprzedniej generacji.

Gdzie na poprzedniej generacji był w sandboxie deszcz, który naturalnie spływał po kostiumie bohatera?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #86 dnia: Marca 06, 2014, 09:44:20 am »
Skończy się na "mokrym" shaderku.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #87 dnia: Marca 06, 2014, 09:53:11 am »
Nowe Uncharted też będzie na starym silniku :naughty:.
Ale to naughty gods... Oni mogą wykorzystywać starocie a i tak są cool.  :angel:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #88 dnia: Marca 06, 2014, 10:01:00 am »
W robieniu grafy wcale tak dużo lepsi nie są od innych. Na przykład biedni Ukraińce, którzy marzli dosłownie w małych pomieszczeniach byli w stanie zrobić giere za niewielkie pieniądze, która pod wieloma względami jest bardziej zaawansowane technicznie od wysokobudżetowych gier ND :naughty:.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #89 dnia: Marca 06, 2014, 10:27:04 am »
I przy okazji na konsolach wygląda duuuużo gorzej.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #90 dnia: Marca 06, 2014, 10:38:48 am »
Koleś z zerowym pojęciem o grafice pisze o technicznym zaawansowaniu. rotfl

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #91 dnia: Marca 06, 2014, 11:51:15 am »
UE3 ma spore ograniczenia i "dziwactwa", ja słyszę sporo narzekania, sam obecnie na tym pracuje. Jego zaletą jest fakt, że to gotowy silnik i można na nim robić strzelanki, bo najlepiej nadaje się właśnie do tego. Osobiście liczyłem na UE4, ale Epic jest trochę w tyle ze swoim silnikiem, a i taniej jest przerzucić UE3 na next-gena niż zaczynać pracę na nowej wersji. Mnie screeny jakoś nie zachwyciły, to samo co było, tylko trochę lepiej, kilka dodatkowych efektów i design podciągnięty pod S-F, bo to daje poczucie next-genowości. Liczyłem na jakość bliższą trailerowi, no ale to render od Blura.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #92 dnia: Marca 06, 2014, 13:14:46 pm »
I przy okazji na konsolach wygląda duuuużo gorzej.
Zależy na jakiej konsoli.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #93 dnia: Marca 06, 2014, 13:20:40 pm »
Pokaż mi screen na którym metro z jakiejkolwiek konsoli wygląda lepiej niż TLoU.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #94 dnia: Marca 15, 2014, 08:24:56 am »








Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #95 dnia: Marca 15, 2014, 08:29:16 am »
Jeżeli taka będzie jakość grafiki na Nextgenach to nie mam pytań

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #96 dnia: Marca 15, 2014, 08:36:43 am »
Będzie na materiałach przedpremierowych.
Fryty tyty dotknij pyty

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #97 dnia: Marca 15, 2014, 08:40:01 am »
Zajebiście to wygląda jak na UE 3, ale to już było widać nawet na poprzednich fotach. Aż strach pomyśleć jak Batman będzie wyglądał na UE 4.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #98 dnia: Marca 15, 2014, 08:46:03 am »
Będzie na materiałach przedpremierowych.

Sugerujesz downgrade?  :mrgreen:  Przecież to póki co biednie wygląda.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #99 dnia: Marca 15, 2014, 09:03:55 am »
Pewnie WD lepiej wygląda :lol:.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #100 dnia: Marca 15, 2014, 09:13:30 am »
I to tak ze dwie klasy lepiej.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #101 dnia: Marca 15, 2014, 09:19:09 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #102 dnia: Marca 15, 2014, 13:03:05 pm »


 :puppy-eyes:

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #103 dnia: Marca 15, 2014, 17:45:32 pm »
Ciekawe czy peleryna dalej bedzie za dluga?

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #104 dnia: Marca 15, 2014, 18:55:47 pm »
Czuję niezdrowe podniecenie. 

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #105 dnia: Marca 15, 2014, 19:07:32 pm »
FAP!

lupinator

  • Gość
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #106 dnia: Marca 15, 2014, 20:43:13 pm »
Będzie na materiałach przedpremierowych.

Sugerujesz downgrade?  :mrgreen:  Przecież to póki co biednie wygląda.

Z Batmanem zawsze grubo kłamali na pierwszych screenach więc spodziewałbym się sporego obniżenia jakości grafiki w grze.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #107 dnia: Marca 15, 2014, 22:45:24 pm »
Gra miałaby wyglądać jak Batmanki na past-genach?  :o  Tak czy siak turlam się ze śmiechu czytają, że sam batmobil zająłby cały ram PS3 i czuję, że po premierze będzie wesoło, no ale póki co kolejny mesjasz, więc ciii...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #108 dnia: Marca 20, 2014, 13:22:27 pm »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #109 dnia: Marca 20, 2014, 13:26:52 pm »
<3
« Ostatnia zmiana: Marca 20, 2014, 13:30:17 pm wysłana przez windomearl »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #110 dnia: Marca 27, 2014, 09:13:36 am »















windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #111 dnia: Marca 27, 2014, 09:14:57 am »
FAP

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #112 dnia: Marca 27, 2014, 11:18:52 am »
Kurwa, jaki plastik  :lol:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #113 dnia: Marca 27, 2014, 11:59:01 am »
Lepszy plastik niż grafa jak z past genów :troll:.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #114 dnia: Marca 27, 2014, 13:05:23 pm »
Lepszy plastik niż grafa jak z past genów w Watch_Dogs :troll:.

 :hihi:

No ten czarny charakter kozak wygląda. Fajnie by było, gdyby w ramach bonusa za przejście gry można było grać właśnie tą postacią  :roll: Coś jak w Devil May Cry 3 Special Edition i granie Vergilem <3

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #115 dnia: Marca 27, 2014, 13:27:36 pm »
To jest Azrael?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #116 dnia: Marca 27, 2014, 13:29:04 pm »
Nie, ponoć stworzona od podstaw przez Rocksteady postać, przy współpracy z DC.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #117 dnia: Marca 27, 2014, 16:34:27 pm »
Lepszy plastik niż grafa jak z past genów w Watch_Dogs :troll:.

 :hihi:

No ten czarny charakter kozak wygląda.
Nie ma Jokera więc musieli kogoś "dać'' mi się podoba .

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #118 dnia: Marca 31, 2014, 09:06:58 am »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #119 dnia: Kwietnia 03, 2014, 10:42:07 am »
Nowe informacje:

Cytuj
Gotham City ma bardzo specyficzną atmosferę i poświęciliśmy dużo czasu, żeby ją oddać właściwie. To zbiór wielu czynników - połączenie światła i refleksów świetlnych. W mieście będzie zawsze padać i zawsze panuje noc. W miarę przemieszczania się po metropolii zauważycie, jak zmieniają się style architektoniczne, ale całość sprawia wrażenie jednej spójnej przestrzeni. To trudne wyzwanie dla deweloperów" - powiedział producent Batman: Arkham Knight.

Cytuj
Historia Batman: Arkham Knight rozpoczyna się 12 miesięcy po śmierci Jokera w Arkham City. Śmierć Jokera pozostawiła próżnię, którą wypełnia Scarecrow, chcący odzyskać kontrolę nad miastem i zemścić się na Batmanie, co planował od czasu pokonania go w Arkham Asylum.