Autor Wątek: PlayStation VR  (Przeczytany 69873 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #200 dnia: Marca 17, 2016, 15:36:07 pm »
Niestety ale raczej jesteśmy skazani na produkcje mocno ograniczone graficznie.

Nie.

Mam na myśli zdecydowanie gorszą jakość od produkcji 'normalnych'. A Ty?
Fryty tyty dotknij pyty

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #201 dnia: Marca 17, 2016, 15:45:26 pm »
No ProjectCARS miał obsługiwać PSVR. Ciekawe jak to się rozwinie

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #202 dnia: Marca 17, 2016, 16:00:38 pm »
Przeciez po to masz te dodatkowe pudeleczko by gry nie byly zbytnio upraszczane wzgledem wersji normalnej. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 983
  • Reputacja: 132
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #203 dnia: Marca 17, 2016, 16:02:07 pm »
Masz parę postów wcześniej, że nie jest do tego.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #204 dnia: Marca 17, 2016, 16:16:11 pm »
Cytuj
One thing that is interesting to note here is that the eighth generation video game consoles, including PlayStation 4 in some cases, are still struggling to run games at 1080p with 60 frames per second. Due to the hardware components that power the console being unable to maintain smooth VR performance, Sony’s latest video game console has to leverage power from a separate source called “Processing Unit,” or a PU.

Processing Unit essentially splits the video signals and provides a power boost. Here is how Sony describes the Processing Unit:
“We call it a PU, and it’s a box that takes the output from the PlayStation 4 and it splits it, splits it for something for the headset and something for the television… And it does this conversion of the 120Hz output of a PS4 that something a TV can display, and it doesn’t get warped. That let’s the people in the room that are there to see what you’re seeing.”


'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #205 dnia: Marca 17, 2016, 16:19:48 pm »
Mam na myśli zdecydowanie gorszą jakość od produkcji 'normalnych'. A Ty?

Od produkcji normalnych w 30 fps owszem, od produkcji normalnych w 60 fps nie.

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #206 dnia: Marca 17, 2016, 16:27:43 pm »
Ja tam stawiam, że jakieś uproszczenia będą ;) Delikatne, ale jednak. Chociażby by zachować to bezpieczne 60FPS:

http://www.gram.pl/news/2016/03/17/sony-odrzuci-gry-na-playstation-vr-jesli-te-nie-beda-spelnialy-wymagania-60-fps.shtml

BTW: Takie gry serio kuszą by wydać te 1700zł


windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 277
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #207 dnia: Marca 17, 2016, 16:56:35 pm »
Mam nadzieje, ze beda jakies standy w marketach.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 983
  • Reputacja: 132
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #208 dnia: Marca 17, 2016, 17:20:56 pm »
Przecież to oczywiste, że gry będą uproszczone graficznie, nie ma co oczekiwać podobnego poziomu do aktualnych gier, bo tak nie będzie.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #209 dnia: Marca 17, 2016, 17:47:06 pm »
dlaczego miałyby być? sony twierdzi, że pudełko mocy nie doda, ale zrobi interpolację i doda po prostu ramki. mają w upłynniaczach doświadczenie, zapytajcie kyo :troll:

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #210 dnia: Marca 17, 2016, 17:56:20 pm »
Ta skrzyneczka dodawana do PS VR wcale nie dodaje mocy urządzeniu. Niestety ale raczej jesteśmy skazani na produkcje mocno ograniczone graficznie.
W teorii działa to tak, że pudełko sprawia, że moc potrzebna do obróbki obrazu pod ludzkie oko pochodzi właśnie z tego pudła. Możesz mi zaufać w tym temacie, główne zadanie pudła to obróbka dźwięku oraz przeliczanie obrazu na obie soczewki. Odciąża to PS4 po to żeby właśnie grafika na tym nie ucierpiała.

A co do tego co ostatnio pisałem to macie tu potwierdzenie menu z 3 opcjami wielkości ekranu:


Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #211 dnia: Marca 17, 2016, 18:50:27 pm »
Czyli tak jak mowilem. I tak jak mowil Iras. Gry ktore sa w 60fps nie beda wygladaly gorzej, inaczej ma sie sprawa z grami w 30fps i tu pewnie jakie ograniczenia beda. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #212 dnia: Marca 17, 2016, 19:26:35 pm »
@Morfi - na large jest normalnie widoczny cały ekran, więc ewentualnie wystarczy, że wyłączą rozglądanie się.

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #213 dnia: Marca 17, 2016, 19:32:31 pm »
@Morfi - na large jest normalnie widoczny cały ekran, więc ewentualnie wystarczy, że wyłączą rozglądanie się.

A to wyłączenie rozglądania się nie spowoduje żygu żygu? ;) Ruszasz głową i wszystko stoi w miejscu :P Trochę to nie naturalne.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #214 dnia: Marca 17, 2016, 20:09:03 pm »
Ja tam stawiam, że jakieś uproszczenia będą ;) Delikatne, ale jednak. Chociażby by zachować to bezpieczne 60FPS:

http://www.gram.pl/news/2016/03/17/sony-odrzuci-gry-na-playstation-vr-jesli-te-nie-beda-spelnialy-wymagania-60-fps.shtml

BTW: Takie gry serio kuszą by wydać te 1700zł



Kozacko to wygląda. Jeśli jakość grafiki nie spadnie i gra nadal będzie śmigać w 60 klatkach, to naprawdę dla mnie VR to mega zabawka. Ścigać się online z ogarniętą ekipą z czym takim...bajka.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #215 dnia: Marca 17, 2016, 20:14:43 pm »
@Morfi - na large jest normalnie widoczny cały ekran, więc ewentualnie wystarczy, że wyłączą rozglądanie się.

A to wyłączenie rozglądania się nie spowoduje żygu żygu? ;) Ruszasz głową i wszystko stoi w miejscu :P Trochę to nie naturalne.
I ciekawe, jak ze skalą, bo nawet chyba Morfi pisał, że to tak, jakbyś siedział w pierwszym rzędzie w kinie, albo wrażenia do siedzenia "z nosem" przed tv o rozmiarze 50".

Ja tam stawiam, że jakieś uproszczenia będą ;) Delikatne, ale jednak. Chociażby by zachować to bezpieczne 60FPS:

http://www.gram.pl/news/2016/03/17/sony-odrzuci-gry-na-playstation-vr-jesli-te-nie-beda-spelnialy-wymagania-60-fps.shtml

BTW: Takie gry serio kuszą by wydać te 1700zł



Kozacko to wygląda. Jeśli jakość grafiki nie spadnie i gra nadal będzie śmigać w 60 klatkach, to naprawdę dla mnie VR to mega zabawka. Ścigać się online z ogarniętą ekipą z czym takim...bajka.
Taaa, tylko ten filmik Mrocza to pewnie odpalone na PC o wartości cenowej kilku ps4, niemniej bardzo bym sobie życzył takiego doświadczenia, takie gamingowe marzenie chyba od zawsze, pamiętam, że nawet na pierwszym Test Drive w wektorowej grafie takie przyszłościowe życzenia grających się przewijały.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #216 dnia: Marca 17, 2016, 20:27:09 pm »
Dlatego trzeba to najpierw przetestować, bo jak gry mają chodzić gorzej, to pierdzielę taki biznes. Takie coś jak na filmiku wyżej może mnie przekonać do VR. Chciałbym zobaczyć pokaz nowego Gran Turismo pod VR.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #217 dnia: Marca 18, 2016, 06:30:25 am »
Ta skrzyneczka dodawana do PS VR wcale nie dodaje mocy urządzeniu. Niestety ale raczej jesteśmy skazani na produkcje mocno ograniczone graficznie.
W teorii działa to tak, że pudełko sprawia, że moc potrzebna do obróbki obrazu pod ludzkie oko pochodzi właśnie z tego pudła. Możesz mi zaufać w tym temacie, główne zadanie pudła to obróbka dźwięku oraz przeliczanie obrazu na obie soczewki. Odciąża to PS4 po to żeby właśnie grafika na tym nie ucierpiała.


No to ekstra, bo już myślałem że wszystko będzie przeliczane tylko przez ps4.
Fryty tyty dotknij pyty

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #218 dnia: Marca 18, 2016, 06:52:28 am »
Kupiłbym ale ogólnie wstyd w tym grać. Już widzę polewkę żonki jakbym to na głowę założył :D

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #219 dnia: Marca 18, 2016, 11:20:57 am »
Cytuj
O sprawie wypowiedział się Chris Norden, starszy deweloper PS VR w SCEA.

Jasno dał do zrozumienia, że spadki klatek na sekundę przy wykorzystaniu PlayStation VR są niedopuszczalne.

Ilość klatek na sekundę jest ważna. Gra absolutnie nie może nawet na chwilę spaść poniżej 60 FPS-ów. Jeśli zgłosicie nam do certyfikacji grę, w której klatki na sekundę spadają do 55 lub 51… prawdopodobnie ją odrzucimy. Wiem, że po mojej wypowiedzi deweloperzy zaczną się burzyć, ale trudno. Absolutnie żadne wytłumaczenie w kwestii ilości klatek na sekundę nie przejdzie w wypadku PlayStation VR.

Zdaję sobie sprawę, że robienie takich gier jest trudne. Naprawdę, zdaję. Niestety jednak, 60 klatek na sekundę to jest absolutne minimum do komfortowej gry w świecie VR. Wypalcie sobie te słowa najlepiej w głowie, żeby nawet przez myśl nie przeszło Wam zaakceptowanie spadku.

Norden wypowiedział się także kolejny raz o dołączonym do PlayStation VR pudełku.

Szlag mnie trafia, jak widzę, co wypisują media na temat tego małego pudełka. Służy do procesowania dźwięku, zapewnia funkcje społecznościowe w PS VR, a także interfejs dla trybu kinowego. Zajmuje się również trójwymiarowymi obiektami. To wszystko, nic więcej.

Z innych wypowiedzi warto przytoczyć zapowiedź programu konsultacyjnego dla twórców VR.

Zapomnijcie, że zrobimy za was beta testy. Zamierzamy jednak dostarczać raporty w stylu ‘o, ten moment w grze spowodował, że zarzygałem spodnie. O, tu spadają klatki na sekundę’.

Cóż, Norden wypowiedział się w dość mocnych słowach, ale może to i dobrze. Sony nie może sobie pozwolić na jakiekolwiek problemy z PlayStation VR, gdyż urządzenie działa w zamkniętym ekosystemie. Certyfikując gry, Sony gwarantuje, że nikomu nie stanie się żadna krzywda.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 983
  • Reputacja: 132
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #220 dnia: Marca 18, 2016, 18:02:44 pm »
Pełny zestaw z kamerą i dildosami za 499 euro.

Taniej będzie kupić dodatki na allegro, ale i tak spoko cena.

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #221 dnia: Marca 18, 2016, 22:08:28 pm »
Driveclub na VR O_O ? Mówili, że gra będzie miała braki, ale na filmiku nie wydaje się to. Zobaczymy jak z lepszej jakości filmikami będzie.

https://www.youtube.com/watch?v=TeUhwEXFeyE&feature=youtu.be&t=6m43s

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 983
  • Reputacja: 132
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #222 dnia: Marca 18, 2016, 22:21:59 pm »
Jak ty wypatrzyłeś ten 'brak braków'? Niewiele widać.

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #223 dnia: Marca 18, 2016, 22:45:03 pm »
Jak ty wypatrzyłeś ten 'brak braków'? Niewiele widać.

Przede wszystkim, jak ktoś śledził info o DC wie, że w pierwszych buildach na VR nie było odbić w lusterkach. Na tym filmiku są.

A ogólnie wyraźnie pisałem, że zobaczymy jak to wypadnie na lepszych filmikach.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 983
  • Reputacja: 132
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #224 dnia: Marca 18, 2016, 23:31:18 pm »
Wyraźnie napisałeś też, że nie widzisz braków, dlatego pytam.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #225 dnia: Marca 18, 2016, 23:35:59 pm »
Coś zmniejszą, coś wywalą, ale gra i tak będzie ładniejsza od forcy.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 983
  • Reputacja: 132
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #226 dnia: Marca 18, 2016, 23:53:59 pm »
Fajnie...

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 977
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #227 dnia: Marca 19, 2016, 00:15:41 am »
Pierwsze co się rzuca w oczy to czarne pasy po bokach. Nie wiem jaki format ma obraz przesyłany na te gogle, ale tak na oko to gra ma jakieś -400 pikseli z szerokości. Równie dobrze obraz może też nie mieć pełnych 1080 pikseli wysokości, a to co widzimy na ekranie to obraz przeskalowany w górę z niższej rozdzielczości.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 983
  • Reputacja: 132
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #228 dnia: Marca 19, 2016, 00:43:14 am »
Mnie ciekawi czy wersja pod VR będzie za darmo dla posiadaczy gry.

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #229 dnia: Marca 19, 2016, 10:33:06 am »
Wyraźnie napisałeś też, że nie widzisz braków, dlatego pytam.

Stwierdzenie "Wydaje mi się" nie oznacza 100% pewności.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 977
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #230 dnia: Marca 19, 2016, 10:39:23 am »
W sumie plotka jest niegłupia, sony raczej nie może sobie pozwolić na fiasko PS VR, a ludzie już narzekają na jakość grafiki. 60fps na pewno powoduje znaczny spadek jakości. Taki mocniejszy sprzęt na pewno wzmocnił by pozycję VR.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #231 dnia: Marca 19, 2016, 10:41:41 am »
Nie ma sensu robienia czegos pod 4K, jesli 4K nie jest masowo uzywane. Japonia w ogole olala 4K i poszla w 8K.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 977
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #232 dnia: Marca 19, 2016, 10:47:28 am »
Mówisz o telewizorach. VR to trochę inne poletko. Praktyka pokazała, że 1080p średnio sprawdza, ludzie się skarżą na widoczne piksele. Boost rozdzielczości na pewno w tym przypadku miałby jakiś sens.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 983
  • Reputacja: 132
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #233 dnia: Marca 19, 2016, 10:54:15 am »
Piksele widać, potwierdzam.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #234 dnia: Marca 19, 2016, 10:56:21 am »
Jeśli w goglach siedzi ekran 1080p, to co ci pomoże mocniejsza konsola?

Kurwa, ludzie, myślcie trochę. Fascynujecie się plotką kompletnie z dupy  :?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 977
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #235 dnia: Marca 19, 2016, 11:01:33 am »
Ekran ekranem, jak na tym ekranie wyświetlasz obraz poniżej 1080p to piksele stają się jeszcze bardziej widoczne. Mocniejszy sprzęt pozwoliłby zachować przynajmniej te 1080p do czasu pojawienia się lepszego VR z ekranem 2k czy 4k.

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #236 dnia: Marca 19, 2016, 11:03:26 am »
Ekran ekranem, jak na tym ekranie wyświetlasz obraz poniżej 1080p to piksele stają się jeszcze bardziej widoczne. Mocniejszy sprzęt pozwoliłby zachować przynajmniej te 1080p do czasu pojawienia się lepszego VR z ekranem 2k czy 4k.

Wszystkie gry z PS VR działają w 1080p. Nie ma i nie będzie gry na PS VR poniżej 1080p i 60 klatek. To jest minimum jakie stawia Sony by gra była dopuszczona do projektu.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #237 dnia: Marca 19, 2016, 11:29:49 am »
Jeśli w goglach siedzi ekran 1080p, to co ci pomoże mocniejsza konsola?

Kurwa, ludzie, myślcie trochę. Fascynujecie się plotką kompletnie z dupy  :?
to samo sobie pomyślałem, po co 4k, jak wyświetlane będzie na fhd? bzdura kompletna.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #238 dnia: Marca 19, 2016, 11:33:28 am »
Niektórzy jak widać lubują się w teoriach z dupy.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 977
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #239 dnia: Marca 19, 2016, 11:34:15 am »
Ekran ekranem, jak na tym ekranie wyświetlasz obraz poniżej 1080p to piksele stają się jeszcze bardziej widoczne. Mocniejszy sprzęt pozwoliłby zachować przynajmniej te 1080p do czasu pojawienia się lepszego VR z ekranem 2k czy 4k.

Wszystkie gry z PS VR działają w 1080p. Nie ma i nie będzie gry na PS VR poniżej 1080p i 60 klatek. To jest minimum jakie stawia Sony by gra była dopuszczona do projektu.

A na Xbox360 wszystkie gry też śmigają w 1080p. Na pudełku z tyłu tak jest napisane... Przed chwilą wrzucałeś filmik, gdzie dokładnie widać, że DC ma ucięte pasy po bokach. Na oko minus 400 pikseli z szerokości, co przy 1920x1080 daje 1520x1080. To już nie jest 1080p, a ty jakieś bajki opowiadasz, że wszystko w 1080p jest i będzie... Pomyśl logicznie Mrocz, PS4 nie jest w stanie utrzymać dobrego poziomu grafiki i pełnej rozdzielczości przy 60 klatkach na sekundę. 1080p to mogłoby być, gdyby faktycznie zrobili takie PS4.5
« Ostatnia zmiana: Marca 19, 2016, 11:36:39 am wysłana przez andryush »